29. јул 2017.

Kako će moj blog ubuduće funkcionisati?


Nismo se ''čuli'' dve nedelje i bilo je prilično teško ponovo sesti ispred laptopa i udubiti se u čitanje zaostalih mejlova i komentara. Iako je to ono što inače mnogo volim da radim, ne uživam u njima kada se nagomilaju zbog moje odsutnosti. Ipak, drago mi je što sam se na nekoliko dana udaljila i napunila baterije. Naime, bila sam u kod cimerke, u Bajinoj Bašti. S obzirom na to da je tih dana trajala Drinska regata, po prvi put sam gledala skokove u Drinu i spuštanje nekoliko hiljada plovila u reku. Ispunila sam svoju najveću želju i prisustvovala Čolinom koncertu, a takođe sam uživala i na koncertu Tropiko benda i drugih poznatih izvođača.  Drago mi je što sam imala priliku da vidim nešto novo i da upoznam nove ljude. Interesantno je da zaista nisam imala želju ni potrebu da bilo šta fotografišem i delim na društvenim mrežama. Izolovala sam na nekoliko dana i sada sam spremna da se vratim u kolosek. Doduše, mogu reći da je ovim kratkim putovanjem moj raspust, u smislu potpunog odmora i opuštanja, završen, jer me kroz nešto više od mesec dana očekuju ispiti, ali sam se u prethodnih mesec dana zaista odmorila i napunila baterije, tako da mi nije žao. Naprosto idem dalje, jer to tako mora.

S obzirom na sve ono što mi sledi (prvo učenje, a onda i početak nove školske godine), smatrala sam da je pravo vreme da konačno napravim raspored postova na svom blogu. Ne želim da se obavezujem i da na tačno određene dane izbacujem postove određene tematike, ali naprosto želim da odredim dane kada ćete na mom blogu moći da pročitate nešto novo. I sama ne volim neredovne blogere i ne želim da postanem jedna od njih. Zapravo, bila sam takva u prethodnih desetak meseci, ali oprostićete mi. Novo okruženje, novi ljudi, nov način života. Sada, kada sam sve to prevazišla i kada znam gde se vraćam kroz mesec dana, istinski verujem da ću moći da ispratim svoj raspored.


Dakle, postove na mom blogu možete da očekujete dva puta nedeljno - subotom & sredom. Razmišljala sam i shvatila da mi ta dva dana generalno najviše odgovaraju, a razlika između njih je sasvim pristojna. Zadovoljna sam što ćete konačno znati kada možete da uđete na moj blog i da pročitate nove tekstove, umesto da ulazite više puta dnevno ili nedeljno, a da na njemu nema novog sadržaja. Što se samog sadržaja tiče, gledaću da postovi budu raznovrsni. Želim da se vratim outfit postovima, koje ću ubacivati s vremena na vreme, deliću svoja iskustva i predloge, kao i do sada, i zaista ću dati sve od sebe da svi postovi budu sadržajni, interesantni i manje - više poučni.

Ono što će se takođe uskoro desiti je promena domena na mom blogu. Želim da se rešim blogspota i to već dugo planiram. Još uvek sam u dilemi oko naziva bloga i prilično sam sigurna da će diary nestati i da će moj blog nositi ime mog Instagram naloga. Kratko, jasno, zvučno i originalnije. Pored toga, izbrisaću stare postove koji mi se više ne dopadaju i koje smatram suvišnim, ma koliko oni pregleda i komentara imali (ne brinite, većina će ostati). Želim da ono što ću ubuduće raditi bude na nekom višem nivou. Inspiraciju sam dobila od Andrijane, koja mi je oduvek ''služila'' kao model za ugledanje. Neizmerno sam srećna što konstantno napreduje i što je došla u poziciju da živi od onoga što voli da radi. Mnogo inspiracije dobijam i od drugih sjajnih blogera/influensera i u ovom momentu mi je sinulo da bih mogla da vam iskuckam post o tome ko me inspiriše kada je u pitanju ono čime se online bavim.

Vreme je da, posle skoro tri godine, svom blogu pridam malo više pažnje. Pridavala sam mu je i do sada, ali sam vrlo često bila u fazonu da to nije moj posao, već hobi i da nije od suštinskog značaja da se svakodnevno bavim njime. Postajem svesna da blog donekle jeste i tek postaje moj posao, da je to ono što mi dobro ide i da je veoma bitno da radim na njemu kako bi bio još bolji. Iskreno se nadam da ću istrajati u tome, kao i da ćete mi vi biti podrška.


Želim vam da uživate u avgustu i da maksimalno iskoristite vreme za odmor i uživanje, a u sredu svratite na moj blog. Šaljem vam bezbroj zagrljaja!

ANJA

24 коментара:

  1. Анониман29. јул 2017. 11:29

    Draga Anja,
    Drago mi je što se ponovo vraćaš blogu,jača i istajnija više nego ikad. Zaista ti zavidim na odlučnosti da malo "dotjeraš" blog. Inače,nije da mi se dopada ideja da brišeš stare postove,jer sam ih baš prije neki dan čitala i mogu ti reći da su kvalitetni,ma kad ih ti pisala,ali ukoliko je to tvoja želja onda nemam šta da dodam. �� Takođe,radujem se što ću moći da čitam tvoje originalne i interesantne postove 2 puta sedmično. Hvala ❤
    Želim ti uspjeh u daljem radu ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne brini, neću obrisati sve postove, zapravo ću većinu ostaviti, ali obrisaću neke kratke, manje kvalitetne i one u koje je uloženo manje truda nego što bih želela. Svi oni koje smatram bitnim će ostati tu gde su. Nadam se da ćeš uživati u onome što ću pisati u budućnosti i neizmerno ti hvala što si ovde! :*

      Избриши
  2. Draga Anjice, baš su mi nedostajali tvoji postovi i drago mi je da ću u narednom periodu moći da ih čitam dva puta nedeljno. Odavno te pratim i podržavam i moram ti reći da si mnogo napredovala i da se ponosim tobom jer si pre svega divna osoba i veoma talentovana blogerka. Želim ti puno uspeha!

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti neizmerno, Mici! I ja isto mislim za tebe. Drago mi je što smo uporedo pratile jedna drugu sve ovo vreme i što smo odrastale uz naše male kutke na internetu. Ljubim te! :*

      Избриши
  3. Draga Anja, super je sto si se vratila blogu.
    Zelim ti puno srece i uspeha u daljem blogovanju!! ❤❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Nadam se da ćeš se lako vratiti redovnom blogovanju i da ćeš se držati zadanog rasporeda,želim ti puno sreće u budućnosti! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista ti se divim i čestitam na svemu što si do sada postigla! Istrajna si, kreativna, i pišeš veoma kvalitetne postove. Sad znam šta ću obavezno raditi srijedom i petkom! :) Drago mi je da si se fino provela u Bajinoj Bašti i da si konačno otišla na Čolin koncert hehe :D I ja tebi želim divan ostatak ljeta i radujem se novim postovima! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, draga moja, na svim ovim lepim rečima! I ja im se radujem i nadam se da ćeš uživati u njima. Ljubim te! :*

      Избриши
  6. Anja, drago mi je sto si se vratila, ali i sto si se odmorila i predivno i kvalitetno iskoriatila raspust.Ovaj poost je bio jako interesantan, a tvoji planovi mi se dopadaju. Moram priznati, umnogome se pronalazim, jer imam u planu takodje da se 'blogspot'-a resim, a kao novo ime uzmem ono sa instagrama, jer mi se zaista ovo koje imam vise ne cini toliko originalno kakvim mi se na pocetki cinilo. A Andrijana je osoba koja i meni, a verujem i mnogima, svakodnevno pruza inspiraciju i predstavlja osobu kojoj se divimo i na koju se ugledamo. I jos nesto, bio bi zaista divno da nam napises post o osobama koje te svakodnevno inspirisu. :) ♡
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Anči, definitivno ću napisati taj post! Razumemo se po pitanju imena bloga i nekih drugih stvari koje naprosto moraju da se promene. Sve će to doći na svoje, samo polako :) Ljubim te :*

      Избриши
  7. Tvoje odsustvo je nemoguće ne primijetiti, jer si jedna od najkvalitetnijih blogerki. Drago mi je da si se lijepo provlea, ali i da se ponovo vraćaš na blog. FOtkice su divne i željno iščekujem srijedu za novi postić :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, baš mi je drago što pratiš i voliš ovo što radim! Nadam se da ćeš uživati u svim narednim postovima :*

      Избриши
  8. Ja mislim da je ovo zaista ozbiljna promena i sigurna sam da si dosta o tome razmišljala. Ne volim ni ja kada neko izbaci post sada i onda tek za mesec dana, tačnije, ja sam 'bila' takva, sada sam se nešto kao uozbiljila i pokušavam da 'živnem' svoj blog. :D Drago mi je što si se vratila, pratim te na insta, i stvarno mi deluješ kao jedna jako divna osoba i dosta kreativna. ♥
    nMedusaa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, baš ti hvala, drago mi je što tako misliš! :*

      Избриши
  9. Drago mi je sto si se divno provela i sto si sada spremna punom parom da nastavis sa blogom.Bas sam iscekivala novi post u prethodne dve sedmice i cudilo me je sto te nema,s obzirom da sam navikla da uglavnom objavljujes redovno. Sto se tice 'novog' bloga,dopada mi se ideja,a i ime mi,iskreno,mnogo bolje zvuci nego 'Anja's diary' i nekako je licno,personalizovano. (Ne znam kako se kaze,zaboravljam sve vise reci nadam se da nije problem ;) ) Samo mi je zao zbog starih postova,obozavam sa vremena na vreme, kada mi je dosadno da udjem na tvoj blog i da citam po vec ne znam koji put,te postove. ❤︎ Nisam dugo komentarisala,pa cu zato malo vise napisati. Imam neki osecaj kao da te poznajem uzivo,ovako kada citam tvoje postove,nekako me ispune i u srcu osecam toplinu i to do sada nikad nisam kod citanja drugih blogova osetila. Zaista ti odlicno ide blogovanje i drago mi je sto si odlucila da ces da napravis korak napred. :) Slicice su predivne,kao po obicaju,sad sam taman razmisljala da uzmem cokoladni keks (iako se trudim da jedem zdravije) ali cu sad ipak uzeti lubenicu,jer sam je sad videla na slikama i prijela mi se. 😂❤️
    Radujem se sredi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Personalizovano je prava reč, nisi pogrešila :) Hvala ti mnogo što me pratiš i što iščekuješ moje postove. Ne brini zbog starih postova. Brišem samo one koji su zaista nepotrebni i usputno napisani, a sve one koji imaju smisla ću ostaviti tu gde jesu, da i dalje možete da im se vraćate. I ja sam za većinu postova emotivno vezana, jer sam ih pisala u periodima koji su mi bili lepi ili manje lepi i ne bih želela da samo tako nestanu. Ljubim te i nadam se da ćeš i dalje uživati u onome što budem pisala! :* :*

      Избриши
  10. Iskreno, ni ja ne volim neredovnost, ali sam i ja proteklih godinu dana bila baš neredovna i sada želim da opet bude po starom. Tvoji postovi su uvek divni i originalni tako da verujem da će tako i ostati. Što se imena bloga tiče, sviđa mi se ideja. Mislim da bi bilo bolje da sve postove ostaviš jer koliko god oni nisu dobri ili su predobri, oni su deo ovog bloga i svaki post je pomogao da blog i ti sa njim stigneš do danas. Samo moje mišljenje, ali tvoj izbor. ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  11. Sviđa mi se što si se odlučila još više posvetiti blogu jer vjerujem da će postovi biti vrhunski, još bolji nego što su sada. Veselim se novim postovima, pogotovo ouftitima☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Apsolutno te podržavam! I sama trenutno menjam koncept svog bloga i svega vezanog za njega u želji da on postane nešto profesionalnije i lepše :)

    Obema nam želim sreću :)

    ОдговориИзбриши
  13. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Anjice draga, zaista se radujem tvom povratkuni tvojim novin postovima. Mi, koji volimo tebe i tvoj blog imamo strpljenja i zeljno iscekujemo nove susrete s tvojim postovima. Vidim lep period je za tobom, zbog cega mi je jako drago. Uzivaj u letu, a mi smo tu.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  15. Znaš i sama koliko volim tebe i tvoje postove, pa se samim tim mnogo radujem periodu koji dolazi. Radujem se tome što se vraćaš blogu u punom sjaju i što ćeš zablistati još više. Svaka čast na tome. Obožavam da čitam tvoje stare postove, jer me vrate u period kad sam imala želju da otvorim blog i da se bavim nečim ovako. Drago mi je da si uživala i da si se odmorila, a sad smo uz tebe i želimo da nam budeš što bolja u ovome što radiš, jer to radiš profesionalno!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши