OUTFIT: Summer Casual

By Anja Miii - уторак, јул 19, 2016

Hajde da prekinemo seriju lifestyle postova jednim modnim. :)
Danas ću vam pokazati još jedan od svojih uobičajenih letnjih outfita. Nosi dublji, iscepani, crni šorts sa SheIn-a, majicu iz New Yorkera, teksas prsluk, teget torbicu sa Banggooda, sat koji možete pogledati ovde i teget starke. Ovo je nešto što ja vrlo često nosim u toku leta, jer je lagano i obično. Prslučić ne nosim stalno, već samo ponekad, kada nije preterano toplo, ali generalno ga jako volim. A šta vi najviše volite da nosite u toku leta? Da li se pre opredeljujete za haljinice ili za šortseve? :)









ŠORTS - SHEIN (click here)
MAJICA - NEW YORKER
PATIKE - CONVERSE
TORBICA - BANGGOOD (click here)
SAT - BANGGOOD (click here)


  • Share:

You Might Also Like

29 коментара

  1. Outfit mi se sviđa.Ja se definitivno više opredjeljujem na hlačice. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  2. Outfit je zaista divan, čak i sama nosim slične konbinacije tokom leta. Ja se pre opredeljujem za šortseve jer su mi mnogo udobniji od haljina, i kad sam u njima ne moram da pazim kako sedim što je najbitnije. :D Divan post Anjice! ♥♥♥

    Novi post kod mene-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je definitivno moj stil. :D Haljinice ne volim uopšte, tako da su šortsevi i slatke majičice uvek pravi izbor za mene! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. divno Anjice zaista je ceo uotfit savrsen kao i ti <33!Mnogo mi se dopadaju sat i sorc.Imam teksas prsluk i takodje ga obozavam :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divnoća jedna! Sve ti predobro stoji, a i šortsić je vrh. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19. јул 2016. 12:20

    Ja sam iskreno ovim oduševljena!Uvek se pre opredeljujem za šortseve i obožavam ih.Sjajan post kao i uvek, a slike su divne.A sad mali problem.
    Na jednom punoletstvu prošlog meseca zaljubila sam se u dečka koji je 3 godine stariji od mene što je i nebitno.On je sedeo dva mesta od mene tako da sam ustajala kad god je trebalo.Primetila sam da kad god ustanem i odem negde počne da me 'prati'.Par dana posle toga saznala sam da je pitao za mene.Prošle nedelje sam mu čestilala rođendan u privatnoj poruci na fb-u i odgovorio je.Sinoć sam sa drugaricom pričala o tome kako bih volela da se dopisujem sa njim ,a ne znam šta ne vuče da ipak ne pošaljem poruku njemu.Kada razmislim ja i nemam šta da izgubim.Inače volim ga ali ne znam ni sama zašto. Tvoje mišljenje o ovome ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥
      Realno, stvarno nemaš šta da izgubiš. Možda je njega sramota da ti se prvi javi. Dečko može da izgleda hrabro, može da te gleda i da ti pogledima i postupcima pokazuje da mu se sviđaš, ali nekada nije dovoljno hrabar da ostvari direktan kontakt sa tobom. Zato mu slobodno pošalji poruku, pitaj ga šta radi i tako ćete početi da se dopisujete. Verujem da će se posle toga on tebi javljati :) ♥

      Избриши
  7. Divan postic,outfit je prelep.Savrsena kombinacija,imam isti takav sorts inace,samo je beo ❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман19. јул 2016. 12:55

    Outfit je odličan.Šorc mi je divan :))

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. U ovim toplim ljetnim danima najčešće nosim haljinice. Zaista, predivno izgledaš. Također, outfit je presladak. Sjajan post kao i uvijek!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Prava opuštena i letnja kombinacija :)
    Meni se više dopada kako to izgleda bez prsluka, verovatno zato što nisam njihov ljubitelj :)
    U toku leta podjednako nosim i jedno i drugo, a tu su i kombinezoni :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  11. Divna si Anjice i outfit je savršeno osmišljen. P.S. Fotografije su prelepe! Sve pohvale draga! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Savršen outfit! Ja sam oduševljena, svaka čast! Fotke su fantastične.. ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман19. јул 2016. 14:21

    Zdravo Anja.Odlican ti je post,autfit ti je super i veoma lep.
    Ovako,ja bih zeljela da imam kada pisem post takav naslov,mislim taj ukraseni.Hvala unapred ako odgovoris.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odeš na kontrolnu tablu, na šablon i pritisneš narandžasto polje u kome piše prilagodi :)
      Kada uđeš tu, idi na napredno i tu možeš da podešavaš fontove na blogu :)

      Избриши
  14. Predivan outfit! Fotografije su predobre! ❤ Ja podjednako volim da nosim šortseve i haljine, ne mogu se odlučiti između njih. :)

    ОдговориИзбриши
  15. Savršen post,hlačice su odlične baš mi se sviđaju😍😘❤ Ja tebe sljedim ako ti mene nisi ako hoćeš to možeš učiniti ovdje: https://plus.google.com/116816841990469767464

    ОдговориИзбриши
  16. Super post. Javiseiskreno volim suknjice i haljinice, mada sam u poslednje vreme kupila cak tri sortsa koja mnogo volim. Ovaj tvoj je bas lep i jako super ti stoji! :D
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  17. Iskreno, outfit mi se vise svida bez prsluka :)
    Bez njega mi je stvarno top top :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Divan outfit! Ja bih ga nosila samo bez ovog traper prsluka. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/#

    ОдговориИзбриши
  19. Ajme Anjice moja predivno izgledaš, torbica je preslatka!
    Outift divan, kao i uvijek. ♥

    ОдговориИзбриши
  20. Predivan outfit, Anjice! Odusevljena sam sorcem :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  21. Predivna kombinacija, majica mi se najviše sviđaa!♥ Ljeti volim nositi i haljine i šorceve, ali ipak malo više šorceve jer se bolje osjećam u njima.☺

    My little corner

    ОдговориИзбриши