OUTFIT: Goodbye summer

By Anja Miii - понедељак, август 08, 2016

Ovo je i zvanično poslednji letnji outfit na mom blogu (do naredne godine), zbog čega i nosi ovaj naziv. Bilo ih je nekoliko i svi su bili manje više slični. Leto nam ne dozvoljava da preterano eksperimentišemo sa odećom. Šorts, majica, haljinica, starke, sandalice i spremni smo! :) Sada počinjem da se pripremam za jesen i da kupujem i naručujem malo toplije stvarčice. Sama po sebi, prelazna godišnja doba omogućavaju više kreativnosti kada je u pitanju odevanje, pa se nadam da ću za vas pripremiti neke super outfite u narednim mesecima. :) Kao što možete da vidite na fotografijama, nosim beli šorts sa Romwe-a i sivu majicu sa SheIn-a. Majica je više za jesen nego za leto, ali trenutno je super za veče, jer je preko dana poprilično toplo u njoj. Jako je kvalitetna i strašno mi se dopada ovo ukrštanje od grudi ka vratu. Super je što taj otvor nije suviše veliki, jer ja lično ne volim da nosim takvu odeću. Što se tiče šortsa - običan teksas šorts, kao i svi ostali koje sam fotografisala. Uzela sam ga jer nisam imala beli šorts, a generalno je veoma kvalitetan, dubok je i meni se baš dopada. Mislim da u ormaru trenutno imam više teksas šortseva nego farmerki. :D 








ŠORTS - ROMWE (HERE)
MAJICA - SHEIN (HERE)
PATIKE - CONVERSE

  • Share:

You Might Also Like

32 коментара

  1. Odličan post Anja! Mnogo mi se dopada majica, ceo outfit je odličan! Jedva čekam da vidim tvoje jesenje outfit postove!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se da leti baš i ne možemo da eksperimentišemo, zato više volim jesen po pitanju odevanja.
    Autfit je prelep, kao i svi tvoji prethodni. Ne sviđa mi se samo šorts jer je bele boje, ali mi se dopada u kombinaciji sa ovom majicom i patikama. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja jedva čekam jesen jer je to moje omiljeno godišnje doba. :) Ova majica je zaista lepa, jako ti lepo stoji!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ljeto na zalost polako odlazi i jako mi.je zao zbog toga :(
    Outfit je jako lijep i jednostavan, a ovaj top mu daje neku posebnost :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti stoji ova kombinacija, majica je predivna♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. SUper outfit,top je predobar ♥

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Majica je predivna. Kod nas je ovih dana jako hladno,tako da po čitav dan moram nositi dugi rukav

    ОдговориИзбриши
  8. Jako lep i jednostavan outfit <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Divna si. Bas mi se svidjaa kombinacija :) <3
    Giveaway na mom blogu Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  10. Kada sam procitala naslov, bukvalno sam se najezila pa ovo leto se zaista blizi kraju, a meni kao da je tek pocelo, uh. :) Outfit je zaista sjajan, moram priznati da sam odusevljena majicom. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post. Ja iskreno i ne nosim bele šorceve, nekako sam nesigurna u njima, ne znam! Ali majica me je osvojila! Predivan je.

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  12. Majica je predivna,a sorts jos lepsi. Odlican outfit,bas mi se dopada. ♥ Fotografija kao i uvek savrsene. ☺
    Novi post ---> O hejterima

    ОдговориИзбриши
  13. Predivna je kombinacija, majica mi se jako jako sviđa kao i hlače!:) Odlično ti stoji<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Diiiiivna si Anja! Stvarno nemam riječi, jedan od najboljih outfita <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  15. follow her on blog http://magicworldofpanda.blogspot.hr and comment some post. thank you

    ОдговориИзбриши
  16. Presladak oufit. Šorc je jednostavan a opet lijep. Ove majice su sada baš popularne i fora su. :)

