Prom 2016. ❤

By Anja Miii - недеља, јун 05, 2016

Iako sam žarko želela da moje matursko veče što pre dođe i prođe, jer su me pripreme u poslednje vreme zaista opterećivale, žao mi je što je ono sada iza nas. Divno sam se provela! Uživala sam u svakom trenutku večeri i sve je izgledalo baš onako kako sam želela. Ambijent je bio jako lep, imali smo švedski sto sa predjelom, glavnim jelom i kolačima, sve vrste bezalkoholnih pića (s tim što se alkohol mogao posebno kupovati za šankom), imali smo najbolji Roy Jones bend i fotografa koji nas je sve vreme fotografisao i već oko 11 smo mogli da kupimo slike. Profesori su bili iznenađujuće veseli i cele večeri su naručivali pesme za nas maturante. Čitavo veče sam bila na nogama, što znači da danas verovatno neću moći da ustanem iz kreveta. Te štikle... :) Što se tiče moje haljine - ona je šivena. Sličnu haljinu sam pronašla na internetu pre oko godinu dana i oduševljena sam time kako je ona na kraju ispala. Materijal, tj. čipka je kupljena u Bombaj Textilu u Novom Sadu, štikle su kupljene u Deichmann-u, torbica u Lacity-u, narukvica i minđuše Bižuterija Kristina. Nadam se da nisam nešto zaboravila. :) Kao što rekoh, sve je divno prošlo, niko nije pravio probleme, svi su bili veseli i nosiću divne uspomene sa ovog događaja! 






Ako ste maturanti, da li ste vi već imali maturu i kako ste se proveli? :*

  • Share:

You Might Also Like

34 коментара

  1. Divan post, a ti si prelepa! Haljina mi se jako dopada! ♥♥♥
    Pozdrav! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post draga Anja,bila si savrsena!!!Ja sam imala maturu u cetvrtak i takodje je bilo savrseno <3!Divno zaista,drago mi je sto si se lepo provela :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Haljina ti je jako lepa. :)
    Novi post je na mom blogu----> http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2016/06/we-heart-it-inspiration.html

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман5. јун 2016. 14:15

    You are too beautiful!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман5. јун 2016. 14:36

    Divna si i haljina također.❤

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Divna si! Haljina je predivna! Moja matura je bila 30. maja. Takođe je bila ista situacija- jedva sam čekala da prođe, a kada je prošla zaželela sam da se opet ponovi. Bilo je divno!

    ОдговориИзбриши
  7. Anja bila si prelepa, haljina ti savršeno pristaje!❤ Drago mi je što si se lepo provela❤ Mene matura čeka tek sledeće godine, ali to će brzo da dođe😃

    ОдговориИзбриши
  8. Anja, prelepa si! Drago mi je da si se tako divno provela ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Jedva sam čekala da vidim fotografije i pročitam tvoje utiske! Drago mi je što si se tako lijepo provela. Bila si predivna, zaista! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepa si Anjice. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divna si bila, Anjice. Toliko mi je drago što ti je matura tako dobro prošla i što sa nje nosiš samo pozitivna iskustva, da ti ne mogu opisati rečima. Haljina je bila divna kao i frizuraa :)

    ОдговориИзбриши
  12. Iskreno, od svih haljina koje sam ove godine videla za mature, tvoja mi je najlepša! Definitivno bih odabrala takvu za maturu. Drago mi je što ti se svidja matura tj. što je dobro prošla! ♥ Bila si predivna.

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepa si *_*
    http://writtingguy.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Prelepa si i stvarno savršeno izgledaš. Haljina, frizura, šminka, štikle, torbica... Sve je predivno i vidi se da imaš ukusa. Mnogo mi je drago da si se lepo provela. Ljubim te Anjice! :**

    ОдговориИзбриши
  15. Predivna si, prosto blistaš, a haljina je neverovatna! Drago mi je da si se divno provela. :)

    ОдговориИзбриши
  16. Stvarno si bila predivana! Baš sam uživala u postu i fotkama! :) <33

    marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  17. Moja mala matura je bila 2.juna i divno sam se provela,takodje niko od nas nije stajao,svi smo bili na nogama celo vece i bas mi je sada zao sto je iza nas.Bila si bas prelepa,haljina je bozanstvena! <3

    ОдговориИзбриши
  18. Haljina ti je predivna, mnogo mi se sviđa 'izrez' na leđima. :)
    Moja mala matura je bila prošle srijede i ja sam nosila kombinezon. Super sam se provela, a najviše sam plesala bez brige da li me netko gleda. :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Super post. Prelepa si ♥. Ja sam imala sam malu maturu i super sam se provela.

    miaswoorld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Anjči mojaa, predivna si bila. Haljinica, štikle, torba, narukvica - sve je odlično usklađeno! Šminka je predivna, ništa pretjerano a opet divno. Među najljepšim si bila, zasigurno.♥

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  21. Blistaš lutko!
    Haljina ti stoji kao iz snova, baš si kao neka princeza, predivna! Štikle također, sve ide jedno uz drugo i jako mi se sviđa tvoja kombinacija, drago mi je što si se lijepo provela.

    Ja sam također imala maturalnu večer i isto, savršeno je prošlo, šteta što se ne može ponoviti sve isto . ☺

    ОдговориИзбриши
  22. Savrsena si ! Ja sam nova blogerka ovo je link mog bloga http://bestofmeblogspot.blogspot.rs/ ako ti nije tesko zaprati me i procitaj moj novi post.

    ОдговориИзбриши
  23. Preslatka si bila! Da,ja sam takođe maturant,ali mali.:) Već sam proslavila maturu i bilo mi je divno!

    Moj najnoviji post je:http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/moje-iskustvo-sa-izlivanjem-noktiju.html
    Drago bi mi bilo da posetiš moj blog!

    ОдговориИзбриши
  24. Prelepa si! Svidja mi se sto nisi obukla dugu haljinu kao vecina devojaka :D

    ОдговориИзбриши
  25. Prelepa si bila! Ja sam u petak proslavila svoju malu maturu, od prevelikog uzbudjenja nisam ni bila svesna da mi je taj dan bila matura. I zaista, bilo mi je veoma lepo! :)

    ОдговориИзбриши
  26. Анониман6. јун 2016. 20:38

    Odusevljena sam tvojom haljinom i celim izgledom! Ja sam, takodje, imala malu maturu u petak. Provela sam se savrseno i bas kao i ti - uzivala sam u svakom momentu.

    ОдговориИзбриши
  27. Necu odugovlaciti, ali ovde zaista ima mnogo mesta za sta reci. Prvo, PRELEPA SI! Prwlepa haljina, savrseno uklopljen kaisis i narukvica, a onda i torbica i stikle. Drugo, inace svi nose maltene uvek dugacke haljine za veliku maturu, jer je kao svecanije, ali meni je drago sto si obukla kracu, jer jeste prelepa i svecana i sva cipkasta i bela i plus ti odlicno pristaje i 'kao da je sivena za tebe' haha
    Pzdrav!♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  28. Mnoogo si bila lepa i prirodna za červrtu srednje.Ja sam bila na bratovljevoj maturi(on je isto 4.god.) i mogu ti reći da su sve devojke tamo preterivale.Previše šminke,prevelike štikle,neke frizure ughhh.Strašno.Doduše bilo je nekih devojaka sličnih tebi po skromnosti itd.ali vrlo malo.

    ОдговориИзбриши
  29. Bila si predivna. Mnogo mi se dopada haljina. Kod nas 99% devojaka u srednjoj skoli nose duge haljine, sto ja mrzim, ali ti si me odusevila. Ja sam prekjuče imala malu maturu i njih 10-ak se obuklo kao da imaju po 25 godina, a ne 14/15..

    ОдговориИзбриши