03. фебруар 2016.

Omiljeni odevni komadi ove zime!

Iako proleće počinje krajem marta, ja već u februaru počinjem da odbrojavam dane do tog čarobnog godišnjeg doba. Zimu volim zbog praznika, ali proleće je toliko posebno, da ne može da se meri sa ovim hladnim zimskim danima. S obzirom na to da već sada krećem u lov na novu prolećnu odeću, želim da vam pokažem šta sam to najviše volela da nosim u toku zime. :)

Od osmog razreda nisam ni kupila, a ni obukla trenerku. U septembru sam rešila da uzmem jednu i da probam da je nosim. Okej mi je da s vremena na vreme obučem nešto drugačije od pantalona i farmerica. Ovu trenerku sam kupila u Feedback-u (u BIG-u), siva je, sužava se i ima ranflu na kraju. Ona je prožeta cvetlucavim nitima, tako da jako lepo izgleda, a i jako je udobna. :)



Drugi omiljeni odevni komad mi je ovaj roze duks iz New Yorker-a. Nosila sam ga jako često, jer je udoban i nije previše debeo. Takođe, dopada mi se natpis i sve ove šare na njemu. Kada sam ga kupovala, videla sam da postoji i plavi, ali ovaj mi se nekako više slaže uz odeću koju imam. :)



Sledeća stvar je džemper iz New Yorker-a. Njega sam nosila ovde. Najpre me je oduševio dezen, a sam džemperić je jako udoban, ne previše debeo i često sam ga nosila u školu baš zato što lepo pristaje uz sve. :)


Ovo je Shooter jakna, koju sam kupila prošle godine u Đaku. Nosila sam je i ove zime i stvarno je jako volim. Topla je, udobna, lepo izgleda... Na slici se ne vidi baš najbolje, ali ona je svetlo krem boje, a drugi detalji su braon. Ovaj glavni cibzar ide malo u stranu. :) 


Ove čizme sam takođe nosila ovde i generalno ih skoro cele zime nisam skidala sa nogu. Kupljene su prošle godine u Šafranu. Crne su i imaju neke zlatne kaišiće. Taman će izdržati do kraja ove zime, jer su već dosta pohabane od čestog nošenja. :)


Mojoj baki je poprilično dosadno tokom zime, pa svima nešto plete, hekla itd. :D Pronašla je ovu vunicu i pitala me je želim li da mi isplete šal i kapu. Rekla sam da hoću, čisto da vidim kako će izgledati. Šal mi je super i baš volim da ga nosim, a kapu nisam nosila jer mi se baš i ne sviđa kako mi stoji. Obična je, ide uz glavu i našila je ružicu na nju. :D


To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se dopao. Drago mi je što zima polako prolazi i što će uskoro odeća za proleće i leto zauzeti svoje mesto u ormaru. :) Pozdravljam vas do sledećeg posta!

27 коментара:

  1. Obožavam trenerke,a ova je divna!Tražila sam baš takvu ali je nigde ne mogu naći,msm ili je nemaju ili je sve rasprodato,nažalost! Ovaj je dzemper stvarno divan i imam sličan,savršeno! Šal je stvarno predivan,kao i kapa..predivno draga! ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve stvarcice su jako lepe a najvise mi se dopada ovaj duks i cizme. ♥ Ja obicno kupujem crno / belu odecu. Mogu je u sta god nositi. ♥ Trenerke nikada nisam nosila u skolu ali ovakve sto se dole suze jesaam jer mi izgledaju prekjutt ♥

    Miljana Easy Skillful <--- giweaway u toku♥

    ОдговориИзбриши
  3. Hello from Spain: great purchases. Keep in touch

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je zaista predivno! Tvoja baka je zaista vrsni majstor i jako, jako lepo ume da plete koliko mogu da primetim. Inače, jaknica mi je prosto preslatka, nema šta. I da ne zaboravim da napomenem, sve slike su sjajne! :)

    Giveaway u toku: In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Sve je zaista predivno! Tvoja baka je zaista vrsni majstor i jako, jako lepo ume da plete koliko mogu da primetim. Inače, jaknica mi je prosto preslatka, nema šta. I da ne zaboravim da napomenem, sve slike su sjajne! :)

    Giveaway u toku: In my heart

    ОдговориИзбриши
  6. Šal, džemper i trenirka su mi najljepši od svih stvari :)
    Ja većinu vremena u kući provedem u trenirci, a hlače oblačim samo kada idem negdje izvan svoga dvorišta ili sela :D

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepe stvarčicee :)Ja imam sličnu kapu samo što je moja plava i kupjena je u Terranovi ali je obožavam...

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. I can't remember the day I went to school in leggings. I just want my clothes to be comfortable and tracksuit is great for that. I'm not too much sporty, but I adore tracksuits, especially those in black, dark blue and grey color. I love the scarf, the color is beautiful. My grandma is obssesed with knitting, so almost every clothing item my sister and I wear is her product. I like the jacket very much.
    dr-problem-my-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sve stvari su prelepe,ni ja nisam ljubitelj trenerke u poslednje vreme,ali imam ih par u ormanu.


    Novi post-Beauty by Alex

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne stvarcice,mnogo mi se svidjaju trenerka i duks.
    Odlican post. :))

    Peace.Love.Chic

    ОдговориИзбриши
  11. Trenerke izgledaju odlično, kao i džemperić iz outfit posta! Ma sve je super Anjice. ☺<3

    ОдговориИзбриши
  12. Obožavam da nosim trenerke, pogotovo sive, tako da mi se tvoja baš dopada♥ Takođe, šal je vrlo sličan jednom što ima moja sestra, a ja ga ponekad nosim umesto nje♥ Odlične fotke♥

    ОдговориИзбриши
  13. Jakna je predivna. *o*
    Šal i kapa mi se jako dopadaju, inače zimske kape obožavam. :D Baka se baš potrudila, da li si joj rekla da si njeno delo objavila na blogu? :D Imam sličan džemperić, samo sa malo tamnijim bojama. :) <3

    ОдговориИзбриши
  14. Super stvarčice. Jakna mi je baš zapala za oko, kao i trenerka. Imamo iste čizmice, koje sam kupila prošle godine, meni su već pohabane od mnogo nošenja.

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Sve je prelepo, ne znam šta bih izdvojila. Takođe nikada nisam volela trenerke, ali sada mi se neke malo uže baš dopadaju. :) <3 Super je post..

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ja isto ne nosim trenerke, ali ako bas nadjem neku koja mi se svidja obavzno kupim..♥♥

    Na mom blogu je novi post i znacilo bi mi da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Sve mi se dopada i sve bih ovo volela da posedujem. Dukserica iz NY-era je predivna! Jako lepo od tvoje bake što ti je isplela kapu i šal. :))

    ОдговориИзбриши
  18. Prelepe stvari, Anja! Trenerka je jako lepa! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Ovaj rozi duks je prelepp!!*-*

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  20. Savrsen post,kao ui uvek!Slike su prelepe,kao i stvari!

    anjasworld1.blogspot.rs-specijalni post kod mene

    ОдговориИзбриши
  21. Jaoo jakna ti je prelepa, kao i dzemper, moram da priznam da imas slican ukus oko oblacenja kao i ja,a i slike su ti savrsene! Divno :)

    Novi post je na mom blogu, volela bih da pogledas! Hvala <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.html

    ОдговориИзбриши
  22. Duks je bas dobar, odlicne slike :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/bugs-bunny.html

    ОдговориИзбриши
  23. Apsolutno se slažem da je proleće posebno godišnje doba, moje je omiljeno i jedva čekam da dođe! :)
    Ja baš volim trenerke, ponekad ih nosim i u školu. Udobne su i super izbor kad nemam ideju šta obući :)
    Nisam neko vreme bila na tvom blogu ali moram da kažem da je kvalitet tvojih fotografija sve bolji i bolji <3

    Girly world
    • Novi post na mom blogu :)

    ОдговориИзбриши
  24. Super :)
    Jako mi se dopadaju duks, trenerka i jakna. Sve je lepo, ali ovo mi je nekako najbolje!
    Pozz :)

    ОдговориИзбриши