DIY: Memory Jar 2015. ☺

By Anja Miii - недеља, јануар 18, 2015

Angelina, sa bloga Shine Perfection (http://shineperfection.blogspot.com/), koji redovno čitam, pre par dana je napravila jedan DIY projekat. Ideja mi se dopala, te sam se i ja pozabavila dekoracijom. Koristila sam sličan materijal kao i ona, ali je moja teglica na kraju dekorisana malo drugačije. Pogledajte kako izgleda njena, a u nastavku pogledajte i moju. 



Za pravljenje sam koristila:

- teglu,
- kolaž papir,
- makaze,
- lepak,
- šljokice,
- mašnicu,
- vezicu za pričvršćivanje mašnice,
- hemijsku,
- sitne papiriće.


Kao što možete da vidite na slici, isekla sam kolaž papir u oblik koji sam želela, a potom sam ga zelepila na sredinu tegle. Preko toga hemijskom sam ispisala 'Memory Jar 2015' tj. 'Teglica uspomena 2015'. Ja sam potom na krajeve nalepnice stavila malo lepka i preko njega zalepila sitne šljokice - zvezdice u srebrnoj boji. Kako bi izgledalo lepše, i poklopac sam sa strane oblepila kolaž papirom u istoj boji, a na gornji deo sam ga prilepila trakice od istog papira. Nalepila sam malo zvezdica i to je to! 


Isekla sam srca od istog papira i nalepila sam par komada po teglici. Vaš je izbor da li ćete napraviti srca ili neke druge oblike, a isto tako sami birajte kako će oblici biti raspoređeni i koliko će ih biti. 


Uzela sam zlatnu vezicu, njome zavezala središnji deo mašnice, a onda istu zavezala oko teglice kako bi mašnica bez problema mogla da se drži na njoj. Ako odaberete lakšu i manju mašnicu, moći ćete da je zalepite, ali moja je sama po sebi teža, pa to ne bi bilo moguće. 


Na samom kraju, treba da uzmete male papiriće i da na njih ispišete lepe trenutke koji su se desili od početka godine. Ako ih nije bilo, papiriće ostavite sa strane. Duga je godina i sigurno će ih biti. Na samom kraju 2015., kada budete zbrajali utiske, sve te lepe stvari koje su se desile, sigurno će vam izmamiti osmeh na lice i učiniće da zaboravite one loše stvari. 

Teglica može da posluži i u druge svrhe. Između ostalog, možete samo da je dekorišete,bez natpisa, te da u nju ubacite malu sveću koja bi pružila lep dekor za vašu sobu. Dok gori, poklopac obavezno treba da ostane sa strane, a kada je ugasite, vratite ga na vrh teglice. Takođe, teglica može da posluži i kao deo poklona za dragu osobu, a sami birajte šta bi u nju mogli da stavite.

Još jednom hvala Angelini na predlogu, nadam se da se i vama dopao. 




  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Jao preslatko Anjice, super si napravila. :)♥ Btw. logo ti je odličan!

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Pokusala sam napraviti ovo i zaista je supeer *-*


    ako neko zeli , ovo je moj prvi post : http://harryevazenapomaze.blogspot.com/2015/01/hej-ljudi-u-mom-opisu-imate-moj-ask-pa.html#_=_

    ОдговориИзбриши