Noviteti sa Dresslink-a

By Anja Miii - субота, јул 02, 2016

Zdravo svima, nadam se da ste dobro i da uživate na raspustu! Želim lep provod svima vama koji idete na odmor - uživajte, odmorite se i napunite baterije za dalje! Nisam vam pisala u poslednjih desetak dana, ali prijemni je konačno prošao, ja sam konačno na raspustu i želim da zaboravim na sav stres, izgubljene kilograme, izgubljen apetit i ostalo kroz šta sam prošla u poslednje vreme. Želela sam da sačekam rezultate (koji će izaći 4. jula), pa da moj povratnički post bude iskustvo sa prijemnog, ali stvarno sam se uželela bloga i pisanja i imam toliko, što outfit, što nekih drugih postova u planu, da nisam mogla da dočekam da počnem da vam pišem. Danas ću vam pokazati šta sam pre nekog vremena dobila sa DRESSLINK-A. S obzirom na to da su sve stvari na sajtu veoma pristupačne, izuzetno sam zadovoljna kvalitetom onih koje sam ja naručila. Pogledajte ih u nastavku. :)


Prvo što sam naručila su četkice za šminkanje. Ja ih nikada ranije nisam naručivala sa kineskih sajtova, ali svi ih hvale i kupuju, pa sam želela da ih isprobam. Mogu da se naruče u više boja, ali ja sam odabrala bele, ipak je to moja boja! U pakovanju dobijate 8 četkica (4 za lice i 4 za oči). Nisam ih sve isprobala. Koristila sam samo jednu za nanošenje senke i jednu za nanošenje tečnog pudera ili tonirane kreme. Dva - tri puta sam ih prala i eventualno je nakon prvog pranja iz te veće ispala jedna dlačica. Stvarno sam prezadovoljna, a za tu cenu su i više nego sjajne!
Četkice možete pogledati OVDE.




Kada mi je, pri kraju kupovine na sajtu, ostalo malo novca koji mogu da iskoristim, ubacila sam ovu stvarčicu sa uklanjanje dlačica sa lica. Čula sam dosta o njoj, pa sam želela da je isprobam. Kako se ona tačno koristi, možete da vidite u Bebi Ritinom videu, ovde. Mislim da je super stvar za nausnice, one sitne, svetle dlačice iznad obrva i sl. U videu ćete videti kako se koristi, pa vam neću objašnjavati, ali reći ću vam da malo pecka, jer, naravno, čupa dlaku iz korena, ali je potpuno izdrživo i jednostavno za korišćenje. :)
Stvarčicu za uklanjanje dlačica pogledajte OVDE.


Sledeća stvar je kupaći kostim, onaj koji je trenutno veoma popularan. Kao što znate, on je gore zatvoren, kači se na leđima i veže se na vratu. Ja sam odabrala običnu teget boju, a oivičen je belim. On košta nekoliko dolara, a stvarno je jako kvalitetan, ništa lošiji od bilo kog drugog kupaćeg koji možete da kupite u našim prodavnicama. Meni se dopada što ima male, tanke sunđerčiće na gornjem delu, jer ne volim kada oni ne postoje na kupaćem, ne osećam se prijatno. Donji deo je najnormalniji, nije ni plitak niti išta drugo. Naručila sam M veličinu i potpuno mi odgovara. :)
Kupaći možete pogledati OVDE.




 Na kraju, jedna stvarčica koju ste već videli u pretodnom postu, a to je majica. Moram da kažem da je jako, jako tanka, bukvalno se providi, ali je baš zato dobra za leto i nema šanse da će vam u njoj biti vruće. Meni se dopala zbog natpisa. Veoma je jeftina, pa nećetem mnogo pogrešiti sa njom jer je stvarno slatka. :)
Majicu možete da pogledate OVDE.


To bi bilo sve što se tiče novih stvari sa ovog sajta, nadam se da vam se sviđaju, jer sam ja prijatno iznenađena. Ovo je moja prva kupovina sa Dresslink-a i rado bih je ponovila. :)
Pozdravljam vas do sledećeg posta! :*


  • Share:

You Might Also Like

27 коментара

  1. Imam iste takve četkice i sviđaju mi se! Kupaći je prelep! Svuda viđam takve tipove kupaćih kostima.:) Super post!!


    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/07/summer-tag.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne stvarcice si porucila,najvise mi se dopada kupaci,koji je savrseen.Porucila sam neki slican sa SheIn.

    ОдговориИзбриши
  3. Već sam imala prilike da saradjujem sa tim sajtom i zaista sam se oduševila. Najviše mi se dopadaju četkice i kupaći! ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!Poručila si prelepe stvari.Ako želiš pogleaj moj blog & zaprati me.Hvala unapred. <3

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман2. јул 2016. 12:56

    Stvari su prelepe.Iskreno me zanimaju ove cetkice,jer ih svi hvale.Kupaci je stvarno prelep i to je nesto sto i ja nosim.Definitivno cu u skorije vreme naruciti nesto sa ovog sajta.

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Kopaći mi je stvarno predivan i mislim da ću razmisliti o kupnji. ;)
    Imam jedno pitanje, s obzirom da nikad nisam naručivala preko ovoga sajta, a htjela bi.Što je s poštarinom?Plača li se?Koliko? :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, poštarina se plaća. Kada ubaciš u korpu sve proizvode koje želiš da kupiš, tamo će ti odmah pisati koliko košta stvar, a koliko košta poštarina. I ona konačna cena je cena koju ti plaćaš :) Kada je u pitanju carina, ne možeš da znaš unapred koliko će ti je naplatiti, ali uglavnom ne bude skuplja od 3 - 4 evra, ako naručuješ stvari u vrednosti od 20 - 30 dolara, bar je takvo moje dosadašnje iskustvo :)

      Избриши
  7. Анониман2. јул 2016. 13:08

    Odavno gledam taj kupaći,odličan je :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. super stvari si naručila, četkice mi se jako sviđaju.

    http://mybeautyempire.blogspot.hr ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične stvari si naručila! Najviše mi se dopada kupaći. :) ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super stvarcice ! ♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. WooW! Kupaći je preljepi isto kao i četkice *-*

    http://petra-s-life-blog.blogspot.hr/2016/07/kako-na-prirodan-nacin-posvjetliti-kosu.html

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajne stvarcice, Anjice! :) Kupaci je fenomenalan, definitivno cu moragi da pogledam neki slican. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan je post,stvarcice su odlicne.Ovo za obrve mi se cini interesantno,a kupaci je preesladak <33!Cetkice su super!! :)

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Prelepe stbarvice, kupaci mi se najvise dopada. ^_^
    Super ti je prosla prva kupovina. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  15. Majica mi se preeviše sviđa, pogotovo natpis na njoj. *.*
    I kupaći je sjajan, sviđa mi se što je jednostavan, a ipak lep. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/ <----- Nova sam, pa pogledaj moj blog ako želiš. :)

    ОдговориИзбриши
  16. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман2. јул 2016. 18:15

    Predivne stvarcice si kupila. Najvise mi se svidj amajica,preeelepa je. Pozdrav! ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Predivne stvarcice, najvise mi se svidjaju cetkice i kupaci <3

    Misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Fenomenalan post :) Sve stvari su predivne :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Lijep post i lijepe stvari si narucila :)
    Ja sam bas mislila naructi ovaj cupko kada sam ga vidjela na Bebi Ritinom kanalu mislim da je super :)
    Pogledajte moj blog

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман3. јул 2016. 13:13

    Šta si koristila kao pozadinu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim dasku koju sam uzela iz stare kuhinje, to je jedna od onih polica na kojima mogu da se drže tanjiri, šerpe, čaše i ostalo. Ona je klasično bela, samo sam kupila samolepljivu marble foliju, tata mi je pomogao da je dobro zalepim i sada to koristim za slikanje :)

      Избриши
  22. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  23. Super post,divne stvari si naručila.Moram ti pohvaliti i blog,jako je lijepo sve i uredno.Učlanila sam se u tvoj blog!♥


    Ako želiš pogledaj moj blog.♥♥
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  24. Stvari su mi predivne! Imam kistove i prezadovoljna sam njima, ovog malog čupka sam već daavno naručila sa nekog od sajtova i ugodno sam iznenađena.
    Kupaći je divan, majicu sam već prije pohvalila, super ti stoji, odlična kupovina. ♥

    ОдговориИзбриши