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  17. Anjice predivno izgledaš! Fotografije su vrhunske! Outfit mi se izuzetno dopada, stvarno si sve savršeno uklopila. Ali moram pre svega da te pohvalim što se tiče odabira ove bluze koja je prosto prelepa. Odličan pos draga! ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Jaoo predivna si! Outfit je savrsenstvo, obozavam ovakve sortseve, bluzica je takodje lepa, odlican post :**

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post!Outfit je pree.Sorc mi se posebno sviđa!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Bozanstvena majica! :D
    Dobro je sto nema veliki otvor, a ovako mali ke bas sladak! :)
    Inace, tuzno zvuci naziv posta, mislim na deo Goodbay summer :(((

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  21. Tako jednostavno, a tako tumblr! Prelepo se oblačiš Anjice. Jako mi se dopada ovaj šorts, jer je jednostavan, može da se kombinuje, a izgleda prelepo. Majica je neobična i jako je lepa i verujem da dobro posluži kada je napolju malo hladnije. Jao ode nam leto :/

    Novi post: http://bethanyismybae.blogspot.com/ (ovo je nova adresa bloga Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
  22. izgledas prekrasno, majica mi je vrh.. odlicno si to uklopila
    maggieblogspot.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  23. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  24. Ja mesec dana unapred zalim za letnjom garderobom. Toliko volim leto , da mogu dolazila bih ovamo samo na tri meseca dok je jos jako sunce. Majca mi je preslatka. Na SheIn i Romwe sajtovima ima jako kvalitetnih i lepih stvari , a opet po dosta pristupacnijim cenama nego u radnjama u Srbiji.Zapao mi je za oko i sat na tvojoj ruci ( mislim da je sat ). Posto sam u potrazi za belim satom , znas li odakle je ?
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, sat je. Dosta često ga nosim u outfit postovima i jako ga volim. Naručen je sa Banggood sajta :)Evo, imaš ga u ovom postu http://anjalittleworldd.blogspot.rs/2016/05/outfit-i-denim-romper.html ♥

      Избриши
  25. Outfit je stvarno prelesladak, šorts je prelep kao i majica! ;* ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  26. Diivan post,outfit je predivan bas kao i ti :) slike su ti super ispale i jako mi je zanimljjivo bilo citati/gledati ovaj post :)

    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  27. Odličan post!Outfit je predivan.Oduševila si me.Šorc mi se veoma dopada.Sve je jako lepo uklopljeno.Slike su predivne,čime slikaš?I koji editor koristiš?Nemam reci.Pozdrav ♥♥♥


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥ Za fotografisanje koristim Nikon L330, a fotografije editujem u Photo Scape-u, tj. samo ih malo posvetlim i izoštrim, ne dodajem efekte ili tako nešto :) ♥

      Избриши
  28. Stvarno ne mogu vjerovati da je ljeto već gotovo završilo, doslovno manje od mjesec dana i opet školska godina , nama i akademska Anja !
    Inače outfit mi je prekrasan baš, ovaj šorc sam baš htjela naručiti jučer ,ali se mislim, dok on dođe do mene , već će deveti mjesec i neću imati vremena da ga nosim kako treba, pa sam odustala, a baš mi je predivan!
    Tebi odlično stoji, samo me zanima koju si veličinu uzela?
    Ja sam isto jedan teksas sa Romwea naručila u veličini XL čak i baš mi je taman, pa i da je za mrvicu veći bio bi okej, pa me zato zanima?

    Inače i ova majica mi je prekrasna, zajedno odlično ide , super! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su svi šortsevi koje sam naručila u poslednje vreme, a dva su sa Romwea, u M veličini :D
      Izmerim se pre nego što uzmem svaki i ispadne da mi je M odgovarajući. Meni se npr. desilo da su mi L farke bukvalno knap, obučem ih ali su mi preuske, tako da to sve zavisi od stvari do stvari ♥

      Избриши