Moje najveće opsesije

By Anja Miii - среда, август 10, 2016

Sve osobe na svetu imaju svoje opsesije. Neko ne može da živi bez određene hrane, neko je opsednut čišćenjem, neko šopingom, neko fotografisanjem ili društvenim mrežama. Da, sve od toga što ste pročitali zaista postoji. Kao i drugi, i ja imam svoje opsesije... Neke su čudne, neke delim sa milionima ljudi, ali već ćete pročitati o čemu se radi. Idemo...


• Moja najveća opsesija je kašnjenje. Mrzim da kasnim i mrzim da čekam one koji kasne. Uvek dođem tačno u minut na dogovoreno mesto, ili par minuta pre. Unervozim se kad god negde moram da žurim ili kada zbog čekanja drugih negde kasnim. Ako npr. osoba koju čekam ne dođe u tačno dogovoreno vreme, odmah joj šaljem poruku: 'Ideš li?'  Znam, to je možda malo čudno, ali ja sam totalno opterećena!

• Druga opsesija je definitivno učenje. Mami to strašno smeta i uvek mi govori da se previše opterećujem, ali kada znam da imam kontrolni ili odgovaranje, ja ne mogu da sedim ispred laptopa, da gledam videe na YT-u ili da šetam sa društvom. Čudno mi je kada neko kaže da je ceo dan proveo na telefonu i da je tek uveče shvatio da je vreme prošlo i da nije ništa naučio. Meni se to nikada ne dešava. U stanju sam da učim, učim i učim sve dok dobro ne naučim. To s jedne strane jeste dobro, jer je učenje važno, ali volela bih da se manje opterećujem.

• Sledeća opsesija je urednost. Nema šanse da bih donela tanjir i šolju (sem sa kafom) u sobu, nema šanse da bih ređala odeću po stolicama ili je bacala po krevetu. Smatram da treba da se jede za stolom i ne volim kada npr. moj brat jede u ležećem položaju. Kod mene u sobi je uvek sve na svom mestu jer mi je tako prijatnije da boravim u njoj.

• Pamtim sve datume rođenja koje čujem. I to je neka vrsta opsesije. Znam kada su rođene sve osobe iz mog bivšeg razreda, sva moja rodbina, svi bliski i manje bliski prijatelji, pa čak i mnogo onih sa kojima se ne družim. Čudno, ozbiljno. :D

• Kada gledam neku seriju, apsolutno poludim za njom. Gledam sve videe na YT-u u vezi najlepših delova iz epizoda, u vezi glumaca, pričam drugaricama o seriji itd. Znam da ponekad smorim sve oko sebe, ali trudim se da stanem kada vidim da sam preterala.

• Opsednuta sam gledanjem istih filmova. Na primer, dešava mi se da pogledam Notting Hill ili Pretty Woman dva puta nedeljno ili više puta mesečno. Teško dajem priliku novim filmovima i bukvalno stalno gledam iste. :D


Koje su vaše najveće opsesije?
Recite mi da su čudnije od mojih. :D

P.S. Prepisala sam vaše predloge za BTS postove u svoj planer, čini mi se da ih je 20-ak. Super ste, hvala vam na pomoći. Porudiću se da počnem sa njima već od sledećeg posta, tj. od prekosutra, ali ne želim da to bude serija postova, koja ne sme da bude prekinuta drugim postovima. Pisaću onako kako mi dođe inspiracija, ali verujem da će vam biti zanimljivo. :) ♥

  • Share:

You Might Also Like

37 коментара

  1. Ipak nisam jedina koja svima priča o serijama! Moje opsesije su ogledalo, kupovina, Šeldonove knjige, pisanje bloga, skupljanje naočara (jedna moja čudna opsesija)...

    ОдговориИзбриши
  2. Moja opsesija je takođe urednost. Bukvalno poludim kad vidim mrvicu od hrane za radnim stolom,neuredan ormar ili slično. Isto tako,znam da provedem po čitav dan na fejsu,što mi se pokazalo loše za zdravlje,ali ipak,šta da se radi,opsesija....

    ОдговориИзбриши
  3. Moja opsesija su također serije! Kad krenem gledati neku seriju saznam sve moguće o njoj.
    Također su mi opsesija vrata, ne mogu izdržati s otvorenim vratima i kad god ih netko ne zatvori ja ih moram zatvoriti ili cijelo vrijeme razmišljam o tome.
    Jedva čekam tvoje BTS postove!<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Delimo opsesiju kašnjenjem i gledanjem istih filmova. :D Osim toga, opsednuta sam otvaračima limenki koje skupljam. Znam da je čudno, ali okej. :')


    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Imamo slične opsesije. Ako nešto najviše mrzim to je kašnjenje, dođem i 10-15 minuta ranije jer osobe koje kasne smatram neodgovornim. Takođe i neurednost, iritira me kada neko uzme nešto i ne vrati na svoje mesto i onda se ta stvarčica traži po kući naredna dva dana. Kada je u pitanju učenje i meni je takođe nezamislivo da leškarim na krevetu ili se šetam, a znam da sutra imam test ili odgovaranje. Jako zanimljiv post Anja! ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Delimo opsesiju datuma rodjendana i gledanja istih filmova. Pored toga, opsednuta sam noktima, i naravno One Directionom hiihihihi :D Superiska postic! ♥

    Novi post-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Dijelimo opsesiju u vezi serija i datuma rođenja. Također, samo visim na yt-u i gledam tako te scene koje su mi najdraže. I pamtim datume rođenja, ponekad poželim da tako lagano zapamtim nešto što mi je baš važno u životu. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Od navedenih, ista nam je opsesija samo u vezi datuma rodjenja. Mada ja pamtim sve datume- kada se drugarica smuvala sa deckom, kog datuma sam uzela neku knjigu i sve te manje bitne stvari.
    Moja opsesija su i registarske tablice. Okej, ovo je jako cudno, s obzirom da od njih nemam nista i da sam zensko, ali uvek kad prodje neki auto pored mene ja pogledam u registarske tablice ili dok cekam bus. :")

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Veoma zanimljiv post Anjice, uživala sam čitajući! :) Moje opsesije bi bile serija PLL, blogovanje, fotkanje, poznate ličnosti, posteri, časopisi itd. Zaista se ne mogu sjetiti trenutno još. Eh, da, i We Heart It i Tumblr su mi veeeelika opsesija. xD ♥


    Novi outfit post na blogu -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Moja najveća opsesija je spavanje i gledanje filmova, pogotovo serija. Odličan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ja to sto ti radis sa serijama radim sa filmovima. Mnogo sam opsednuta filmovima i glumcima i obozavam tu kulturu. Obozavam da gledam omiljene scene i smesne slike. Takodje mnogo volim Orlanda Blooma, moj omiljeni glumac svih vremena i za njim sam luda.
    Hahaha mislila sam da sam jedina koja pamti datume rođendana, nekako samo kad ga čujem upamtim ga brzo :D

    bethanyismybae.blogspot.com (nova adresa bloga Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
  12. Moje opsesije su We Heart It,skupljanje sticky notes papirića,ima ih još mnogo,ali se sada nmg setiti. <3 Sve u svemu odličan post. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post draga moja anja,potpuno te razumem :)!I ja sam opsednuta urednoscu,i stalno ponavlajm da se jede samo za stolom.Pamtim sve rodjendane,opsednuta sam serijama koje pocnem da gledam,a moja sestra ne zeli sa mnom da gleda filmove bas iz razloga sto stalno ponavljam iste i nekako mi nikada ne dosade <33!Jedva cekam postove iz #bts serije,znam da ce biti prelepi :)!Divno zaista :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, imamo slične opsesije. Ja sam najviše opsednuta datumima rođenja, takođe i pamtim datume kada sam šta radila ili kada mi se nešto desilo! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post. I ja sam opsednuta učenjem, i čistoćom. Ne volim kad je neuredno.

    Story Of Dream Girl - #BTS - School tag

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam toliki perfekcionist kao i ti da je to nemoguće, isto koliko i kod učenja.
    Recimo kada vidim da kauč nije složen iritira me jako pa ga moram složiti.idk why

    ilvaslifetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post, Anjice! :) Potpuno te razumem kada je ucenje u pitanju, jednostavno ne mogu da radim nista drugo ukoliko se osecam iole nespremnom za predstojeci kontrolni/ odgovaranje. I da, slazemo se i po pitanju serija i filmova, kada se uhvatim ne mogu da prestanem, haha. :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlična ideja za post. Imamo nekoliko istih opsesija. I ja preterujem kada je urednost u pitanju i bukvalno u svom okruženju ne mogu da podnesem ljude koji nisu uredni.
    Takođe, sve ovo što si napisala za serije ja isto radim. Kada počnem da gledam neku seriju koja mi se sviđa, bukvalno ne znam da stanem i ono: "Samo još jedna epizoda" se pretvara u začarani krug bez kraja. Naravno, svima oko sebe moram da prenesem svoje oduševljenje, ali se i ja trudim da to iskorenim da ne bih smarala ljude. A kad dođem do kraja serije, uvek budem tužna i tada i ja na youtube-u gledam sve moguće videe najlepših scena itd.
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  19. Zanimljva ideja. Opsednuta sam uredjivanjem planera i pisacim priborom. Takodje kao i ti nikad ne kasnim i mrzim da cekam druge. :)

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  20. Da li bi se ljutila kada bih napisala post na istu temu, naravno spomenula bih te u njemu i kreditirala što se tiče ideje? Meni je ovo super! Jaaako sam uživala čitajući, zašto nisi napisala još koji red haha? Šalim se, zapravo ne ali anyways divan je post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  21. Anja opet odlična ideja za post!
    Baš mi se sviđa, što se tiče opsesija, slažem se za učenje. Nikad mi se ne bi dogodilo da se u posljednji trenutak sjetim i učim nešto, uvijek to na vrijeme sve sredim i pripremim.
    Super post, napravi i drugi dio ako se sjetiš još čega i već jedva čekam seriju Back to school postova. ♥

    ОдговориИзбриши
  22. Predivan post!Imamo slične opsesije.Moja ospesija je možda gledanje youtobe-a?!Ili ipak čitanje postova,postoje blogovi koji mi nikada ne dosade (kao tvoj blog) i u stanju sam da ih pročitam 100+ puta,pa makar ta osoba imala 500 postova?Da to sam ja...Jedva čekam BTS seriju.♥♥♥


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  23. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  24. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  25. Odličan post, veoma interesantna tema. Ja koliko znam, mislim da nemam nijednu opsesiju (ili trenutno ne mogu da se setim). Jedino znam da sam pre bila baš opsednuta latino serijama i glumcima, bukvalno sam znala ko gde glumi, gde će glumiti, ko je sa kime u vezi i šta rade. Skroz sam bila u njihovom svetu. :D

    jasminadimitri.blogspot.com | YouTube

    ОдговориИзбриши
  26. Ajme, Anja, kao da sam ja ovo pisala. Što se tiče kašnjenja i učenja ista sam. Mrzim kada se na brzinu moram spremiti jer se osjećam kao da ću nešto zaboraviti, isto tako, mrzim kad neko kasni. Što se tiče učenja, imam grižnju savjesti ako radim nešto drugo dok bih trebala učiti. I da, totalno sam opsjednuta serijama. Divan post!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  27. Ista sam sto se tice datuma rodjenja, serija i ni ja ne gledam nove filmove hahah :'D. Dok prva tri, sto se tice urednosti, ucenja i kasnjena sam totalna suprotnost (znam da nije za pohvalu).

    ОдговориИзбриши
  28. Uh, da barem imam opsesiju urednosti i učenja kao ti. :( Dobro, ni ja ne volim baš ono nered, nitko to ne voli, ali nikada mi soba nije 100% uredna. S druge strane, ako namjestim krevet i brat/sestra mi dođe, dok sjedi razbaca posteljinu i jastuke po krevetu i ne namjesti ih ponovno. To mi toliko smeta, isto kao kad mi netko dira posložene stvari, ne znam. Tvoje opsesije su jako zanimljive i voljela bih da imam neke. :)♥

    GIVEAWAY -> http://pinkismysoul.blogspot.hr/2016/08/summer-surprise-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  29. Moja najveća opsesija je kašnjenje, ili ne prisustvanje nečemu. Pa, kada shvatim da ima još 'samo' sat vremena do treninga, škole ili sl., počnem da histerišem kako nemam vremena da se spremim. :D A kada ne prisustvujem nekoliko npr. treninga, hvata me paranoja jer mislim da sam propustila dosta važnom i to. :D Ta opsesija postaje ozbiljna.. da. I da, Anjice tvoje opsesije nisu toliko strašne kao moje, kada bi ih sve nabrojala, komentar bi bio kilometarski. Sjajna ideja za post inače. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST

    ОдговориИзбриши
  30. Mene je ovaj post bas zabavio! Imami dosta slicnih opsesija, poput ucenja, urednisti i pamcenja datuma rodjenja. :D
    Ja bih medju svoje mogka da dodam i PLL :3
    ♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  31. Citam ovo i mislim se koliko licis na moju mamu. Iskreno, mogla bi da joj preuzmes posao. Znaci zena isto mrzi kad neko jede u lezecem polozaju, ili kad je neuredan, ili ne daj Boze da neko zakasni.
    Dok ja npr. nikad u zivotu nisam stigla negde na vreme. Hahaha

    ОдговориИзбриши
  32. I ja mrzim kašnjenje. Ja umem da budem opterećena knjigama, ako mi se neka svidi mogu da je čitam dan i noć. Isti slučaj sa serijama. Odličan post, draga, super ideja

    Novi post, značilo bi mi ako bi stisnula na linkove, potrebno mi je za saradnju. Hvala unapred.
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  33. Ja sam pre volela da citam knjige ali sada ih malo manje citam.. Inace post je odlican kao i uvek.. :)

    http://sblogmarija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  34. Divan post Anja.Isti slučaj kao kod Milice,kad mi se neka knjiga svidi,toliko se udubim da je čitam ceo dan,celu noć.Inače ovako nisam baš opsednuta knjigama ,ali zato kada mi se svidi nekaa ne stajem.Takođe volim urednost,ali često jedem u sobi.Volim da mi sve bude uredno,naravno kada pojedem ja vratim tanjir i sve ostalo,ali to mi je neka navika.I jos jedna moja opsesija jeste blog i snimanje videa.Ja blog obožavam i bilo bi previše dosadno da nije njega,ne bih znala sta da radim.A i ako nemam jutjub kanal ja snimam videe,iz dosade.U zadnje vreme sam,cini mi se,bas preterala. :)

    ОдговориИзбриши
  35. Hello!!
    Beautiful photos^^
    Would you like to support each other by follow on GFC and Google+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back

    Thanks, Debi
    http://www.deborabrazil.com.br/

    ОдговориИзбриши