Q&A

Odgovori na vaša pitanja ♡

By Anja Miii - четвртак, јул 30, 2015

Došlo je vreme da vam odgovorim na pitanja. Da budem iskrena, nisam očekivala da će ih biti preko 100. Iznenadili ste me i hvala vam na tome. Odmah da se ogradim - nisam odgovorila na sve. Izdvojila sam 70 pitanja. Bilo je i nekih previše ličnih na koja prosto nisam želela da odgovorim, a ako sam nešto nesvesno propustila, a vama je važno, uvek možete da mi pišete na Fejsbuku, mejlu ili Instagramu. Iznad možete da vidite opciju kontakt, ukoliko ne znate gde možete da me pronađete.
Kroz post će se protezati neke moje fotografije, i starije i novije. :)


1. Da li si ikada razmišljala o otvaranju jutjub kanala i o snimanju videa za isti?

Razmišljala jesam, ali za sada se ne bih usudila. Mislim da snimanje i editovanje videa oduzima mnogo vremena. Uzevši u obzir da ja idem u školu (menjam smene na mesečnom nivou), pišem blog i povremeno pišem za druge sajtove, sigurno ne bih mogla da budem redovna, a ja volim tačnost i da sve radim onako kako treba. Možda jednog dana. :)

2. Kakav si bila đak na kraju ove školske godine?

Odličan, 4.80. :)

3. Koja ti je omiljena emisija na TV-u?

Slabo gledam TV. Dok je trajalo, volela sam da pogledam Pinkove zvezdice. Sada najčešće gledam TLC. Omiljene su mi one kuvarske emisije, jer volim i da kuvam i da jedem. :)


4. Da li pratiš neku seriju preko interneta, imaš li omiljenu seriju svih vremena?

Gledam jednu špansku seriju, zove se 'Kad srce kaže da'. Ovih dana se završava i ne znam šta ću posle toga gledati. Volim vesele serije, koje me opuste, a ova je takva. :) Nemam omiljenu seriju svih vremena. Sve koje odgledam su mi u tom momentu kada traju najbolje, ali su mi generalno sve koje sam gledala drage na svoj način.

5. Koji si poslednji film odgledala?

Mislim da je bio 'The Duff' i oduševila sam se filmom, baš mi se dopao.

6. Veruješ li u duhove ili u postojanje nečega natprirodnog i da li veruješ u sudbinu?

Iskreno, uopšte i ne razmišljam o takvim stvarima. Donekle verujem i u jedno i u drugo, ali ne opterećujem se razmišljanjem o tome.

7. Najlepše putovanje na kom si bila?

Ovo poslednje, na kome sam bila sa drugaricom. Destinacija nam nije neka :D, ali bilo nam je baš lepo. Provodile smo po ceo dan zajedno, obišle smo dosta mesta, svake večeri bismo na terasi gledale u zvezde, pravile smo svakojake đakonije i dvadeset dana nam je prebrzo prošlo.

Manastir Ljubostinja
8. Koje mesto na planeti bi baš sada volela da posetiš?

Volela bih da odem u Diznilend, to mi je najveća želja. :)

9. Koju supermoć bi volela da imaš?

Volela bih da imam supermoć da izlečim sve bolesne ljude na svetu.

10. Omiljeni citat?

'Na kraju će sve biti dobro. Ako nije dobro, nije kraj'.

11. Omiljene blogerke?

Svi blogovi koje pratim i komentarišem su mi dragi i sigurno ih ne bih pratila da nije tako. Ipak, mogu da kažem da su blogovi koje posebno volim i čije postove ne propuštam svakako MiličinKaćinAndrijaninTeodorinSofijin i Tijanin. Njih nekako vremenski najduže čitam. To se menja s vremenom i u jednom periodu posebno volim jedne, u drugom periodu neke druge blogove, ali opet kažem - svi koje pratim su mi super. :)

12. Omiljene jutjuberke?

Omiljena Ana 2 Cats, a pored nje i Marija Žeželj, Jana Dačović, Zorannah, Ana Minić, Lana M, Tanja Medić. Od stranih Beth, zauvek omiljena. :)

13. Jedna knjiga koja te je oduševila i koju svima preporučuješ?

Moja omiljena knjiga je 'Zato što te volim', Gijoma Musoa. Znam da ga mnogi ne vole (moja mama prva), jer im se ne sviđa ta fantastika u knjigama, ali mislim da je ova knjiga vrlo poučna i da govori o tome kako posle svih ružnih trenutaka u životu, ipak isplivaju i neki lepi. :)


14. Pratiš li i dalje ask.fm profile?

Da, i dalje pratim neke profile. Ne mnogo njih, ali one koji su mi i nekada bili dragi i sada čitam. :)

15. Da li više voliš grickalice ili slatkiše?

Grickaliceee, nisam ljubitelj slatkiša. Od slatkiša u obzir dolazi samo Nutella. :D

16. Da li voliš da plešeš?

Ne baš, nisam neki talenat. :D

17. Koji ti je najveći san?

Da u životu radim ono što volim i da kraj sebe imam osobu koja će me voleti i koju ću ja voleti.

18. Da li bi više volela da vratiš vreme ili da odeš u budućnost?

Mislim da bih više volela da vratim vreme. Ne kajem se ni zbog čega i ništa ne bih volela posebno da menjam, samo sam u prošlosti kraj sebe imala osobu koje sada nema i volela bih da provedemo još neko vreme zajedno. :)

19. Omiljeni komad nakita?

To je ogrlica koju sam dobila za rođendan ove godine. Srebrna je, duža i ima ovaj prelepi privezak. :)



20. Koju vrstu muzike slušaš?

Slabo slušam muziku. Kada je slušam, to je najčešće nešto domaće, retko strano. :)

21. Omiljeni domaći pevač i pevačica?

Pevač Saša Kovačević, a pevačica Goca Tržan. :)

22. Da li si zadovoljna svojim blogom i da li bi nešto volela da promeniš?

Stvarno sam prezadovoljna. Nisam očekivala da ću za manje od godinu dana uspeti da imam ovoliko pregleda i čitalaca, a blog mi je pored toga doneo mogućnost da pišem za neke druge sajtove i da ostvarujem saradnje, što je jako lepo i svakako mi znači. Najviše od svega mi znače svi divni vaši komentari podrške. :)

23. Da li ćeš pisati za Plezir?

Nisam imala ponudu da pišem za Plezir, a nisam sigurna ni da bih to postizala. Prihvatila bih je, bila bi mi čast, ali za sada mi je broj obaveza koje imam sasvim dovoljan. :)

24. Da li si pročitala knjigu 'Onlajn devojka'?

Još uvek nisam, ali volela bih. Kupiću je prvom prilikom. :)

25. Planiraš li ikada vratiti ask.fm profil?

Ne znam šta da kažem... volela bih, ali bojim se da neću stizati da odgovaram na pitanja pored već pomenutih drugih obaveza koje imam, pa iz tog razloga ne verujem da ću ga vraćati.

26. Do kada misliš održavati ovaj blog?

Blog obožavam i njega ću sigurno pisati dok god budem imala dovoljno inspiracije i dok god me pisanje bude usrećivalo kao što je to sada slučaj. 

27. Postoje li neke stvari koje te posebno inspirišu?

Kada je u pitanju pisanje postova, inspiraciju najčešće dobijam pretražujući po internetu, sajtovima sa fotografijama, drugim blogovima i sl. Nekada mi inspiracija dođe pred spavanje, jer tada mnogo razmišljam. Nekada se nalet inspiracije desi u školi ili kod kuće dok učim. :)


28. Zemlje koje bi volela posetiti?

Nemam neku posebnu želju. Bilo bi lepo da posetim Italiju, Francusku ili Austriju. :)

29. Koji grad oduvek želiš da posetiš?

Da ovo pitanje postavite mojoj najboljoj drugarici, ona bi odgovorila u istom momentu (PARIZZZZ!), a ja nemam neki grad u koji bih posebno volela da odem, možda sa njom jednog dana na to putovanje iz njenih snova i usput da posetimo moje mesto iz snova. :D

30. Kakve tipove osoba nikako ne voliš?

Ne volim osobe koje se stalno žale i kojima nikada ništa nije dobro, potom osobe koje su razmažene i žele da sve bude po njihovom. Iznad svega mi smetaju osobe koje su drske i koje sve rešavaju kroz ironiju, psovke i sl. Sve mogu da tolerišem, ali drskost ne.

31. Omiljena boja ti je?

Trenutno belu najviše volim. :)


32. Otkud ti uopšte ideja da napraviš blog, ask za savete?

To je bilo još pre nešto manje od tri godine, kada sam slučajno naišla na tada verovatno jedini Ask o savetima koji je postojao. Vređali su i ismevali osobe koje su postavljale pitanja i htela sam da ja osnujem takav Ask, gde ću stvarno pomagati drugima i poistovećivati se sa njihovim problemima. U tome sam i uspela. Na Ask-u su mi često predlagali da otvorim blog i posle gotovo dve godine od početka Ask-a sam počela i sa njim. Od Ask-a je sve počelo i on mi je u jednom jako lepom sećanju, posebno jer i sada imam kontakt sa mnogim osobama koje sam tamo upoznala. :)

33. Koje je tvoje idealno zanimanje?

Volela bih da se bavim novinarstvom ili da budem profesor srpskog jezika. :)

34. Koji je tvoj hobi pored pisanja bloga?

Volim da pišem kraće priče i sastave na teme koje sama odaberem. Volim i da provodim vreme u kuhinji praveći razne poslastice, volim da fotografišem i ispred svega, najviše volim da čitam knjige. :)

35. Kada pišeš postove, da li ih prethodno ispišeš na papir ili kucaš odmah kako ti reči padaju na pamet?

Nikada do sada nisam pisala postove na papir, uvek sam ih kucala odmah, kako mi reči padaju na pamet. Često po nedelju dana pišem jedan post, kako imam inspiracije i ideja za njega, pa tako neko vreme stoji u radnoj verziji i dopunjavam ga. :)

36. Jesi li društvena ili antisocijalna osoba?

Pre bih ja to nazvala asocijalna, nego antisocijalna osoba. :) U suštini nisam takva, ali definitivno ne volim da sam stalno okružena ljudima. Volim svoje društvo i lepo mi je kada sam sa njima, ali više preferiram da sam sama. :)

37. Opiši sebe u 3 reči.

Tvrdoglava, iskrena i emotivna.


38. Koliko si čitalaca imala nakon mesec dana blogovanja?

Ja u prvih pola godine nisam ni imala gadžet čitaoci, nisam znala da to postoji. :D Tek kasnije sam to provalila, pa sam brzo došla do 50, pa i do 100 čitalaca, zato što sam već imala one koji su redovno dolazili na blog. :)

39. Da li čitaš Bravo?

Ne redovno. Nekada ga kupim, ali ne toliko često.

40. Imaš li brata/sestru, ili si jedinica?

Imam brata, dve i po godine je mlađi od mene.

41. Zašto toliko voliš Anu 2 Cats?

Sviđa mi se njen smisao za humor i njeno ponašanje pred kamerom. Opuštena je, nije stegnuta, ne priča ništa suvišno, ima lepo isplanirane i kvalitetne videe, ima najlepše pse i najvećeg kralja od muža. Baš je gotivim. :)

42. Koji model telefona imaš?

Samsung Galaxy Core Plus.


43. Kako bi htela da se zoveš, a da nije Anja?

Imala sam raznih ideja tokom odrastanja, ali sada mi se sviđa moje ime i ne bih ga menjala. Postoje samo ona imena koja mi se trenutno sviđaju, npr. Kalina i Nađa.

44. Šta misliš o chocker ogrlicama i da li ih nosiš?

Ne volim kada imam nešto uz sam vrat, osećam da me steže i da ću se ugušiti, tako da ih ne nosim. Ali su simpatične i lepo izgledaju na drugima. :)

45. Šta te prvo privuče kod nekog bloga?

Ja prvo obraćam pažnju na to kako osoba piše. Ako ima puno gramatičkih grešaka, to me odmah odbije. Nekako u isto vreme zapazim i izgled bloga. :)

46. Omiljeni film?

A Walk To Remember, a posle njega Pretty Woman. :)

47. Koje postove najviše voliš da čitaš, a koje da pišeš?

Mnogi najviše preferiraju DIY postove, ali ja ne obožavam ni da ih pišem ni da ih čitam. Uglavnom volim da pročitam one nonšalantne postove, tj. šta je ko radio tokom nedelje ili meseca, volim i turističke postove i posebno one sa receptima za neke brze i lake poslastice. Iste postove takođe volim i sama da pišem. :)

48. Šta te najviše nervira kod blogova i blogerki?

Ne postoji nešto što me posebno nervira. To su sve one uobičajene stvari koje smetaju gotovo svim blogerima koji su duže prisutni u ovom online svetu; preterano reklamiranje, stalne potrebe za saradnjom, gramatičke greške, iskrivljeni fontovi i sl.

49. Suknja ili haljina?

Apsolutno suknje, obožavam da ih nosim. Ne znam da li sam, sem na svojoj maloj maturi, bilo gde bila u haljini. :D

50. Da li voliš fotografiju?

Da, volim da fotografišem, ali nisam opsednuta time i mislim da nisam baš najsjajnija u tome, uvek može bolje. :)


51. Da li voliš šoping?

Nisam zaluđena šopingom, ali kao i svaka devojka volim da kupujem, to je normalno. Jedino što stvarno mrzim, jeste da isprobavam odeću. :D

52. Omiljeni brend kozmetike i omiljeni brend odeće?

Kada je kozmetika u pitanju, moram da je podelim na preparativnu i dekorativnu. Omiljeni brend preparativne kozmetike mi je Bioten, a omiljeni brend dekorativne kozmetike Essence. Kada je odeća u pitanju, stvarno nemam omiljeni brend.

53. Partizan ili Zvezda?

Svejedno mi je, nisam vatreni navijač. :D Moj brat je veliki navijač Partizana od malih nogu, tata takođe, mama je oduvek za Zvezdu, dok sam ja neutralna. :D

54. Koliko si visoka?

Oko 164 - 165 cm. :)

55. Šta misliš o vezama u osnovnoj školi?

Ne dopada mi se što su sada sve zastupljenije i mislim da oni koji su u njima zaboravljaju na to koliko godina imaju i gde su granice. Ne mislim ništa loše, ali za ozbiljnije veze pred sobom imaju ceo život i ne razumem kako ponekad sebi mogu da dozvole da pate zbog dečka, da se samopovređuju ili da nasuprot tome zajedno odu mnogo dalje od poljubaca ili držanja za ruku.

56. Voliš li da se družiš i da ideš u školu?

Na prvo pitanje sam već gore odgovorila, a u školu volim da idem. Ne obožavam i nisam štreber :D, ali mi nije teško da nešto naučim. Volim da provodim vreme sa društvom tamo, bar sa određenim brojem prijatelja, ne sa svima. :D

57. Kako te prijatelji vide?

Kao pisca u duši :D, osobu koja će uvek pomoći pa i na svoju štetu, verovatno i kao nekoga ko je poprilično povučen. Nisam sigurna. :)

58. Koja ti je omiljena čokolada?

Najlepše želje sa keksom! :D


59. Tečni ajlajner ili olovka za oči?

Tečni ajlajner.

60. Šta je ono što najviše ceniš kod ljudi?

Jako cenim osobe koje drugima pomažu, a ne traže ništa zauzvrat. Takođe, jako cenim osobe koje su pravedne i koje prihvataju iskren savet ili vlastitu grešku.

61. Kako bi opisala idealan život?

Ne želim da imam mnogo novca. Želim da živim skromno, ali da imam sve što mi je potrebno za normalan život. Želim složnu porodicu u kojoj će vladati harmonija, mir i ljubav, a važno mi je i da se bavim onim što volim. To je za mene idealan život. :)

62. Šta radiš kada si tužna kako bi sebi izmamila osmeh na lice?

Ja se najčešće dobro isplačem i to zna da traje dosta dugo. Nakon toga uzmem da čitam knjigu ili pregledam slike na Instagramu i posle se oraspoložim i zaboravim na ono o čemu sam razmišljala kada sam plakala. :)

63. Šta je po tvom mišljenju dovoljno za sreću?

Najpre zdravlje svih meni dragih ljudi, potom i život bez svađa i razmirica, sloga, pozitivnost i podrška koju svi međusobno treba da pružamo jedni drugima.

64. Koliko često ideš u šoping?

Ja često kupim po jednu - dve stvarčice, bar jednom u dve nedelje. Ali ako je u pitanju veći šoping, onda par puta godišnje, pred smenjivanje godišnjih doba, ne idem prečesto.

65. Je l' čitaš HEJ?

Da, HEJ! čitam već godinama.


66. Da li ti je nekada palo na pamet da batališ blog?

Jednom sam to i uradila. Tačnije, skroz sam ga ugasila, nije postojao, i to je trajalo nekih mesec dana. Bila sam na početku, naišla mi je žuta minuta i jedna uvreda me je baš obeshrabrila. Posle toga mi to više nije padalo na pamet. :)

67. Šta prvo primetiš kod nepoznate osobe?

Ako se upoznajem sa njom, prvo primetim kako se izražava, to mi je jako važno. Ali ako je gledam sa strane, primetim kakvo je njeno držanje tela ili izraz lica. :)

68. Koja ti je godina u srednjoj bila najteža do sad?

Prva, apsolutno. Teško je kada odjednom moraš da se uklopiš u novu školu, a pored toga dobiješ i milion novih (+ stručnih) predmeta, koje uopšte ne poznaješ. Kada je učenje u pitanju, prva i druga se bore, jer sam u drugoj imala još više predmeta, dok mi je ova treća bila lagana. :)

69. Da li je postojao neki nastavnik koji te baš i ne voli?

Ne, stvarno nikada nisam imala taj problem.

70. Da li ti lepše izgleda ravna ili kovrdžava kosa?

Na drugima mnogo više volim da vidim kovrdžavu (ali stvarno kovrdžavu, ne talasastu) kosu. Mislim da je ravna kosa postala već jednolična, gotovo svi je imaju ili peglaju kosu kako bi je imali. Kada sam ja u pitanju, ravna kosa mi mnogo bolje stoji. :)

Došli smo i do kraja. Opet ponavljam - ukoliko imate još neko pitanje za mene, slobodno mi pišite na mejl anjasaveti@gmail.com, na drugi mejl anja.minic@famoza.net, putem Fejsbuka čiji link imate u obrascu kontakt ili putem Instagrama: anjamiii :) 

  • Share:

You Might Also Like

49 коментара

  1. Odličan post! Sve je vrlo lepo, uredno napisano i slike su odlične. Dosta smo slične! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. U ti si se baš napisala, svaka čast :)
    Ja bi jako voljela da vratiš ask, bila si najbolja tamo definitvno ♥
    I da, slažem se sa svime skoro što si pisala, sviđa mi se što si skromna osoba :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, bilo bi lepo vratiti se tamo, ali neka za sada ostane ovako ☺♥♥

      Избриши
  3. Sjajan post! Mnogo mi se svidjaju slike u postu i odgovori.Bas zrelo odgovaras. I da nisi spomenula Vinu u pitanju moje omiljene jutjuberke.. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim u Q&A u odgovoru za omiljene jutjuberke ☺

      Избриши
    2. Hvala ti ☺ Volim da gledam Vininine videe, ali u poslednje vreme manje gledam i nju i sve one koje su počele da se svađaju i raspravljaju po društvenim mrežama. Pretpostavljam da znaš o čemu je reč ako ih redovno gledaš ☺

      Избриши
  4. Odličan post! I opšte nije tačno da nemaš nekog dara za fotografisanje, sve slike su ti sjajne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Mašo ☺ Nisam rekla da nemam dara, samo mislim da to može mnogo bolje, ali polako ☺♥

      Избриши
  5. Uh, imala si mnogo posla.. ;) Slike koje prate post su preslatke. Ja nisam stigla da ti postavim pitanje, možda neki drugi put. I drago mi je što nisam jedina kojoj je omiljena čokolada najlepše želje s keksom. ♥☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30. јул 2015. 13:40

    Sjajno si odgovorla na sve ovo. Ta ogrlica sto si dobila je prelepa :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bas mi se dopadaju pitanja i na sva pitanja si sjajno, bez greske, odgovorila. Na osnovu tvojih odgovora vidim da smo jako slicne i zbog toga mi je bas drago. Inace, mislila sam da si dosta visa. Ali ispostavilo se da sam ja visa od tebe za nekih 7-8cm. :D Inace, hvala ti sto redovno pratis i komentarises moj blog jer si ti meni idol sto se tice blogovanja i najradije citam tvoj blog. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi Mico, ti znaš da i meni ovo mnogo znači ♥ Kada je visina u pitanju, ja sam među najnižima u razredu, mada se ja uvek zezam na svoj račun ☺♥

      Избриши
  8. Kao i uvek, perfektno napisan post. I meni je omiljena knjiga 'Zato što te volim', dosta smo slične.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, baš mi je drago što je i tebi to omiljena knjiga, ja je jako volim ☺♥

      Избриши
  9. Анониман30. јул 2015. 15:59

    Hvala ti puno što si odgovorila na moja pitanja. I ja sam upisala ekonomsku i verujem da je prva najteža. Ne znam ni predmete, ima ih stvarno mnogo. Tvoj sam 57 čitalac, ali sa maminog naloga. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi ♥ Prva mi je bila teška zbog tog prilagođavanja i predmeta koji su mi bili nepoznati, ali veruj mi da ćeš se brzo navići, važno je samo da učiš od samog početka. Ako ti nekada bude trebala neka pomoć, znaš gde me možeš pronaći ☺♥

      Избриши
  10. Hhahah i ja dam zadnji film gledala The DUFF..Predobar je...
    Inace mi je mnogo kul u toku Q and A stavljati random slike..

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Slične smo po pitanju nekih stvari! Stvarno sam uživala dok sam čitala! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Super je post. :) Vidi se da si se mnogo potrudila i skužila sam da smo čak i malo slične po nekim stvarima, hehe.♥♥♥♥♥☺

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман30. јул 2015. 20:40

    Odličan post! Svaka ti čast, vidi se da si se mnogo trudila. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Wau! 70 pitanja zaista nije malo! Odličan post, baš mi se sviđa :)

    Pogledaj moj blog ako mođeš. zaista bi mi značilo :) ♥ http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odlično napisan post Anja,slike su fantastične i slične spo po većini stvari♥♥
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  17. Puno ti hvala na odgovorima na poja pitanja, zaista su divni kao i ceo ovaj post. I da, iste smo visine, hehe.:) Post je divno napisan. <3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post.Pitanja su zanimljiva ali ja nazalost nisam postavila ni jedno ali sledeci put sigurno hocu.Super blog.Uclanila sam se !! :D ♥

    ОдговориИзбриши
  19. Odabrala si moje pitanje, hihi. Super su odgovori, samo ne razumem šta je to tebe nateralo da odustaneš, ali nemoj da ti se to slučajno ponovi! :)

    Novi post je na blogu:
    shineperfection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada pogledam u nazad, veruj mi da ni ja više ne razumem, ali obećavam da se neće ponavljati. :) ♥

      Избриши
  20. Bas super sto si odgovorila na toliko pitanjaaa,svaka cast. <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,hvala <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  21. Super post! Jako sam se zabavila dok sam ga čitala! Možeš da mi daš link aska?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam ga više, deaktiviran je pre par meseci. Ovo je bio link, samo što ne vredi sada. :)
      http://ask.fm/SasTaviSaveTi ♥

      Избриши
  22. Mnoooooogo ti hvala što si odgovorila na moja pitanja,ali jedno si zaboravila.No nema veze. :) <3
    Super si. ♥ Inače ogrlica je prelepa.

    Ely

    ОдговориИзбриши
  23. Anjice odgovori su kao i uvek super,jako volim da čitam tvoje Tag postove i Q&A postove jer si uvek potpuno iskrena i skoro mislimo potpuno isto.Takođe i ja mislim da je najbitniji pravopis u blogovanju,i onda izgled :-) ♥

    ОдговориИзбриши
  24. Super su odgovori Anja i ti si jedna predivna osoba...
    Bilo bi mi jako drago ako bi se učlanila u moj blog:ivanasworldbyivanar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. Super odgovori :) Imamo jako puno sličnosti. Ja još od malena sanjam da odem u Diznilend, volim da čitam i pišem, da kuvam itd. :)

    ОдговориИзбриши
  26. Upravo sam otkrila tvoj blog, bacila pogled na ovaj post i već znam da ću redovno biti tu. :)
    Baš mi se sviđa kako si odgovarala na pitanja i da, imamo dosta sličnosti. ;)

    ОдговориИзбриши