Januar kroz objektiv!

By Anja Miii - недеља, јануар 31, 2016

 Prvi mesec 2016. godine je prošao. Kao da sam još juče žurila kući od drugarice da mami i tati čestitam Novu godinu, a sutra je već februar. Prvih 15 dana januara volim zbog praznika i još uvek vrlo žive praznične atmosfere, a onda, kada dođe vreme da se ukrasi odlože u kutije, obuzme me neko sumorno raspoloženje. Sve u svemu, januar je bio poprilično miran mesec. Prvu polovinu obeležili su praznici, a drugu škola. I neprestane priče o maturskim ispitima i maturskoj proslavi. Uzgred, matura nam je 29. maja. :) Februar će, u mom slučaju, proći u znaku brojnih rođendanskih proslava. A onda početkom marta sledi moj rođendan, što znači da uskoro možete da očekujete giveaway. Obećavam, biće i Q&A post, gde ćete moći da mi postavljate pitanja. To mi često tražite, a ja sve nekako izbegavam. :) Svima nama koji smo bez raspusta želim uspešan mesec u školi, a vama koji ste na raspustu želim da se odmorite, da uživate i da ne razmišljate o školi i učenju. :)
A ovo sam ja fotografisala u januaru... 






Kako je vama protekao januar?

Prijavite se za giveaway kod moje drugarice Danijele sa bloga My little corner poklončići su sjajnii. :)

  • Share:

You Might Also Like

26 коментара

  1. Anja, odlican post. Definitivno si jedna od tinejdzerskih blogerki sa najlepsim slikama. ♥:)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja posebno volim januar zbog praznika i nekako mi je soba najlepsa kada je u praznicnom duhu i posle mi je krivo kad je otkitim. Fotografije su predivne Anja! ♥

    GIWEAWAY,prijavi se,internacionalan je ----> POGLEDAJ OVDE

    ОдговориИзбриши
  3. Sličice su predivnee. Ne moram ponavljati uvijek da si mi omiljena blogerica i puno ti hvala što si objavila moj giveaway.♥:)

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su prelepe!

    Beauty proizvodi#1 na mom blogu:
    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, obožavam tvoje fotografije!
    Vansice ubijaju, predobre ajme♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan tekst Anja, slike profesionalne kao i uvek. Svakim postom me sve vise odusevljavas♥

    ОдговориИзбриши
  7. Da, vreme jako brzo prolazi. I ja se secam kao da je juce bilo kad sam docekala Novu godinu smrzavajuci se na trgu :( Caskom ce i 2016. proci...

    ОдговориИзбриши
  8. Moj prvi mjesec je proteka čudno.Ne sjećam se da li je ikad bio ovako, ne znam kako da se izrazim, loš?No dobro bilo pa prošlo.Drugi mora biti bolji.
    I moram pohvaliti slike koje su stvarno posebne. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  9. I meni je takođe Januar prošao veoma mirno.Skoro čitav mjesec sam provela u krevetu gledala sam serije i pila toplu čokoladu.Potpuno te razumijem kako se osjećaš kada dođe vrijeme da se ukrasi vrate u kutije. ♥

    Novi post kod mene http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    Keep in touch. xoxox
    beautydrugs.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Fotografije su odlicne! :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican porst Anjice... Kao i uvijek.
    Kako Boze brzo vrijeme leti...
    Kao da je jucer bio 31 decembar i ono raspust konačno.
    Meni je sutra tek škola.
    Januar mi je pronašao...
    Isla sam jednom na planinu sa porodicom. Cijeli raspust sam bila sa porodicom sto nije tako kada je skola. Isla baki i deki. Odmarala se. I pripremala za takmicenje. Sve u svemu januar mi je prošao odlično. Zadovoljna sam. Ps. Najj siii ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Jaoo, pa slike su ti presavršene, a Vansice su prepreedivne! :D



    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Januar nam je prošao na sličan način. Slike su savršene, pogotovo ove iz poslednjeg kolaža. <33

    ОдговориИзбриши
  15. Vreme tako brzo teče... puf i.. prođe dan, nedelja, mesec, godina... Konačno sam dočekala taj raspust, konačno *o*. Radujem se budućim postovima jer vidim da će biti jako zanimljivo. <3 (:

    ОдговориИзбриши
  16. I meni je januar jako brzo prošao, pogotovo zbog prvog prazničnog dela.☺ Sličice su predivne!Pogotovo ove sa voćem.☺

    ОдговориИзбриши
  17. The photos are wonderful! Obviously you have a great camera. January is a month that passed really fast. But I don't mind, because in march my dad is back from a mission in Afghtanistan. I miss him, he's absent six months already.
    dr-problem-my-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Slike su zaista preedivne. Svaka čast, Anja! Veliki sam ljibitelj Vans patika, a ove mi se posebno dopadaju. :)

    Giveaway u toku- In my heart

    ОдговориИзбриши
  19. OOO Bože,slike su stvarno predivne! Obožavam te,predivno! Ja sam osmi razred i možeš pretpostaviti šta me najviše brine! :D ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Fotografije su suppp sve pohvale!!!

    Imam novi post pa me posetite na bojanasworlddd.blogspot.com i ako zelite uclanite se.

    ОдговориИзбриши
  21. Sjajan post! Mnogo mi se dopadaju slike. Da li ih uredjujes u nekom programu ili je to samo do kamare? Da li planiras da otvoris svoj YouTube kanal?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najpre je do fotoaparata, jer u PhotoScape-u samo posvetlim i izoštrim fotografiju. Što se tiče YT-a, imam u planu da otvorim kanal, ali ne pre nego što završim školu. Kada krenem na fakultet i kada se udaljim od sredine u kojoj živim, verovatno ću započeti i sa snimanjem videa, i to će verovatno biti nešto što mi je lakše da snimim nego da napišem. :) ♥ ♥

      Избриши