#pravo-iz-kuhinje: Američke palačinke!

By Anja Miii - четвртак, октобар 01, 2015

Od malih nogu obožavala sam čuvene domaće palačinke iz bakine kuhinje. Malo brašna, malo mleka, jaja, voda, ulje - sve odokativno. Od kada sam počela da se zanimam za kuvanje i eksperimentisanje na radnoj površini, nizali su se neki novi recepti. Jedan od njih je recept za američke palačinke. Od kada sam naučila da ih pravim, često su na našem meniju za večeru. U nastavku pogledajte kako ih ja pravim. :)
Potrebni sastojci (za 12 palačinki):
- 2 jajeta;
- 2 šoljice mleka;
- 1/3 šoljice ulja;
-  1/3 šoljice šećera;
- 2 i 1/2 šoljice brašna;
- 1 kesica praška za pecivo.
(koristila sam šoljicu za kafu srednje veličine)



Razdvojte belanca i žumanca u dve činije. Belanca odmah umutite i ostavite po strani (ja sam pravila duplu smesu i zbog toga u činiji vidite 4 jaja).


U činiju sa žumancima dodajte šećer, mleko i ulje.


Ubacite prašak za pecivo, brašno i malo soli.


Sve što ste ubacili u činiju umutite mikserom.


Potom u umućenu smesu dodajte belanca iz druge činije koja ste ranije umutili.


Smesa na kraju izgleda ovako. :)
Palačinke pečete u tiganju u koji ne treba da stavljate ulje.
  



Malo krema, malo banana, preklopite još jednom palačinkom, na nju još malo krema i još malo banana, viljušku i nož u ruke i prijatno! :)


  • Share:

You Might Also Like

31 коментара

  1. Pravim ih po istom receptu, ali uvek mi izgore XD

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja dodam i sodu bikarbonu, jedan manji prstohvat, zasto? Zato sto ti je lakse da ih peces jer... Cim se pojave mehurici odozgo (ma 1,5 min na srednjoj temp) spremna je da se okrece. Drugu stranu peces ne duze od 1min. I nece ti goreti! ;-)

      Избриши
  2. Ovo izgleda preukusno, i stvarno jesu, bukvalno mi je krenula voda na usta. Odlican post. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Čini se odličnim, nikad nisam jela ovakve palačinke!

    Novi post: bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Pravim ih po drugom receptu i super su, ali probacu i ovaj :)

    ОдговориИзбриши
  5. Vau odlično izgledaju :)

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično, baš mi se sviđa! :) Definitivno ću ovo napravit za vikend.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Uh odlično izgleda! Moram isprobati ovaj recept <3

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na ovom receptu, već sutra ću ih probaci :)

    Posetite moj blog, nova sam i ako želite učlanite se. Uzvratiću svima :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post kao i slike :) Probala bih ali sam na dijeti :*

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post!♥ Od kad znam za sebe moja prababa pravi americke palacinke, a da pritom i nema predstavu da se tako zovu i odakle poticu, haha.♥;) Inace, obavezno cu morati i sama da probam da ih napravim.♥

    ОдговориИзбриши
  11. Jaoj predobro izgleda napravicu ovo nekada moram predobrooooooooooo izgleda<3333333333

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam inače luda za svim vrstama palačinki i pre na raspustu sam više puta pravila ove američke, ali po nekom drugom receptu, pa ču svakako probati i po tvom :). Odličan post ♥ :)!

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post,izgleda preukusno*-*
    beyourself2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Verovala ili ne jedan od retkih recepata koji sam zaista isprobala. Cesto napisem u komentarima da cu taj recept zaista isprobati i zaista to zelim i planiram da uradim , ali iz ovog ili onog razloga ne uspevam da nadjem vremena. Zaista Divno izgledaju. Mama je razdvajala zumanca i belanca i przila palacinke dok sam radila laksi deo posla - mutila smesu. I naravno prosula ulje. U svoj toj zbrci su nam i palacinke zagorele ...

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Ja volim i nase i ove,obavezno cu probati i tvoj recept :)♥

    ОдговориИзбриши
  16. Ovoo iizledaa bašš njami!! Ali ja ne volim debele palančine -.-
    Slike su vrhunskog kvaliteta! Imamo i iste posude i koristimo isto mlijeko, hahaahahha!!

    NEW POST--- www.alwaysbehappybyksenija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Zašto mi radiš ovo? :o Sad mi se jedu, moraćeš da mi pošalješ, hihi... :)
    Slike su ti mnogo dobre, sa svakim postom sve bolje. Sa čime slikaš? x

    Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  18. Ovo izgleda preukusno! Moram ovo pokazati mami da napravi! :) ♥ Ja nisam nesto spretna u kuhinji! Ostavila sam link tvog bloga u mom novom postu

    Q & A | Pitanja i odgovori + moje slike

    ОдговориИзбриши
  19. Super post!
    Moracu da ih napravimm!!!
    Izgledaju veoma ukusno!
    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Pravila sam već američke palačinke i zaista su prelep,samo što ih ja uglavnom jedem sa punooo meda :D
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  21. Odlican post, jako mi se dopada i mislim da cu i ja da probam da ih napravim. Mozes cesce raditi ovakve postove jer ti idu od ruke! <3

    ОдговориИзбриши
  22. Uvek kada čitam ovako nešto , momentalno ogladnim ! Ovo izgleda toliko ukusno da prosto odmah imam želju da ih probam ! Sigurno da ću zapisati ovaj recept ! Inače mnogo volim palačinke , kakve god bile , tako da je ovo za mene potpuni pogodak ! Mnogo volim da čitam tekstove na ovu temu ( Gde sa nama deliš različite recepte ) i mislim da je to sjajna ideja , volela bih da ih čitam i još češće , jer sam ja i inače veliki gurman ☺♥

    Jana P. Diary

    ОдговориИзбриши
  23. super post,i ja pravim palacinke sada;)))))))

    ОдговориИзбриши
  24. njama njama! bravo!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  25. Aaaa prelepo jee... Ja obozavam americke palacinke..☺♥♥

    Na mom blogu je novi post pa ako mozes pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  26. Uuu odlicno su ti ispale, i preukusno izgledaju. Moracu da ih probam po ovom receptu. Super fotke Anjice. ♥

    ОдговориИзбриши