Pripreme rođendanskog slavlja i odevne kombinacije za proslave ♥

By Anja Miii - понедељак, фебруар 16, 2015



U poslednjih par meseci potpuno sam zaokupljena time šta ću obući uoči proslave svog 18.
rođendana, koja je uzgred za dvadesetak dana. U prvom mahu, želela sam da to bude nešto potpuno elegantno - bela haljina, lepe štikle, elegantna punđa itd. Želela sam da se haljina šije kod krojača, tako da bude potpuno po mojoj meri, posle sam želela da kupim jednu koju sam videla na internetu i tako mojim idejama i promenama nije bilo kraja. Postojala je otežavajuća okolnost, jer ja imam problema sa petama i prosto ne bih mogla da provedem više od dva sata na štiklama, a uzimajući u obzir da bih tamo morala da budem u pokretu satima, tu ideju sam postepeno izbacila iz glave.

 Pre nešto više od nedelju dana, dok sam sa drugaricom obilazila butike, naišla sam na jednu savršenu suknjicu, koja je u tom momentu bila basnoslovno skupa za jednu suknjicu koju ću verovatno obući par puta posle proslave. Potpuno suprotno od belog koje sam prvobitno htela, ona je crno - zlatna. Unikatna je, ručno rađena, šira i od grubljeg materijala, stvarno predivno stoji. Ali, kada sam mami pomenula koliko košta, možete da zamislite izraz njenog lica. Suknjica je bila otpisana.

Kada sam krajem prošle nedelje konačno krenula u potragu za onim što ću obući, jer je došlo vreme da se to reši, ušla sam sa mamom u istu prodavnicu da joj pokažem suknjicu, kojom se ona u istom momentu oduševila. Iznad nje smo zatekle papirić na kojem je pisalo da na nju od tog dana važi 50% popusta. I naravno - kupljena je u istom momentu, dalje nisam želela da razmišljam!

Pošto je suknjica vrlo efektna i upadljiva, jedva sam uspela da nađem vrlo običnu, crnu usku majicu, koja na izrezu ima zlatni lanac, pa izgleda kao da je u kompletu sa suknjicom. Na samom kraju, odlučila sam se da obujem čizmice sa zlatnim kaščićima. Verujte mi da nisam imala na umu da budem tako obučena, ali na kraju sam bila oduševljena! To sam potpuno ja - u svom stilu. Naravno, uz to će ići zlatni nakit, visoka punđa i sve ostalo što prirodno dolazi za takvu priliku.

Posle rođendana, svakako ćete imati prilike da vidite kako je proslava izgledala. Ispisaću post o mojim impresijama, ubaciću sliku moje predivne torte čiji sam izgled isplanirala do tančina, ali ne želim da vam sada otkrivam detalje, poklona koje budem dobila itd. Jedva čekam!

Konačno je (slatkim) 'mukama' oko izbora odeće došao kraj, pa mi je palo na pamet da i vama postavim par odevnih kombinacija koje mogu da vam posluže kao ideja za to šta bi mogli da obučete kao gost na proslavama 18. rođendana, na krštenjima i drugim sličnim prilikama. Za svakoga ima po nešto. I za vas koje volite da se oblačite elegantnije, ali i za vas koje niste u tom 'filmu'.



Prva odevna kombinacija je vrlo elegantna i lepa. Volim crveno, ali ne bih odabrala tu boju sada, kada sam slavljenica. Na drugim rođendanima - svakako. Volim ovakve torice, koje su manje, ali dovoljne veličine da ono osnovno stane u njih, a nakit sami odaberite.


Ovo je takođe još jedna vrlo elegantna kombinacija. Haljinica je, bar po mom mišljenju, prilagođenija mlađim devojkama, ali je jako lepa. Ova bundica ili prslučić, šta god da je, data je kao primer za nešto što bi moglo da se obuče za gore, a ogrlica je jako slatka.


Kako ja volim suknjice, stvarno ih obožavam! A ovom sa slike sam oduševljena, preslatka je. Gore sam kao primer dala majicu koja bi po pravilu trebalo da bude upasana u suknjicu, a super bi se uklopila i kraća majica. Dole sam kao primer dala rimljanke, ali možete da odaberete i baletanke, štiklice i sl.



Ovo mi se takođe jako sviđa, a slično je onome što je prikazano na prethodnoj slici. Ovako efektne i upadljive suknjice zahtevaju majice koje su jednobojne i vrlo neutralne. 


