02. јануар 2017.

Planovi i odluke za 2017. godinu

Pre nego što zvanično otvorim seriju postova za 2017., želim da vam poželim srećnu i uspešnu predstojeću godinu! Uživajte u svakom njenom danu, smejte se, volite, radite na sebi, a za 365 dana ćemo je sumirati i sa osmehom na licu se, nadam se, prisetiti stvari koje su je obeležile. :) Iako ove godine nemam listu od 10, 20 ili 30 stvari koje želim da ostvarim, imam nekoliko planova i odluka koje želim da podelim sa vama. U nastavku pročitajte o čemu se tačno radi, a potom mi napišite vaše odluke i ciljeve, jedva čekam da ih pročitam!


 Kada je u pitanju blogovanje, zaista želim da napredujem! Imala sam uspešnu godinu, ali želim da mi 2017. bude još uspešnija! U prethodnoj godini sam napisala 118 postova, što je otprilike 10 postova po mesecu. Iako je kvalitet važan, ja ove godine želim da radim na kvantitetu, jer imam utisak da mojim čitaocima nije zanimljivo da ulaze na blog ako pišem svega dva - tri puta u periodu od dve nedelje. Daću sve od sebe da izbacim 15-ak postova mesečno, što je oko 3 do 4 posta nedeljno. Ne kažem da će uvek biti tako, sve zavisi od obaveza, ali i od inspiracije i mogućnosti da napravim kvalitetne fotografije i napišem dobar tekst, mada ću se truditi da istrajem u tome. Pored toga, želim stalne rubrike na svom blogu. Preporučujem vam će biti jedna od njih. Već dva meseca planiram da započnem i jednu zanimljivu rubriku sa drugaricom, Sofijom, koju ćete uskoro upoznati preko mog bloga (i sigurna sam da će vam biti interesantna). Kada je u pitanju rubrika sa savetima, prosto nemam dovoljno vremena da joj se posvetim, zato mi pišite na Instagramu, Fejsu ili preko e-maila i rado ću odgovoriti na sva vaša pitanja. Ne želim potpuno da je zapostavim, ali mirovaće dok ne budem osećala da ponovo mogu da se bavim njome.

↪ Želim da budem aktivna na Instagramu. Svakodnevno pronalazim inspiraciju na brojnim, savršeno osmišljenim profilima, stoga želim da i moj postane takav. Ne težim ka tome da postane savršen, kakav imaju mnoge strane i domaće blogerke (i na čemu im potajno zavidim :)), ali važno mi je da postujem što češće, da pišem zanimljive tekstove, da radim na kvalitetu svojih objava i da samim tim steknem veći broj pratilaca. :)


↪ Trudiću se da ove godine češće nosim fotoaparat sa sobom. Ne volim da fotografišem telefonom, jer rezolucija i kvalitet fotografije (čak i ako imam kameru od 13 mp) prosto ne zadovoljavaju moje želje i potrebe, a kako mi je ranac u 90% slučajeva na ramenima, ubaciću fotoaparat i ''vodiću'' ga svuda sa sobom. :) Žao mi je što mnoge divne trenutke, pejzaže i događaje propustim da zabeležim jer sam lenja da ga nosim sa sobom, ali to se definitivno mora promeniti. :)

Želim da u ovoj godini postanem malčice štedljivija. Zaista vodim računa o tome koliko i na šta trošim, ali već godinama ne uspevam da uštedim veću sumu novca. Čak i kada sam blizu cilja, odjednom dođem na ideju da kupim nešto što mi se u međuvremenu dopalo, a onaj prvobitni plan trošenjem tog novca prosto padne u vodu. Kako želim novi fotoaparat (koji je vrlo skup i znam da ga neću imati u skorije vreme), volela bih da ove godine uštedim makar jedan deo potrebnog novca, da ga ostavim po strani i da zaboravim na njega.

Na kraju, fakultet. Ne želim da se opterećujem i da pred sebe postavljam visoka očekivanja. Naravno da ću učiti i da ću davati svoj maksimum, ali ne težim ka tome da očistim godinu u junu ili da sve ocene u mom indeksu budu devetke i desetke. Prosto ću redovno davati ispite, a ocene, kakve god da su - dobre su. :)



21 коментар:

  1. Jako realni i dobro osmišljeni planovi. Poznavajući te (preko bloga) sigurna sam da ćeš sve uspeti da realizuješ. Srećna Nova godina, neka ti se sve zamisli ispune :)

    https://bbooklovers.blogspot.rs/ Ovo je moj novi blog na temu knjiga, ukoliko te interesuje, pogledaj, učlani se i prati postove :)

    ОдговориИзбриши
  2. Realni i zanimljivi palnovi i ciljevi za ovu godinu. Želim da ih sve ostvariš, zaslužila si definitivno. Odličan post, samo naprijed draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Anjice i tebi neka je srećna i uspešna 2017.godina!♥
    Moji planovi za 2017.godinu jesu da svaki dan radim na sebi, da se trudim da budem što bolja osoba.Želim takođe da i ove godine kupim novi telefon ili fotoaparat(ako ubedim roditelje),jer mi kamera na trenutnom telefonu ne radi,a i nema mnogo memorije.Takođe, želim da se u ovoj godini svaki dan smejem i da uživam!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zelim ti puno srece u ostvarenju svih ovih ciljeva.
    Slazem da je svaka ocjena upisana u indeks dobra, makar to bila dvica.
    Listu mojih ciljeva sam pisala na blogu. Pa da ne pisem ovdje previse :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se sviđa što si pored svakog cilja i napisala razlog. Vjerujem da ćeš ti uz trud ostvariti sve navedene ciljeve i divim se tome što namjeravaš objavljivati postove više puta u tjednu. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Anja ne sumnjam u tebe, ni u to da ćeš sve ciljeve i planove ispuniti i uraditi, želim ti svu sreću u ispunjenju ciljeva, pogotovo ovog cilja vezanog za blog i fakultet :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! Ciljevi zaista nisu previsoki i nerealni, nadam se da ćeš uspeti u ostvarivanju istih. Držim ti fige! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - specijalni post

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post draga Anjice <33!Imas bas lepe i realne ciljeve :)!I moji se dosta vrte oko bloga i fotografije,ali i velika odluka mi je da naucim neki novi jezik,ili bar krenem <33!Isto toliko zelim i da mi instagram bude uspesniji,mozda uradim nesto skroz novo <33!

    ОдговориИзбриши
  9. Srećna Nova godina i predstojeći praznici pre svega! Što se tiče tvojih ciljeva vidi se da čvrsto stojiš na zemlji i da si odlučna te ne sumnjam da ćeš ih ostvariti :))

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, želim ti mnogo sreće, ljubavi, zdravlja i uspeha u ovoj 2017. godini!
    Novi post: pineapplecakee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jako lep i osmišljen post!Jako su ti kvalitetni postovi ,a ako gledamo tvoje želje onda će to biti divno!♥
    Ako želiš pogledaj moj novi post: http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/01/new-year-tag-povratak-pisanjunovi-naziv.html

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Anja srećna Nova godina takođe! Imaš jako realne planove, a i imamo par istih planova za ovu godinu :) Fotke su ti zaista divne! Sve najlepše Anja.♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  13. Anjice draga, pre svega zelim da ti cestitam Novu godinu i pozelim ostvarenje svih zelja,ukljucujuci i one koje si navela ovde. Tvoji ciljvi nisu nedostizni te ni ne sumnjam da ih neces sve ostvariti. Moji planovi su slicni. Odlican post ❤❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  14. Svaka čast, šta bih drugo mogla reći. :) Mnogo mi je drago što ćeš nam čeće pisati i što će nas tvoji postovi često ostavljati bez daha. Želim ti svu sreću na fakultetu, ako što si i smaa rekla, ocene tamo nisu najbitnija stvar, važno je istinski se potruditi. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  15. Ambiciozna, kao i uvek, i prepuna planovaa i lepih zelja. Be sumnjam da ces se ostvariti u svemu sto zamislis, jer ioak si ti ona koja pleni svojom dobrotom, kreativnoscu i talentom :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  16. Anjči, ne sumnjam u tebe i vjerujem da ćeš uspjeti sa svojim željama. Jedva čekam nove postove i piši onda kada imaš vremena i inspracije.♥
    Što se tiče mojih planova, pisala sam o tome na blogu. Možda se ne čine ništa specijalni, ali meni su vrlo bitni za ovu godinu i potrudit' ću se ostvariti veliku većinu, a možda i sve.☺

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  17. Toliko divan i realan post, takve najviše volim.

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post, draga! Imaš jako skromne i realne želje, za koje se nadam da će ti se ispuniti. :) Što se tiče fotoaparata, sasvim se slažem sa tobom, takoreći to je i jedan od mojih ciljeva za 2017. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/ - novi blog ♥

    ОдговориИзбриши
  19. Ne sumnjam da ćeš uspeti u svemu što si naumila! :)
    Pogledaj na fejsu grupu foto-berza :) Tamo često ljudi prodaju svoje kamere i po 50% sniženim cenama jer kupuju savremenije, skuplje, kvalitetnije i sl. te možda pronađeš za sebe neku :) Ja gledam objektive i čekam najbolju ponudu :)

    ОдговориИзбриши
  20. Predivan post! Sigurno ćeš ostvariti svoje ciljeve samo ako to zaista želiš! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  21. Nadam se da ćeš želje ostvariti. Odlične fotografije. :)

    http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши