Omiljeni odevni komadi ove zime!

By Anja Miii - среда, фебруар 03, 2016

Iako proleće počinje krajem marta, ja već u februaru počinjem da odbrojavam dane do tog čarobnog godišnjeg doba. Zimu volim zbog praznika, ali proleće je toliko posebno, da ne može da se meri sa ovim hladnim zimskim danima. S obzirom na to da već sada krećem u lov na novu prolećnu odeću, želim da vam pokažem šta sam to najviše volela da nosim u toku zime. :)

Od osmog razreda nisam ni kupila, a ni obukla trenerku. U septembru sam rešila da uzmem jednu i da probam da je nosim. Okej mi je da s vremena na vreme obučem nešto drugačije od pantalona i farmerica. Ovu trenerku sam kupila u Feedback-u (u BIG-u), siva je, sužava se i ima ranflu na kraju. Ona je prožeta cvetlucavim nitima, tako da jako lepo izgleda, a i jako je udobna. :)



Drugi omiljeni odevni komad mi je ovaj roze duks iz New Yorker-a. Nosila sam ga jako često, jer je udoban i nije previše debeo. Takođe, dopada mi se natpis i sve ove šare na njemu. Kada sam ga kupovala, videla sam da postoji i plavi, ali ovaj mi se nekako više slaže uz odeću koju imam. :)



Sledeća stvar je džemper iz New Yorker-a. Njega sam nosila ovde. Najpre me je oduševio dezen, a sam džemperić je jako udoban, ne previše debeo i često sam ga nosila u školu baš zato što lepo pristaje uz sve. :)


Ovo je Shooter jakna, koju sam kupila prošle godine u Đaku. Nosila sam je i ove zime i stvarno je jako volim. Topla je, udobna, lepo izgleda... Na slici se ne vidi baš najbolje, ali ona je svetlo krem boje, a drugi detalji su braon. Ovaj glavni cibzar ide malo u stranu. :) 


Ove čizme sam takođe nosila ovde i generalno ih skoro cele zime nisam skidala sa nogu. Kupljene su prošle godine u Šafranu. Crne su i imaju neke zlatne kaišiće. Taman će izdržati do kraja ove zime, jer su već dosta pohabane od čestog nošenja. :)


Mojoj baki je poprilično dosadno tokom zime, pa svima nešto plete, hekla itd. :D Pronašla je ovu vunicu i pitala me je želim li da mi isplete šal i kapu. Rekla sam da hoću, čisto da vidim kako će izgledati. Šal mi je super i baš volim da ga nosim, a kapu nisam nosila jer mi se baš i ne sviđa kako mi stoji. Obična je, ide uz glavu i našila je ružicu na nju. :D


To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se dopao. Drago mi je što zima polako prolazi i što će uskoro odeća za proleće i leto zauzeti svoje mesto u ormaru. :) Pozdravljam vas do sledećeg posta!

  • Share:

You Might Also Like

25 коментара

  1. Obožavam trenerke,a ova je divna!Tražila sam baš takvu ali je nigde ne mogu naći,msm ili je nemaju ili je sve rasprodato,nažalost! Ovaj je dzemper stvarno divan i imam sličan,savršeno! Šal je stvarno predivan,kao i kapa..predivno draga! ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve stvarcice su jako lepe a najvise mi se dopada ovaj duks i cizme. ♥ Ja obicno kupujem crno / belu odecu. Mogu je u sta god nositi. ♥ Trenerke nikada nisam nosila u skolu ali ovakve sto se dole suze jesaam jer mi izgledaju prekjutt ♥

    Miljana Easy Skillful <--- giweaway u toku♥

    ОдговориИзбриши
  3. Hello from Spain: great purchases. Keep in touch

    ОдговориИзбриши
  4. Šal, džemper i trenirka su mi najljepši od svih stvari :)
    Ja većinu vremena u kući provedem u trenirci, a hlače oblačim samo kada idem negdje izvan svoga dvorišta ili sela :D

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe stvarčicee :)Ja imam sličnu kapu samo što je moja plava i kupjena je u Terranovi ali je obožavam...

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. I can't remember the day I went to school in leggings. I just want my clothes to be comfortable and tracksuit is great for that. I'm not too much sporty, but I adore tracksuits, especially those in black, dark blue and grey color. I love the scarf, the color is beautiful. My grandma is obssesed with knitting, so almost every clothing item my sister and I wear is her product. I like the jacket very much.
    dr-problem-my-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sve stvari su prelepe,ni ja nisam ljubitelj trenerke u poslednje vreme,ali imam ih par u ormanu.


    Novi post-Beauty by Alex

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne stvarcice,mnogo mi se svidjaju trenerka i duks.
    Odlican post. :))

    Peace.Love.Chic

    ОдговориИзбриши
  9. Trenerke izgledaju odlično, kao i džemperić iz outfit posta! Ma sve je super Anjice. ☺<3

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam da nosim trenerke, pogotovo sive, tako da mi se tvoja baš dopada♥ Takođe, šal je vrlo sličan jednom što ima moja sestra, a ja ga ponekad nosim umesto nje♥ Odlične fotke♥

    ОдговориИзбриши
  11. Jakna je predivna. *o*
    Šal i kapa mi se jako dopadaju, inače zimske kape obožavam. :D Baka se baš potrudila, da li si joj rekla da si njeno delo objavila na blogu? :D Imam sličan džemperić, samo sa malo tamnijim bojama. :) <3

    ОдговориИзбриши
  12. Super stvarčice. Jakna mi je baš zapala za oko, kao i trenerka. Imamo iste čizmice, koje sam kupila prošle godine, meni su već pohabane od mnogo nošenja.

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Sve je prelepo, ne znam šta bih izdvojila. Takođe nikada nisam volela trenerke, ali sada mi se neke malo uže baš dopadaju. :) <3 Super je post..

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Ja isto ne nosim trenerke, ali ako bas nadjem neku koja mi se svidja obavzno kupim..♥♥

    Na mom blogu je novi post i znacilo bi mi da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Sve mi se dopada i sve bih ovo volela da posedujem. Dukserica iz NY-era je predivna! Jako lepo od tvoje bake što ti je isplela kapu i šal. :))

    ОдговориИзбриши
  16. Prelepe stvari, Anja! Trenerka je jako lepa! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Trenerka je top!

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Ovaj rozi duks je prelepp!!*-*

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Savrsen post,kao ui uvek!Slike su prelepe,kao i stvari!

    anjasworld1.blogspot.rs-specijalni post kod mene

    ОдговориИзбриши
  20. Jaoo jakna ti je prelepa, kao i dzemper, moram da priznam da imas slican ukus oko oblacenja kao i ja,a i slike su ti savrsene! Divno :)

    Novi post je na mom blogu, volela bih da pogledas! Hvala <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.html

    ОдговориИзбриши
  21. Duks je bas dobar, odlicne slike :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    ОдговориИзбриши
  22. Apsolutno se slažem da je proleće posebno godišnje doba, moje je omiljeno i jedva čekam da dođe! :)
    Ja baš volim trenerke, ponekad ih nosim i u školu. Udobne su i super izbor kad nemam ideju šta obući :)
    Nisam neko vreme bila na tvom blogu ali moram da kažem da je kvalitet tvojih fotografija sve bolji i bolji <3

    Girly world
    • Novi post na mom blogu :)

    ОдговориИзбриши
  23. Super :)
    Jako mi se dopadaju duks, trenerka i jakna. Sve je lepo, ali ovo mi je nekako najbolje!
    Pozz :)

    ОдговориИзбриши