Stvari zbog kojih (ni)sam ponosna na sebe ♡

By Anja Miii - понедељак, август 31, 2015

Život je jedna debela knjiga koja se svakoga dana iznova popunjava. U nju skliznu rečenice pune straha, brige i strepnje, u nju se ulivaju naši loši postupci, naše loše odluke i naši loši koraci. Međutim, listajući je, neretko naiđemo na stvari koje nas navedu da se osećamo ponosno. 
Ponosni na sebe ne moramo biti samo zbog uspeha u školi, sportu ili nekim drugim aktivnostima. Ponosni možemo da budemo ako učinimo neko dobro delo, ako posedujemo neke važne, lepe osobine, ako preživimo teške trenutke i iz njih izađemo još jači. Nismo svi odlični đaci, dobri sportisti ili prvaci na važnim takmičenjima. Ne možemo svi da budemo najbolji u svemu. Međutim, svi, ukoliko želimo, možemo da budemo dobri ljudi.
U saradnji sa Jelenom, jednom jako dragom devojčicom koja je i došla na ovu ideju, danas vam pišem stvari zbog kojih sam ponosna na sebe, ali i one zbog kojih nisam najponosnija. Obavezno pogledajte i Jelenin post. Odmah da napomenem da ovaj post nema za cilj bilo kakvo hvaljenje. :)

Na sebe sam ponosna zbog...

- Odličnog uspeha u osnovnoj i u srednjoj školi;
- Priznanja sa takmičenja recitatora;
- Umeća i nagrada za pisanje sastava;
- Pomoći koju uvek pružam drugima;
- Staloženosti i smirenosti koju pokazujem u najgorim situacijama.
- Kontrolisanja emocija, iako sam vrlo emotivna;
- Pravednosti za koju se uvek borim;
- Uspeha mog bloga;
- Pisanja za Famozu;
- Snage da posle smrti drage osobe budem još jača;
- Ponašanja u skladu sa svojim godinama u svakom periodu puberteta;
- Iskrenosti koju uvek pokazujem prema svima;
- Pozitivnosti koju volim da prenosim na druge.
- Broja pročitanih knjiga;
- Svoje savesnosti i odgovornosti.

Na sebe nisam ponosna zbog toga što...

- Sve suviše primam k srcu;
- Hejt komentari me povrede;
- Znam da budem brzopleta;
- Neverovatno sam tvrdoglava;
- Sklona sam samosažaljenju;
- Dosta sam povučena;
- Ne sklapam prijateljstva tako lako;
- Teško se prilagođavam novoj sredini i novom okruženju;
- Nemam dovoljno poverenja, čak ni u najbliskije ljude;
- Često podcenjujem sebe;
- Znam da budem poprilično lenja;
- Ponekad nenamerno kažem nešto što ne treba.

 Volela bih da mi i vi u komentarima napišite zbog čega ste posebno ponosni kod sebe, a šta je to na šta niste ponosni i šta biste voleli da promenite. Na taj način možemo samo još bolje da se upoznamo. ♡

  • Share:

You Might Also Like

67 коментара

  1. Anjice, uvod je preodobar, kao i čitav post! Ti si jedna zaaista preprepredivna osoba.❤

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post zaista!Ja sam na sebe ponosna zbog toga sto sam dobar drug i osoba,a nisam zato sto dozvoljavam nekim ljudima da me povrede!Sjajnoo <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Anđela, biti pravi drug je nešto najvažnije i najvrednije :) ♥

      Избриши
  3. Uvod je odličann! Vrlo smo slične, u svim delovima postoji samo jedan u kojem se ne pronalazim. Super ti je post stvarnoo ❤❤

    Smoothieglam.blogapot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, a i tema je savrsena. ♥ I ja imam slicne mane kao i ti, pogotovo zato sto sve primam k srcu. A ponosna sam ponajvise zbog skolskih uspeha. :-)♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥ Ta mana je jedna od onih koje bih najviše volela da promenim kod sebe :)

      Избриши
  5. Prelep post! Ja sam na sebe ponosna zbog bloga, uspeha u školi.. Nisam ponosna na sebe zato što mi je 'jezik brži od pameti', i zbog toga što sam jako tvrdoglava!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- pogledajte tko je pobjedio u giveawayu!

