14. јун 2017.

10 stvari koje želim u svom ormaru ovog leta

Iako sam u toku leta više u kući nego napolju, ne mogu da se otrgnem opsesiji koju imam prema odeći i obući. Pre nekoliko dana sam naišla na jedan interesantan članak i shvatila sam da imam par simptoma opsesije prema cipelama. Strašno, znam. Starke sam prevazišla (mislim, logično je da hoću, posle 6 uzastopno kupljenih pari u prethodnih nekoliko godina), te da me sada mnogo više privlače sandale, espadrile i oksfordice. Što se tiče odeće, u ovo doba godina konstantno skrolujem po sajtovima i gledam šortseve, lagane košuljice i lepršave haljinice (što je novost, jer ih do prošle godine nisam volela). I tako dođoh na ideju da podelim sa vama šta mi se to dopada i šta želim da posedujem u svom ormaru ovoga leta! 



LINK KOJI VODI DO SANDALA - goo.gl/iiTuZG
S obzirom na to da već godinama nosim samo zatvorenu obuću (čitaj patike), imam jedne sandale koje obujem eventualno dva puta u toku leta. Ove godine se moj ''ukus'' donekle promenio i sada bih patike rado zamenila jednim ovako lepim sandalicama. Dopada mi se što su sive (dostupne su u crne), jer volim sivu boju, a i slažu uz gotovo sve. Vrlo su neobične i deluju jako udobno!


LINK KOJI VODI DO HALJINE - goo.gl/EMIv1R
Ovom haljinom sam očarana! Nije za svaki dan, prilagođenija je za proslave, žurke, izlaske ili slično. Deo iznad grudi i deo na leđima su providni, što ćete moći da vidite na fotografijama na sajtu. Donji deo je troslojan, boja je prelepa i još jednom ponavljam da sam oduševljena njome!


LINK KOJI VODI DO KOŠULJE - goo.gl/P7LH1y
Volim košulje. Najčešće one jednostavne, sa malim detaljima, kakva je i ova na fotografiji. Dopada mi se što je bela, a teget detalji čine da izgleda neuobičajeno! Super stvar je što može da se nosi i na dnevnom nivou, a može super da se iskombinuje i za neke posebne prilike.


LINK KOJI VODI DO MAJICE - goo.gl/IR8ai0
Kao što volim malo elegantnije stvari, tako volim i ove obične i slatke. Zar ova majica ne vrišti leto? Obožavam print anasasa i žao mi je što nemam baš ništa u tom fazonu. Ovog leta to definitivno menjam. Super bi se slagala uz moje žute starke!


LINK KOJI VODI DO MAJICE - goo.gl/XAufsl
Sigurno znate da su ove godine izvedeni cvetovi po odeći/obući/aksesoarima totalni hit! Ja nemam ništa u tom fazonu, osim jednih farki iz Zare, tako da bih volela da se i majica poput ove nađe u mom ormaru. Zar nije prelepa?


LINK KOJI VODI KA ŠORTSU - goo.gl/OggGZ3
Dopada mi se što ovaj šorts nije dubok. Sada se prodaju mahom duboki, a ja imam nekoliko takvih u svom ormaru i definitivno mi je potreban jedan običan, plići. Izvezeni cvet čini da on još lepše izgleda, tako da definitivno moram da nabavim jedan ovakav.


LINK KOJI VODI DO JAKNE - goo.gl/6wQFMa
Iako u mom ormaru definitivno ne manjka jakni, volim ih skoro kao obuću. Ova rozikasta mi se dopada zato što je, pre svega, elegantna. Deluje vrlo tanko, pa pretpostavljam da može da se nosi u proleće i tokom hladnijih letnjih noći. Uzgred, na SheIn-u trenutno imate jakne (posebno jesenje/zimske) koje su na velikim sniženjima, tako da pogledajte šta nude.


LINK KOJI VODI DO TORBICE - goo.gl/4YwDiz
Bukvalno sam oduševljena! TorbicA je totalno u mom fazonu i rado bih je nosila uz sve vrste farmerki koje posedujem! Već mesecima traje moja ljubav prema nalepnicama i bedževima...


LINK KOJI VODI DO ROMPERA - goo.gl/NEPQeA
Mnogo volim rompere, jer preslatko izgledaju! Uglavnom nosim teksas rompere, ali izuzetno mi se dopada i ovaj pamučni, posebno njegov dezen, tako da i on ide na moju listu želja!


LINK KOJI VODI DO JASTUČNICE - goo.gl/zdfxC5
Obožavam jastučnice! Sve koje imam su u zlatnim tonovima, jer mi je soba okrečena u bež i nekako mi je logično da uz nju idu zlatni detalji. Ova jastučnica mi se mnogo dopada i preslatko bi se uklopila uz one koje već imam! 

To bi bilo sve. Šta vam se najviše dopada sa moje liste? 
Još jednom ponavljam - na SheIn sajtu imate super sniženja, a ako vam se dopada nešto od ovoga što sam navela, kliknite na linkove ispod stvarčica i pogledajte fotografije, kao i cene proizvoda.

15 коментара:

  1. STvari su tako cute i tumblr! Ne mogu izdvojti omiljenu! ALi među mojim favoritima je košulja sa crnim detaljima, romper i torbica! Stvarno imaš odličan ukus! Savršen post.

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve su stvari stvarno prekrasne! Posebno bih izdvojila jaknicu i šorc. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. I ja imam neku opsesiju prema cipelama i posedujem ih mnogo. Tvoj izbor je jako divan drga. Izdvojila bih romper, torbicu i šorc. Oni su mi najlepši, ali i ostale stvarčice su jako lepe. Inače, jesi li odabrala pobednika Giveawaya?

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, napisala sam u komentarima ispod posta za giveaway :)

      Избриши
  4. Meni se sve stvari dopadaju, a posebno majica sa ananasima, preslatka je :-) ❤

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divne stvari, ova torbica je predivna, mnogo originalno izgleda nisam nigdje vidjela sliičnu xd Fascinirana sam koliko si kreativna i koliko možeš i običnu wishlistu (ako je ovo to) pretvoriti u nešto specijalno i zanimljivo

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  6. Anjči draga, predivne stvari si odabrala. U mom stilu su definitivno jaknica, šorc i torbica. Torbica je preslatka i zanimljiva. Jastuk je baš sladak, divno bi se uklopio u svaki kutak sobe.♥

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17. јун 2017. 23:41

    Prvo, moram ti reći da redovno čitam tvoj blog, i kao tvoja vršnjakinja, mogu da se poistovetim sa mnogim stavovima i tvojim promenama, iako su mi tvoji članci vezani za osnovnu školu pomalo zamorni (znaaam, svesna sam da ti je publika pretežno mlađih godina, ali, iskreno, pitam se kako je tebi samoj da obrađuješ više puta vrlo slične teme). I cenim i volim tvoj rad, samo da naglasim na početku, da ne dođe do zabune.
    Ali iskreno, zar nije malo licemerno kad kažeš da ne voliš liste želja, kako ti se ne dopada na šta se svelo današnje blogovanje, a zatim, kad dođe nova sezona i ti poželiš nove krpice u ormaru, napraviš listu, eto reda radi?
    Samo toliko.
    Srdačno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što i sama kažeš, pišem o onome što je u sferi interesovanja osnovaca i srednjoškolaca jer su oni moja ciljna grupa, mada težim ka tome da to promenim. Na blogu već postoje postovi na gotovo sve teme koje ih zanimaju, a ja odrastam i sve više želim da se bavim nečim drugim. Znam da to zamara moje starije čitaoce, kao što si ti na primer, i ja to potpuno razumem jer je i meni pomalo zamorno da često ponavljam iste stvari.
      A što se tiče ovog drugog, tačno je da ne volim nemaštovite liste želja, niti generalno volim da ih pišem na svom blogu, ali nisam rekla da su one loše. Ovaj post čak i nisam zamislila kao listu želja, već kao neku vrstu predloga šta bi drugi mogli da kupe, a što se pritom meni dopada. Kada ovako kažeš, i meni deluje licemerno, ali nisam imala nameru da ovo bude klasična lista želja (čak odbijam sve saradnje gde mi traže da prethodno napišem listu želja), niti sam morala da je napišem zbog nekog daljeg uslova za saradnju, već je to bila moja volja. U svakom slučaju, liste želja se kod mene neće pojavljivati, a ovakvi postovi možda, s vremena na vreme, i biće napisani samo zato što to ja želim. :)

      Hvala ti na iskrenosti, cenim to!

      Избриши
  8. Odabrala si predivne stvarcice,moji favoriti su torbica i crna majica sa detaljima ruzica !! Posjeti moj blog ako zelis ,da se podrzimo u blogosvijetu :))
    Novi post
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Na tvojoj listi su me oduševili romper, haljina i majice. Moj Pinterest je prepun ideja za ljetne outfite i odjeće koju bih htjela imati ovog ljeta. :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Anja, divan post!
    Nova sam pa bi mi znacilo da podrzite moj rad!
    Espadrile su definitivno i moja opsesija ♡

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Anja, divan post!
    Nova sam pa bi mi znacilo da podrzite moj rad!
    Espadrile su definitivno i moja opsesija ♡

    ОдговориИзбриши
  12. Zaista divne stvari želiš u svom ormaru. Šorc mi se posebno sviđa, ali su mi pažnju privukle sandalice, kao i haljinica. Volim kada nam predlažeš neke nove stvarčice, za novu sezonu:)

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Sve stvari su prelijepe, zaista neznam šta bih mogla izdvojiti kao najljepše. Post je svršen, uživala sam čitajući ga.
    PS. ako želiš pogledaj moj blog: http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши