Mesečni favoriti - april 2015. ♡

By Anja Miii - петак, мај 01, 2015


April je iza nas. Kada saberem utiske, ovo i nije bio posebno zanimljiv mesec, bar u mom slučaju. Samo škola - kuća i obrnuto, ali prikralo se i par proslava koje su svakako vredne pomena. Imali smo kraći raspust, proslavili smo Uskrs (posle petosatnog farbanja jaja, svaka mi čast na strpljenju :D), jedna od meni jako bliskih drugarica je slavila punoletstvo, a pre svega sam uživala sam u pravim prolećnim danima. 

Mahom sam koristila proizvode koje već dugo koristim i koje ste uglavnom već mogli da viđate u favoritima, ali uvek se nađu neki novi, koji me prijatno iznenade. U nastavku pogledajte šta sam ja to koristila, jela, čitala i šta mi se posebno dopalo u prethodnom mesecu. :)


Možete da primetite da u gotovo svakim mojim mesečnim favoritima stoji i jedan B.U. dezodorans. Tako je i ovog puta. Ovaj mi možda i najviše odgovara. Nije suviše jak, dovoljno se zadržava na koži, ne smeta mi i verujem da ću ga, za razliku od nekih drugih B.U. dezodoransa, duže koristiti. Često menjam dezodoranse, jer se brzo zasitim mirisa, ali ovaj mi je pun pogodak!


Kao i prethodnog, i ovog meseca sam među favorite morala da uvrstim Palmolive kupku. Ovog puta je tu jedna cvetnog mirisa, koju naprosto obožavam! Sem što ima divan miris, toliko da celo kupatilo miriše nakon što se istuširam, lepo hidrira kožu i čini je mekšom. Topla preporuka za nju!


Tokom aprila sam promenila šampon za kosu. Očigledno se moje teme zasitilo prethodnog, jer sam primetila da mi se pojavila perut, a kosa mi ni nakon pranja nije izgledala čisto. Ovaj šampon odlično očisti moje teme, zaista da volumen mojoj kosi, ali nažalost, ništa ne radi po pitanju produžetka između dva pranja. No, na to sam već navikla. Šampon kao šampon je dobar. 


Golden Rose Top Coat je pravo otkrovenje u aprilu! Pročitala sam vrlo pozitivne stvari o njemu i naravno da sam, kao neko ko drži do svojih noktiju, odmah poletela da ga kupim. On pre svega čini da se lak mnogo duže zadrži na noktima, a sami nokti budu glatki i sjajni. Na slici možete da vidite i cenu, a ona je samo 154 dinara. Isprobajte obavezno!


Vrlo retko jedem čokolade, jer su preslatke i meni prosto ne prijaju. Međutim, ovog meseca sam naišla na jednu koja mi se stvarno svidela! Nije mnogo slatka, za mene vrlo podnošljiva, a jako je ukusna! Pored one sa krupnim lešnicima, ova Milka mi je najdraža!


Mesec ne može da prođe bez par dobrih naslova. Ovog meseca bih kao najdražu, izdvojila knjigu 'Dragulj moje krune', Nore Roberts. Ovo je vrlo lako štivo, brzo se čita i mislim da bi se svima dopala. U suštini, radi se o devojci koja potiče iz kraljevske porodice. Princeza je i to sa sobom ne nosi samo uživanje, već i mnoštvo odgovornosti. Nakon nemilog događaja sa medijima, ona odlučuje da se fizički promeni i da na par nedelja ode od kuće, kako bi pronašla sebe i kako bi se sklonila od svega što je opterećuje. Igrom slučaja, nailazi na čoveka koji je primi u svoju kolibu, ona uz njega pronalazi ono što je istinski ispunjuje, a oni počinju da se zbližavaju... Šta se dešava kada on sazna ko je zapravo ona, otkrijte sami. :)

Vrlo retko slušam muziku, a kada je slušam, to je najčešće nešto domaće. Ovog meseca su to bile pesme 'Ljubav u doba kokaina', koju izvode Aca Lukas i Ivana Selakov, i pesma Lexington benda, 'Cvijeće'.



U želji da maj prođe još lepše nego april, kao i da nas vreme posluži, pozdravljam vas do sledećeg posta i nekih sledećih favorita! :)

  • Share:

You Might Also Like

34 коментара

  1. Dobar post! I meni je baš sviđa pjesma 'Ljubav u doba kokaina' Ne mogu je prestati slušati.☺♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam nista od ovoga, ali mozda kupim. Jedino sam ovu cokoladu probala hehe. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam dezodorans isti kao tvoj,ali kao što kažes dosadi miris i uvek promenim dezodorans :)
    Sve u svemu super post :) ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni favoriti :)
    Knjigu sam i ja procitala,i odlicna je <3

    ОдговориИзбриши
  5. Jako si me zainteresovala za ovu knjigu. Volela bih da je procitam.♥ Imam ovaj B.U. dezodorans i prilicno sam zadovoljna, samo sto miris ne traje bas dugo, brzo se gubi.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To jeste, ali meni ne smeta. Knjiga je divna, dopala bi ti se sigurno! ♥

      Избриши
  6. Super post. Taj lak i ja koristim a pesme sam cula. ♥
    http://sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. predlozila bih ti Ultra Doux Honey treasures sampon, koji je zaista kvalitetan, kao i Syoss anti-grease sampon za suvo pranje kose, koji mnogo pomaze kada dodje Bad hair day.
    Odlican post.
    Poseti moj blog i uclani se molim te, jer mi je potrebno 15 sledbenika i ide goveaway: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1. мај 2015. 20:02

    Slike su savršene i mnogo mi se sviđa što si ih slikala u prirodi :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Ja sam nekako najzadovoljnija kako slike ispadnu, kada ih slikam u prirodi i uopšte van kuće. :)

      Избриши
  9. Анониман1. мај 2015. 20:16

    Slike su divne. Sviđa mi se to što ne slikaš u kućnom abmijentu. Tražim već neko vreme neku knjigu vrednu pomena, a ova mi je baš privlačna što izledom, što opisom. Ako je nađem, kupiću je.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Imaš je u Vulkan knjižarama, verovatno i na sajtu, prelepa je! ♥

      Избриши
  10. Meni se slike strasno dopadaju. A odavno sam fan wash &go. Kupicu knjigu jer jako volim takav zaplet kada se neko pretvara i skriva kao i onaj film she's the man. Jako su mi smijesne i interesantne takve vrste stila pisanja. Inace post divan i izbor reci. ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Obožavam favourite postove i mogu ti reći da mi se ovaj tvoj najviše dopao. Slike su fantastične. Ne mogu da verujem da koristiš skoro iste proizvode kao i ja , a plus su ti favoriti. :D Odličan post. <3

    P.S. Novi post: http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Jao kako je izgled bloga kjut *_*.
    B.U. dezodorans nemam jer imam tonu nekih napola potrosenih pa mi mama ne da da kupujem trenutno haha xd.
    Sve u svemu,odlican post i odlicne slike :-).

    ОдговориИзбриши
  13. Fantastičneeeee slike Anjice! Sviđa mi se izbor pesama! I slažem se sa ovim što si napisala za GR lak, super je zaista. ☺♥

    ↓ Giveaway + novi post ↓
    Fashionholic - yeahh

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam kupila Golden Rose Top Coat Matte i jako sam zadovoljna. Jedina mana je sto posle nekog vremena spadne taj mat sloj ali izgleda skroz zanimljivo. Mislim da cu probati i ostala dva iz njihove Top Coat kolekcije. Super favoriti.
    http://marinamarry.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš želela da probam taj Matte Top Coat, svakako ću ga kupiti. Interesantni su mi skroz, a baš su pristupačni. :) Hvala ti!

      Избриши
  15. Ovaj sampon i ja koristim u zadnje vreme, i odlican je.♥
    Super favoriti.☺

    ОдговориИзбриши
  16. Super post, aa ova čokolada je definitivan favorit, i ja sam je jela, i oduševljena sam, mislim da će se posebno dopasti ljubiteljima prave crne čokolade. Volela bih da pročitam ovu knjigu! ♥

    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti moj blog :-)

    ОдговориИзбриши