E, ovo je već nešto ležernije. Tu su farmerke, koje ja lično izbegavam da nosim za takve prilike, ali ako ih volite, zašto da ne. Gore je kao primer data ova elegantnija majica, a tu su i baletanke i torbica koje se slažu sa bojama koje ona sadrži.


Ovo je nešto što možete da obučete za prilike koje ne zahtevaju preteranu pripremu i eleganciju, npr. za veće porodične ručkove, za rođendane kod prijatelja itd. Tu su ove prelepe pantalone, košuljicu, UGG čizmice i kao modni detalj je dat sat.


Ovo je vrlo slično odevnoj kombinaciji sa prethodne slike. Tačnije, šorts i košuljica sa slike su prilagođeniji za iste prilike tokom leta. Ja ovako nešto obožavam da nosim i mislim da takve odevne kombinacije prelepo stoje.


To bi bilo to za današnji post. Ljubim vas!


  • Share:

You Might Also Like

51 коментара

  1. Kombinacije su preslatke! :*
    P.S. Novi post na mom blogu, pa pogledaj ako hoces :)'

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Dok sam zamišljala kako sve to izgleda, suknja, majica, nakit i frizura delovalo mi je savršeno. Jedva čekam da vidim na slici i taj post posle rođendana. Želim ti da se lepo provedeš i uživaš. :)
    Poslednje 3. kombinacije su totalno JA, nisam neko ko voli štikle (mada je i rano, imam 15 godina) a baletankice ili neke bajkerke su super zamena. Taman nešto od ovoga mogu da iskoristim kao ideju za kombinaciju za predstojeću maturu :)
    Predivan post, oduševljena sam. :D
    Jesi li možda zainteresovana da budemo medijski partneri? Volela bih da budem partner sa blogovima koji mi se zaista, iskreno sviđaju :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ♥ Slažem se sa tobom, te poslednje 3 kombinacije su takođe totalno JA, u njima se najprijatnije osećam. Ja jednostavno nisam za štikle i amin. :D
      Zainteresovana jesam, jer se i meni tvoj blog stvarno sviđa i volim tvoj način pisanja i tvoje komentare koji su uvek divni, samo mi se javi na mejl da se dogovorimo, jer nisam sigurna šta to tačno podrazumeva, do sada se nisam oprobavala u tome. :D ♥

      Избриши
  3. Predivan post,kombinacije su mnogooo slatke.Ja bih mozda najvise obukla ovu zadnju,nekako to je moj stil haha xd,mada i ove gore dolaze u obzir.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Ta poslednja kombinacija je meni nešto najomiljenije za leto. Jednostavno, a opet jako lepo. :)

      Избриши
  4. Sve kombinacije su predivne. Najvise mi se dopadaju treca i peta<3
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Peta i sedma kombinacija su savršene. Odličan post. Drugu kombinaciju bih nosila vrlo rado da je umesto prsluka beli sako. Uostalom, sve kombinacije su lepe, ali morala sam da izdvojim te dve :) ♥

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Prelep post. Ni na kraj pameti mi nije bilo da ces napuniti 18 godina. Mislila sam da smo vrsnjakinje, i posle sam se cudila kako perfektno pises XD
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komplentima.♥ Neki misle da sam mlađa, neki da sam starija, ali ko god prati moj Ask već dugo, zna da sam već dugo u ovim internet vodama i da mi se bliži punoletstvo. :D

      Избриши
  7. Odličan post Anjiice! Kako sam zamislila, outfit i sve to ukupno, prelepo ćeš izgledati i verujem u to svakako. Kombinacije mi se sve sviđaju, ali definitivno 4 je nekako najlepša. :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga! ♥ I meni je ona prelepa, najviše zbog suknjice. Obožavam da ih nosim, mogu tako lepo da se kombinuju i super izgledaju. ♥

      Избриши
  8. I meni je rođenadan uskoro,za jedno 15 dana :)
    Ja sama ne znam šta da obučem *-*
    Odličan post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predobro! Jedva čekam post sa rođendana jer kako sam ja sebi u glavi zamislila tu tvojuodjevnu kombinaciju,bit' ćeš predivna,jedva čekam da vidim :) Super su ove kombinacije stvarno,sve su nekako u mom stilu i sve do jedne bi obukla na bilo koju prigodu.:)♥♥

    http://nikifashionn.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, i ja jedva čekam da sve to dođe, prođe i da vam pišem svoje utiske! ♥

      Избриши
  10. Prelepe kombinacije i odlican post!!! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super kombinacije! :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  12. Anjice, post je odličan. I sigurna sam da ćeš biti prelijepa na svome 18. rođendanu. Kombinacija ti je vrh i dobro se provedi.:-)♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  13. Sjajan post Anjice.Nadam se da ces se lepo provesti na 18-om rodjendanu.Do sledeceg posta,ljubim te.❤ poseti moj blog: sanjasaveti.blogspot.com , sa ask-a sam @SavetiUradiSama

    ОдговориИзбриши
  14. Jao jedva cekam da procitam taj post o tvojoj rodjendanskoj proslavi! Kombinaciju su preslatke :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Kombinacije su predobre i svkako ću da usvojim sve ovo što si rekla. :)
    Ja jednostavno nmg da verujem da ćeš ti uskoro 18 godina, da ćeš biti punoletna i najstarija od nas sviju♥ Lepo se provedi i obavezno nam slikaj sve :)♥


    http://tvojadorotea.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja još uvek toga nisam svesna, ali generalno, ne menja se ništa sem tog broja godina, ne osećam se ništa drugačije nego što sam se osećala pre godinu ili tri godine. :D Hvala ti puno! ♥

      Избриши
  16. jedva čekam taj post o tvom rođendanu ,i da sretan rođendan unaprijed hahha xd nego baš mi je drago što si na kraju pronašla nešto što ti odgovaraa,tako je slično bilo i sa mojom maturom u osnovnoj ja sam imala sebi u glavi zacrtanu haljinu na kraju je ispala suprotnost ali ta mi se suportnost tako dopala hahha xd ,ali stvarno jeste,i shvatila sam tada nikada nemoj previše planirati to ne valaj hahahha xd nego sve su mi kombinacije odlične ,i pravo za rođendana ali ja mislim da bi broj 2 i broj 4 kombinacija bile najbolje za mene <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ♥ Ja uvek sve detaljno isplaniram, a često se desi da kupim nešto sasvim drugačije. I to drugo mi se na kraju potpuno dopadne. Bolje je ne planirati. :)

      Избриши
  17. Divan post! Drago mi je da si konačno pronašla svoju kombinaciju iz snova! :* Obavezno nam uslikaj SVE i naravno srećan rođuš unapred!

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Divne ideje za odevne kombinacije,sve bih nosila! *o*

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Sviđa mi se post, jako je koristan i zanimljiv! Jedan od najboljih blogova, super si!
    Prati moj blog ako želiš jer ja pratim tvoj! <3
    http://diyreallife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Srećan rođendaaan unapred.Ne volim planirati puno pre rođendana jer sve što sam isplanirala palo je u vodu :) tako mi zapisano.Odličan post i obožavam tvoj blog. <3

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Veruj mi da ni ja ne volim da planiram mnogo pre samog slavlja, ali ove godine sam pritisnuta, prvenstveno jer su moji roditelji pod utiskom svega, planiraju sve još od početka januara, pa prosto moram da se i sama prilagodim tome. Nadam se da će do kraja sve biti okej. :*

      Избриши
  21. Meni se sve dopada.Baš je super!!!
    Iznenađena sam!!!!Bravo.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Stvarno volim da citam tvoje postove! Odusevljena sam,ti sve tako socno prepricas,pijem 3u1 kafu sa ukusom jabuke i uzivam citajuci,polako pijuckam i ne mogu da verujem da si tako talentovana za pisanje... :)♥

    Uzgred,mozes li mi objasniti kako se stavlja ono da ti ljudi mogu postati citaoci? :)♥ Ja to stvarno ne znam,mozes mi pomoci ? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jeco, stvarno si divna, drago mi je što uživaš uz moje postove! :*
      Kada odeš na svoju kontrolu tablu, treba da odeš na opciju 'izgled'. Uđi bilo gde, gde piše 'dodaj gadžet', ali najbolje negde što bliže naslovu. Kada tu uđeš, sa leve strane ćeš moći da vidiš opciju 'još gadžeta' i odmah tu će pisati 'čitaoci'. Kada pritisneš, moći ćeš da podesiš neke sitne stvarčice, da sačuvaš promene i to će se sačuvati na tvom blogu. :) ♥

      Избриши
  23. Ovo je jedan divan post!Svidja mi se kako pises *-*..Kombinacije su prelepe,verujem da ces biti divna na rodjusu!

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Uzivala sam citajuci. Bas mi se dopala prica o potrazi za haljinom i svidjaju mi se takvi nonsalantni postovi :)

    runa-luna-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. odabir odjeće za rođenđan je stvarno slatka muka:) sve najbolje i dobro došla u punoljetnost!

    ОдговориИзбриши