OUTFIT: Don't give up, stay strong

By Anja Miii - субота, јун 25, 2016

Ćao drugari, danas vam donosim jedan pravi letnji outfit za svaki dan. Nosim teksas šorts sa Romwe-a, majicu sa Dresslink-a, crvene starke i crvene nočare koje nisam imala u planu da stavim, jer generalno ne volim i ne nosim naočare, ali eto, uklopile su mi se uz starke. :D Šorts je veoma kvalitetan. Iscepan je, ali ne vulgarno i ne previše. Malo je kraći i dublji i meni se jako dopada. Majica je poprilično tanka, ali super je za ovo vreme jer vam neće biti vruće u njoj, i ima jako lep natpis, po kome ovaj post i nosi ime. Ostavljam vas da pogledate sličice. :*






PATIKE - Converse
NAOČARE - not branded


  • Share:

You Might Also Like

35 коментара

  1. Outfit mi se jako sviđa. Sve si lijepo uskladila.
    Učlanila sam se nadam se da ces uzvratiti.

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan autfit, sorts mi se jako dopada! ^^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25. јун 2016. 20:42

    Outfit je odličan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se kako si to sve uklopila, mnogo lep outfit. Mnogo mi se dopada majica! Slike su divne kao i uvek❤

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,mnogo mi se dopada ceo autfit <333!Naocare se super uklapaju uz starke,a majica je perfektna!!! <3

    GIVEAWAY perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Presatka si, Anjice! :) Prosto sam zaljubljena u sorts:) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Lepo si sve uklopila,posebno mi se svidja majica!Ofličan post i odlične slicice!!!!
    Učlanite se na moj blog uzvracam beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Vau, prelepo! Slike su fenomenalne. Celokupan utisak je odličan! Sve mi se sviđa, šorts pogotovo! :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  9. Outfit je fantastican!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super mi je outfit, posebno mi se sviđa šorc. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Predivna si.Ove teksas hlačice su predobree btw imamo iste starke:)

    ОдговориИзбриши
  12. Predivna si Anja, kao i uvijek! Šorc mi se baš dopada. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Hahaha starke su tvoj logo hah zapamtila sam da ih oboožavaš! :D ☺ šorts je stvarnoo divann a i majicaa☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Outfit je predivan, baš mi se dopada. Šorc je VRH! Sve si savršeno uklopila, a fotografije su prelepe! <3

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман26. јун 2016. 14:41

    Prelep outfit! :) Baš si slatka! <3

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Outfit je mnogo lijep - baaaš mi se dopada ova majica. Super si uklopila, nekako je pravi ljetnji. Fotografije su predivne, čime fotografišeš? Ako budes imala vremena, pogledaj moj blog: Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  17. Majica je preljepa i jako mi se šorc sviđa *-* također, cijeli outfit je presladak :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  18. Majica je prelijepa :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Zgodnice!
    Super outfit za ljeto, sviđa mi se kao i svaki put. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  20. Predivan outfit! Baš je kul, majica mi je vrh!

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман26. јун 2016. 22:48

    Prelep outfit! :) Majica je prelepa :) Pozdrav! :*

    ОдговориИзбриши
  22. Prelepa di, Anjaa! ♡
    Mnogo je gotivna ova majica, bas je cool :D
    Inace, bas mi se dopada sto u poslednje vreme puno objavljujes ouyfut postove, leze ti :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  23. Presladak outfit!!


    http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/my-beach-bagmoja-torba-za-plazu.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  24. I nokti su ti se divno uklopili! Stvarno savršen letnji autfit.☺

    ОдговориИзбриши
  25. Sorc je savrseno. *-* Ok, toliko od mene. ♥♥

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  26. Outfit je odlično ukombinovan! opušteno i udobro svaka čast!

    Novi post --->> mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман30. јун 2016. 16:17

    The outfit is beautiful, especially the shirt. ❤
    Good luck on today's exams, if you're still doing them (probably not, but okay). ☺👍

    ОдговориИзбриши
  28. Odlican post! <3
    3 Ako želiš pogledaj moj blog & zaprati me. <3

    ОдговориИзбриши
  29. Odlican post.♥
    Anja ti si jedno savrsenstvo od blogerke! Sve pocetnice na blogu treba da se na tebe ugledaju. :D

    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  30. Super post :)
    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши