5 outfit predloga za prvi dan škole (2015. godina)

By Anja Miii - среда, август 19, 2015

Prvi dan škole je, bar iz mog ugla, dan kao i svaki drugi. Tačno je da tog dana, posle više od dva meseca, po prvi put vidimo profesore i drugare sa kojima se nismo videli tokom leta, ali ne mislim da tog dana moramo da budemo tip - top sređeni. Ipak, svima nama, pa i meni, stalo je da tog dana prosto povedemo malo više računa o onome što ćemo obući, kako ćemo se našminkati itd. Verovatno ćemo već drugog dana zgrabiti prve farmerke i majicu koje vidimo u ormaru, ali 1. septembar zaslužuje nešto malo drugačije. Donosim vam 5 outfit predloga, verujem da ima za svakoga po nešto i nadam se da će vam se dopasti. :)



Prvi outfit je najelegantniji i namenjen je devojčicama koje vole da uvek izgledaju lepo i nežno. Bela košuljica, torbica i čipkaste baletanke to posebno naglašavaju, a svetle farmerke se vrlo lepo uklapaju uz sve.


Ovaj outfit apsolutno oslikava mene. Ovako nešto ja najviše volim da nosim. Džins obožavam i imam sličan prslučić koji je jako lep i slaže sa svim farmerkama. Ispod najčešće obučem majicu poput ove, koja je ovako vesela i slatka, jarke boje. 


Treći outfit je, po mom mišljenju, za devojčice koje su u osnovnoj školi. Mislim da je ovo preslatko i bez sumnje svima prelepo stoji. Uz haljinicu sam odabrala mali rančić, dole uvek možete da obujete bele starke, a uz malo roze tonova na usnama i na noktima - izgledaćete super!


Sada smo već na sportskim outfitima, koji su isto tako sjajni. Postoji mnoštvo sportskih stvarčica koje se prelepo kombinuju i još lepše izgledaju. U ovom slučaju sam odabrala farmerke koje podsećaju na trenerku, kraću kariranu košuljicu, ranac i sat koji bi se uklopio u to. Za nokte sam odabrala sasvim neutralan lak. 


Do nedavno nisam ni pomišljala da ću ikada želeti ovako da se obučem, a sada mi je ta ideja sve privlačnija. Trenerke su počele da mi se dopadaju, a ova sa slike je predivna. Bela majica sa dobrim natpisom se uz nju sjajno uklapa,a tu su i divne crne starke, kao i beli ranac. Za nokte sam odabrala lepu nežnu, neprevaziđenu roze boju.

Koji outfit se vama najviše dopada?
Da li ste već odlučiti šta ćete obući tog čuvenog, prvog dana škole?

P.S. Napisala sam novi post na Famozi, pa ga pročitajte ukoliko vam je tema interesantna. :)
Kako preživeti novu školsku godinu?

  • Share:

You Might Also Like

52 коментара

  1. Predivan post!Svi outfiti su savrseni,al prvi mi je nekako najlepsi <3!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da kažem da sam zaboravila šifru od maila pa zato komentarišem preko name url. Postovi će izlaziti svakog drugog dana, kao i do sad, provaliću šifru, ne brinite se. ;)
      Anđela, hvala ti. I meni se prvi posebno sviđa.

      Избриши
    2. Molim te da se ne predstavljaš u moje ime, obrisaću sve komentare koje si dole pisala, stvarno je ružno to što radiš.

      Избриши
    3. Izvini, hehe, htela sam samo malo da se našalim, nisam htela da se naljutiš.
      Inč, super su outfiti!
      Nadam se da mi nećeš zameriti ovo za ceo život pa da nikada nećemo rešiti.

      Избриши
    4. Ma nisam zlopamtilo, samo nemoj to više da radiš. :)

      Избриши
    5. Uh, hvala bogu. Ja sam mislia sa ces se ti mnogo naljutiti na meeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Избриши
    6. Neću, nisam ja takva, drago mi je što si bar rekla da si to bila ti, zaboravljeno je što se mene tiče :)

      Избриши
  2. 1, 2, 4 ma ne znam sta recii ♥ Najdraza Anja outfiti su prelepiiii ♡

    ОдговориИзбриши
  3. U potpunostii se slažem kako prvog septembra treba izgledati odlučno. To je dan za prvi i nepopravljiv utisak koji se vuče tokom cele godine. Drugi mi je naj naj!! Savršen!! Odlučan post kao i kombinacije.

    svetjednedevojke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi i poslednji mi se najviše dopadaju. Nisam još odlučila šta ću obući. Verovatno ću naći šta ću nositi tek veče pred školu.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su lepi, nisam, jer tek trebam da idem u kupovinu. Ne mogu da se odlučim između drugog i četvrtog. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sve kombinacije su bas lepe, ali ja bih definitivno najradije nosila ovu poslednju, trenerke su top i planiram kupiti slične. Super post draga! ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Jos uvek nisam odlucila sta cu da obucem za prvi dan skole, ali smislicu vec nesto. Najvise mi se svidja peti outfit, odlican tekst na Famozi♥

    ОдговориИзбриши
  8. Prvi i drugi outfiti su sjajni,odlican post ♥


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post kao i outfiti :) Prvi je preprelep :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Meni se svi outfiti sviđaju,tako su lepi.
    Ja jos uvek smisljam sta da obucem prvog dana skole,ali ce to biti verovatno nesto elegantnije ili sportski.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Svi outfiti su mi prelijepi, ali meni se najviše dopada drugi outfit i njega bi definitivno nisila u školu.
    Odličan post!♥☺
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Sve mi se svida !
    Al bi mene za ovaj treci izbacili iz skole hahah

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Sve kombinacije su prelepe!
    Najviše mi se dopadaju 1,2 i 5 ☺

    ОдговориИзбриши
  14. Svi outfiti su divni, mada mi se posebno dapada ovaj prvi! ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Autfiti su slatki,mada nisu ban neki koje bih nosila:)
    Najvise mi se svidja predposlednji outfit,ali planiram da za prvi dan obucem ono sto i svaki dan nosim-farmerke i majicu:D
    http://teengirlsrbija.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Najvise mi se dopada drugi outfit. Odlucila sam sta cu da obucem, ali zavisi da li ce da bude malo hladnije.

    livemworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predobar postt❤Sve kombinacije mi se svidjaju,ali mi se 1. mozda najvise dopada❤

    ОдговориИзбриши
  18. Divan post! Svi outfiti mi se jako dopadaju, a pogotovo prvi i zadnji. Imamo sličan ukus. ♥

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. 1,2,4 a pogotovo 2 ,imas smisla za modu
    uclanila sam se u tvoj blog ako hoces pogledaj moj i uclani se :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Potpuno se slazem sa tobom oko 1. septembra.
    Svi outfiti su divni,meni se najvise dopada prvi,ja bih takvo nesto obukla.
    Cetvrti mi se isto svidja ali ne volim kosulje,tacnije ne volim kragne.

    ОдговориИзбриши
  21. Prvi i treći su baš slatki i mislim da bi meni super pristajalo tako nešto.Naravno i ostali outfiti su lepi i da,1. septembar je najobičniji dan,ali verujem da svako od nas želi da zablista kad je u pitanju prvi dan škole. ☺

    Giveaway na mom blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  22. Super outfiti!
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. 4 outfit je predivan:-)
    Pogledaj moj blog katesdiyblog.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  24. Predivni outfiti! Najviše mi se sviđaju 1., 3. i 5. :).

    ОдговориИзбриши
  25. Odličan post! Najviše mi se sviđaju 1,2,4 i 5.
    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  26. Anja, savrsen post. Kombinacije mi se jako svidjaju, a posebno ona prva. Verovatno cu obuci tako nesto prvog dana skole. Hvala ti na ovakvom postu, svima si nam pomogla.❤

    http://najboljisaveti14.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  27. Divne kombinacije, ☺ Ja bih odabrala prvu kombinaciju jer je fenomenalna ♥♥

    ОдговориИзбриши
  28. Zadnnja 2-3 outfita su skroz u mom fazonu.
    Najviše volim casual i sportski sam tip, volim uske trenerke, najljepše su mi :)
    Odličan post draga ♥

    ОдговориИзбриши
  29. Sve kombinacije su prelepe, prva, druga, i poslednja su najlepsee. I da, prošli post mi je jako pomogao, i bio je odličan, ali nisam stigla da komentarišem pa ti sada kažem. :) <3


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  30. Ovaj zadnji je po meni najbolji. Zaista je trenerka savršena,moram kupiti takvu
    *-*. Ja jesam spremila nekoliko kombinacija,biraću između njih. :)

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  31. Prvi outfit mi je fenomenalan, ali i ostali su lepi. Svaki bih rado nosila.♥:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  32. Uživala sam u ovom postu! Sve kombinacije su preprelepe, meni lično se poslednja najviše dopada. Idem da pročitam tekst na famozi :)
    Nešto slično i ja pišem, samo što je moj više skoncentrisan na polazak u srednju <3

    Novi post na mom blogu ☺
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  33. Svi outfiti su lepi, ali najviše mi se sviđa zadnji outfit. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  34. Svi su preee predali se meni nnajviše svidjaju prvi i zadnji ❤

    ОдговориИзбриши
  35. Odlican post. Najlepsa mi je prva kombinacija, ali i ostale su sjajne. <3
    Ako zelis pogledaj i moj post na ovu temu: http://www.neramisic.blogspot.com/2015/08/outfit-za-prvi-dan-skole.html

    ОдговориИзбриши
  36. Najviše mi se sviđa outfit br. 1, jer sam nekako girly stil, ali osim toga mi je favorit i outfit br. 3. Nisam odlučila što ću obući za prvi dan škole, ali svakako, nešto lijepo i elegantno. :)

    http://anniesecret24.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  37. Zadnji outfit mi je prosto genijalan , sve je divno uklopljeno , i baš to je ono što bih ja lično obukla , na primer za prvi dan škole ☺
    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  38. Jako dobar post. <3
    Ko želi neka pogleda moj; http://adnnaacorner.blogspot.com/2015/08/back-to-school-5-kombinacija-za-skolu.html ;)

    ОдговориИзбриши
  39. Svida mi se post!
    Evo ako zelite mozete posjetiti i moj blog, imam novi post<3 http://happylondongirl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  40. Peti i cetvrti definitivno!!! :-)
    Wooooww peti je stravva!! Svaka cast :-)

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  41. Cetvrti je superrrr :)))))))
    outfit post na mom blogu :

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  42. Odlican post! Druga kombinacija mi se najvise dopada i to je nesto sto bi najradije obukla za prvi dan skole :D <3 takodje ako zelite pogledajte moj blog nova sam bilo bi mi drago kada bi mi dali neke savjete,uskoro pisem novi post! <3
    http://tacacrazymind.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  43. Sjajan post!Najvise mi se dopada drugi outfit! :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  44. Najviše mi se sviđa 1. outfit! Nekako me najviše opisuje - nežno, kako si ti već to rekla :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  45. Anja,uvek se obradujem kada vidim tvoj novi post.Drago mi je sto ces svakog drugog dana da objavljujes nesto,stvarno predobro pises.Od tebe se moze dosta toga nauciti,stvarno si dobra devojka,tvoji roditelji su sigurno jako ponosni. :) <3

    ОдговориИзбриши