Kako dobijam inspiraciju?

By Anja Miii - уторак, јул 26, 2016

Blogeri, jutjuberi, pisci, fotografi, slikari i drugi, hajmo reći umetnici i kreativci, su osobe čiji posao zahteva ogromnu količinu ideja. Ipak, naizgled nepresušni izvor ideja ponekad zna da presuši. Desi nam se da sedimo ispred računara ili sa olovkom u ruci, zagledani u daljinu, dok nam misli lutaju. Morate priznati, to vam se desilo bar nekoliko puta. Zato danas pišem post o tome kako ja dobijam isnpiraciju. Možda vam moje ideje neće pomoći, ali meni pomažu, pa ću ih iz tog razloga podeliti sa vama. :)


1. PINTEREST. Obožavam ovaj sajt/aplikaciju, najviše ideja za postove dobijam upravo putem njega. Fotografije na Pinterestu daće vam inspiraciju o čemu da pišete, kako da fotografišete, kako se obučete, kako da napravite svoj planer itd. Jednim klikom možete da sačuvate fotografiju koja vam se dopada na svojoj Pinterest tabli, tako da ne morate da je screenshoot-ujete ili tako nešto. Sjajna stvar i sigurno će vam biti od pomoći.

2. WE HEART IT. Ranije je ovo bila moja omiljena aplikacija/sajt, toliko da sam po ceo dan heart-ova fotografije i tražila inspiraciju. Sada sam više na Pinterestu, ali i dalje obožavam ovu aplikaciju zbog prelepih, očaravajućih fotografija. Imam preko 20.000 hert-ovanih fotografija, najviše slika hrane, koje su uglavnom prelepe i tumblr, pa mogu da vam posluže ako tražite slatke sličice ili ako imate Fejsbuk stranice na koje postavljate lepe fotografije.

3. ČASOPISI. Verovali ili ne, trenutno ne čitam nijedan časopis. Do pre par meseci sam kupovala HEJ!, ali sada sam ga prerasla i imam osećaj kao da iz broja u broj pišu ono što sam već sto puta čitala (nije ni čudo, jer ga čitam već 6 - 7 godina). Međutim, imam gomilu starih časopisa. Neke sam bacila, neke poklonila, a neke sam ostavila u sobi. Ponekad ih prelistavam i posluže mi da dobijem super ideje u vezi toga šta pisati, a i uvek posluže za neke DIY projekte. 

4. FORUMI. Često slučajno, guglanjem, dođem do raznih foruma, vidim da ljudi iznose mišljenja o određenim stvarima, pa tako dođem na ideju da napišem post na tu temu. Na forumima možete pronaći gomilu interesantnih stvari, a možete da se uključite u diskusiju o onome što vas interesuje.

5. GOOGLE. Znate one blogger challenge koji traju po mesec dana? E, ja jednostavno ukucam na Googlu, pronađem gomilu tih challenga među fotografijama i na drugim blogovima i prosto iščitavam teme dok ne dođem do one koja mi odgovara i koju mogu da prezentujem na svom blogu.

6. DRUGI BLOGOVI I JUTJUB KANALI. Postoji gomila inspirativnih Jutjub kanala i blogova. Neki njihovi videi i postovi mi daju ideju da i ja isto ili slično napišem, ali se trudim da sve donesem na sebi svojstven način.

7. KNJIGE I FILMOVI. Pomoću njih često dobijam neke super ideje. Ako ništa, onda vam bar preporučim šta da pročitate/pogledate, a šta da zaobiđete. Moram da priznam da sam u poslednje vreme opčinjenija serijama nego filmovima, ali što se tiče knjiga, one su uvek aktuelne. :)

8. SPOLJAŠNJI PROSTOR (PRIRODA, PUTOVANJA). Iako zaista nemam naviku da nosim svoj fotoaparat kada npr. krenem u šetnju ili na izlet sa drugaricama (a znam da bi trebalo), ponekad, kada se to desi, zabeležim neke stvarno divne trenutke koji mi kasnije daju mnogo inspiracije za pisanje postova.




Gde vi pronalazite inspiraciju? :)

Ljubim vas i čujemo se u narednom postu! :*


  • Share:

You Might Also Like

27 коментара

  1. Анониман26. јул 2016. 12:30

    Odličan post,obožavam tvoje fotografije! ♥
    Inspiraciju najčešće dobijem na We Heart It-u :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam pre nekoliko dana instalirala Pinterest i zaista ima dosta zanimljivih i poučnih stvari koje se tamo mogu videti :)
    Što se tiče We Heart It-a, takođe sam pre provodila mnogo više vremena tamo, a sada uđem povremeno, ali opet mi bude zanimljivo kao na početku :)
    Za ostale stvari koje si navela se slažem sa tobom, mada se meni još nije desilo da mi je inspiracija "isparila" i da ne znam o čemu ću pisati, ali sigurno će mi se nekad desiti :)
    Super post :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i većina tih stvari su i meni inspiracija. Pinterest i We heart it su najbolje stranice za divne fotke i inspiraciju, počela sam te pratiti na Pinterestu♥


    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post. Fotografije su prelepe.
    Ja inspiraciju nalazim pomocu drugih blogova, jutjuba, knjiga i prirode. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com NOVI POST

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :)Ja inspiraciju nalazim u nekim skroz random stvarima, nekad kad prolazim ulicom, vidim nešto i mislim da ću o tome napisati post, ali isto tako sam stalno na We Heart It-u hahah :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, i ja koristim pinterest i mislim da taj sajt zaslužuje mnogoo više pažnje nego što dobija :D
    http://maketheworldbetter9.blogspot.rs/ :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post,dosta stvari i ja koristim za inspiraciju,no najviše ju dobijem od youtubera hehe! Super si to napisala i imas odlicne slike :)
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Da, desi se bezbroj puta ta neka blokada. Necete vjerovati, ali ja sam sinoc sanjala nesto i u snu sam dobila inspiraciju za jedan post hahaaha, u snu sam ga pisala hahaha.

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Nakon ovog sladoleda ispod sam morala otić u trgovinu i kupiti si jedan xd

    ОдговориИзбриши
  10. Inspiraciju uglavnom pronalazim na Pinterestu i Tumblru, ali mislim d ću se ubuduće poslužiti i nekim tvojim idejama. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan post,kao i uvek! Ja inspiraciju pronalazim najviše na Pinterestu, We Heart Itu, Instagramu, knjigama... Ideje mi često dođu i kada se najmanje nadam, dok slušam kapi kiše, ležim sa slušalicama u ušima, razgovoravam o bilo čemu s drugom osobom....

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман26. јул 2016. 13:37

    I ja dobijam inspiraciju sa We Heart Ita i Pinteresta ali tu je i Tumblr.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    ОдговориИзбриши
  13. Ja iskreno inspiraciju najviše pronalazim na stranim blogovima i tumblr-u, sad ovdje vidim još dosta sajtova gdje ću pronaći još više inspiracije.
    Super post Anjice. ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post Anjice <33!Obozavam WeHeartIt i zaista dosta vremena provodim na njemu,mada sam u poslednje vreme zavolela i Pinterest upravo zbog sarenih i krajnje interesantnih slicica <333 :)!

    collab post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post Anjaa 😁❤.Ja inspiraciju pronalazim u malim stvarima,dovoljno je da odem napolje i od neba i cveća napravim inspiraciju.Takodje sam obožavala we heart it 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Fanatastičan post! Ja inspiraciju obično tražim na We Heart It-u, ali sam prije nekih nedjelju dana instalirala Pinterest i bukvalno sam po cio dan na njemu. Slažem se da ću drugi blogovi i youtube kanali odlična inspiracija, takođe. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post.Ja na pinterestu i na we heart it-u nista posebno ne pronadjem,ali zato na youtube pronadjem dosta ideja. ♥

    ОдговориИзбриши
  18. hvala ti što si svoje ideje podijelila s nama, ja najviše inspiracije dobivam preko we heart ita i prirode, nekako kad izađem van dobijem 165465 ideja za svašta i ne mogu ih sve zapisati koliko ih ima :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Pinterest I WeHeartIt su definitivno moji najveci izvori inspiracije, takodje tu su I blog challenge-I od kojih cesto umem nesto sa ukeadem. Zaista, fenomenalno! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  20. Pinterest nisam posetila jaako dugo vremena, ali planiram opet da ga aktiviram jer je odlična stvar. Inspiraciju pronalazim u svemu oko sebe. Nekada imam toliko ideja da sam u stanju otkucati po pet/sest razlicitih postova u roku od sat vremena, a nekada danima nemam ideju ni za jedan. Jako dobar post, obratiću više pažnje na ovo što si navela i nadam se češćim naletina inspiracije. Stvarno sjajan post! 😊❤

    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман26. јул 2016. 17:43

    Šta ja drugo mogu da kažem za tvoj post,osim da je savršen?Ja obožavam Pinterest,a o knjigama da ni ne govorim,pošto su postale sastavni deo mene.Sve što si navela su i moji izvori inspiracije :) <3

    Na mom blogu je novi post,bilo bi mi drago da pogledate :).
    anjasworld1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  22. Super post! Pinterest mi je omiljeni izvor ideja, a od casopisa najbolji je ELLE. :)


    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  23. Odličan post Anja! Ja najviše koristim we heart it i na njemu uglavnom dobijem dosta inspiracije, i što se tiče diy,a i onih random postova. Na Pinterestu se ne snalazim baš najbolje, ali zato koristim bloglovin' aplikaciju na kojoj sam naššla razne blogove i tako dobila neke jako lepe ideje. Takođe, i blogovi koje pratim me stalno inspirišu :D Divan post<3

    Giveaway kod mene: geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Danas mi je inspiracija bila na nuli, tako da sam gledala neke blogove i yt kanale i pokušala da nešto napišem slično a da ne kopiram. U jednoj sedmici imam toliko ideja, a već u drugoj su mi ideje na nuli i ništa nemam, Pinterest nikada nisam koristila ali ću ga instalirati jer ga mnogi hvale. :) Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  25. Super post, Anja. Evo, ovaj tvoj je mene vec inspirisao i dao mi nove ideje. Na primer ti blog izazovi. Dosad nisam cuka za njih, ali sam se malo imfprmisala na i ternetu i saznala dosta dobrih tema koje bih mogla da obradim. A onda i Pinterest. Nemam nalog, ali sta bi mi falilo da ga otvorim? :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  26. Sve naveseno koristim. Post ti je stvarno super! Trenutno najviše koristim Pinterest, pa onda We <3 it, pa Google. A od blogerki me ti najviše inspirišeš, a volim često da "otkrivam" nove blogove.
    Inače, ko želi da vidi šta je u modi ovog leta, neka poseti (i učlani se u čitaoce ;) ) moj blog.

    anastasijasblog.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  27. Post je stvarno super,pun kreativnih ideja koje i ja dosta koristim.Tvoj blog mi se jako svidja i prelepo pises :)
    Ja sam pocetnik,pa bi mi bilo drago da pogledate moj blog :) http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/ hvala unapred !

    ОдговориИзбриши