Školski pribor - budite spremni za novu školsku godinu!

By Anja Miii - среда, август 20, 2014

Jedina stvar koju ja obožavam pred školu, kada je atmosfera tako zategnuta i sumorna, jeste kupovina školskog pribora! Obožavam miris novih svesaka, knjiga, obožavam šarene olovke, hemijske, markere. Znam da sve to asocira na vrlo skoro učenje i gomile novih lekcija, ali kada uđem u knjižaru, prosto ne mogu da izađem iz nje! Znajući moje drušvo iz razreda, uglavnom ne smem da nosim previše stvari u svojoj peronici. 'Pozajmljene' olovke budu izgubljene, tako da pokušavam da ograničim pribor, mada je to ograničenje kod mene i više od potrebnog. Šta ću, takva sam...


Moja omiljena stvar - jeste moj rokovnik. U njega ispisujem svoj raspored časova, dopisujem neke nove ocene, pravim plan učenja tokom cele nedelje. Verovatno mi on delom pomaže da budem bolje organizovana i da ostvarujem odličan uspeh u školi. Zato, pravac knjižara, kupite i vi ovako nešto - biće od pomoći. Malo sam ga ukrasila svojim zvezdicama - šljokicama i kolaž papirom i baš mi se dopada kako izgleda! Nadam se da neće morati da 'trpi' previše obaveza tokom školske godine koja je pred nama!


Naravno, tu je i moja peronica. Istina, imam ih više, ali ova je nova i baš mi se dopada! Manja je i upravo zato ću morati da stavim manje pribora. Jedna teget peronica koju sam nosila protekle godine, bila je malo veća i obožavala sam je, ali moraću malo da je smenim i da dam šansu novoj.


Sledeća stvar bez koje ne bih smela da odem gotovo ni na jedan čas - jeste hemijska olovka. S obzirom da na većini predmeta ili moramo ili prosto hoćemo da pišemo hemijskom, važno mi je da sa ona uvek nađe u peronici. Uglavnom ubacim jednu hemijsku, povremeno se nađu i dve - neka nađena, neka pozajmljena, a neka sasvim slučajno završi tu gde jeste. Sem nje, koristim i Stabilovu hemijsku sa patronama za mastilo, koja je posebno prilagođena levorukim osobama i zgodno mi je da, kao levoruka osoba, pišem sa njom! Pored nje, nalazi se brisač koji pomaže na pismenim zadacima!


Ono bez čega takođe ne može da se funkcioniše na časovima jesu - olovka, gumica, zarezač i mali lenjir. Ne često, ali povremeno mi se desi da za časove geometrije zaboravim veći lenjir, a mali je tu da posluži u svakom trenutku. Takođe, zgodan je za podvlačenje naslova! Uglavnom pišem tehničkom olovkom, tj. patenticom, ali ako nemam vremena za menjanje srževa, olovka posluži. Da ne pišem o gumici i zarezaču - to je nešto uvek neophodno! Jedino što zaista volim, jeste da imam  zatvoren zarezač, kako bi se u njemu zadržavalo ono zarezano i da ne bih morala da idem do kante za smeće svakog časa.


Tu su i hemijske u boji, koje obožavam da koristim. Pre svega - crvena, jer je potrebna za podvlačenje naslova, isticanje teza, zvezdica i sl. Nju jednostavno moram da imam kod sebe! Ove druge boje su stvar ukusa. Jedna ima lep srebrnkast sjaj, jedna je u neon zelenoj boji, a jedna je ljubičasta. U svakom slučaju, crvena je uvek u perionici, ostale su više kod kuće!


Tu su i moji najdraži markeri. Oni mi najviše služe tokom učenja, kada podvlačim ono što je važno. Nekako čine veselijom svaku stranicu i oni su neizostavna stvar. Takođe ih uglavnom držim kod kuće ili eventualno jedan ponesem za školu, čisto da ga imam u peronici. 


Što se tiče torbe za školu, ne praktikujem nošenje torbi preko jednog ramena. Ja sam osoba koja uvek nosi dosta knjiga i kada otvorim torbu, mogu da nađem bukvalno sve - od igle do lokomotive. Te torbe mi preopterećuju jedno rame i lakše mi je da nosim veće rančeve. To su uglavnom sportski rančevi, ali povremeno ponesem i neke malo lepše. Trenutno imam crveni Nike ranac i jedan roze Puma ranac i uglavnom ih smenjujem. Kada jedan dosadi, drugi dođe na red. Zaista mi se dopadaju Vans rančevi, jer imaju divne printove, a i praktični su. Sem njih, ove torbe sa slike su mi trenutno prelepe i volela bih da kupim jednu takvu!



U suštini, ne treba da preterujete sa nošenjem školskog pribora, jer je važno da se uz vas nađe samo ono što je u svakom trenutku potrebno. Flomasteri, bojice, makaze, lepak, tempere i sve ostalo - nosite samo povremeno, za određene časove kada se to od vas traži. Ne mora da nosite stalno uz sebe i da otežavate torbu. Nadam se da sam vam pomogla i da će vam moji primeri poslužiti za pripremu vašeg pribora. U narednim postovima verovatno dolaze neki DIY projekti i naravno, postupak učenja pišem nakon vikenda. Nastavite da čitate i pišite komentare i predloge, uvek sam spremna da ih uslišim! :)

- Anja.

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара