05. септембар 2016.

Sladoled, u inat tmurnom danu

Kada biste mi dali da biram između jednog porodičnog sladoleda i deset čokolada od 300 g, sigurno bih odabrala taj jedan sladoled. Nisam ljubitelj slatkiša, posebno ne čokolada, dok s druge strane mogu da pojedem na tone sladoleda. Sa čokoladom, vanilom, jagodom... sasvim je svejedno. Čak i u toku zime, kada napolju padaju pingvini, radije se opredeljujem za sladoled nego za toplu čokoladu. Moram da priznam, vrlo retko ga pravim kod kuće. Čak i kada odlučim da ga napravim, umesto nekog malo prirodnijeg, ja umutim onaj iz kesice. Lakše je i brže. Ipak, moja mama već godinama pravi svoj čuveni brzi sladoled od malina. Ja ne volim maline, stoga ga ne jedem, ali ga svi ostali obožavaju. Nikada se ne setim da ga fotografišem, verovatno jer ga ne konzumiram, ali ako ga svi u mojoj porodici vole - mora da je dobar. U nastavku pročitajte recept, pa mi javite kakav je, ako ga isprobate. Ja ću, do tada, nastaviti da uživam u dobro poznatim Frikomovim sladoledima. Nezamenljivi su. :)


Potrebno vam je: 

- 200 ml mleka;
- 200 g malina;
- 100 g šlaga;
- 50 g šećera u prahu.

Priprema:

1. Umutite šlag sa mlekom.
2. U umućen šlag dodajte šećer u prahu.
3. Izgnječite maline (ili ih izblendajte u blenderu) i sjedinite ih sa šlagom.
4. Stavite smesu u neku posudu i ostavite u zamrzivaču dok se ne stegne.

PRIJATNO!



Šta vi kažete - čokolada ili sladoled? :D

27 коментара:

  1. Fora post! Ja sam jednom radila sladoled i bio mi je odličan iskreno :) a ove slike izgledaju toliko dobro da bih sada najrađe otišla i kupila kutiju sladoleda ali pada kiša :P i ja volim i sladoled i čokoladu i nmgu birat između toga dvoje :P
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ipak više za čokoladu, hah. :D Meni Milku s lešnicima ništa ne može da zameni. :p Volim i sladoled, ali ne u tolikoj meri. Baš zanimljiv post. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Pravila sam nekoliko puta sladoled na taj način, ali ja više volim čokoladni sladoled, a njega nikako ne uspevam da napravim. Volim i sladoled i čokoladu, ali možda za nijansu više volim čokoladu :)

    Pogledajte novi post na mom blogu: http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Sladoled uvijek ljeti, a zimi obožavam čokoladu od riže i on toplu! ♥
    Post mi se sviđa ♥

    ilvasworld.blogspot.com - novi post♥

    ОдговориИзбриши
  5. Jako kreativan post!Kada bih ja birala,odabrala bih čokoladu,ali da mi ponude čokoladu od keksa,zato što mi je ta omiljena.A inače bih celi dan mogla jesti sladoled na štapiću. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Nikada nisam pravilak ovaj sladoled, zapravo ga nisam ni primetila u našim lokalnim prodavnicama. Moraću dublje da zavirim. Takodje, tokom zimskih hladnih dana obozavam da napravim Eskimko sladolede iz kesice :)



    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Probacu ovaj recept, a ove sladolede obozavam!
    jovanaslife.blogspot. com

    ОдговориИзбриши
  8. Iskreno, više sam fan čokolade.
    Sladolede skoro nikako ne jedem, ali moram priznati da ovaj tvoj recept zvuči fenomenalno! ☺

    ОдговориИзбриши
  9. Ja koliko god puta radila sladoled nikad neće ispasti dobro. Pokušavam i pokušavam, ali jednostavno ne ide. Ipak ću isprobati ovaj recept, možda mi se posreći :) Volim i sladoled i čokoladu, ne mogu se odlučiti :D

    bernardsinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sladoled!!!
    Nikad nisam pravila domaci sladoled, probat cu svakako :D

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post. :)
    Čokolada ili sladoled? Hm, jako teško pitanje, bar za mene jer obožavam i jedno i drugo. :D

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  12. Uvijek ali uvijek bih odgovorila ''čokolada'' na to pitanje jer sam stvarno veliki ljubitelj čokolade i svega čokoladnog i pored svih slatkiša i sladoleda, čokolada će uvijek ostati vrh za mene.
    Jako dobar post Anja, super slike kao i uvijek. I moja mama ponekad pravi domaći sladoled i meni je iskreno puno bolji od kupovnog :D <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  13. Uvijek imam domaćeg sladoleda u frižideru, i svakako bi rekla sladoled. ovo moram probati <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  14. Vau Anjaa! Fantastičan post! Slike su *_*
    ja isto ne volim slatkiše tako neke više volim nešto rashlađujuće poput sladoleda ili recimo kolača (torti) nekako to je kremasto, osvežavajuće i raznovrsnije od čokolade, čipsa, itd.. Super ideja, probaću je ali kada zalihe iz prodavnica nestanu hahaha :D
    Još jednom, extra post :*

    Iva sa bloga Iva's special section: bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Divan post Anjice,isprobacu recept cim budem stigla od skole koja je pocela <33!Kako bih ti rekla uvek se opredeljujem za slatko,nebitno sta to bilo haha <33 :)!Divne su slicice :)!

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post kao i recept! Skroz se slažem s tobom. Nisam neki ljubitelj čokolade ali sladoled bi mogla jesti po cijele dane haha. ♥ :D

    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Sve je super, ali naziv posta mi je izdominirao hahah :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Stetaa sto ne voli maline, jer mi sladoled tvoje mame se cini jako ukusno i definitivno cu ga oraviti. :D
    Inace, i ja se zimi uvek vise opredeljujem za sladolede nego za toplu cokoladu :))
    Sjajan post :D
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  19. Ja obožavam maline, tako da sam ti baš zahvalna na ovom postu, haha. :) Stvarno baš šteta što nisi ljubitelj malina, ali verujem da tvji ukućani obožavaju mamin sladoled hehe. :) Odlično, Anjice <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  20. Volim sladoled leti, ali meni je čokolada, čokolada :D

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. I ja sam veliki ljubitelj sladoleda, tako da sam uzivala u postu!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Zanimljiv post!Hm,ne znam,oba dvoje mi zvuce dobro...

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  23. Super je post, obavezno ću probati ovo! I ja sam isto vise ljubitelj sladoleda nego cokolade :) Imas veliki follow od mene, ako želiš, uzvrati 😘
    https://kikaa99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  24. Ako ne voliš maline,probaj sa nekim drugim voćem, na primer jagodama. Ja stalno pravim sladoled od jagoda.

    ОдговориИзбриши
  25. O, ali stvarno. :D Najteže pitanje ikada, ali ikada. Čokolada ili sladoled, to je meni, jednostavno nemoguće. :D Tako da, da, jedemo isti sladoled ( sa slike), pošto mi se čini da je Korneto ili Maximo? ♥ Fotkice su prelepe. ♥ Takodje nisam neki ljubitelj malina, ali savetujem da bar probaš. Jer, možda bude kao sa čokoladom, voliš sladoled od čokolade ali ne i samu čokoladu. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - debata: u čemu je magija petka? ♥

    ОдговориИзбриши
  26. new post is up on my blog https://kristtinnah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  27. new post is up on my blog https://kristtinnah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши