The Wet Brush - REVIEW ♡

By Anja Miii - субота, септембар 05, 2015

Ove godine se nešto (čudno) dešava sa mnom, mojom kosom i odlukama povodom njene dužine. Od kada znam za sebe, pa do maja ove godine, ona je bila duga... Loše sam se osećala čak i kada sam trebala da skratim krajeve. Međutim, pod pretpostavkom da sam ove godine konačno mentalno odrasla, poželela sam da napravim promenu. Krajem maja sam je skratila za oko 15 cm, malo do ispod ramena. Svi meni bliski ljudi i prijatelji su bili oduševljeni promenom, a i meni se svidelo kako mi kraća kosa stoji. Tokom raspusta je, prirodno, malo porasla, a u ponedeljak sam je skratila za još oko 5 cm i sada mi je tačno do ramena, možda i malo iznad. Ovo mi se još više dopada. :) Međutim, to što je moja kosa kratka, ne znači da je manje gusta nego ranije. I dalje imam talasastu kosu koju često peglam, a i dalje je peglam po sat vremena baš zbog njene gustine. O češljanju da ne pričam... uvek se mučim. Međutim, ove nedelje sam sa sajta Damb dobila četku kojom sam se iskreno oduševila! Ne verujem da postoji osoba koja nije čula da je Wet Brush jedna od najboljih četki za kosu, a ja sam se sada u to i uverila.


Wet Brush su savršene četke za korišćenje tokom tuširanja, posle tuširanja, u salonima i na plaži. Specijalno su dizajnirane za mokru kosu i vrlo lako raščešljavaju sve tipove kose. 
Tajna ove četke je u novoj tehnologiji i revolucionarnim, specijalnim iglicama koje su čvrste, tanke, vrlo fleksibilne i vrlo lako klize, tako da ne čupaju kosu i ne prave čvorove. Fleksibilnost četke omogućava zaštitu i bezbedno češljanje. Ona masira vlasište i stimuliše cirkulaciju. Prilikom češljanja Wet Brush četkom, vaša kosa se ne lomi i ne čupa. Ova četka je sasvim pogodna, kako za mokru, tako i za suvu kosu.


Četku sam isprobala i na mokroj i na suvoj kosi. Oduševila sam se sa kojom lakoćom je očešljala moju kosu nakon pranja, a svakodnevno sam je češljala i dok je bila sasvim suva. Iglice su maksimalno elastične, prilagođavaju se kosi, klize kroz nju i ni u jednom momentu nisam osetila da me ova četka čupa. 


Moja je u zelenoj boji, dok je deo na kome stoje igrlice žute boje. Četka je iz Neon kolekcije, a na sajtu možete  da pronađete četke u nekim drugim bojama i iz nekih drugih kolekcija. Postoje one koje su jednobojne, ali i one koje imaju neke preslatke dezene. Mislim da ova četka, sem ličnog korišćenja, može da posluži i kao sjajan poklon. :)

Osim četke, dobila sam i neke Marakesh uzorke. Sve sam ih odvojila od kartončića, ali ih još uvek nisam isprobala. Čula sam da su odlični, pa jedva čekam da ih istestiram, ne sumnjam da su sjajni.



Još jednom - četka je sjajna i verujte mi, vredi priuštiti je. Mene je iskreno oduševila i od srca vam preporučujem nju, a pre svega sajt putem kog sam je i dobila. Sasvim je pouzdan, a četka vam stigne za jedan dan. Sve preporuke!

SAJT ZA NARUČIVANJE ČETAKA: Damb d.o.o.
FEJSBUK STRANICA: The Wet Brush Srbija
INSTAGRAM PROFIL: damb_doo

  • Share:

You Might Also Like

21 коментара

  1. Divna recenzija Anjice! Svi mnogo hvale ovu četku i ja bih jako voljela da je isprobam. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Istina , čula sam da mnogi hvale ovu četku. Ja od kad znam za sebe imam problema sa raščešljavanjem kose. Probala sam razne četke - međutim sa svima je bila ista priča. Kosa mi je prirodno takva ,redovno se mrsi , čak i kada je raščešljavam više puta na dan. Vrlo bih volela da probam ovu četku , pogotovo jer je po tvojoj preporuci , a onda sigurno znam da nešto vredi ! ☺♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divma recenzija, zaista. Videla sam da Jana Dacovic koristi cetku iste marke, ali me njen izgled i dezen bas i nisu odusevili. Ova tvoja je stvarno prelepa, pa cu morati da pogledam njihov sajt.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super recenzija. Moram probati tu četku, izgleda stvarno kvalitetno, a i lijepa je. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Lovely post. Love it. Have a nice weekend, dear, keep in touch pls.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Imam dugu i jako gustu kosu, tako da znam kakav je problem sa raščešljavanjem. Pre godinu dana sam dobila jednu četku koja se koristi u frizerskim salonima, i njom sam oduševljena, tako da ne planiram da kupujem druge u skorije vreme, ali ako budem kupovala odlučiću se upravo za četku iste marke kao tvoju!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična recenzija. Ja kada operem kosu imam veliku muku da raščešljam kosu i kupila sam u Lilly drvenu četku i stvarno je odlična. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Par dana već razmišljam da je naručim, stvarno svuda čujem sve najbolje o ovoj četki, a danas evo i tvog posta, tako da, naručujem sigurno :).

    ОдговориИзбриши
  10. I ja sam se takodje skoro osisala,sada mi je kosa do ramena isto mi je talasasta i moram da je peglam,ali volim kratku kosu.Ova cetka bas lepo izgleda,sjajna recenzija :)
    http://sofija1837.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Čula sam za njih i verujem da su odlične. Kako se čini, mogu da reše bilo koji problem sa kosom. :)

    jasminadi.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Toliko dobrih stvari sam čula o ovoj četki.
    Tako mi je žao što ne šalju u Bosnu, ali imaju nekoga tko uvozi, samo nije aktivan nešto, međutim se nadam da ću nabaviti četku što prije.
    Post kao i inače, odličan Anja. ☺

    ОдговориИзбриши
  13. Super postt,ako uskoro budem menjala cetku zamenicu je ovom.Znam kakvi se problemi sa kosom,jer je upravo ona ta koja mi stalno stvara probleme....Jos jednom sjajno <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. moram probati ovu četku!

    http://just-girl-things-123.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  15. Koliko si je platila?Odlicna recenzija.Cujem sve pohvale za ovu cetku.



    Giveaway-lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Čula sam za ove četke, ali nisam se još usudila da naručim jednu i probam je. Svi hvale ove četke, ali ja zbog svoje kose koja je užasno kovrdžava i gusta ne smem da naručim pa se držim svoje četke koja mi sa lakoćom razmrsi kosu. Inače, sjajna recenzija :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlicna cetka, svi hvale ovu cetku. Boja je jako lepa. Recenzicija je odlicnaa!!
    Novi post ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши