20. март 2017.

Dobrodošlo, proleće!

Iako je duga i hladna zima ''odložila'' dolazak najlepšeg godišnjeg doba, ono je od danas konačno tu! Kada su nas krajem februara zapljusnuli oni lepi, sunčani dani, sa temperaturom od preko 20 stepeni, verovala sam da se vreme na dalje neće pogoršavati. Međutim, jeste se pogoršalo. Sve do danas je bilo vrlo tmurno i oblačno, čak hladno, ali prvi prolećni dan je upravo onakav kakav i treba da bude! Iako me u toku proleća muče svakojake alergije, volim sunce, olistalo drveće, tanke jaknice i starke. Prošle godine, u ovo doba, nisam mogla da budem mirna i opuštena. Znala sam da me očekuje završetak srednje, tačnije matura, maturski ispiti i prijemni. Ove godine sam daleko opuštenija i želim da uživam u čarima proleća! Sastavila sam listu stvari koje moram da (u)radim u naredna dva do tri meseca, koliko će proleće trajati, a sada je delim sa vama. :)



1. Voziti rolere po keju svake večeri;

2. Probati sladoled na 10 lokacija u Novom Sadu;

3. Posetiti Sremske Karlovce;

4. Bar 3 puta otići na Petrovaradinsku tvrđavu;

5. Povremeno kupiti cveće na pijaci;

6. Fotografisati prijatelje, prirodu i mesta koja budem posećivala;

7. Pročitati bar 5 knjiga;

8. Pogledati bar 5 filmova;

9. Smršati 3 kg;

10. Pisati po bar dva posta nedeljno;


Kako budem ''obavljala'' svoje ciljeve, tako ću vam pisati o njima. Želim da vam preporučujem neka lepa mesta, da delim svoje fotografije sa vama, da vas savetujem, da vam unosim pozitivnu energiju koja je danas potpuno obnovljena! Nadam se da će ovo, za sve nas, biti jedno sjajno godišnje doba... za pamćenje. Ljubim vas!

6 коментара:

  1. I meni je jako drago što je proleće tu, jer je za mene ono jednno od najlepših godišnjih doba. Nadam se da ćeš uspeti da ostvatiš sve svoje ciljeve :D

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Presrećna sam što je proljeće stiglo, isto kao i ti. Želim ti da ispuniš sve svoje ciljeve, i da uživaš u ovom najljepšem godišnjem dobu. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, srećno sa ispunjavanjem ciljeva fotkice su divne ❤❤!

    ОдговориИзбриши
  4. Anjice draga, jako simpatican. Zaista veoma slatko napisano. Naprosto sam uzivala citajuci. Interesantni predlozi za provodjenje sjajnih toplih dana.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne fotografije i realni i ostavrivi ciljevi kojima su poduprete. :) Želim ti svu sreću u ostavrivanju istih :) <33

    ОдговориИзбриши
  6. Divne fotkice, skroz u proljetnm stilu :D kao i čitav post, uživala sam :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши