Junski favoriti

By Anja Miii - среда, јул 06, 2016

U osnovnoj i u prva tri razreda srednje škole, jun je bio moj omiljeni mesec. Tada su se uglavnom zaključivale ocene i većinu meseca bih provela čitajući knjigu i slušajući muziku na časovima, dok drugi odgovaraju. Posle bi došao raspust i osećala bih se sjajno, znajući da imam više od dva meseca da se odmorim, da se družim, da gledam filmove i da budem budna do jutra. Ove godine mi je jun bio nešto drugačiji, o čemu ste već imali prilike da čitate, ali to me nije sprečilo da isprobam nove proizvode, da se 'zarazim' novom serijom i da pogledam nekoliko filmova. U nastavku pogledajte šta sam ja to volela u junu. :)



1. Garnier Ultra Doux (Honey Treasures) šampon za kosu

Moja kosa se u jednom momentu zasitila Wash & Go šampona koje koristim već mesecima. Jedan deo kose mi je nakon pranja bio čist, a drugi je ostajao isti kao pre pranja, što je bilo užasno. Otišla sam do DM-a i uzela ovaj šampon jer sam čula mahom dobre komentare o njemu. Sem toga, manja je bočica, pa sam pretpostavljala da ne mogu da pogrešim. I zaista, posle otprilike pola meseca korišćenja, nemam nijednu zamerku. Lepo mi opere kosu (što je najvažnije), lepo miriše i lepo peni. Ne mogu da kažem da mi produži vreme između dva pranja, ali radi sve ostalo što tražim od dobrog šampona. 


2. Dove (go fresh) kupka i sapun

Kupku i sapun sam dobila u setu još za svoj rođendan, ali tek nedavno sam i jedno i drugo ubacila u upotrebu. Do sada nisam koristila Dove kupke, jer skoro uvek kupujem Palmolive, ali stvarno sam oduševljena! Kupka je vrlo je kremasta, lepo miriše i taj miris se neko vreme zadržava na koži. Sapun ima isti miris i njega koristim za lice. Dove sapune sam već ranije koristila i sa njima nema greške.


3. Aura beauty blender

Ovo je moj prvi sunđerčić za šminkanje. Do sada nisam imala neku želju da ga probam, smatrala sam da su četkice i prsti dovoljni, ali ovo je stvarno sjajna stvar! Koristila sam ga za utapkavanje korektora koji možete videti ispod i mnogo je bolji od četkica i prstiju. Izvinjavam se što je prljav, ali nisam stigla da ga operem. Što se tiče pranja, koristim sapun i vodu i operem ga bez problema, kao i četkice. :)


4. Aura Correct Me korektor (301 Vanilla)

Mnogo sam čula o ovom korektoru i sada vidim da su svi pozitivni komentari apsolutno opravdani. Ovaj korektor je sjajan! Ja ga koristim za podočnjake, jer mi Pan Stik bolje prekriva bubuljice i crvenilo, ali ne sviđa mi se kako izgleda na predelu ispod očiju. Utapkavala sam ga Aurinim beauty blenderom i koristila sam ga bukvalno čitavog proteklog meseca. Primetila sam da se poprilično brzo troši, ali dosta je pristupačan, pa mu to nećemo zameriti. :)


5. Essence mono senka (17 no cream no sugar)

Ovu senkicu sam videla u videu kod Tatjane Bele (super je devojka, pogledajte njene videe), gde je rekla da joj je to senka za svaki dan i da je obožava. Učinila mi se kao senka koja bi mogla da mi se dopadne, s obzirom na to da volim sve što je neutralno. I zaista, ova senka je postala sastavni deo mog dnevnog makeup-a, stavljala sam je je preko celog kapka i izgleda vrlo prirodno i lepo. :)


6. Aura tečni mat karmin (613 Good Vibes)

Mislim da će ovaj karmin biti moj večni favorit. Nijansa je toliko divna i toliko je ja! U pitanju je neka rozikasta, ne previše jaka boja. Vidite i sami kako izgleda u bočici i na ruci. U toku juna sam samo ovaj karmin imala na usnama. :)


7. Essence lak za nokte (54 dream on)

Ovaj lak za nokte sam najčešće nanosila u junu. U pitanju je lak krem boje. Možda na prvi pogled deluje da je beli, ali zapravo nije. U momentu kada sam fotografisala, lak je stajao 6 dana na noktima i vidite da je ponegde oljušten, ali i dalje super stoji. Generalno volim Essence lakove. :)


Sada, kada smo završili sa kozmetikom, red je na hranu. U junu sam poprilično malo jela, jer sam dosta učila i bila sam pod stresom, ali obavezno sam jela Fun & Fit musli za večeru. Ja ne volim da jedem muslije sa vodom ili jogurtom, kako mnogi rade, već ga uvek jedem sa mlekom. U njega ubacim iseckanu bananu i tako mi se najviše dopada. Osim muslija, kao nenormalna sam jela sladolede, najviše Frikomov Plazma sladoled (mislim na onaj u kutiji, kao porodični, ali i onaj novi, manji, je predobar)!




Grey's anatomy je serija kojom sam bila opsednuta u julu, tačnije u drugoj polovini jula. Sada završavam treću sezonu i znam da ću ovu seriju gledati čitavog leta! Pretpostavljam da većina vas zna o čemu se radi u njoj, ali ukratko - Meredith, George, Izzie, Cristina i Alex počinju da stažiraju u jednoj privatnoj bolnici. Brinu o pacijentima, odgovaraju na pitanja doktora i asistiraju na operacijama. Svi imaju svoje porodične i ljubavne probleme, međusobno se ne poznaju i imaju predrasude jedni prema drugima, ali vremenom postaju prijatelji, ljubavni partneri ili nešto treće. Serija je zaista sjajna. Puna je drame, ljubavi, i humora, ali i pouka. Ja seriju gledam na Infopultu, ali član sam, tj. svakog meseca uplatim 1 evro, a ko ne želi da plaća, on može da pogleda dve epizode dnevno na sajtu. :)


Osim ove serije, pogledala sam jedan sjajan film, koji je ostavio snažan utisak na mene. U pitanju je The Choice, još jedan u nizu filmova koji je snimljen po knjizi Nikolasa Sparksa. Reč je o Gabi i Travisu. Oni su komšije, ali njihov odnos nije sjajan. Ona je pomalo komplikovana studentkinja medicine koja se zabavlja sa doktorom u bolnici u kojoj radi, a on je veterinar. Između njih se često dešavaju nesporazumi, ali naravno, vremenom se zbližavaju. Ono što mi se jako dopalo kod ovog filma jeste to što do zadnjeg trenutka ne znate šta će se desiti. U poslednjih 20-ak minuta filma sam bila jako tužna misleći da će se desiti ono najgore, a onda - obrt. Divan ljubavni film koji svakome preporučujem. Pogledajte trejler, videćete da će vam se odmah svideti i da ćete poželeti da pogledate ceo film. :)



I na kraju, jedna jutjuberka. U pitanju je Nađa Stanojević. Ja sam je otkrila pre oko dve nedelje i pogledala sam sve njene videe. Ona je iz Beograda i ima 18 godina. Jako je prizemna i normalna, lepo govori, ima sjajne videe (što po kvalitetu, što po samim idejama) i mislim da zaslužuje mnogo više subscribera. :)

To bi bilo sve što se tiče ovog posta, nadam se da vam se dopao. Čujemo se uskoro! :*

  • Share:

You Might Also Like

19 коментара

  1. Kako je dobar ovaj lak! Samo sam ga zaobilazil. na essence standovima,sljedeci put necu :)
    A Ultra Doux su mi omiljeni samponi iako ovaj jos nisam isprobala :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!Lak zaista izgleda predivno,ja takođe volim Essence lakove,lepi su ti nokti.Drago mi je jer si napisala nešto o šamponu (jer ja sam u potrazi za pravim, tj. isto mi se desilo da mi se kosa zasitila od nekog šampona).Ovi favoriti su definitvno izašli u pravi čas, jer ovoga meseca ću dosta putovati,pa su potrebni neki zaisa sjajni proizvodi.Verujem na reč tvojim favoritima jer, sam već nekoliko stvari kupila i oduševila se njima.Takođe pratim Nađu i zaista je predivna,ona takođe ima svoj blog.
    Mnogo mi se dopada tvoj stil pisanja,tvoje fotografije...ma sve!Jednostavno tvoj novi post me uvek usreći!P.S. drago mi je što si upala na budžet. Pozdrav! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, obožavam dok pišeš favorite ili tako neke postove! Najviše mi se sviđa ovo Essence mono sjenilo♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Uh, mislim da je ovo prvi put gde se u nevijim favoritima nalaze proizvoi koje sam koristila, haha... Pa ovako, Dove sapun i kupku, idneticne tvojima, imam, ali sam samo kupku koristila, sapun je jos neotpakovan . Meni se kupka dopada, prvenstveno zbog mirisa. :D
    Zatim lak za nokte, nemam tu nijansu, ali svakako imam jedan tog brenda. Odlicno se pokazao i dosta je trajan, a to jele ono sto najvuse trazimo od lakova,zar ne?
    Mat ruz...SAVRSEN. Imam ga u ovoj nijansi, jos od januara, i dosta se sporo trosi... Inace, planiram da kupim jos jedan, pa ako imas predlog za mene, slonodno...haha...
    I pahuljuce, moja ljubav haha! I ja pahuljuce sa jogurtom jedem, ali one bez secera volim sa jogurtom. Ove sam jela neko vreme, ali ne vise. Mama kupuje ine iz zdrave hrane, jer su jeftinije, a veoma je slican, da ne kazem isti, sadrzaj kao ovih sto si ti nama pokazala.
    Suoer post! Obozavam da clcitam favprite. :D
    Mogla bi uskoro beki recept da objabis, onako lagani i letnji, samo predlog.
    Pozdrav! ♡♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoo ti završavaš treću sezonu,ja završavam 8 sezonu!Omiljena mi je Meredith,bila je Izzy ali ona nažalost ide..tkd Meredith je kraljica! :D Mogu da ti 24h pričam o seriji haha :D ii da..ne moraš uplaćivati 1e , možeš gledati na serijal.com besplatno je a sajt je odličan! ☺ Aurin korektor obožavam,oduševila sam se,stvarno je odličan za 400-500 dinara ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Imamo slične favorite! :) <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман6. јул 2016. 16:11

    Imam Aurin tečni karmin u istoj nijansi i divan je!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post,super proizvodi!Aura meat karmina imam 4,ali mi je definitivno 613 good vibes neprevazidjen!

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман6. јул 2016. 18:30

    Odličan post!
    I ja sam kupila isto Essence sjenilo nakon što sam ga vidjela kod Tatjane hahah :)
    Ne znam kako do sad nisam čula ni za film The Choice ni za knjigu, ali u svakom slučaju, jako mi je drago da si to spomenula i već večeras ću pogledati film!
    Blog ti je stvarno odličan, imaš follow od mene <3

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post,takođe obožavam Aurin korektor i imam samo pozitivno mišljenje za njega <3



    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Favoriti su sjajni. ❤
    Film deluje veoma zanimljivo, sigurno ću pogledati. ❤ "Grey 's Anatomy" je moja opsesija ovog leta, iako završavam tek drugu sezonu. :D ❤ Hvala što si spomenula Nađu i otkrila još jedan sjajan kanal , iskreno tek sada čujem za nju ali po videima deluje odlično. Trebalo bi da ima više subskrajbera. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post,sve pohvale.


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post,svi proizvodi su extra <333!Gledala sam seriju Grey's anatomy mnogo je dobra,a filmove koje si preporucila cu svakako pogledati ;)!

    ОдговориИзбриши
  14. Aura mat karmin je i moj večni favorit, stvarno je savršen. Serijom Grey's anatomy sam zaražena već par godina i svaku epizodu sam pogledala bar dva puta. Sva sreća pa serija ima 12 snimljenih sezona, a 13. je u pripremi.:)♥

    ОдговориИзбриши
  15. Odlične su ti slike kao i novi ''ljetni'' izgled bloga! Koristila sam Dove kupku i bila mi je super, a posebno mi se sviđao miris. :)


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nevena Živadinović12. јул 2016. 10:08

    Odličan post, kao i uvek. Onaj Aurin ruž je savršen, ja sam zaljubljena u njega i od aprila ga neprestano koristim.
    Moraću da počnem da gledam Grey's Anatomy, pošto svi kažu da je serija odlična.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман12. јул 2016. 14:24

    Grey's Anatomy mozes pogledati na sajtu Serijal.com mozes gledati dosta serija besplatno i imaju sve sezone.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na obaveštenju, nisam znala za to dok mi neko gore nije nedavno napisao, ali nema veze, znam za ubuduće :*

      Избриши