    ОдговориИзбриши
  7. Uvod je predobar!Pazi isto:
    Ponosna sam:-Staloženosti i smirenosti
    -Kontrolisanja emocija
    -Pravednost
    -Broja procitanih knjiga
    Stvari zbog kojih se ne ponosim:
    -tvrdoglava
    -Sklona sam samosažaljenju
    -Povucena sam
    -Ne volim upoznavati nove ljude
    -Tesko se sklapam u novu okoliknu i lenja sam
    Ista ja,ja bih stavila za ponos jos nesto,naprimer takmicenja i istorije i ljubav prema harryju potteru i michaelu jacksonu hahaha xd .Jos jednom predobar post!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Dosta smo slične. ☺

    http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  9. A jaaaao, stoti post na blogu! Predivno napisan, kao i uvek. Dosta smo slične. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  10. Prelep post... Stvarno treba da upises fakultet za knjizevnost jer imas dara za pisanje. <3
    Ponosna sam zbog dobrih ocena,brojnih takmicenja i zato sto sam iskrena.. A nisam ponosna zato sto sam preevise tvrdoglava,ne znam da lazem xD i zato sto sam svadjalica.. Znaci mogu da se svadjam do sutra ako znam da taj neko nije u pravu.. :D
    M.J. <3 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo ♥ Ja sam mnogo tvrdoglava, ali nisam svađalica, uvek popuštam :D ♥

      Избриши
  11. Odlicna ideja i vidim da imas razloga da se ponosis sa sobom ♥ Svi pravimo gresnke, ali ne mozemo ih svi ispraviti zato se i razlikujemo jedni od drugih ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Preodličan post, pogotovo uvod *_*
    Ponosna sam zbog dobrih ocjena, zato što sam iskrena i u svakom slučaju pokušavam nekako pomoći. Al nisan ponosna zato sto sam puno tvrdoglava, nekad lijena...

    http://luckygirl1908.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Pa dosta smo slične. Pronašla sam se u polovini stvari koje si napisala. :) Prve uvodne rečenice... svaka čast na njima! Stvarno zaslužuješ da pišeš na Famozi. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Dosta smo slične, ali po stvarima na koje nismo ponosne na sebe zbog toga (sve primam srcu, tvrdoglava, povučena i teško se prilagođavam novoj sredini). :)♥♥

    ОдговориИзбриши
  15. Uvodom sam oduševljena, a i ostatak teksta je predivno napisan. Mogu ti reći da smo dosta slične. :) ❤

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Divan post, Anjice! Svaka čast na ideji. Stvarno jesmo dosta slične, i drago mi je zbog toga. Stoti post, svaka čast! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predivan ideja za post! Drago mi je da si sve ovo podelila sa nama.♥ ima dosta stvari zbog koji sam ponosna, a tako i zbog kojih nisam ponosna. Samo jednu ne umem nigde da svrstam-preemotivnost. Mnogi bi rekli da je mana, što se u jednom delu i ja slažem. Sa druge strane, to mi je uvek pomagalo da razumem ljude, da im pomognem i da dobijem njihovo poverenje. Divno si ovo napisala, uvod me je baš oduševio.☺♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Post je prelep, dosta smo slicne u nekim stvarimaa♥
    Zelela bih da pohvalim tvoje pisanje, stvarno imas i talenta i srca da pises, ovaj blog ti moze biti odlicna priprema za neku knjigu koju ti preporucujem da objavis u buducnosti :-*

    ОдговориИзбриши
  19. Ponosna sam na sebe zbog svog zalaganja za skolu pa naravno i uspeha ali i nisam toliko ponosna na svoju previse znatizeljnu stranu :/

    ОдговориИзбриши
  20. Post je savrsen,svaka cast Jeleni na ideji.Uzivala sam citajuci tvoje postove,ulazes toliko truda i duse u njih <3



    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/summer-favoritesobavestenje.html

    ОдговориИзбриши
  21. Joooj, mi smo mnogo slicne. Skoro u svakoj recenici sam se pronasla :) Sjajan post <3<3
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. 'Da posle smrti drage osobe budem još jača'... Ovo mi je nateralo suze na oči. Svaka čast Anja, uvek lepo izneseš svaki post, a ovaj je bio savršen. Pre svega jer se ponosiš time da si ostala normalna posle puberteta, a ne da se ponosiš time koliko flaša piva možeš da popiješ pre nego što padneš. Mislim da se prvenstveno i ja time ponosim, pa onda tek svime ostalim. :)

    Novi DIY post je na blogu --> shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, mnogo ♥ Ja sam najiskrenije ponosna upravo na to što si napisala. Ništa nije važno toliko koliko da u periodu puberteta ostanemo dovoljno normalni i pristojni :)

      Избриши
  23. Jako hrabro od tebe, sto si sve ovo podijelila sa nama :)
    U necemu smo slicne. Ja takoder nemam bas puno povjerenja u ljude. Mozda to nije dobro, ali sto se moze :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  24. Imamo dosta sličnih stvari zbog kojih nisam ponosna na sebe....
    Prvi put sada čitam post na ovu temu....Odlično! :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. Uvodni deo me bas pogodio! Svaka cast na pre svega sjajnoj ideji , a i zbog uspesnog realizovanja iste. Kad vec komentarisem ne mogu a da ne prokomentarisem novi izgled bloga.Predivno izgleda , a i ja sam konacno shvatila kako zapravo mogu napraviti lepsi dizajn. Da se vratimo na post, mnogo je stvari gde sam pogresila i zbogkojih se kajem ali to sto mi je jezik brzi od pameti me u pojedinim situacijamabas dotuce. Srecom te sam drustvena osoba i znam da doprem do drugih te brzo ispravim gresku. Pozdrav lepotice <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo draga, baš mi je drago što ti se sviđa izgled bloga, a naravno i ovaj post i uopšte to kako je on realizovan ♥♥

      Избриши
  26. Dok sam čitala ovo imala sam osećaj kao da sam ja sama sve ovo napisala. Čini mi se da smo veoma slične . I ja oduvek imam veliku ljubav prema pisanju i književnosti , čitanje knjiga je nešto bez čega ne bih mogla da zamislim svoju svakodnevnicu , a slažem se sa tobom i u vezi poverenja u druge ljude , nakon što su me neke vrlo drage osobe izneverile ( I to više puta ) , postala sam vrlo oprezna , možda čak i previše. U sve sumnjam i uvek imam osećaj da će me neko izneveriti , na ovaj ili onaj način. Takođe sam vrlo tvrdoglava. Drago mi je da smo ovako slične , uvod je prelep , dok sam ga čitala imala sam osećaj da počinjem da čitam neki prelepi sastav.

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jano, hvala ti mnogo! ♥ Drago mi je što smo slične. Možda to što smo previše nepoverljive prema drugim ljudima nije tako sjajna stvar, ali bar smo oprezne i manja je šansa da budemo povređene :)

      Избриши
  27. http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/50-random-facts-about-me-tag.html nominovala sam te za tag, uradi ga ako ti se svidii :-*

    ОдговориИзбриши
  28. Jako si dobro napisala ovaj post. Ne mogu vjerovati da bih mogla napisati isto što i ti i slažem se u svako slovo. Jako lijep izgled bloga Anja ♥

    ОдговориИзбриши
  29. Od svih tvojih postova ovaj mi se najviše dopada!
    http://mylittlebafcorner.blogspot.com/2015/08/favoriti-augusta.html

    ОдговориИзбриши
  30. Tekst koji si napisala je odlican,ideja je sjajna i vrlo iskrena.Mogla bih reci da sam ponosna na sebe zbog svoje jake licnosti a nisam ponosna zato sto u nekim slucajeima ispadnem veliki egoista.
    Novi post --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  31. Sviđa mi se post, pogotovo što je 'lagan' za čitanje posle škole. Budimo realni, imam više stvari na koje nisam ponosna nego na koje jesam. No eto, ponosna sam na moju vrlo visoku inteligenciju (samo se šalim, nešto sam morala da napišem haha), a nisam ponosna na moju lenjost i to što sam jako brzopleta pa uvek nešto loše ispadne. A i stidljiva sam. :D

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Mila :) Kada je stidljivost u pitanju, slične smo. Mada primećujem da sam, kako sam starija, sve manje stidljiva :)

      Избриши
  32. Ja tvoj blog obožavam i radujem se svakom tvom 'novom' postu.Imaš stalno nove ideje i postovi su ti lagani za čitanje kao što mi se sviđa font bloga.Sjajan post. ♥

    ОдговориИзбриши
  33. Većinom smo slične, samo ja ne primam hejt komentare k srcu, nadam se da ćeš ti prestati to da radiš, jer su to nebitni ljubomorni ljudi koji ti žele pokvariti dan. :-) Inače, još jedan odličan post kao i uvijek!

    http://imperfectionisbeauty6.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  34. Predivan post, jako si ga lepo započela. Veoma je opuštajući i posle ovog posta sam shvatila da smo nas dve veoma slične i po manama i po vrlinama,, iako je razlika između godina malo veća. Ja sam takođe lenja, ali odlična u školi. Naravno, imamo još mnogobrojne zajedničke osobine.Odličan post kao i uvek! ♥

    ОдговориИзбриши
  35. Ovo je zaista predivan post. Anja ti si jako dobra osoba,to se vidi. Obožavam tvoj blog i tebe. :) ♥♥



    http://laurapositivecorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  36. Bok prijatelji, ja sam Kedem Isabel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora, probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr apata je bacila urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Dobila sam poziv sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, imali smo dug razgovor i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti moj bračni problem. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: (+447307347648)

    ОдговориИзбриши