Ljudske osobine koje najviše cenim!

By Anja Miii - уторак, септембар 29, 2015

Svi smo mi ljudi i svi imamo svoje mane. Teško je, ali možemo da ih ispravimo samo ako to zaista želimo. S vremena na vreme uzmem papir i olovku, napišem šta je to što mi smeta kod drugih ljudi, a s druge strane šta je to što želim da promenim kod sebe. Često u tuđim manama vidim svoje. Zato u ovom postu navodim 5 osnovnih osobina koje najviše cenim kod ljudi. Trudim se da ih poštujem, jer zastupam tvrdnju da se drugi ljudi prema nama ponašaju isto kao što se i mi ponašamo prema njima. :)


1. Iskrenost.  
To je osobina koju verovatno svi očekujemo od ljudi oko sebe. Međutim, važno je da i mi sami budemo iskreni kako bi drugi bili takvi prema nama. Od ljudi, naročito od prijatelja, očekujem da mi kažu: 'ta majica ti baš i ne stoji', umesto 'super je', a u sebi misle nešto sasvim suprotno. Očekujem i da mi kažu: 'to što si uradila je glupo i nepromišljeno' ili 'ne možeš tako da se ponašaš' onda kada preteram. Ja sam vrlo otvorena i iskrena osoba i moja parola je: 'što na umu, to na drumu'. Ne provodim vreme sa osobama koje mi ne prijaju i drugi uvek znaju na čemu su sa mnom. Mama me često kritikuje i govori da ne mogu uvek tako, ali ja ne znam drugačije.

2. Pozitivnost
Stvarno ne volim negativne i mrzovoljne osobe. Kada čujem da se neko konstantno žali na školu, na prijatelje, na profesore, manjak novca ili nešto deseto, digne mi se kosa na glavi. Svi mi imamo probleme - oni su neizbežni, ali time što ćemo stalno pričati o njima, nećemo postići da se oni reše. Smejmo se, budimo veseli i pozitilvni i sve ćemo posmatrati iz drugačijeg ugla.

3. Skromnost
I sama sam vrlo skromna i ne volim osobe koje su nezahvalne i kojima nikada nije dosta, o čemu god se radilo. Smatram da svi treba da budemo zadovoljni svojim životom, okruženjem i onim što imamo, jer neko možda ni to nema. Moja najbolja drugarica ponekad pretera u smislu 'ne sviđa mi se nijedna moja majica', a ima ih na desetine i sve su baš lepe ili 'blago tebi, ti imaš...' Najvažnije je da naučimo da živimo na najbolji način sa onim što posedujemo.

4. Darežljivost
Jako cenim osobe koje drugima pružaju, ako ne materijalnu, onda neku drugu vrstu pomoći. Darežljivošću smatram kada neko podeli užinu sa tobom ukoliko si zaboravio novac kod kuće, pozajmi ti knjigu koju nemaš kako bi naučio nešto, pomogne ti oko domaćeg itd. 

5. Vaspitanje
Ne volim da provodim vreme sa osobama koje mnogo psuju, koje ne znaju da ustupe mesto starijim ljudima u autobusu, koje ne znaju da se jave na ulici itd. Mislim da je jako važno da ljudi sa kojima smo u direktnom i svakodnevnom kontaktu imaju osnovno vaspitanje. Jako cenim pristojne i kulturne osobe.

Šta smatrate svojom najvećom vrlinom?
Koje osobine su vam najvažnije kod prijatelja ili uopšte osoba sa kojima ste bliski?

  • Share:

You Might Also Like

27 коментара

  1. Divan post. Ja mislim da je moja najveća vrlina iskrenost jer uvijek kažem ono što mislim. :) I da, novi izgled bloga ti je predobar! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Kod drugih ljudi cenim isto to što si i ti rekla. Mislim da je moja najveća vrlina pozitivnost, uvek trudim da budem srećna i nasmejana!

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post ♥. I ja cenim ove osobine kod ljudi i takođe se slažem da će se ljudi ponašati prema nama onako kako se mi ponašamo prema njima, ali onda se ponekad zapitam "Da li se stvarno ponašam tako grozno prema nekim ljudima?" Ne, ne ponašam se, ali se oni tako ponašaju prema meni, tako da svakako ima izuzetaka :/ :(

    ОдговориИзбриши
  4. Ja takodje cenim ove osobine kod ljudi,ali retko ko je takav.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Post je predobar i ja takodje jako cenim kada neko ima ove osobine i iskrenost mi je na prvom mestu. :-*
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/2015/09/17-random-questions-tag-collab-sa-sonjom.html

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobar post. Pa, mogu reći da mi se sviđa kod ljudi isto kao što i tebi. Psovanje na svakom koraku me zaista nervira i smatram da nije normalno da ti svaka druga riječ prekune Boga, ili nešto takvo. To nisu ljudi. navele si dosta osobina, ali nažalost rijetki su ljudi koji su takvi kakvi bi trebali biti. :) ♥

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. U potpunosti se slazem sa tobom.
    Ja najvise cenim: iskrenost,dobrotu i pozitivnost. Po meni iskrenost je najbitnija. Ako taj neko prica o tebi i misli da ti neces cuti,vara se. Sve dodje na svoje kad-tad.
    Izgled bloga je savrsenn *-*
    M.J. (znas ko je) ❤❤

    ОдговориИзбриши
  8. Najvažnija osobina kod prijatelja mi je iskrenost, mada i sve ostale o kojima si ti i pisala. Ja sam iskrena, i to ponekad baš previše, ali ono... ako ne valja ili je nešto baš loše, to ću i reći. Ali ne govorim to onako kao da vređam ili da bacam u depresiju kao što neki znaju. Inače, pronalazim se u 4 osobine o kojima si pisala. PS: Predivan novi izgled bloga, pravi jesenji.

    Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  9. Baš mi se sviđa post, super je post Anjice!♥ Kod prijatelja, ja osobno, očekujem iskrenost jer ne volim da mi kaže laž u lice, a iza leđa priča sasvim suprotno. I također cijenim skromnost i dobro ponašanje! I osoba sam koja se uvijek nalazi u društvu pozitivnih osoba, dok sam ja ponekad malo pesimistična ali trudim se i to popraviti. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Iskrenost najviše cenim kod drugih, a pre svega kod mene same. Ne volim i ne želim nikoga da lažem, stoga ne želim da bilo ko laže mene. Odličan post!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Zaista odlican post Anja.Od najboljih prijatelja ocekujem iskrenost,ne volim kada neko nekog vrijedja i ponizava.
    Ne mogu,a da ne pohvalim izgled bloga <33 .
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post.Sve si lepo napisala.
    Jos kada bi svi prijatelji bili takvi.
    Kod prijatelja jako cenim iskrenost,ali takvih je u mom okruzenju manje.
    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Za sve se osobine slažem. Odličan ti je post, i novi izgled bloga!

    http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, Anja, slažem se sa svim što si napisala! Za svoju najveću vrlinu smatram dobrotu. :) Kod prijatelja najviše cijenim iskrenost, kao i većina ljudi odavde. Ne volim kad mi pričaju iza leđa. ☺

    http://yovannalifebeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post Anja! Slažem se sa tobom što si sve napisala, ali ja kod ljudi najviše cenim iskrenost i vaspitanje. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Predobar post Anja, bas si originalna i naravno moram spomenuti da originalnos #ne kopiranje cenim kod svake osobe zato sto osobe koje ne kopiraju ima mnogo malo. Mislim , na primer u skolu. Jedna cura kopira drugu, tu curu kopira neka druga i tako dalje. Ne samo u oblacenju, vec i u ponasanju. To me strasno nervira... Cenim kod sebe to sto imam granica, imam kucnu kulturu. Gledam devojcice , pazi devojcice iz mog razreda, ne sve, hajde da kazem u jednini. Devojcica iz mog razreda se raspravlja sa nastavnicima, slomila jednoj naocare. Strasnoo! Mislim da je kucna kultura nesto najvaznije i nesto sto treba dosta da se ceni... ♥♥

    I moraaam pohvaliti tvoj jesenji dizajn bloga. Jako mi se dopadaa♥

    NESTO NOVO KOD MENE

    ОдговориИзбриши
  17. Draga Anja,ovo je jos jedan tvoj predivan post <3!NE mogu da ti opisem,koliko me svaki tvoj post razveseli i motivise...Slazem se sa tobom oko svih osobina koje si navela.Kod ljudi najvise cenim iskrenost i postenje,jer mi je to najbitnije i kod mene same.Divnoo!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Anja ovo je predobar post!Mislim da najvise cenim iskrenost i postpuno se slazem za svaku osobinu koju si napisala :*
    Novi post (btw pomenula sam te ) ---- http://sofija1837.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Iskrenost i pozitivnost, takvim ljudima sam i okruzena :)

    ОдговориИзбриши
  20. Ovaj post je stvarno predobar i u potpunosti se slazem s tobom. Iskrenost definitivno najvise cijenim jer mi jednostavno ne postoji nista odvratnije od laganja u oci. Takodjer cijenim skromnost i pristojnost. Sve u svemu divno napisan. Ako bi mogla da posjetis moj blog mnogo bi mi znacilo, nekako se tesko snalazim:
    Beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Skroz se slažem sa svima :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. A da ne pocnem da pricam kako se decaci iz mog razreda svdjaju sa nastavnicima! Prezirem nekulturu! Ja kod drugih ljudi cenim manje-vise iste stvari kao ti!

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Odlican post odlicno uradjeno slazem se tobom. Postavi mi pitanja za O&A pls:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  24. Pogledajte moj blog. ♥ Inace, post je odlican..

    ОдговориИзбриши
  25. Najviše kod sebe cenim to što sam darežljiva,ponosna sam na sebe zbog toga,zato što sam u stanju da od svog džeparca maksimalno štedim da bih nekoga usrećila na neki bitan datum...A kod prijatelja najviše cenim iskrenost... :)
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши