Infinity Book Box - otvaranje drugog paketića!

By Anja Miii - уторак, јануар 12, 2016

Jutros me je poštar obradovao novim Infinity Book Box-om. Ako redovno čitate moj blog, verovatno ste videli šta sam dobila u prvom, decembarskom paketiću. Ako niste, pogledajte ovde. Prvi paketić mi se izuzetno dopao, pa sam iz tog razloga odlučila da naručim i drugi. U nastavku pogledajte šta se u njemu nalazi. :)


Da ponovimo, Infinity Book Box je paketić koji se šalje jednom mesečno. U sebi sadrži minimum jednu knjigu i nekoliko 'knjigastih stvarčica'. Dok ga ne dobijete i ne otvorite, vi ne znate šta se nalazi u njemu. Ne morate da ga naručujete svakog meseca, već pomoću formulara na ovoj stranici, onog meseca kada vi to želite. Cena paketića za prethodni mesec je bila oko 700 dinara, i nije se plaćala poštarina. Ovoga puta se plaćala i poštarina, pa je paketić koštao oko 900 dinara. Još jednom naglašavam, ovo nije saradnja, sama sam kupila paketić, jer mi se prethodni dopao, i u želji da sa vama podelim svoje mišljenje o njemu. 



Ovoga puta, dobila sam knjigu 'Sledbenik morskih zvezda', koju je napisao Boris Vukov. Nisam čitala ovu knjigu, ali sigurno će se naći među knjigama koje sam pročitala u 2016. godini, pa ćete moći da pročitate šta o njoj mislim. 


Sledeća stvar je tašnica, ili pre neseser. Kao neseser je super i u njega bi mogle da stanu osnovne kozmetičke stvarčice, ali može da posluži i kao mala pismo tašnica. Ima jako lep dezen i dopada mi se. Ona je sa Fejsbuk stranice Tašnarija.


I na kraju, imamo čokoladicu, magnet, privezak i dva obeleživača. Ja obožavam ovakve sitnice i obradovala sam im se u prethodnom paketiću, pa me isto toliko raduju i u ovom. :)

Sve u svemu, paketić mi se dopada. Prošli mi se malčice više svideo, ali i ovim sam zadovoljna. Najgore mi je kada satima stoji neotvoren i čeka da ga slikam, a uvek me kopka šta se u njemu nalazi. :) Verovatno naručujem i sledećeg meseca, i jedva čekam da zajedno vidimo šta se to nalazi u njemu!

Kako se vama dopada ovomesečni Infinity Box?
Da li ste naručivali/planirate da naručite?

  • Share:

You Might Also Like

27 коментара

  1. Neseser mi se mnogo svidja! A za knjigu nisam ni čula, zanima me kakva je.
    Slike su jako lepe,a paket je baš simpatičan! Sjajan post!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Evo ga moj :D

    http://stshbook.blogspot.rs/2016/01/infinity-book-box-januar.html

    ОдговориИзбриши
  3. Obeleživači i neseser su prelepi! Odličan post!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post Anjice,ja planiram da uskoro porucim Infinity box jer mi je prosto savrsen!!!Sve sto si dobila je preslatko a posebnu paznju mi je privukao neseser <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma mi se dopada, i planiram da naručim, s obzirom da sam sakupila dovoljno novca ( baba i deda :'za čokoladu') tokom praznika.
    Inače, je l' se prvi put ne plaća poštarina, ili je sa decembarskom kutijom bilo drugačije zbog Nove Godine?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je to bilo samo prvi put, a od ovoga puta se plaća. U suštini, 650 je sam paketić, a poštarina je oko 250 dinara. Izađe nešto manje od 900 dinara :)

      Избриши
    2. Pre svega, mnogo ti hvala što si mi odgovorila! :) Možda nisi svetski poznata blogerka, ali uzor si mi i od srca ti želim da to postaneš!
      Svejedno, 900 dinara bih svakako dala za nešto, a ovo vredi priuštiti! Pozdrav!

      Избриши
  6. Anja, odlican post. Zanimljiv je paketic, a knjiga je verovatno odlicna. Svidja mi se neseser i ceo paketic mi deluje jako zanimljivo. <3

    Ako ti nije tesko pogledaj moj blog. Na pocetku sam i mnogo bi mi znacila tvoja podrska. <3 http://jasminadreamer.blogspot.rs/?m=1




    ОдговориИзбриши
  7. Ja za ovo prvi put cujem. Uvek sam mislila da postoje samo "Beauty Random Boxes". A posto ovo ima veze sa knjigama 100% porucujem. :)

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. :) http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ideja mi je super, ali se još ne usudim naručiti :)

    ОдговориИзбриши
  9. super su mi ovakvi paketići,naručila bih međutim živim u BiH :(

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan paketić. Meni zvuči odlično sve osim toga što ja živim u BiH pa ne mogu naručiti :/
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu. ako želiš ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam ranije čula za ovo ali je super stvar i baš zanimljivo deluje! ☺ Jedva čekam utiske o knjizi. :*
    -i da, slike su prelepe!

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post Anjice! Još uvek se premišljam za ovaj jako zanimljiv paketić, ali sam sigurna da ću ga poručiti uskoro♥ Slike su savršene♥

    ОдговориИзбриши
  13. Idalje ga nisam kupila,ali planiram :) Moji su skepticni oko toga pa zato i odugovlacim :'D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Neseser je presladakk, ni ja ovu knjigu nisam citala.
    Inace nikad nisam porucivala to, sigurno cu uskoro.
    MiljanaEasySkillful

    ОдговориИзбриши
  15. Deluje skroz interesantno. Možda ga nekad i naručim. Slike suuu vrh!! ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Ovo mi je baš simpa ali, imam jedno pitanje; to je moguće naručiti samo u području Srbije ili vrijedi i za druge zemlje? Bilo bi mi drago kad bi mi odgovorila ❤

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post Anja. Bš su lijepe stvarčice se našle u paketiću ❤

    ОдговориИзбриши
  18. kada ces objaviti anjasavetuje

    ОдговориИзбриши
  19. Joj, mnogo mi se dopada ovaj paketić. Moram da priznam, i meni je malo bolji onaj prvi koji si dobila, ali i ovaj mi se stvarno dopada. Knjigu nisam pročitala i ne znam kakva je, ali ove ostale stvari su predivne! Ova torbica mi se mnogo dopada! I htjela sam da te pitam da li šalju i za okolne države poput Crne Gore? Ako da, kolika je poštarina tada? Izvini na smetnji i još jednom, divan post! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, ne šalju za okolne države. Za sada samo za Srbiju, ali nadam se da će uskoro početi da šalju i u okolne države :) ♥

      Избриши
  20. Odličan post, Anja! Neseser mi se mnogo sviđa! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Ja sam naručila ovomesečni Infinity Book Box i zadovoljna sam! Neseser mi je baš trebao, a knjizi se uvek obradujem. :)

    The Fashion Spell | iInfinity Book Box Post

    ОдговориИзбриши
  22. Odlican post Anjice, knjiga i neseser bas mi se dopadaju <333 :*** Evo i moj <33 http://teabeatyblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши