06. август 2014.

Suvišni kilogrami? Nikakav problem!

Trenutno smo u godinama kada nam se po glavama neprestano vrte stalne misli vezane za suvišne kilograme, zatezanje tela, unos nezdrave hrane i pritom želja da poradimo na svom izgledu. Najveći problem predstavlja motivacija. U čemu je pronaći? Treba da uzmeš jedan čist papir, šarene markere i par komadića selotejpa. Napravi svoj plan gde ćeš napisati svoj prvi cilj koji glasi: izgubiti 5 kilograma. Kako? Ispiši šta definitivno moraš da izbegavaš. Između ostalog, važno je smanjenje unosa masne i brze hrane, slatkiša i grickalica, testenina, belog hleba, kao i gaziranih pića. Međutim, sve navedeno predstavlja sastavni deo naše ishrane i upravo zato mora da se unosi u manjim količinama. Tako na primer umesto tri parčeta hleba tokom dana, pojedi jedno, ili jednostavno beli hleb zameni crnim. Doručak može da se sastoji upravo od toga: parče hleba namaži margarinom, medom ili paštetom. Uz to se posluži i šoljom toplog čaja, mleka ili hladnog i osvežavajućeg jogurta. Drugi, ali ne manje važan obrok, jeste ručak. Čak i kada zamiriše pečeno meso i kada ponesena mirisom pomisliš da bi mogla da pojedeš bar tri parčeta, odluči se za jedno. Posluži se salatom od uvek ukusnog paradajza i svežih krastavaca isečenih na kolutiće. Čak i kada se tog dana u šerpi krčka ne tako ukusan grašak ili pasulj, seti se da je tanjir kuvanog povrća pravi izbor. Tokom poslepodneva, kada osetiš glad, posluži se voćem. Breskve, maline i lubenice trenutno su u punom jeku, a pravljenjem male voćne salate ili ukusnog šejka, ostvarićeš mnogo zdraviju poslasticu od bilo kakvog kupovnog slatkiša. Naravno, nije zabranjeno s vremena na vreme pojesti par kockica čokolade ili jedan ukusan kolač iz mamine kuhinje, ali u svemu treba imati meru. Kada dođe vreme za večeru i kada stomak već zaigra od gladi, ne treba je preskakati. Iako ne predstavlja najvažniji obrok, bez nje ja prva ne bih mogla da zaspim. Možda zato što sam budna do kasno i osećam neopisivu glad čim je nehotice preskočim. Ona predstavlja jedan lagan obrok, gde možeš da pojedeš dva kuvana jaja i isto tako malo povrća. Povremeno može da se zameni čistom voćnom salatom ili muslijem. Sem toga, važno je znati da je voda napitak koji smanjuje glad, te pre svakog obroka treba da popiješ čašu vode kako bi, naravno, pojela manje hrane nego inače. Poslednja, ali ne i najmanje važna stvar, jesu vežbe. Nameće se pitanje: Koje vežbe su najbolje? Ono što sigurno može da vam pomogne, jesu vežbe u pokretu, što znači: što više trčanja, brzog hodanja, penjanja uz stepenice. Dobre vežbe za zatezanje i zadnjicu možete da pronađete na sajtu sjajne Anje Todorović koja je zaista olakšala svim devojkama koje imaju problema sa tim delovima tela.
Na osnovu primera plana dijete koji možete da vidite ispod, kreirajte svoj plan, dajte sve od sebe i samo pomislite na onu prelepu haljinicu u koju trenutno ne možete da uđete ili na prelepe momke koje ćete od septembra viđati u školi i kojima bi mogli da se dopadnete sa malo više samopouzdanja i lepšim izgledom. A sada, na posao!





Ako imate još neke nedoumice, rado ću odgovoriti na vaša pitanja!
Do sledećeg puta, šaljem vam ogroman poljubac!
Anja.

5 коментара:

  1. E ovako jel u redu ako trcim navece lagano skroz + normalno hodanje, oko pola sata - 40 min, i poslije toga vjezbe. To sve radim navece. Veceram prije toga i vecera bi bila musli il peceno jaje uz salatu ili nesto tako. Ne jedem meso, sve ostalo jedem. Za rucak nesto kuvano, riza, peceno ili slicno, ujutro na hleb ko sto si napisala margarin i preko njega neki dzem? ili malo jaci dorucak? i uz to sve voda i 1-2 uzine koje bi bile vocka ili sl. Znaci moj cilj nije da smrsavim kompletno, ali cu morati tako jer ne moze samo jedan dio ttijela. Hocu da skinem stomaka samo malo tj da ga malo zategnem i da sa butina i guze skinem celulit i zategnem ih . Znaci trcacu svako vvece ili svako drugo, uz to ili umjesto toga cu nekad voziti bicikl ili rolere. Preskakacu i vijacu malo kasnije, dok udjem u formu sa ovim do sad ssto sam planirala, onda cu uz to sve ubaciti vijacu i malo smanjiti vjezbe, jer zaista ne zelim mnogo smrsaviti, imam 53kg na 165 visine, i to mi je malo sada, ali poradicu na tome jos. Jedem mnogo hleba tjestennnine i brzze hrane. To cu da smanjim na jednom sedmicno u normalnim kolicinama, ali cu nastaviti jesti jer mi nije cilj mrsavljenje. radim vjezbe od cure koju si preporucila ovde, i izabrala sam po 6 vezbi za guzu i za stomak. ponavljanja su uglavnom od 5-20, zavisi od tezine uz male odmore. Slatko cu izbaciti , pojescu nekad nesto. Zanima me sta u skoli mogu jesti ? inace sam jela pomfrit , a ne bih da uzimam samu kiflu da jedem . Nekad bih uzela cokoladno mleko sok ili vodu i tako u krug. posto ne jedem meso, mozes li mi predloziti nesto ? Da uzimam neki keks ili ipak nesto drugo ? ove vezbe radim posle trcanja, a trcim oko 8 navece. da li je to ok ? i zanima me da li cu moci vijacom zamjenitti trcanje kada bude bas hladno ? posto vijaca je dobra za zatezanje butina guze i stomaka i osnovna je vjezba boksera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što se tiče obroka - sve je u redu. Jedino što bih ti preporučila, jeste da nakon vežbanja večeraš, a ne da to radiš pre nego što počneš da trčiš ili radiš vežbe. Tada je tvoj stomak pun i ne možeš da ostvariš isto što bi ostvarila i kada večeraš posle. U školi za užinu možeš da pojedeš npr. ono manje pakovanje Plazme i čokoladno mleko ili možeš da kupiš neku rolnicu sa bilo čim i uz to popij takođe čokoladno mleko ili jogurt, zavisi šta više hoćeš. Ne moraš svega da se odričeš, jer i sama kažeš da tvoj cilj nije mršavljenje, a i na osnovu kilograma se vidi da ono nije neophodno. :-)

      Избриши
  2. Moze li savet kako ukloniti strije?Naglo sam se ugojla a imam 12 godina :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strije su nešto što ne može tako lako da se ukloni. Tačnije, one ne mogu da se uklone, mogu samo da se učine manje vidljivim. Najbolje pomaže Šaljićev melem, tako da pokušaj sa korišćenjem tog preparata i mislim da ćeš već posle 2 potrošena pakovanja moći da vidiš bolje rezultate. :)

      Избриши
  3. Divan post! Bas si ga lepo napisala. Nekako si me sada motivisala da pocnem da se brinem o svom telu i o svojem zdravlju vise nego inace. Hvala ti na ovom divnom i korisnom postu.
    P.S. Ne znam kako da ti se zahvalim sto si pomenula Saljicev melem. I ja imam strije, ali od rasta jer sam naglo izrasla zaista mnogo i tako nesto mi je preko potrebno. Sada sam pretrazila neke recenzije i svi su i vise nego zadovoljni, tako da si me spasila muka. :D ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши