Doručak, najvažniji dnevni obrok!

By Anja Miii - среда, март 16, 2016

Doručak je, kažu, najvažniji od svih obroka. On nam daje energiju koja nam je potrebna kako bi uspešnije pregurali dan i obaveze koje nam slede. Nažalost, nisam neko ko to u potpunosti poštuje. Vrlo često preskočim doručak. Nekada ga prespavam, nekada ne stignem da jedem, a nekada prosto kažem sebi: 'Ma brzo će ručak'. Znam, znam, to nije pametno, ali šta ću. Kada idem prepodne u školu, najčešće jedem u pekari. Kroasan, sendvič, pita sa krompirom, pica... i čokoladno mleko, naravno. Trudim se da ga ne preskačem, posebno kada idem u školu i kada vrlo brzo, i pre velikog odmora, osetim glad. U nastavku pogledajte šta ja to jako često, najčešće, jedem za doručak kada sam kod kuće, tj. tokom raspusta ili kada idem poslepodne u školu. :)


Znam da čokolino jedu bebe (uglavnom), ali to je jedan od mojih omiljenih obroka! Ako ne jedem čokolino, jedem mlevenu Plazmu ili ovsenu kašu, ali generalno volim sve što se meša sa mlekom. Od muslija i integralnih pahuljica, do onih čokoladnih. :)


Druga verzija mog obroka su pašteta, hleb i čokoladno mleko. Ponekad skuvam čaj od nane, jer su čaj i pašteta nešto najukusnije, ali kada me mrzi da kuvam čaj i čekam da se ohladi, jednostavno uzmem čokoladno mleko. :)


Obožavam viršle, posebno ove sa slike. One su manje, u pakovanju ih je 4, što je taman dovoljno za jedan obrok. Uz njih jedem kečap ili krem sir, ponekad i pavlaku, kako kada. :)


Ako ne jedem baš ništa iz frižidera i ako ne jedem pahuljice i ostale stvarčice sa mlekom, uglavnom skuvam kafu, uzmem i O'cake sa čokoladnim mrvicama. :)

Šta vi najčešće jedete za doručak?
Da li ga, poput mene, često preskačete, ili redovno doručkujete?


  • Share:

You Might Also Like

22 коментара

  1. Oh napokon da nisam jedina koja obožava čokolino (ako ne računamo djecu od 3 godine) haha :) Divan post kao i uvijek :*
    http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja jedem čokolino,ja kad idem u školu,samo popijem kraš,i kupim si buflu ili kiflu,a kad sam kući,jedem sve i svašta,haha.

    ОдговориИзбриши
  3. Kako meni sve ovo izgleda yummiii!
    Ja obožavam ama baš sve sa ovih slika!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16. март 2016. 17:40

    Odličan post... <3

    ОдговориИзбриши
  5. Ja također često jedem kruh, paštetu i čaj, a Frankfurt hrenovke su mi nezamjenjive! Isto ih jedem ili s kečapom, ili sa sirnim namazom, zavisi što mi se jede. Čokolino skoro nikada, iako ga obožavam, nikad se ne sjetim kupiti ga. Trudim se doručkovati, ali kada idem prijepodne u školu jednostavno ne stignem. :/

    Annie's secret

    ОдговориИзбриши
  6. Ja uvek redovno doruckujem,kada se dobro ne najedem,onda budem gladna i pre odmora...Kada sam gladna tako na casu,prosto ne mogu da se skoncentrisem na rad i ostalo.Inace i ja volim sve sto se mesa sa mlekom,cokolino i one kao cokoladne kuglice mnogo volimm da doruckujem.Pored toga volim da pojedem i plazmu i mleko,jaje i cveklu i jos nesto,virsle,pastetuu.Uglavnom to doruckujem... Hahaha da, umalo da zaboravim i burek i pite.

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su prelijepe i sve izgleda prefino, pogotovo Čokolino koji sam zadnji put jela prije 5 godina jer sam alergična na mlijeko :( ali nema veze, napravim ja sebi nešto fino i bez mlijeka, doručkujem svako jutro i nekad se ujutro ustanem iz kreveta samo zbog doručka hahaha :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ne razumem ljude koji vole one pahuljice kao ''kukuruz''. Ja sam ono probala i mnogo mi je lepši čar na dar... :/ U glavnom, dala si mi odličnu ideju šta da jedem za doručak jer ja ne jedem pola hrane! :(

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман16. март 2016. 19:52

    I never skip breakfast, because I know that it's the most important meal of the day. I study a lot and I often say that ˝I don't have time to eat˝. I know it's stupid but...

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post ❤️!Ni Sam neko ok preskacw dorucak,pa zato u potpunosti slazem sa prvom recenicom.Doruckujemo slicne stvari ❤️!

    ОдговориИзбриши
  11. Čokolino - svakodnevni dio svakog obroka! :D Takođe, isto kao i ti, vrlo često preskačem doručak jer baš kao i ti skoro nikad ni ne stignem da doručkujem. :-)

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Mnogo mi se svidja ova tema! Ja najčešće pojedem topli sendvič ili neki musli. Primetila sam da voliš čokoladni musli, pa ti preporučujem da pogledaš u nekoj udravoj hrani, svuda ima! Meni je doručak veoma bitan, jer sam gladna čim ustanem, ali večeru u glavnom preskočim!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Odlične slike Anja! Ja preskačem doručak jedino kada idem prepodne u školu, jer tada nikako ne mogu da jedem. Čokolino obožavam, i mislim da je to jedna od sjajnih ideja za doručak!♥

    ОдговориИзбриши
  14. Odlične slike Anja! Ja preskačem doručak jedino kada idem prepodne u školu, jer tada nikako ne mogu da jedem. Čokolino obožavam, i mislim da je to jedna od sjajnih ideja za doručak!♥

    ОдговориИзбриши
  15. Ranije baš nikada nisam preskakala doručak, ali u ovoj godini, kada sam prepodnevna smena retko doručkujem u školi, jer su redovi u pekarama i picerijama ogromni i mrzi me da čekam, ali kada sam kod kuće obavezno doručkujem, čim ustanem. Obožavam sve što si navela! Odličan post, Anjice. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  16. Redovno doručkujem, jer sam ja prava izjelica hagaha. Volim da za doručak jedem paštetu i jogurt, jaje, viršle, parizer i pavlaku. Kada sam prva smena kupim nešto u pekari kao što je pica, djevrek, pogačice.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман17. март 2016. 19:52

    I nominated you for a tag on my blog, so if you want, do it.
    dr-problem-my-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Super ti je post, slike su odlicne :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/swag.html

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман18. март 2016. 13:41

    Čokolino je zakon za ljude koji su bebe u duši! ♥

    ОдговориИзбриши
  20. Jedemo iste viršle, jeeej :D
    Ja mlevenu plazmu uglavnom jedem za večeru, pre sam jela i običnu plazmu sa mlekom, ali sam onda onako bez veze uzela mlevenu da se podsetim detinjstva (za kojim mnogo patim) i navukla sam se :D Od tada gotovo svake večeri jedem mlevenu plazmu, kao beba neka xD Volim da pijem i nestle(?) kakaoo :D❤

    ОдговориИзбриши
  21. Takođe ove stvari praktikujem za doručak, a neretko i večeru! :) Sve baš isto, osim ovog poslednjeg. Iste viršle, i ista pašteta.:) Samo jedem neke drugačije pahuljice, one mogu da mi dođu i kao užina. :) Slike su naravno predivne! :) 💜
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  22. Uz moj svakodnevni doručak se uvijek nalazi čokoladno mlijeko, također :), uz najčešće topli sendvič.. Također obožavam paštetu sa čajem *o* :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши