30. јул 2016.

Ulica otvorenih kišobrana

Čitaonička ulica u Somboru ovih dana budi pažnju, što turista, što ljudi koji u njemu žive. Do nedavno je bila obična uličica kroz koju se prolazilo, a sada se u njoj svi fotografišu. Oživela je - šarena je, vesela i mami osmehe prolaznika. Na inicijativu sasvim običnih, a divnih ljudi, i uz malu pomoć grada Sombora, u njoj sada možete da vidite bezbroj šarenih kišobrana koji su je definitivno ispunili i učinili vedrijom i lepšom. Šareni kišobrani će je krasiti do jeseni, pa ako slučajno budete prolazili kraj Sombora ili ako budete svraćali, napravite nekoliko lepih sličica i uživajte u ovom lepom prizoru. Ja sam, naravno, sve fotografisala, i prosto sam morala da vam pokažem koliko to lepo izgleda. Svo ovo šarenilo i divna ideja ljudi da sasvim malu uličicu pretvore u divnu i posebnu, zaista je divan gest! ❤






25 коментара:

  1. Preedivna ideja, ulica izgleda stvarno bajkovito i prelepo. ^_^ Ja sam nažalost daleko od Sombora, tako da trenutno samo uživym uz tvoje divne fotografije. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Cula sam za ovu ulicu, ali nisam znala da ovoliko prelepo izgleda! :)

    Q&A: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovi kišobrani su predivni!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno izgleda!Fotografije su odlične,baš si nam lepo dočarala izgled same ulice.Odličan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Iskreno nikad nisam vidjela, niti čula nešto o ovome i evo oduševljena sam!
    Predivno, kreativno, šareno, veselo, kao što kažeš, odmah budi veselije raspoloženje, zaista sam oduševljena!

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je predivno ! Ne znam šta da kažem. Prelepa i odlično obavljena ideja. Nikada nisam čuo ili video ovu ulicu , tako da je moje oduševljenje neopisivo.

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam oduševljena ovim. Tvoje fotke su takođe fenomenalne. ♥

    innisall.blogspot.com <--- novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista preekrasno izgledaa
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Čula sam za tu ulicu, ali uopće nisam znala da je u Srbiji! Prelijepo je!:)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlična ideja, i svaka čast ljudima koji su osmislili. U Roda Centru u mom gradu (Kruševac) postoji sprat čiji je plafon takođe prekriven ovakvim kišobranima. Predivno je!

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš htedoh to da kažem, sugrađanko :) xD
      - blog ti je odličan, samo tako nastavi!

      Избриши
  11. Ovo izgleda genijalno! stvarno predivno, moram priznati da bih sada bas volela da sam tamo, hehe. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo tako prelepo izgleda. Sličice su odlične, draga ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Naaaaaj! Izgleda predivno, volela bih da posetim ovu ulicu, ali trenutno ne planiram ići nigde blizu ove ulice.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Savrseno. :) <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
  15. Predivno je. :) Prosto budi neku pozitivnu energiju, volela bih ovo da vidim uzivo. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  16. Predivna je ulica, vjerujem da bolje izgleda u stvarnosti nego na fotografijama♥♥

    ОдговориИзбриши
  17. Izgleda jako lepo i kreaticno. Ideja je bas originalna i genijalna! :D
    Ti si napravila super slike, ppgptovo ova na kojoj si ti. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  18. Jako lijepa ideja i još bolja izvedba! Slike su odlične ali bih zaista htjela da to vidim i uživo jer je predivno <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  19. Predivno je, voljela bih da mogu doći tamo. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    ОдговориИзбриши
  21. Ovo je stvarno divno 💖💖💖, a slike su naravno vrh

    ОдговориИзбриши