Knjige koje vredi pročitati #2

By Anja Miii - уторак, јул 14, 2015

Prilikom pakovanja za put, brat se pošteno zezao na moj račun, jer je škola gotova, a ja sa sobom vučem kućnu biblioteku. Da situacija bude još 'gora', i drugarica je ponela nekoliko knjiga za mene, pa mi odmor protiče u atmosferi koju bi moj brat najpre nazvao štreberskom. Bar me vi blogeri razumete, čitanje i pisanje su valjda sastavni deo naših interesovanja. :) Za sada bih vam prenela utiske o tri knjige koje sam pročitala, a o ostalima će biti naknadno, do kraja raspusta. 

Prva knjiga je 'Da li smo se nekad sreli?', a napisala ju je Aleksandra Poter. Ja nju kao pisca obožavam! Ima duhovite i savremene knjige koje se čitaju u dahu. Nisu dosadne i tužne, već te nekako oraspolože i uvek imaju divan, srećan kraj.

U ovoj knjizi se radi o Grejs, devojci koja je već prešla tridesetu. Već dugo je verena, ali njen dečko ne želi da odredi datum venčanja, a njoj sve više smeta njegovo ponašanje. Prilikom boravka u restoranu, gde je sa dečkom i društvom kako bi proslavila rođendan, ona prepoznaje momka koji joj je slomio srce kada je imala 18 godina, a koji te noći proslavlja momačko veče. Dalje vam neću prepričavati, jer će biti mnogo zanimljivije da je sami pročitate. Sigurna sam da će vam se dopasti! :)

Drugu knjiga zove se 'Brbljivica u velikom gradu', a napisala ju je Meg Kebot, koja je popularna i po serijalu knjiga 'Princezin dnevnik', a koje sam ja čitala sigurno nekoliko puta. Takođe piše vrlo duhovite knjige koje se brzo čitaju. :)


Radi se o Lizi, koja se preselila u Njujork i počinje da živi sa Lukom, dečkom koga je upoznala pre svega par meseci, ali prosto odgovaraju jedno drugome i sviđa im se ideja o zajedničkom životu. Međutim, ona želi da snovi troškove stanovanja u luksuznom stanu njegove majke. Pronalazi posao kao recepcionarka u jednoj otmenoj advokatskoj kancelariji, ali njen san je zapravo da prepravlja uništene venčanice, zbog čega pristaje da obavlja taj posao u jednoj prodavnici, bez primanja plate. Ujutru obavlja jedan, a poslepodne drugi posao. Dolazi u niz neprilika, ali je knjiga samo po sebi vrlo interesantna i pročitajte je ako vam je potrebno nešto za opuštanje. :)

Treća knjiga je 'Letnjikovac', koju je napisala Danijela Stil. Opštepoznato je da ja njene knjiga jako volim da čitam. Nekada su mi preteške ili previše stresne, ali uglavnom ih volim i vrlo često se okrećem njima. :)


Radi se o čoveku koji se zove Kuper Vinzlou. On je velika filmska zvezda, ženskaroš i ima 70 godina, mada izgleda mnogo mlađe. Godinama nije dobio važne uloge, a pritom živi raskalašno, zbog čega je u velikim dugovima. Računovođa mu predlaže u da svoj raskošni dom, letinjikovac, primi stanare, kako bi ti dugovi bar delimično bili smanjeni. U letnjikovac dolaze Mark, koga je žena napustila zbog drugog čoveka, a imaju dvoje dece, i Džimi, kome je žena umrla od raka vrlo skoro. U životima svih njih se dešavaju razne, lepe ili manje lepe stvari, ali knjige je dosta poučna i lepa. :)

Da li ste i vi ovog leta u čitalačkoj atmosferi? Šta se to zanimljivo krčka među knjigama koje se nalaze na vašim policama? :)

  • Share:

You Might Also Like

20 коментара

  1. Procitala sam sve Prinzecine dnevnike, a Meg mi je omiljena spisateljica, cak sam i film odgledala. Super post, kao i predlozi. A ''Brbljivica u velikom gradu'' dugo zelim da procitam. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Nijednu od ovih nisam pročitala, ali baš si me zainteresovala, sve deluju odlično. Moram neku nabaviti i pročitati, pa ću reći mišljenje. Inače, sličice su odlične i sve je super napisano. ♥☺

    GIVEAWAY http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam procitala ni jednu knjigu od gore navedenih, ali sada planiram da procitam 'Brbljivica u velikom gradu'. Dosta knjiga sam procitala za ova dva meseca, ali mi jos nisu dosadile, naravno.. Odlican post!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Danas idem da iz biblioteke uzmem neke knjige, i baš sam razmišljala koje da uzmem, možda uzmem neku od ovih, čine se zanimljivo. Da li si čitaala Tračaru ili gledala tu seriju? Mislila sam da pročitam, ali ne znam hoće li mi se svideti, imam 14.5 godina, ali ne volim baš romantične knjige haha :) <3 <3

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I gledala i čitala. :D Odlične knjige! Imam svih 10 delova kod kuće i uopšte nisu preterano romantične, baš su onako tinejdž. Neće ti biti dosadne, sigurna sam! <3

      Избриши
  5. Nisam pročitala nijednu od pomenutih knjige, ali imam nameru da pročitam bar jednu.
    Upravo završavam knjigu ''Maja Foks'', preporučujem!! ♥☺

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam knjige Aleksandre Poter, već imam nekoliko njih, pa ću sigurno i ovu pročitati. "Brbljivica u velikom gradu" mi se isto čini zanimljivo.

    http://livelovelaughofficial.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Dopada mi se tvoj izbr knjiga :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post. Potpuno te razumem što se tiče čitanja, jer sam ja u potpuno istoj situaciji kao i ti. Trenutno čitam knjigu "Divergentni" i mogu ti reći da je savršena. <333
    Sve knjige mi se čine veoma zanimljivim na osnovu tvog opisa tako da ću morati bar neku od ove tri pročitati ovog leta dok još imam slobodnog vremena. :*

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Kako hvališ knjige Danijele Stil, upravo sam odlučila da uzmem neku njenu iz biblioteke. Moram priznati da nisam baš u toj 'čitalačkoj' fazi, ali možda me baš ove inspirišu za se opet vratim onom 'ne ispuštanjem knjige iz ruku! Kao i svaka knjiga koju su predstavila, i ove će se naći na mom spisku 'Za pročitati'!! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Sam pocetak posta ( prvi pasus ) mi je bio toliko dopadljiv i lepo osmisljen da sam odmah videla da post vredi procitati. Ako cemo iskreno do skoro sam ja bila sam slicnija tvom bratu. Nekako mi je bio raspust vreme za uzivanje sa drustvom na bazenu , u luna parku , za odlazak do grada , a knjiga mi je dovoljno tokom skolske godine. Medjutim drugarica mi je skoro pozajmila knjigu Keti Kesidi i potpuno me je ocarala. Sve delove " Bombonjere za devojcice " procitala sam za dve nedelje. Odusevili su me. Ne sumnjam ni u tvoj izbor knjiga pa su me bas privukle "Da li smo se nekada sreli" i "Brbljivica u velikom gradu". One su sledece na mojoj citackoj listi. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Ja volim da čitam knjige Danijele Stil i trenutno čitam knjigu 'Ljubav', za sada mi se čini interesantno, videćemo kasnije :)

    ОдговориИзбриши
  13. Lepo si opisala ovo draga. :)
    Ja sam kupila dva dela 'Devojčice sa Olimpa' i knjigu 'Volim London' tako da će ove knjige pričekati na red.Zvuče simpatično. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan izbor knjiga.. I ja takođe obožavam Aleksandru Poter i Danijelu Stil. Od početka leta od Aleksandre sam pročitala jednu knjigu, a od Danijele tri. Slažem se da su nam nekada malo strani događaji koje opisuje Danijela, ali njen stil pisanja se vrlo lako čita i dosta je opuštajući.. :)
    Inače ko želi neka poseti naš blog, danas smo objavile dva nova posta :)

    ОдговориИзбриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Ova prva knjiga mi interesantno zvuči i obavezno ću je pročitati.... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман17. јул 2015. 20:22

    Divan post. Kao i tvoj blog. I pored toga sto vise nemas ask nekako i dalje si tu za predloge i savete. Ja sam ponela samo dve knjige od kuce i procitala sam ih obe u danu. Toliko mi je krivo zbog toga, a ne zelim da uzimam iz biblioteke. Prva knjiga izgleda predivno. Ne samo po recima nego i po njenim koricama. Zagolicala si mi mastu. Nadam se da su na internetu otkrili da li je ostavio tu kao buducu zenu. Za ovu drugu knjigu sam pomislila ,,Sta li on radi dok je ona po ceo dan na poslu?''. Trecu mislim da imam. Gotovo sam sigurna. Prvu cu sigurno nabaviti kao sto rekoh deluje divno! :)

    ОдговориИзбриши