12 stvari koje moraš da uradiš u decembru

By Anja Miii - петак, децембар 01, 2017

Danas je prvi dan decembra i ja mu se radujem više nego što možete i da zamislite! Uzbuđena sam zbog predstojeće praznične atmosfere i sve što želim je da neprestano fotografišem, pišem i šetam po prodavnicama i centru grada, uživajući u ukrasima, lampicama i svim drugim novogodišnjim dekoracijama. Decembar je poslednji i najlepši mesec u godini i idealan je za sumiranje i popravljanje utisaka iz prethodnih jedanaest meseci. U nastavku možeš da vidiš kojih bi 12 stvari trebalo da uradiš u decembru i da tako sebi ulepšaš poslednji mesec u godini.


1. Izbaci sve nepotrebne stvari iz sobe. Kraj godine je vreme za čistku. Počni od prostora u kome provodiš najviše vremena. Otarasi se odeće koju više ne nosiš, knjiga i svezaka od prošle školske godine, suvišnih papira i plišanih igračaka koje skupljaju prašinu. Stvori dovoljno mesta za nove stvari i nove uspomene.

2. Pogledaj nekoliko prazničnih filmova. Decembar je ono vreme u godini kada treba da povratiš duh detinjstva. Sasvim je u redu (čak poželjno) da bar jednom pogledaš Sam u kući, ali i neke druge Božićne filmove. Spremi toplu čokoladu i ćebence i christmas movies time može da počne.

3. Spremi poklone za nekoliko najdražih ljudi. Praznici su vreme poklanjanja i mali znaci pažnje oraspoložiće ljude iz tvoje okoline. Biće dovoljno da napraviš zanimljivu čestitku ili diy ukras za jelku. Ili možda da kupiš omiljenu čokoladu mami ili nekoliko kesica tople čokolade najboljoj drugarici. Budi kreativna.

4. Zabavi se i izvan kuće. Klizaj. Pogledaj nekoliko filmova u bioskopu. Pogledaj bar jednu pozorišnu predstavu. Prošetaj gradom i fotografiši prazničnu dekoraciju. Upusti se u avanturu kupovanja novih ukrasa za jelku ili dekorativnih predmeta za svoju sobu. Uz dobro društvo nećeš ni pomisliti koliko je zapravo hladno ili lepše u kući.

5. Okiti svoju kuću/sobu. Vreme je da tvoj prostor postane svetlucav i veseo. Vreme je da raširiš jelku koja je godinu dana stajala u kutiji. I da zakačiš lampice koje će svetleti dok budeš gledala filmove, slušala muziku ili čitala omiljenu knjigu. Ukrasi i lampice čitav prostor automatski ulepšaju i učine veselijim.

6. Obraduj sebe. Kupi sebi onu slatku pidžamu koju si nedavno uočila u izlogu prodavnice. Ili šal koji već neko vreme merkaš. Kupi gomilu slatkiša i sve ih pojedi, bez razmišljanja o tome koliko su štetni za tvoj izgled. Uradi bilo šta što želiš i što će te učiniti srećnom. Uvek je pravo vreme za to, a sada posebno.

7. Napiši svoje novogodišnje odluke. Neka budu realne i ostvarive. Nemoj da ispisuješ ono što i tebi samoj deluje nerealno ili ono što ni prethodnih godina nisi uspešno ispunjavala. Mogu to da budu i velike odluke, oko kojih ćeš morati da se trudiš, ali ispiši ih samo ako si spremna na to i ako si sigurna u sebe. U suprotnom ćeš se razočarati. Kao ja kada sam nedavno pronašla svoju listu od prethodne godine i na kojoj gotovo ništa ne mogu da otkačim kao ostvareno.  

8. Postuj više prazničnih fotografija. Ovo važi samo ako voliš da fotografišeš i ako si posvećen društvenim mrežama. Decembar je idealan za fotografisanje, jer je inspiracija na svakom koraku. I sama ću se potruditi da postujem što češće. Ako ne svaki, bar svaki drugi dan. 

9. Napravi kolačiće. Na internetu, posebno na Pinterestu, možeš da pronađeš bezbroj recepata za pravljenje različitih kolačića. Kupi modle sa motivima Deda Mraza, jelkica i sl. i probaj da napraviš kolače i da iznenadiš svoju porodicu. Ja ih nikada do sada nisam pravila, ali ove godine definitivno hoću.

10. Oprosti svima koji su te povredili. To ne znači da moraš da provodiš vreme sa njima, niti da im posvećuješ svoju ljubav i pažnju, ali oprosti im. Šta god da su uradili, budi čovek, pređi preko toga i potom nastavite dalje. Praštanje je jedna od najvećih ljudskih vrlina.

11. Izvini se. Isto kao što su tebe drugi povredili, možda si i ti povredila druge. Seti se koga si namerno ili nenamerno uvredila, kome si učinila nažao i ko zaslužuje tvoje izvinjenje. Nadam se da će biti iskreno i da će ga taj neko iskreno i prihvatiti.

12. Budi zahvalna. Na porodici i prijateljima i na svemu što poseduješ. U životu je najvažnije biti iskreno zahvalan. Mnogi bi sve dali da imaju ono što ti imaš, stoga zastani i razmisli o tome.

Ja ću se potruditi da ispunim svaku stavku sa ove liste. A vi, kako ćete iskoristiti decembar?
Do narednog posta, pozdravljam vas i prenosim vam svu svoju prazničnu energiju!  

ANJA

  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Jedan zaista divan post 💛. Celokupan tekst odise divnom atmosferom, slažem se sa svime što si navela, pogotovo stvarima vezanim za fotografiju 💛. Divno draga!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preeeediivan post! Zaista, svaka cinjenica je originalna, tekst unutra je originalan. Uzivala sam!
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/2017/12/ingrid-casablanca-eyeshadow-palette-112.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post, draga moja. Naš u pravom trentuku. Zaista nisam imala predstave šta ću raditi tokom decembra, i mislila sam da će mi proteći isto kao i svaki mesec, ali ovaj tvoj post me je inspirisao.

    Novi post - http://laadda2.blogspot.com/2017/12/zaful-review-pullover-drawstring-hoodie.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Jako se veselim ovome mjesecu i novoj godini i svemu što donosi i ovaj ćemi post biti uvelike od pomoći.♥:)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Navela si sve suštinske stvari i post je pun pogodak. :D To je ono što čini praznike ispunjenim i onaj ko tako učini sigurno neće pogrešiti. ❤
    Milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. I ja se mnogo veselim decembru i praznicima :D Deinitivno ću uraditi, ako ne sve, onda barem neke od ovih stvai, neke sam već uradila, kao što je čišćenje sobe i ukrašavanje sobe. Već sutra planiram početi sezonu ''Home Alone'' filmova :D Odličan post i nadam se da će biti još ovakvih, prazničnih postova ;)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Pozdrav svima ako vam treba moćna ljubavna čarolija da popravite svoju narušenu vezu ..... Razvela sam se od svog muža kad sam bila trudna šest mjeseci s drugim djetetom. Neprekidno smo se svađali i svađali od dana začeća našeg prvog djeteta, od njega više nema ljubavi ni povjerenja, pa se razveo od mene. I sve te zviždaljke, pokušavam svim različitim sredstvima da ga vratim, isprobao sam i neke drugačije kotače za čaroliju, ali nijedna od njih nije mogla vratiti mog muža. Samo mi je dr. ODION garantirao hitno lijevanje čarolije u trajanju od 48 sati, a on me uvjerava da će moj suprug opet biti sa mnom. Pišem vam da vam se zahvalim i duboko zahvaljujem što ste ispunili svoja obećanja i spasili moj brak, kao i za iskorištavanje vaših nadarenih i velikih moći da ga vratite mog muža kući. Oduševila me saznanje da ste specijalizirani za ponovno ujedinjenje Ljubavnika. Hvala vam gospodine što ste mi pomogli u najgorim vremenima u mom životu, što sam bila tako sjajna uroka za čaroliju i što ste mi pružili ljubavnu čaroliju koja mi je donijela toliko radosti u mom braku. Moj suprug se vratio i obećavam da me više nikada neće napustiti. Ako sumnjate u njegovu sposobnost, vjerujte mi. Trebali biste riskirati. Isplati se na načine koje nikada niste mogli ni zamisliti. Ako ste trenutno u pravu i potrebna vam je snažna i hitna ljubavna čarolija da biste vratili svog bivšeg ljubaznog kontakta s dr. ODION-om, on je jedini odgovor za vraćanje vaše prekinute veze ili braka. e-mail (drodion60@yandex.com) ili What-App njegov telefonski broj na +2349060503921.

    ОдговориИзбриши
  8. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  9. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши