Šta kada svi odu na odmor, a ti ostaneš kod kuće?

By Anja Miii - недеља, јул 24, 2016

Danas pričamo o jednom od najčešćih tinejdž problema na letnjem raspustu - kada svi odu na more, a retki ostanu kod kuće. Znam, znam, osećaj nije prijatan. Oni koji retko putuju, to i ne podnose toliko teško (ta sam), ali ako su vam putovanja ustaljena letnja rutina, izostajanje istih zna da bude teško. Zato vam donosim nekoliko saveta i predloga šta možete da radite kada svi odu na put, a vi ostanete kod kuće. To i nije toliko tragično, uvek postoje načini da se zabavite i da ispunite svoje slobodno vreme. :)



1. Internet. Ovo već zvuči kao kliše, ali na internetu možete da pronađete gomilu interesantnih sadržaja. Jutjub je prepun zanimljivih klipova. Mnogo je sjajnih momaka i devojaka koji su još uvek neotkriveni. Pored Jutjuba, na internetu možete da pronađete serije različitih žanrova na koje će se sigurno ''navući'', a tu su i filmovi za one koji ih više preferiraju. Ukoliko to već dugo planirate, vreme je da započnete svoj blog ili Jutjub kanal, a tu je i Wattpad na kome možete da pišete svoje ili da čitate tuđe priče.

2. Knjige. Pravo je vreme da se prepustite čarima knjiga. Ako ste do sada čitali samo lektire, i to zato što ste morali, trebalo bi da pokušate sa nekim zanimljivim i laganim štivom. Možda vas te knjige navedu da zavolite da čitate. S druge strane, ako ste knjiški moljci kojima školske knjige nisu dozvoljavale da se prepuste drugoj literaturi, vreme je da se uputite u biblioteku ili knjižaru i da nabavite nekolik novih knjiga za leto.

3. Preuređenje sobe. Kako u toku školske godine svi imamo mnogo obaveza, nemamo toliko vremena za preuređivanje sobe i dekoraciju prostora. Sigurna sam da i vi, poput mene, često gledate razne DIY projekte na Jutjubu i planirate da ih isprobate, a na kraju potpuno zaboravite na to. E, sada je vreme da nabavite potreban materijal i da napravite nešto lepo i kreativno, što će učiniti da vaš prostor mnogo lepše izgleda.



4. Nova aktivnost. Nema smisla da 24h boravite ispred računara, TV-a i telefona. Morate da se trgnete i da bar po par sati dnevno provodite van kuće. U suštini, moja preporuka je da pronađete neku novu aktivnost kojom bi se bavili. Možete da počnete da trenirate neki sport, da se učlanite u neku sekciju, da fotografišete i da kasnije delite svoje fotografije na Instagramu i drugim društvenim mrežama, da volontirate ili da se možda oprobate u sezonskim poslovima. Proći će vam vreme, možda ćete i zaraditi, a osećaćete se korisno i mnogo bolje nego kada biste konstantno sedeli kod kuće.


5. Bazen. Čak i u najgorem slučaju, ako su svi najbolji prijatelji otišli na odmor, uvek postoje oni koji su ostali kod kuće. Možda niste previše bliski, ali sigurno se neki prijatelj iz odeljenja, komšija, brat/sestra od tetke isto tako dosađuje i obradovao bi se kada biste ga pozvali da odete na bazen. A i tamo uvek možete nekoga da upoznate. 


6. Naučite nešto novo. Pretpostavljam da znate da ispečete jaje ili da umutite sladoled iz kesice, pa zašto to ne biste malo unapredili? Internet je pun recepata za brza i laka jela. Otrčite do prodavnice, kupite potrebne namirnice, pa se bacite u akciju i iznenadite članove porodice. Osim kuvanja, možete da počnete neki novi jezik ili nešto treće.


7. Provodite vreme sa porodicom. Ako ste već u kući, nemojte po ceo dan biti zatvoreni u sobi. Igrajte društvene igre sa članovima porodice, zajedno pravite večeru, gledajte TV, pričajte na kraju krajeva. Mislim da smo se svi previše otuđili jedni od drugih zbog telefona i ostalog. Možda je vreme da se to malo promeni.

8. Promenite svoj izgled. Kada kažem da treba da promenite svoj izgled, ne mislim da treba da počnete da se šminkate, oblačite drugačije ili nešto treće. Jednostavno poradite na tome da se osećate lepše u svojoj koži. Možete da počnete da vežbate, bar po pola sata dnevno, da vozite rolere, bicikl i sl.

9. Posetite bioskop/pozorište. Na takva mesta možete da odete sa bratom/sestrom/mamom/tatom. Pogledajte šta se kada daje i bar jednom do dva puta nedeljno kupite kokice i uputite se da pogledate neki novi film ili predstavu. Prijaće vam sigurno, a i drugačije je nego kada isto gledate iz kreveta.



Kako vi ''ubijate'' vreme kada ste kod kuće? 
Svima nama je, ako ne svaki dan, onda ponekad dosadno, u to sam sigurna, ali kada počnu obaveze, verujem da će nam svima nedostajati bezbrižnost koju imamo na raspustu. :)

  • Share:

You Might Also Like

23 коментара

  1. Trebao mi je post poput ovog jer ja definitivno ne znam šta da radim sa svojim životom kako mi je dosadno hahaha. Super post Anja <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševila si me!Jako originalan post,jakoo! Ja idem sledeće nedelje na more,i ne radujem se,jer ako se približava Grčka,takođe se približava moja operacija,nažalost.Ja ubijam vreme vožnjom rolera,jer je to najbolji 'sport' i vežba za noge.I stvarno vas opusti.Stvarno si divno napisala ovaj post!Iii slike su predivne. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24. јул 2016. 17:10

    Ovaj post mi je mnogo pomogao. Sada znam šta treba raditi kada mi je dosadno bez prijatelja.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24. јул 2016. 17:24

    Odličan post :). Ja sam, nažalost, trenutno u baš takvoj situaciji, ali se trudim da vreme provedem što korisnije :).

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post Anja,uvek znas kada je pravo vreme za jedan ovakav :)!Dosta mi je pomoglo,vise sto se inspiracije tice nego ideja.Imam ja njih,ali mi je po ovoj vrucini draze da se vrtim po kuci.Zaista predivan post,hvala ti sto si me pokrenula <33 :)!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Ovo mi je bas trebalo haha!
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične ideje, u tome za dekoraciju sam se pronašla definitvno. A knjige tokom zime puno više čitam nego ljeti, za čitavo ovo vrijeme pričatala sam samo 2 knjige. Slaba sam.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ovo ljeto provodim sa svojim psom, uz knjige, šetnje s prijateljicama i duga pričanja iza ponoći kada noćimo jedna kod druge. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post. Pomogao mi je bas. Ja obozavam knjige da citam leti sto i radim vecinom vremena. :))

    novi post: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Fenomenalno Anja! Zaista sjajni saveti i verujem da ce mnogima koristiti. Knjige, filmovi i serije su definitivno moje najvece zanimacije gde god se nalazila. A naravno, tu je i fotografisanje koje zaista ume da opusti. :) Fotkice su takodje fenomenalne! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj post je odličan, dala si puno super ideja za nas koji se dosađujemo tj smaramo preko leta haha :D

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicne ideje, i ja ovo leto provodim kuci :D <3

    ОдговориИзбриши
  13. uh ovo ljeto... radim. dodem s posla, odem na kavu XD ali mozda u 8. mjesecu odem s deckom na more par dana
    iako mi more nije daleko, ne privlaci me bas
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlične ideje,i da onima kojima je more ljetna rutina dosta teško dođe da jednu godinu ne idu. Ove godine je bilo upitno odlazak na more,jer u Hrvatskoj nisu poljoprivrednicima isplatili cijeli poticaj,oni kažu da jesu,ali mi znamo da fale novci. I bilo mi je dosta teško jer tih nekoliko dana ja uživam u tome i nisam željela čekati sljedeće ljeto da vidim obalu,ali eto moja mama je dobila neke novce na pšenici i danas mi je javila da idemo na more..Jej!! A i ja moram da idem na more,jer samo na moru mogu disati na nos :D

    ОдговориИзбриши
  15. SUper ideja za post! Slike su ti bas zanimljive :)
    Ja sam najcesce na internetu kada mi je dosadno i kada nema nikoga sa mnom :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Ubijanje vremena mi nikad nije bio problem, uvijek se zabavim nekako. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  17. Mislim da je ovo ljeto proletjelo zaista prebrzo. Točno, imamo još cijeli osmi mjesec i nešto malo devetog, ali kad pogledam, ništa posebno nisam ostvarila ovogljeta i zato mi je ovaj post jako dobro došao! ♥♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  18. Kada sam kod kuće, obično pišem postove, gledam videe na yt, čitam knjigu, planiram u planeru, gledam filmove ili se družim sa prijateljima. :) Sjajan post Anjice! ♥

    ОдговориИзбриши
  19. Na raspustu najčešće provodim vreme na bloggeru, čitam, pišem, slušam muziku, gledam filmove. Uveče uglavnom igram badminton sa sestrom. Ponekad odem do bioskopa ili negde u grad sa najboljim drugom. Kao i uvek, super post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман25. јул 2016. 17:30

    Anja treba mi pomoc u vezi jednog da kazem 'ljubavnog' problema,stvarno mi nije do toga da cekam sledeci mesec da izbacis post o tome,da li mogu da ti se javim u Instagram direct?

    ОдговориИзбриши
  21. Vrlo kreativno. :) :)
    Ideje su stvarno fenomenalne i prošlog leta nisam išla na neka veca putovanja pa sam vreme provodila pretežno na internetu, pa vožnji rolera i dekorisanju. :) <333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Super post, Anja, tako je oriiginalan! Ja nazalost spadam u osobe koje su navikke na godisnji odlazak na more, ali ove godine ne idem, pa mi je potrebno vreme da prezalim sve one koji stavljaju svoje slike sa plaze ili pored palmi... :D
    Inace, ja vokim da ispunim da ispunim svoj dan, taki sto cu raditi vezbe i trvati,zatim citati i baviti se kreativnim stvarima, igrafi neku drustvenu igru ili sport sa bratom, odgledati dve epizode serije, a onda otici i videti se sa drugaricama koje su u gradu. Super post, zaista, i mislim da u jednom danu moze da se uradi maltene sve sa tvoje liste, iduci redom, i dan ce biti lepo iskpriscen. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши