Knjige pročitane u proteklom periodu!

By Anja Miii - петак, новембар 14, 2014

Tek nakon što sam vratila blog, shvatila sam koliko mi je blogovanje nedostajalo! Sada sam opet tu i nastavljamo tamo gde smo stali. U današnjem postu, predstaviću vam par knjiga koje sam pročitala u prethodnom periodu, a koje su na mene ostavile utisak! Neke su kupljene na Sajmu, neke pokupljene iz biblioteke, a neke su već deo moje dugogodišnje kolekcije i sasvim slučajno su pronađene i pročitane, neke po prvi, a neke i po drugi put. :)

1. Sidni Šeldon - Ispričaj mi snove.
Ova knjiga govori o tri prelepe žene, Ašli, Toni i Alet, osumnjičene da su počinile niz brutalnih ubistava. Ašli je stidljiva i usamljena kompjuterašica, Toni drska svađalica sklona ludim noćnim izlascima, a Alet je umetnička duša. Policija će ih uhapsiti i sledi jedno od najbizarnijih suđenja veka. Zasnovan na stvarnim događajima, ovaj roman vodi nezaustavljivim ritmom od Londona i Rima do Kvebeka i San Franciska, sa iznenađujućim završetkom koji će vas ostaviti bez daha!


2. Gijom Muso - Zato što te volim.


Knjiga govori o petogodišnjoj Lajli koja je nestala u jednom tržnom centru i Los Anđelesu. Duboko potreseni ovom tragedijom, njeni roditelji se razilaze. Pet godina kasnije, Lajla se pojavljuje na istom onom mestu na kojem joj se izgubio svaki trag. Živa, ali iz nekog nepoznatog razloga, ne progovara. Svi su srećni zbog njenog povratka, ali javljaju se i neizbežna pitanja vezana za to gde je Lajla provela sve ovo vreme, sa kim i zašto se uopšte vratila?


3. Nora Roberts - Istinite laži.

Iv Benedikt je osoba koja bi proslavila svakog pisca biografija. Poslednja boginja filmske industrije, dobitnica dva Oskara, ima iza sebe četiri bivša muža i čitavu legiju ljubavnika - čuvenih i zloglasnih. Sada se sprema da napiše memoare u kojima će sve otkriti, a tu vest su bogati moćnici Holivuda dočekali sa zebnjom. Džulija Samers nije ni sanjala da će biti izabrana da ispriča Ivinu priču. Čak i ako to znači da svoj miran život u malom gradu mora da zameni bleštavim svetlima Beverli Hilsa, prilika je previše značajna da bi je propustila. Ipak, Džulija nije mogla ni da pretpostavi koliko daleko su neki ljudi spremni da odu kako bi sprečili objavljivanje Ivine knjige...

4. Lorin Vajsberger - Đavo želi slavu.

Bruk i Džulijan su srećan par. Ona je nutricionistkinja i ima dva posla, a on je talentovan muzičar koji želi da postane uspešan u svetu šou-biznisa. Iznenada, Džulijan postaje slavan preko noći, nakon čega se njihov život u potpunosti menja. Poput svih oni koji neočekivano dožive slavu, Džulijan i Bruk počinju da posećuju najpopularnija mesta u gradu, elitne restorane i neverovatne žurke, dok paparaci prate svaki njihov korak. Kada se u tabloidima pojavi skandalozna fotografija, Bruk počinje da preispituje svoj brak i mora da odluči šta stvarno želi...


5. Nora Robets - Brda Dakote.

Jedanaestogodišnji Kuper Salivan leto na ranču kod bake u deke i Južnoj Dakoti nije smatrao dobrim provodom. Međutim, stvari su malo podnošljivije otkatko je upoznao devojčicu iz susedstva, Lil Čens i otkrio da ona ima kavez za vežbanje bejzbol udaraca. Čak ni jahanje konja nije tako strašno ko što se Kup plašio. Narednih godina, Kup je svakog leta dolazio u posetu i njihovo prijateljstvo se produbilo od nevinih igara do ukradenih poljubaca. Dok se godišnja doba smenjuju i godine prolaze, Lil istrajava u svom snu da postane biolog i zaštiti porodično imanje, dok se Kup bori protiv očevog insistiranja da pohađa izabrani fakultet i počne da radi u porodičnoj firmi. Dvanaest godina nakon što su se poslednji put držali za ruke, sudbina ih ponovo dovodi u Blek Hils, onda kada su najdražima biti najpotrebniji. Nerešena ubistva navešće ih da se udruže i da zajedno prevaziđu sve probleme...

6. Sidni Šeldon - Vetrenjače bogova.
Zanosna i uspešna naučnica, koja je iznenadala postala ambasador u zemlji iza gvozdene zavese, hoda tankom ivicom sukova između Istoka i Zapada. Uspeće da značajno promeni ketanje svetskih događaja - ukoliko bude preživela. Meri Ešli je glavna meta najmisterioznijeg i najtraženijeg plaćenog ubice na svetu, neočekivano se našavši u košmarnom kovitlacu špijanuže, otmice i zločina. Sada joj još samo dva čoveka - moćna i tajanstvena - mogu pomoći. A jedan od njih želi da je ubije...



Kao što možete da primetite, najviše čitam knjige Sidnija Šeldona, Nore Roberts i Gijoma Musoa. To su mi najdraži pisci i čini mi se da sam pročitala gotovo sve knjige koje su oni ispisali i iskreno se nadam da ću jednog dana skupiti sve kolekcije njihovih dela. Pored ovih, pročitala sam još par knjiga koje nisu kod mene ili koje su vraćene u biblioteku, ali obavezno moram da navedem knjigu 'Šapat orijenta', koja mi se u prvom mahu nije dopala, ali na kraju je ispala sasvim okej. Takođe, tu je i knjiga 'Krive su zvezde', koju sam pročitala u nekom preteklom periodu (po drugi put) i opet mi nekako nije bolja od filma, ne znam iz kog razloga. Uglavnom knjige na mene ostave veći utisak, ali ova knjiga jednostavno nije. 
Povešću računa o tome da vam bar jednom mesečno postavljam po par knjiga koje sam čitala tog meseca i da vam na taj način predlažem ono što se meni dopalo. Do sledećeg posta,

Anja.






  • Share:

You Might Also Like

0 коментара