My Summer Morning Routine! ♡

By Anja Miii - уторак, јул 28, 2015

Moje jutro tokom letnjeg raspusta najčešće počinje oko 10. Okej, desi mi se da odspavam i malo duže, ali uglavnom ne ustajem posle 11. Volim da imam ceo dan pred sobom i samim tim me kasno ustajanje ne privlači. Radim sasvim uobičajene stvari, kao verovatno i svi vi, ali ipak ću ih podeliti sa vama. :)

Čim ustanem, odmah nazuvam svoje papučice. Odmah da napomenem da spavam u čarapama, pa još kada obujem papuče na 40 stepeni, svima u kući bude duplo toplije kada me vide. :D
Odmah nakon toga nameštam krevet.
Pošto najčešće ručamo već oko 12, zbog posla mojih roditelja, ja retko kada doručkujem. Eventualno popijem šolju čokoladnog mleka, ali retko nešto više od toga. Iz tog razloga odmah operem zube i obavim drugi deo lične higijene.
Vraćam se u sobu i presvlačim se.
Vreme je da i Čarli napuni svoj stomačić. Sečem mu njegovu salamu, a on me oduševljeno očekuje i mota mi se oko nogu čim vidi šta mi je u rukama. :)
Nakon toga najčešće uzmem telefon, pregledam Instagram i odgovorim na poruke sa društvenih mreža.
Moj Instagram: anjamiii
Vreme do ručka najčešće provodim na laptopu - pišem post, odgovaram na mejlove i sl. I obavezno slušam radio Hit, u poslednje vreme sam stalno na njemu. :)
Već nakon toga jutro prelazi u poslepodne i slede neke druge obaveze ili navike koje imam. Navedene stvari radim u 99% situacija, kada ne moram nigde rano da idem. Čim počne škola, sve se menja i možda vam već kroz dva meseca ispišem rutinu tokom školske godine. :)

  • Share:

You Might Also Like

39 коментара

  1. Jaoo predobro napisan post, rutine su nam slične. Sličice su odlične, ideja za gif se i meni mnogo dopala pa sam je i ja ubacila u post. Ja sam pre minut objavila večernju rutinu hoho. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Jako volim da čitam ovakve postove i nadala sam se da ćeš ga napisati.☺

    aleksandrasmagicalworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi se sviđa post, uglavnom imamo sličnu rutinu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđa post pogotovo slike i ova ideja za gif... Malo Blogera danas koristi svoje slike što mi se jako svidjelo u tvom postu *-* Ja inače ustajem oko 12h i nikad ne spavam u čarapama, čak ni kad je zima xd Ostalo nam je poprilično slično i voljela bih da napišeš svoju rutinu tokom školske godine -.^

    whiteness3.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥ Biće i taj post kada krenemo u školu, i za jednu i za drugu smenu :)

      Избриши
  5. Odlično! Gif mi se najviše sviđa :'3

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalno si napisala post. :D Ja volim da spavam duže kako bi mi što pre prošlo vreme do odlaska na bazen. haha :) ♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Anja odličan ti je post. Mnogo mi se svidjaju postovi ovakvog tipa. Pogledaj moj blog,jutros sam ga pokrenula.♥
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post kao i uvijek :) obožavam postove ovakvog tipa pa mi je ovaj još zanimljiviji :* Samo me zanima zašto spavaš u čarapama ako je vani 40 stupnjeva? hahah <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato što su mi noge uvek hladne, bilo leto ili zima. Slaba cirkulacija valjda. :'D ♥

      Избриши
  9. Ja se uvek budim oko 8-9. Znam , znam xDD Pa , znaš , ova rutina je slična mojoj , izuzev čarapa i papuča , a da ne pominjem da se ne presvlačim do nekih 1-2 popodne xDD GIF je odličan i odlične slike :D Super post Anja !

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! I ja volim da spavam u čarapama, ali ne volim da nosim papuče.

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!Slike su bas lepe i kvalitetne.Moja rutina se ne razlikuje mnogo od tvoje.Jedva cekam post o skolskoj rutinii <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post! Slike mi se baš dopadaju. Mnogo mi je drago da si i ti ubacila gif slike u morning routine post kao i ja, znači da ti se to dopalo. Obožavam da čitam ovakve postove, ali tvoj mi se posebno dopada. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svima si nam dala dobru ideju i hvala ti na tome, baš mi se sviđa kako gif izgleda. :D ♥

      Избриши
  13. Slike su sjajne.
    Inace kako pravite ove gifove?Vidjela sam ih vec na 2-3 bloga i zanimljivo je :) .
    Ja sam prije spavala u carapama ali ne vise hah.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Javi mi se slobodno na mejl (anjasaveti@gmail.com), objasniću ti, jednostavno je. ♥

      Избриши
  14. Imamo jako slicne rutine, samo sto ja ustajem mnogo rano. Oko sedam, osam, haha. Slike su zaista sjajne, i meni jutro takođe ne moze da počne bez papučica. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ti baš poraniš, ja ne znam šta bih radila ceo dan kada bih ustala tako rano. xD ♥

      Избриши
  15. Jako mi se dopada ovaj post!
    http://teodoraidevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Imamo slicne rutine, iako se budim oko 2h prije tebe (pa onda i doruckujem) xD Slicice mi se jako dopadaju <3

    ОдговориИзбриши
  17. Super post. slicna nam je rutina! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман29. јул 2015. 00:14

    Jako mi se dopada to što si na originalan način dočarala sve što radiš. U poslednje vreme kada čitam nečiju rutinu imam utisak kao da sam već sve to videla kod nekoga ranije. Ja ove papuče obožavam i takodje volim da spavam sa čarapama. Sve je u crvenom od kreveta do četkice za zube, prava mladalačka. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман29. јул 2015. 00:14

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  20. Slicna rutina, mnogo lepe slike. Ti mozes da spavas u carapama a ja ne mogu ni zimi. Nekako volim da su mi noge slobodne hahahhaah

    worldarounyo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Super post!! Moje rutine su gotovo iste!! :)

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман31. јул 2015. 00:24

    Obožavam ovakve postove. Zaista odličan post!

    Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Super post,jako smo slicne po pitanju nekih stvari hahah,i ja sam nekoliko dana provela sa najboljom drugaricom (sa bloga Shine Perfection) i bilo je prelepo,pisemo postove o tome :)

    Poseti moj blog:

    http://diamondnina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши