New Year Nail Art - Tutorial☺

By Anja Miii - уторак, децембар 30, 2014

Kako sam ovih dana posebno raspoložena zbog predstojećih praznika, bila sam dovoljno inspirisana da se pozabavim i svojim noktima. Obožavam da ih lakiram i to radim svake nedelje, ali ovog puta je to bilo u novogodišnjem ruhu i u bojama koje me podsećaju na ovo vreme. Pa, počnimo!



Za rad su vam potrebne sledeće stvari:

- skidač laka za nokte,
- vata ili tuferi,
- turpija za nokte,
- lakovi za nokte (ovi na slici su neophodni za nokat koji prvi radimo),
- četkica za nokte,
- po želji sprej za brže sušenje laka.





- Kao što možete da vidite na slici, važno je da prvo skinete lak koji ste prethodno imali na noktima, potom dobro operite ruke kako bi uklonili skidač laka za nokte. Uzmite bordo lak za nokte i premažite jedan sloj. Kada se on dobro osuši, premažite još jedan sloj. Nakon toga, uzmite tačkasti deo četkice i pomoću belog laka tačkice stavljajte po rubu nokta. Naravno, to možete da radite i malo drugačije ili nekom drugom bojom, ali meni se baš ovako svidelo! Na ovaj način sam uradila srednji prst i prestenjak. 




Za palac su vam potrebni:

- crveni, zlatni i lak sa zelenim šljokicama,
- četkica za nokte,
- i selotejp (zaboravljen na slici ☺)



- Prvo što treba da uradite, jeste da isečete dva komadića selotejpa i da ih zalepite ovako ukoso, kao na slici. Premažite zlatni lak preko dela na kom nema selotejpa, a kada se osuši, dodajte još jedan sloj. Nakon toga skinite selotejp. Kada se jelkica osuši, četkicom dodajte crvenu tačkicu na njen vrh i ukrasite je onako kako želite i tačkicama i četkicom. Kada se i to osuši, preko svega premažite lak sa šljokicama, trudeći se da krupne šljokice stavite oko jelke. 




Za kažiprst su vam potrebi;

- crni i bordo (ili crveni) lak,
- četkica,
- i selotejp (koga takođe nema na slici )



- Prvo treba da isečete jedan komadić selotejpa koji potom treba da isečete na 3 - 4 manja komada. To nalepite na nokat ukoso ili već onako kako se vama najviše sviđa. Potom preko toga premažite crni lak. Kada se on osuši, dodajte još jedan sloj. Kada i to bude suvo, polako skinite selotejp i sačekajte da se crni lak sasvim osuši. Uzmite četkicu i njome polako popunjavajte prazne delove bordo ili drugim odabranim lakom.



Za mali prst su vam potrebni;

- beli lak,
- srebrni lak sa šljokicama,
- i četkica 



- Ovo je veoma jednostavno. Sve što treba da uradite, jeste da premažete sloj belog laka. Kada se on osuši, dodajte još jednoj sloj, kako bi boja bila intenzivnija i lepša. Nakon toga, uzmite tačkasti deo četkice i njime dodajte srebrne tačkice po noktu.


I, ovako nokti izgledaju na kraju. Meni se baš sviđaju! Kažiprst sam malo lošije uradila, jer mi je strpljenje već bilo na nezavidnom nivou, ali posle sam ga prepravila, tako da izgleda kao i mali prst, pa sam sada baš zadovoljna.

Ako uradite nešto slično, bilo bi mi zadovoljstvo da mi pošaljete da vidim.

Anja...

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара