Kako napraviti karticu za kupovinu putem interneta?

By Anja Miii - среда, септембар 13, 2017


U poslednjih nekoliko godina, online kupovina je postala daleko popularnija nego ikada pre. Blogeri, jutjuberi i influenseri svako malo postuju fotografije u odeći i obući poručenoj online, raznorazne gedžete nabavljaju mnogo ranije nego što se pojave kod nas, a dekorativne predmete kupuju po znatno pristupačnijim cenama. Samim tim, ljudi su zainteresovani da saznaju više o online kupovini, te da se ''uvuku'' u sve te skrivene internet kutke. S obzirom na to da mi veoma često pišete mejlove, zainteresovani da saznate kako da poručujete online, u nastavku vam i konačno pišem o tome. Uprostila sam i ispisala po koracima, kako bi vam bilo jednostavnije da ispratite čitav proces. 

1. Pravljenje deviznog računa. Ja sam devizni račun otvorila u banki Intesa, jer u istoj banki već imam otvoren dinarski račun i zadovoljna sam njihovom uslugom. Što se tiče pravljenja deviznog računa, biće vam potrebna samo lična karta. U slučaju da ste maloletni, sve ovo umesto vas može da obavi vaš roditelj, stariji brat/sestra i sl. Dakle, otiđite u najbližu banku i recite da želite da otvorite devizni račun. Sešćete kod prvog slobodnog službenika, on će vam otvoriti račun, potpisaćete se na nekoliko papira i naposletku ćete dobiti svoju karticu.

2. Pravljenje Visa Electron kartice. Nakon što sam službenici rekla da želim da otvorim devizni račun, pitala me je zbog čega ga otvaram. Rekla sam joj da želim da napravim Pay Pal nalog, te da mi je potrebna zbog internet kupovine. Ukoliko vas to sama ne pita, slobodno joj napomenite da devizni račun pravite iz tog razloga, te da vam uz njega treba i Visa Electron kartica. Opet kažem - ispotpisivaćete se na nekoliko papira i ništa više od toga. Kartica se izrađuje oko dve nedelje. Nakon što je izrade, biće vam poslata poruka da možete da je preuzmete.

3. Preuzimanje Visa Electron kartice. Nakon što ste porukom obavešteni da je vaša kartica gotova, potrebno je da odete u banku po nju. Na šalteru dajte svoju ličnu kartu i recite da ste došli da preuzmete Visa Electron karticu. Takođe ćete se potpisati na jedan do dva papira i u koverti ćete dobiti karticu sa svojim PIN kodom. 

4. Uplata novca na vaš račun. Nakon što ste preuzeli karticu, bilo nekoliko dana kasnije ili u tom momentu, treba da uplatite izvesnu količinu novca (bar nekoliko evra), jer će vam to biti potrebno kada budete pravili Pay Pal. Naprosto otiđite na šalter u banki i recite koliko novca želite da uplatite. Napominjem - ne možete da uplaćujete dinare, nego evre, stoga razmenite novac.

5. Pravljenje Pay Pal naloga. Na internetu postoje brojni tutorijali, stoga ne bih da se ponavljam. Ostavljam vam link ka jednom od korisnih YouTube videa - klik. Zapravo je veoma jednostavno - samo upišete svoje lične podatke i na kraju upišete nekoliko brojeva sa svoje Visa Electron kartice.

6. Verifikovanje naloga putem mejla. Kada, na kraju, upišete brojeve sa svoje kartice, na mejl će vam stići poruka da ste napravili Pay Pal, te da je potrebno da kliknete jedno dugmence kako bi nalog bio potvrđen, tj. kako biste bili sigurni da je mejl zaista vaš. Prijavite se mejlom i lozinkom koju ste uneli prilikom prijave.

7. Skidanje novca sa računa. U momentu kada napravite Pay Pal, sa računa će vam biti skinuto malo novca (jedan do dva evra), ali će vam novac potom biti vraćen. Na taj način će vaš nalog biti verifikovan i ubuduće bez problema možete da ga koristite za internet kupovinu. 

Što se tiče daljih koraka - kako zaista izgleda kupovina putem internet, uz korišćenje Pay Pal-a, zapravo je vrlo jednostavno i na internetu imate bezbroj tutorijala, ali ukoliko budete želeli, mogu da vam pokažem na ličnom primeru, kada naredni put budem poručivala nešto. Za početak - napravite svoju Visa Electron karticu, jer su vam sa njom mogućnosti neograničene!

ANJA.

  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Hvala ti na ovom postu, u skorijem periodu planiram da otvorim PayPal nalog, ali ću to sve odraditi preko maminih kartica i računa jer sam maloletna. Što se mene tiče, upustila sam se u te ,,vode'' plastičnih kartica po novčaniku, tako da znam otprilike proceduru. :D

    Girly World | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam baš muku mučila dok sam otvorila paypal, kad sam ja pravila nije bilo toliko postova i videa o tome kako napraviti, ovaj tvoj je baš koristan i početnicima će super doći. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam zbog ove muke odustala od onlajn kupovine sa PayPal- om. Uz to sam maloletna i stvarno mi je bilo muka od svega. kao šlag na tortu, moji roditelji nisu imali pojma o svemu tome, to jest o precesu pravljenja kartice. :/

    P.S: Izvini, zapalo mi je za oko, nije "banki" nego "banci". :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Profesorka u srednjoj nas je često ispravljala i govorila nam je da je ne treba da govorimo ''banci'' nego ''banki'', tako da mislim da je pravilno :) Isto kao i ''žurki'' umesto ''žurci''. Po internetu su podeljena mišljenja, tako da stvarno ne znam šta je tačno :D

      Избриши
    2. Tacno je i jedno i drugo.Oblici 'zurci' i 'banci' po nekom starijem pravilu nisu,ali su toliko prisutni u svakodnevnom govoru da su postali ispravni. :) Toliko znam iz srednje,dosta puta smo diskutovali o tome.

      Избриши
    3. Hvala ti, tako sam i pretpostavljala :)

      Избриши
  4. Divan post i definitivno od pomoći, jer uskoro i sama trebam praviti PayPal. Mislim da je internet kupovina postala popularnija i učestalija od šopinga

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Anja, zanima me jedna stvar, kad vec pricamo o novcu preko interneta. Da li je moguce zaraditi putem instagrama i ako jeste, na koje nacine sve?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće je, mada ja ne zarađujem preko Instagrama i ne mogu da pričam iz svog iskustva.
      Najčešći način zarade je taj da firma određenoj osobi, koja je uticajna na Instagramu, pošalje svoj proizvod/e i uplati joj određenu sumu novca, kako bi ih ona fotografisala, recenzirala ili naprosto govorila o njima putem storija. Ovo se mnogo više ''radi'' u inostranstvu, dok su naše kompanije sklonije tome da rade po principu kompenzacije - pošalju ti proizvode, ti pišeš o njima i fotografišeš ih, ali zadržava se samo na tome. Dakle, nešto ređe uplaćuju novac :)

      Избриши
  6. Korisnije nije moglo..oduvek sam imala želju da saznam nešto više o ovome, jer kao sama, nikada nisam naručivala preko interneta, iz privatnih razloga ali i zbog neukog rukovanja..hvala😃

    Anonimni pisac

    ОдговориИзбриши
  7. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  8. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши