4 outfit predloga za zimu I SheIn

By Anja Miii - субота, јануар 09, 2016

Zima nije moje omiljeno godišnje doba, ali zimska odeća mi je zasigurno najomiljenija. Obožavam tople dukseve, ogromne džempere, jakne, kape i šalove. Često skrolujem po stranim sajtovima i pronalazim toliko divnih odevnih komada, kojih nažalost nema kod nas. Međutim, danas, kada je onlajn kupovina postala svakodnevnica, takve stvarčice je jednostavnije priuštiti. U nastavku ću vam pokazati 4 odevne kombinacije za zimu, koje možete da nosite u osnovnu/srednju školu. Kao inspiracija, poslužio mi je sajt SheIn, a klikovima ispod svake slike možete da dođete do odevnih komada koji su prikazani. :)

FARMERKE - KLIK 
DŽEMPER - KLIK
RANAC - KLIK
ČIZMICE - KLIK



FARMERKE - KLIK
DŽEMPER - KLIK
ČIZMICE - KLIK
RANAC - KLIK



PANTALONE - KLIK
DŽEMPER - KLIK
MARAMA - KLIK
ČIZMICE - KLIK



FARMERKE - KLIK
JAKNA - KLIK
ČIZMICE - KLIK
TORBA - KLIK

Koja kombinacija vam se najviše dopada?
Zamoliću vas da kliknete bar na jedan odevni predmet i da pogledate šta se na ovom sajtu nudi, jer imaju divne stvari i apsolutno svako može da pronađe nešto za sebe. :)


  • Share:

You Might Also Like

28 коментара

  1. Svi outfiti su prelepi, ja jako volim Shein. Najvise mi se dopada treca kombinacija, bas je po mom ukusu
    OUTFIT POST JE NA BLOGU | GIWEAWAY USKORO!

    ОдговориИзбриши
  2. Kombinacije su vrh! Svaku bih rado nosila. Izdvojila bih poslednju, mislim da mi se ona najvise dopada. Super post Anjice. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Svi su divni, ali je meni najbolja druga, zbog plave boje :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam ovaj predzadnji oufit *-*
    Prelep je! Idem sad na sajt da vidim sta jos imaju :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Moram da te pohvalim!Mislim da si super devojka,super si kao osoba,dajes super savete,prelepa si i predobra...neznam sta vise da kazem<33333
    Obozavam da citam tvoje postove i ti sijedini blog koji pratim,volela sam da citam i blog Brankice Ristic,ali zao mi je sto vise ne pise....A sada citam i pratim samo tvoj...<3333:))))
    Prelepo pises postove,i imas isti ukus kao ja,samo sam ja mladja,ali Ok...<33333
    Neznam sta vise da kazem za tebe,samo mogu da te hvalim i hvalim...tako si lepo vaspitana i...Neznam sta vise da kazem...<3333:))):**********
    BlAGO TVOJIM RODITELJIMA STO IMAJU TAKVU CERKU!!!!!!<3333<3<3<3
    Obozavam da citam ovaj blog i nadam se da neces prestati da pises blogove....Zelim ti puno srece,volim te!!!<3<3<3(:

    <3333333333:)<3(:<3:***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, popravila si mi dan upravo ♥ Hvala ti do neba i nazad na ovim divnim rečima, stvarno mi je drago što imaš ovako lepo mišljenje o meni i o mom blogu. Ljubim te xxx ♥♥♥

      Избриши
  6. Druga kombinacija je savršena.Totalno ja, haha.Sajt je stvarno odličan, imaju predivne stvari. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sve kombinacije su prelepe, ali meni je nekako 3. najlepša. Pročitala sam tvoj novi post na Famozi, divno pišeš i imaš jako dobre ideje za pisanje! Svaka čast!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Svi outfiti su prelijepi no mislim da mi se treći najviše sviđa :)
    Odličan post.

    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  9. Super post!Drugi otfit je prelep!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post draga.
    Kace post davanja savjeta #4.
    Trebami pomoć pa molim te da pozuris ako je ikako moguće. Volim tee ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ❤
      Biće u toku sledeće nedelje, potrudiću se da bude što pre. Treba mi dosta vremena za odgovaranje, ali ubrzaću nekako dok sam još na raspustu :) ❤

      Избриши
  11. Svidjaju mi se kombinacije, samo što su za mene preevise jednostavne i monotone. Zabavnije je i zanimljivije kombinovati više boja i razlicite komade odeća-unikatno,nego ukupno tri boje! :)
    Inače, mnogoooo volim tvoj blog! <3

    mojesrecnomesto.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥ Ja se oblačim jednostavno i uglavnom ne kombinujem mnogo boja, ali svi imamo neki svoj stil, i to je sasvim normalno :)

      Избриши
  12. Izvini Anjice, sto cu te ispraviti, ali stvarno ne mislim nista lose. Ne kaze se svakodnenica, vec svakodnevica, medjutim, ovo retko ko zna. Ni ja ne bih znala da mi nije rekla starija sestra :) Ne zelim ovime da se pravim pametna ili da ti hejtujem blog, vec samo mislim da ce ti mozda biti od koristi u daljem blogvanju :) Izvini jos jednom, nadam se da se ne ljutis.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da se ne ljutim, prihvatam sve konstruktivne kritike, svi grešimo :) Da znaš da sam se dvoumila, ali sam na kraju napisala ovako. Hvala ti, znaću od sada :*

      Избриши
  13. Divne kombinacije :) Da li je poštarina besplatna za taj sajt? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštarina se ne plaća ako naručiš stvarčice u vrednosti iznad 30 dolara ♥

      Избриши
  14. Svidja mi se tvoj post puno! Volela bih da posetis moj novi blog I slobodno komentarises, takodje sam te zapratila pa ako bi ti uzvratila bilo bi super . Kisses

    missbabybluelove.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Lovely post! lovely picks!

    http://chicglamstyle.com

    ОдговориИзбриши
  16. Oduševljena sam svim kombinacijama! Shein je definitivno sajt sa kojeg najradije naručujem stvari. Post mi se generalno jako dopada i trebala bi češće da pišeš ovakve - modne postove. Kombinacija koja se meni najviše sviđa je druga i tako nešto bih ja najradije nosila. :) Sve pohvale Anjice! <33

    Najava za Q&A, pitanja mi možete postavljati ----> *OVDE* ! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post, Anja! Najviše mi se sviđa druga kombinacija! Posetiću sajt, deluje obećacajuće! ❤☺

    Novi post, rođendan bloga!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Predivan I zanimljiv post!Treća je najljepša.Outfiti su odlični.Uživala sam...Na mom blogu je novi post I Q&A ,pa postavi par pitanja!

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,uzvratiti ću ti!

    ОдговориИзбриши
  19. Sjajan post i dopadaju mi se kombinacije. Svaku bih rado nosila, što je retkost da neko baš ubode ono što bih stvarno obukla :D Ali eto, ti si uspela☺

    (P.S. Nadam se da ćeš sklopiti saradnju s njima i radujem se postu gde ćeš pokazati šta si poručila sa sajta ☺ )

    ОдговориИзбриши
  20. Veoma mi se dopadaju sve kombinacije, ali najviše druga i treća!
    Stvarno imaš smisla, za pisanje pogotovo ♥
    Samo tako nastavi♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  21. Svaka kombinacija je divna na svoj nacin. Svuda mi se nesto svidja. :)Ali 3 je bas onako moj stil.. :) Deluje ko bas dobar sajt. ;)

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Obozavam ovakvu kombinaciju, trecu po redu, i exstra je postt <3333333 Evo ti i moj : http://teabeatyblog.blogspot.rs/ <333

    ОдговориИзбриши