10 stvari koje svakome trebaju

By Anja Miii - петак, март 10, 2017

Često razmišljam o stvarima/osobama bez kojih ne bih mogla da živim. Ne mislim bukvalno, jer to nisu hrana i voda, ali bi moj život bez njih bio vrlo bezličan i nepotpun. I ne samo moj, već bilo čiji.  To su one male stvari koje čine da se osećamo posebnije, drugačije, bolje. Stvari koje nam poprave raspoloženje. U nastavku možete da pogledate koje su to stvari u pitanju, a vi mi u komentarima napišite šta je to što, po vašem mišljenju, svako treba da ima, a što ja nisam napisala. :)


1. DOBRI PRIJATELJI. Da nas saslušaju, da veruju u nas, da se smeju i plaču sa nama, da možemo da im verujemo, da oni nama mogu da veruju, da proživljavamo najluđe avanture.

2. SLOBODNO VREME. Život ne treba da nam prođe u učenju u izvršavanju obaveza. Treba da uživamo u njemu. Da se družimo, da šetamo, da imamo svoje hobije. Vikendi, raspusti i drugi slobodni dani su prava dragocenost.

3. HOBIJI. Crtanje, pisanje, voženje bicikla ili rolera, plesanje, bavljenje sportom... šta god. To je ono što upotpunjuje naše živote i čini da se osećamo bolje, poletnije i srećnije!

4. OMILJENA HRANA. Kada je vidimo na stolu, odmah se ozarimo i osećamo bolje! Ja sam, na primer, ogroman ljubitelj girosa i to je nešto što uvek može da me obraduje!

5. POVREMENA KUPOVINA. Novi komad odeće, novi par obuće, par sitnica iz knjižare ili prodavnice za uređenje doma. Sve to zaista zna da digne raspoloženje!

6. POZITIVAN DUH. Čitajte motivacione knjige, gledajte motivacione videe, okružite se pozitivnim ljudima. Veoma je važno da budete pozitivni, jer ćete tako, sigurna sam, uspeti u životu.

7. MUZIKA. Iako nisam jedna od onih osoba koje je slušaju 24h, volim je i mislim da bi život bez nje bio vrlo nepotpun. Važno je imati omiljenu muziku, jer ona u većini situacija može da popravi raspoloženje.

8. WI-FI. Ma koliko tvrdili da je internet leglo groznih stvari, ja ga obožavam i ne mogu da zamislim život bez njega. Pomogao mi je da upoznam neke divne ljude, da otkrijem stvari koje volim, da pokažem svoju kreativnost... mislim da se na njemu kriju neke sjajne stvari.

9. ROKOVNIK/PLANER. Ako ne sveska, onda makar beleške u telefonu. To nam pomaže da se bolje organizujemo i da ne zaboravimo na neke važne stvari. 

10. NEŠTO PO ČEMU ĆEMO BITI PREPOZNATLJIVI. To može da bude stil odevanja, modni detalj koji je gotovo uvek uz nas, naš hobi, stil života ili nešto drugo. Važno je da budemo unikatni i da se ne utapamo u masu istih ljudi. 


  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Odličan post Anja!
    Nedostaje mi tvoje pisanje iskreno, a i moje slobodno vrijeme da redovno provjeravam tvoj blog!
    Super. ♥

    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga. Na mom spisku je i tvoj blog, zato što je jedan od onih koje pratim najduže i čije postove jedva čekam. ♥♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  3. Anjice, još jedan predivan post na tvom blogu! Uživala sam čitajući, složila bih se sa svime što si rekla.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Kao prvo, slike su me oduševile! :)
    Potpuno se slažem u svemu! Život ne bi bio isti bez prijatelja sa kojima ćemo se družiti i koji će uvek biti tu za nas i obrnuto. Pozitivan duh zaista deluje. Jednostavno ako se stalno smejete i ako ste srećni bez razloga, sve je lakše i lepše, a baš ne volim negativne ljude.

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post, Anjice! Odlično si sve napisala i u potpunosti se slažem sa tobom. ♥ Fotke su divne. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su predivne,kao i uvek.Slažem sa svime što si napisala i bez prijatelja život definitivno ne bi imao smisla.Odličan post,Anja!:)

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, i fotografije ❤❤! Slažem se sa tobom potpuno 😚!

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, apsolutno se slažem sa svime što si navela! ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман12. март 2017. 09:43

    Hej, vrlo zanimljiv post. ♥ Možeš li posjetiti moj blog i zapratiti me? Ja sam već tebe. ;) Hvala!
    lea-s-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Kako divan post! Oduševljena sam i slažem se sa svakom stavkom. :D

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Anja ovaj post je stvarno predivan. Sve navedene stvari su definitivno stvari bez kojih ni ja ne bih mogla, a ono glavno jeste WIFI i prijatelji naravno, ja bih još samo u ovu listu dodala čokoladu, mislim da većina tinejdžera uživa u čokoladi :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман19. март 2017. 14:50

    Ah, glazba! Svakako je najbolja stvar na svijetu! Rokovnike sam koristila prije, sad koristim bullet journal i oduševljena sam! Zapratila sam te, prekrasan post!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Slazem se u potpunosti sa tobom, odlican post :) Zapratila sam te, svrati i ti do mene ako zelis :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши