Maj iz ugla jednog meteoropate

By Anja Miii - понедељак, мај 16, 2016


U poslednje vreme sam ogroman meteoropata! Čim se vreme naglo promeni (a u aprilu i maju se to stalno događa), osećam ogromne bolove u mišićima. Osim fizičkih bolova, osećam se vrlo umorno i u stanju sam da čitav dan provedem u krevetu, što je vrlo netipično za mene. Nekada sam uživala u kišnom i tmurnom vremenu, a sada, čak je i mama to primetila, vrlo loše reagujem na isto. Ne znam šta se ove godine dešava sa mojim omiljenim mesecom, ali postao mi je omražen. Ipak, pokušavam da se izborim sa njim. Pitate se kako? Pa...

1. Jedem sladoled svaki, baš svaki dan! Maj je vreme za sladoled, ne za čajeve! 

2. Gledam spring/summer fotografije na Instagramu!

3. Dignem roletnu do kraja (za što više svetlosti), spremim ice coffee i čitam knjigu!

4. Jedem jagode!

5. Svakodnevno berem i menjam cveće u sobi!

6. Obavila sam prolećno raspemanje sobe (i teškog srca izbacila tri ogromne kese ''smeća'')!

7. Nosim starke uprkos kiši (mislim, svejedno su izdržale sve vremenske (ne) prilike sa mnom)!

8. Pijem dooosta vode, više nego obično!

9. Vozim rolere, mada moram priznati da u poslednje vreme nisam redovna. :(



Kako se vi borite sa ovim tmurnim, depresivnim vremenom?
Da li ste meteoropata, poput mene? 

  • Share:

You Might Also Like

15 коментара

  1. Mislila sam da sam ja jedina. Potpuno se isto osećam kao i ti, ponekad sam čak i depresivna i odsutna. Izgleda da ovakvo vreme utiče na sve nas. Inače, dala si mi odlične ideje šta bih mogla da radim kada je vreme odvratno kao ovih poslednjih dana. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike!<3 Ja imam upalu mišića, ali od fizičkog jer nastavnik stalno želi da radimo vežbe snage.. U poslednje vreme kad je kiša, ja samo slušam tužne pesme i prespavala bih ceo dan. Ali dobro, valjda će proći ovakvo vreme i da će iznad tmurnih oblaka izaći sunce :)

    ОдговориИзбриши
  3. Trenutno je kod mene vedro i sunčano,mada se vreme svakog časa može promeniti.Izgleda da vreme utiče na sve ☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post,kao i slike <3!Ja nemam problema,cak sam krenula i na vezbe pa je sve super <3!Svidjaju mi se tvoji saveti,zaista divno Anjice :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I meni je maj postao jedan od lošijih meseca. Jednostavno sve je bilo nekako uzburkano,nekako nikakvo. Od tolike žurbe nisam ni primetila vreme koje je letilo. :(


    Q and A na mom blogu - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nikada nisam volela tmurno vreme, i kisu, jednostavno je oduvek u meni budila depresiju i negativno raspolozenje. Ali, zbog skole trenutno i nemam bas puno vremena da razmisljam o losem vremenu i depresiji. :( :D

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Imamo potpuno isti problem, hahaha. :) Jako sam depresivna zbog vremena i uvijek se osjećam baš loše. Ono mi ne dozvoljava ni da učim, ni da se odmorim, već sam stalno pospana. Ja obično uđem na yt kako bih prebrodila sve to i puštam snimke omiljenih youtuberki, ili jednostvno krenem da posjećujem razne blogove. :D

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2016/05/my-opinion-about-online-friendships.html

    ОдговориИзбриши
  8. Presimpatičan post i fotografije :)
    Možda bismo svi trebali da uradimo isto što i ti da lakše podnesemo ovo loše vreme :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Mnogoo volim da čitam one koji su vezani za nečije mišljenje i kada neko piše o temama koje su vezane za njihova trenutna dešavanja u životu! :D��

    Htela sam da te pitam... Moja sestra i ja hocemo da kupimo šminku, da počnemo i da se isprobamo. Mi bismo to što pre,ali uskoro 26og se otvara Lily kod nas. Da li da sačekamo pa da tamo nešto uzmemo? Ne znam šta sve oni imaju.. Da li su to sve isti proizvodi ili ima nekih drugih,a ako ima kakvi su odnosi kvaliteta? Ii da li su možda neki isti proizvodi jeftiniji u Lily-ju nego u drugim drogerijama?
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj, kada sam videla da si napisala da se Lilly otvara 26., ušla sam na tvoj blog i mislim da znam odakle si, jer ja idem tu u školu, u ekonomsku. :D Neću ovde napisati mesto, jer vidim da si anonimna, ali baš mi je drago što si odatle haha. :D
      Definitivno sačekaj da se otvori Lilly, jer ćeš tamo, posebno u prvih nekoliko dana, naći dosta proizvoda po sniženim cenama. Uvek je dosta toga sniženo kada se prodavnica otvara. :) Npr. pogledaj Golden Rose i Essence proizvode, jer imaju svašta nešto interesantno, a cene su jako pristupačne. U manjim parfimerijama ne možeš da nađeš toliko puno proizvoda koliko ćeš naći u Lilly-ju, a cene su uglavnom približne, pa sačekaj 26. i pokupi neke stvarčice od ta dva brenda, jer su jako pristupačni i imaju stvarno super stvari koje su pritom vrlo kvalitetne. Za početnike su super! :)

      Избриши
    2. Hihih ko bi rek'o da smo tako blizu! :D
      Hvalaa ti!<3 (:

      Избриши
  10. Trenuto se osećam baš smoreno zbog vremena, jedan dan je vrućinčina, drugi kiša što me izludjuje. Zaista sam se promenila ovog proleća, počela sam da nosim mnogo šareniju odeću cvetnih dezena ili čak sa šarom perja. Mnogo mi popravi raspoloženje, čak i kada je tmuran dan. To je neki moj način. :D

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман17. мај 2016. 21:26

    Kod mene je do danas kisa padala!Vreme se malo prolepsalo,hvala bogu! Inace,jako smo slicne.

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post, Anjice! :) Ja do sada nikako nisam volela kišovito vreme, međutim jedna od želja za ovu godinu mi je svakoko bila da zavolim neke stvari koje su mi se do sada činile nezamislivima, tako da se sa kišom i ružnim vremenom borim kako znam i umem, a polako mi i priprasta za srce. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  13. Ja nisam neko ko ne voli lose vreme, ali sam svakako neko ko je navikao na lisu u oktobru, a suncane dane maju. :D
    Prelepe slike! ♡

    ОдговориИзбриши