Pronađi idealnu odevnu kombinaciju za malu maturu! (2015. godina)

By Anja Miii - понедељак, април 06, 2015


Još uvek se sećam tog maja i te žurbe u potrazi sa idealnom odevnom kombinacijom za maturu. Na kraju sam je pronašla, ali sada mi se stil odevanja znatno promenio, pa tu istu haljinicu verovatno više nikada ne bih obukla. Zapravo, samo sam je tom prilikom i obukla, od tada stoji u ormaru (za ukras, kako mama kaže). Želela sam da vam pomognem u odabiru, tačnije da vam predložim odevne kombinacije koje se meni dopadaju i koje smatram prikladnim za malu maturu.

Ovaj post pišem prvenstveno zbog devojčica koje pate od viška kilograma i koje sigurno imaju najviše problema oko izbora. Žele da izgledaju lepo, ali i dalje ne znaju šta bi ih učinilo mršavijim ili uopšte po izgledaju normalnijim, u zavisnosti od broja kilograma.

Primeri odeće za gojaznije devojčice

Gojaznijim devojčicama nikako ne preporučujem suviše uske haljine, koje će isticati masne naslage koje imaju na stomaku ili drugim delovima tela. Sem toga, važno je da ne birate haljinice u jarkim i svetlim bojama. Najbolje je da nosite tamnije haljine, npr. teget, crnu i sl., kao i haljine sa printovima. Meni lično, najdraži print je cvetni. Birajte haljinice koje su ustručene iznad stomaka i koje se šire i spuštaju na dole. U nastavku pogledajte par odevnih kombinacija koje se meni dopadaju.

Kada su u pitanju suknje, kao na slici ispod, važno je da povedete računa o tome gde imate najviše masnih naslaga. Ako one postoje u nogama, onda se opredelite za tamniju suknju, a ako ih više ima na gornjem delu tela, onda se opredelite za svetliju suknju, a tamniju majicu. Preporučujem da majica bude uska, ali bolje da je upasana u suknju, nego da je kraća, tako da se vidi stomak.


Ako ne želite da obučete suknju ili haljinu, skroz je u redu da se opredelite za pantalone i košuljicu. U slučaju da imate malo deblje noge, obavezno se opredelite za crne pantalone, a gore obucite neku lepu, svetliju košulju koja će učiniti da ceo outfit lepše izgleda.



Što se tiče mršavijih devojčica, mahom možete da nosite šta god želite. Vodite računa o tome da, suprotno od gojaznih devojčica, više nosite odeću svetlijih i jarkih boja. Sledede odevne kombinacije koje se meni dopadaju, a koje mahom mogu da nose sve devojčice sa normalnim brojem kilograma.






U suštini je najvažnije da se ne oblačite previše napadno. Trudite se da odeća bude u skladu sa vašim godinama. Verovatno primećujete da nigde nisam stavila štikle, a to je iz razloga što smatram da je rano za to. Ne osuđujem ako ih obujete, ali bolje je da još malo sačekate. Mnoge od vas ne znaju da hodaju na njima i sigurno se nećete osećati prijatno ako budete sate morali da provedete u štiklama. O tome povedite računa, dobro razmislite, a ako ih baš želite, bilo bi dobro da bar mesec dana pred maturu počnete da vežbate da hodate na njima.

Volela bih da čujem osmake - da li ste već odlučili šta ćete obući i šta će to biti? Nadam se da sam vam malo pomogla u odabiru. 

  • Share:

You Might Also Like

24 коментара

  1. Divni saveti! Ja trazim neke ideje na pinterestu, ali ne znam da li cu ih naci u nasim prodavnicama. Sto se tice obuce, volela bih starke da obujem, stikle nema sanse. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kombinacije su prelepe :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Eh, ovaj post mi je dobro - došao jer ja u maju imam malu maturu, tako da si mi pomogla i hvala ti puno. Ja sam mislila da obučem neku kratku haljinicu jer mislim da su dugačke haljine za neke velike mature, pa samim tim,voljela bih da haljinica bude rozo - tirkizna ♥ Ne znam da li će to da se ostavri, još sam u potrazi tako da ... Super post ☺



    http://tvojadorotea.blogspot.com/#_=_ ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Iznela si super predloge. Moj savet je da devojčice na malu maturu ne nose visoke potpetice, da ne stavljaju previše šminku, suviše je rano za to, suviše su mlade.

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja se ne mogu odlučiti gledajući ovaj post i ne znam kako ću kad budem birala haljinu,sve su predivne i sviđa mi se post.♥

    Poseti moj blog & učlani se: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Lepi i korisni saveti. :) Ja se ne mogu odlučiti između dveju haljina.

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Nemam problem sa gojaznoscu,ali bih vecinu ovih kombinacija rado nosila. Posto je mala matura meni sledece godine i ne razmisljam mnogo o njoj. Zelja mi je da obujem patike(starke/vansice), ali mi mama kaze i da se ne usudjujem haha♥

    matsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Sjajne ideje. Zaista si mi puno pomogla s obzirom da sam ja osmakinja i bukvalno ludim ivog dana. Inače , najviše mi se dopada outfit br. 7. <3

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlični saveti. Sigurna sam da će mnogima pomoći. Takođe se slažem sa štiklama. Izgled jeste važan, ali važnije je da se što bolje provedu i da mogu da igraju, a za to je najbolja ravna obuća. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sta da obuku devojcice za malu maturu koje su vitke, imaju mali struk i visoke oko metar sedamdeset.

    ОдговориИзбриши
  11. Sta da obuku devojcice za malu maturu koje su vitke, imaju mali struk i visoke oko metar sedamdeset.

    ОдговориИзбриши
  12. Sta da obuku devojcice za malu maturu koje su vitke, imaju mali struk i visoke oko metar sedamdeset.

    ОдговориИзбриши
  13. Ja ne mogu da verujem. Ovaj post je presavršen. Niko nije mogao da me ubedi da ne obujem štikle, ni ti na asku. :-) Ali ovim blogom si me ubedila i sada sam sigurna da to neću uraditi. Mnogo mi se sviđaju one čizmice, prelepe su. Tako ću nešto naći i kupiti za tu priliku. Imaš divan ukus.:-)

    Ako želiš pogledaj moj novi post---> http://pozelitemisrecu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Baš mi se dopadaju ideje, ali ja tek sledeće godine imam malu maturu ☺

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super post draga Anja. :D

    http://savjetikristina.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  16. Woow, pre super post, ja sljedeće godine imam malu maturu :)

    Posjeti moj blog, novi modni postovi: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Mnogo mi se svidjaju tvoje kombinacije. Ja jos uvek nisam odlucila sta da obucem, jer moram da stanim butine do tada nekim cardio vezbama ( Da li mislis da cu uspeti??). I jos uvek ne znam tacno kako ce izgledati moja kombinacija, ali cu sigurno poslusati tebe oko odabirai uklapanja stvari ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Super saveti. Kombinacije su baš slatkeee. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  19. Predobar post. ♥
    Od koristi je. :)
    Novi post, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; Ako ti se svidja moj blog , zaprati me! ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Pročitala sam par tvojihpostova,alikao da mi čitašmislš.Kao da znaš šta tražim.Zahvaljujući tvojoj hromo ishrani nameravam da smršam.I valjda ću uspeti do sledeće godine.Takođe baš mi je trebalo ovo oko haljina da bih znala na šta da obratim pažnju kada kupujem i ovako

    ОдговориИзбриши
  21. Ja mislim da ti je ovo naj post haha :-). Meni upravo treba kombinacija za malu maturu i ovo mi je zaista pomoglo... da li znaš možda gde ima da se kupi onakva suknja malo šira, na 2. Slici? I da li možda znaš koliko košta? Ja bih obukla to i možda neku košuljicuu gore. Nego, da li više idu starke ili baletanke uz to? Koje boje? P.S. Izvini što je ovako dugačkoo, i mnogo ti hvala za ovaj post, mnogo si mi pomogla, a predpostavljam i svim osmakinjama... ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš nedavno kupila sličnu suknju, preko Selection Exclusive Fejsbuk stranice. Evo ga link, pa pogledaj: https://www.facebook.com/SelectionExclusive1/photos/a.786327261415027.1073741843.140048142709612/814396148608138/?type=1&theater :) Nosila sam je uz bele starke i super izgleda! Slobodno uz nju možeš da obuješ i baletanke, izgledalo bi jednako dobro. Odluči najpre na osnovu toga šta gore oblačiš. Ako je košuljica svečanija, onda radije obuj baletanke, a ako nije mnogo svečana, možeš starke. Drago mi je što sam ti pomogla! ♥

      Избриши
  22. Mnogo ti hvala <3 ! I ako je tek januar, mnogi mi kazu da je rano da mislim o tome, ali ja jednostavno ne mogu da cekam. :) Konacno sam odlucila sta zelim zahvaljujuci tebi, mnogo ti hvala <3 <3 !

    ОдговориИзбриши