25. јануар 2016.

Proizvodi koje (ne) volim u poslednje vreme! #3

Došlo je vreme da se ponovo pozabavim preparativnim i dekorativnim stvarčicama koje sam koristila i volela u poslednje vreme. Ovoga puta sam imala tu sreću da mi svi novi proizvodi koje sam isprobala sasvim odgovaraju. Trenutno koristim neke stvarčice kojima nisam sasvim oduševljena, ali ne bih odmah da ih označim kao loše. Njima ćemo se pozabaviti u narednom postu iz ove rubrike. Sada pogledajmo šta sam to posebno volela u proteklom periodu. :)



Bioten vlažne maramice za suvu i osetljivu kožu
Do nedavno sam koristila zelene Biotenove maramice (za normalnu u mešovitu kožu), koje su mi sasvim odgovarale, bez obzira na to što je moja koža suva. Sada sam uzela ove roze i takođe su odlične. Koristim ih za skidanje šminke sa lica, mada nakon njih uvek koristim i gel i tonik, jer osećam da mi je tek tada lice sasvim čisto. Ne iritiraju mi oči i stvarno su nežne, verujem da će svima odgovarati.


Labello Lip Butter - Vanilla & Macadamia
Konačno sam ga kupila i oduševio me je. Miris ovog proizvoda je, po mom mišljenju, identičan kao miris Kinder čokolade, koju obožavam. Koristim ga svake večeri pre spavanja, dok preko dana uglavnom stavljam labela u stiku. Nehigijenski je da kopam prstima po ovoj kutijici kada sam u školi ili negde van kuće gde ne mogu da ih operem. Divan proizvod, koji je praktično nepotrošiv! Čim ponovo odem do DM-a, uzeću i onaj sa malinom. :)



Aura tečni mat karmin - 610 Vivid Feel
Oduševljena sam ovim mat karminom! On je rozikaste boje, ali nije taman i prenapadan. Baš u subotu sam išla na 18. rođendan, gde sam i jela i pila, i cele večeri se bukvalno nije ni mrdnuo sa usana. Usne sam oivičila olovkom koju ćete videti u nastavku, stavila sam ovaj karmin u jednom sloju i na kraju večeri je bio isti kao i na početku. :)



Aura olovka za usne br. 32
Ovo je olovka koju u specijalnim prilikama koristim uz gore pomenuti mat karmin, a ovako je stavljam skoro svakog dana kada idem u školu preko celih usana. Ova dva proizvoda su moja dobitna kombinacija kada su usne u pitanju, obožavam ih! :)


Economic parfem br. 309 (Prada Candy)
Prada Candy je moj omiljeni parfem. Kao što znate, on je vrlo skup, pa ga menjam ovim mališom koji je savršen. Dugotrajan je, savršeno miriše i uvek me neko pita koji parfem koristim. :)


Gabrini lak za nokte br. 613
Ovaj lak je stvarno odličan! Njegova boja je sjajna, trajnost takođe. Kupila sam ga kod Kineza još pre više od godinu dana, onako u prolazu, i nisam ga često koristila, ali sada mi se baš dopada. Uglavnom ga namažem u dva sloja, mada možete i jedan (neće biti providno) i preko stavim Golden Rose nadlak, i stvarno mi traje. :)


Golden Rose Rich Color br. 24
Nedavno sam ostala bez lepog crvenog laka. Tražila sam lepu nijansu crvene, koja nije suviše jaka i ovaj lak mi se najviše dopao. Dovoljan je jedan sloj, ali moram da naglasim da mu trajnost nije jača strana. Uz bazni lak i nadlak može da izdrži par dana, ali ako ga samog mažete, ne očekujte mnogo.



Aura - četkica za senčenje
Ovo je jedna od novijih Aurinih četkica koja mi se baš dopada. Zamerka je jedino što je malo veća nego što bi trebalo, ali naučila sam da radim sa njom. Izvinite što je malo prljava, ali koristila sam je u subotu i nisam stigla da je operem. :D


Syoss sprej za kosu
Ovaj sprej sam kupila još letos, ali ga nisam mnogo koristila. Nedavno sam počela intenzivnije da ga koristim i oduševljena sam time koliko mi dugo drži kosu ravnom. Moja kosa je, kao što verovatno znate, vrlo talasasta. Peglam je svake druge večeri, tj. kad god operem kosu. Uglavnom mi jedan dan bude ravna, a već drugog dana se skroz uvije. Pomoću ovog spreja mi i drugog dana bude lepa i ravna. Pošto kosu peglam sloj po sloj, na svaki štrcnem po jednom (od sredine kose ka krajevima) i bude super. :)

Da li ste koristili neke od ovih proizvoda i da li delite moje mišljenje?
Ja sada idem da odgovaram na pitanja iz rubrike #AnjaSavetuje (post izlazi ovih dana, pošto me stalno pitate... bila sam vrlo zauzeta i nisam stigla da se ranije pozabavim time, nadam se da me razumete), a vama želim uspešnu radnu nedelju!

Volim vas!



29 коментара:

  1. Odličan post Anja! Ja imam gabrini lak, takođe sam oduševljena! Slike su savršene kao i uvek♥

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da nisam ni jedan proizvod probala sem onog crvenog laka (2.)! Odličan post!!!



    Na mom blogu Study & DIY značilo bi mi da pogledaš:
    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Prva sam, jeeej :D
    Aura absolute matte je najbolji mat ruz koji sam probala i prva nijansa koju sam kupila je bila bas 610 :D Sada imam 6 razlicitih nijansi,a sigurno ce ih biti jos. I olovke su im takodje sjajne. Bas sam pre par nedelja kupila istu ovu cetkicu :D Slucajnost ili sudbina? :P Moram da pohvalim i Aura Cover me korektore, koji su dosta povoljni, a pritom vrlo kvalitetni. Skoro sam kupila Aura resistant crveni lak (opsednuta sam Aurom :'D) u nijansi 417-Ready Steady,Red! i bas mi se dopada. Postojan je, jasne crvene boje, dosta dugotrajan. Jeste da je malo skuplji u odnosu na essence-ove lakove (znam da ih i ti volis :P), ali se svakako isplati. Planiram da probam neku od njihovih olovki za obrve i neki od Aura long lasting ruzeva(tako se zovu, je l'?). Ovaj labello lipbuter planiram vec duze vreme da kupim, ali nikako da dodje na red, a bioten proizvodi mi inace ne odgovaraju :( Pozz:)❤

    ОдговориИзбриши
  4. Anja, za sta konkretno sluzi ovaj sprej za kosu? I ja imam vrlo jakse lokne i cela kosa mi je kovrdžava pa muku mucim kad je ispeglam(osim kad odem kod frizera)
    I da, planiram ovaj aurin mat karmin daprobam vec jedno duze vreme. Ja imam suvu kozu a ove bioten maramice me blago peckaju, skoro da ne osetim. Ali kada ih koristim, koza mi se strasno umasti.
    Obozavam ovakve postove, nadam se da ce ih biti cesce! Ljubim te Anja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne verujem da bi ti u tom slučaju pomogao, moja kosa je talasasta, ne kovrdžava, i na njoj mi uspeva, ali na krupnijim i jačim loknama verovatno ne bi. Na njemu piše da obnavlja, jača vlasi, daje sjaj, protiv ućebavanja, pruža zaštitu od toplote i iskrzanih krajeva i daje vitalnost :)
      Potrudiću se da češće pišem ovakve postove ♥♥

      Избриши
  5. E anja slazem se za Golden rose lak, moja preporuka su Malena lakovi jako su dobi i kvalitetni ako nisi koristila odusevices se ❤ on je inace 140dinara na popustu u Liliju kod nas je 110dinara, a Golden Rose je 200 i nesto mislim skoro 300dinara i nije nesto uopste spada sa nokta brzo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam dva Malena laka, jedan crveni i jedan breskvasti (koji mi je mama skroz potrošila :D) i slažem se da su super. Kupiću još neki kada odem u Lilly, ove sam kupila još prošle godine, a nekako sam ih skroz smetnula sa uma :) ♥

      Избриши
  6. Koristim isti GR lak i potpuno se slažem sa tobom. Nekada mi i stoji, ne mogu da poreknem ali ima dana kada bukvalno ''ne mirujem'' i onda ispropastim lak i posle spavanja. Vauu. Ja sam probala labello od maline i ne samo što hidrira odlično, već miriše božanstveno! Ja sam htela da kupim prvo to, ali nije bilo u prodaji. Mislim, nesta je tog a ostalo je samo original i od maline. Medjutim, primetila sam da se usne brže zamire kada stavim tanak sloj tog labella po danu 2 puta dok sam, primera radi, na računaru nego da da držim celu noć u debelom sloju na usnama jer ga onda u snu ''pojedem''. Nisma probala olovku za usne, ali imaš tople preporuke od mene za BROOKLIN olovku za usne jer dugo traju, imaju prelepe nijanse i mat su što je savršeno! A cena je oko 2000 dinara! Ja sam njima oduševljena i imaš sve moje preporuke za nju! ♥♥♥

    Novi post: Senny

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao izvini! Ne košta oko 2000 din nego oko 200 din. Moja greška (u pisanju). :)

      Избриши
    2. Hvala ti na preporuci, baš ću probati ako naiđem na njih ♥♥

      Избриши
  7. Super post, ovi proizvodi izgledaju fantastično! :) Jedina stvar od svega koju sam probala i obožavam je Labello lip butter, imamo identični :) Jedva čekam isprobati Aura kozmetiku koja napokon stiže u Hrvatsku :* Ako nisi vidjela, novi post je na mom blogu --> http://fdiarybyz.blogspot.hr/2016/01/online-haul-banggood-sammydress-cndirect.html

    ОдговориИзбриши
  8. Imam isti Gabrini lak *o*. I sve ostalo izgleda zaista dobro, ja sigurno uzimam ovo "Kinder" labello :). Ne moraš da žuriš sa #AnjaSavetuje, videla sam koliko komentara je bilo, razumljivo je i ako ga objaviš za mesec dana, teško je sve to postići, zavidim tebi što to možeš :) <3.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja imam ovo labelo,ali od borovnice zaista je odlično.Koristim ga godinu dana i više,a izgleda kao da je kupljen pre nekoliko dana ☺.Olovka mi je zapala za oko,pa ću je sigurno isprobati ☺♥.

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post. Nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda,ali bih bas voljela isprobati Labello Lip Butter, svi kazu da su odusevljeni. :)

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Labello lip butter sam čak nakon godinu dana korištenja uspjela potrošiti, a sada koristim onaj od maline koji mi je odličan kao i prvi. :D
    Aurini ruževi mi se čine predivnim i nadam se da ću imati priliku da si uzmem neki. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, zaljubljenica sam u Aurine ruževe!

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Iz ovog posta nisam probala samo sprej i Aurinu cetkicu. Za ostale proizvode delimo isto misljenje, a favoriti su mi definitivno Aura mat ruz i Economic parfemcici. Nisam isprobala bas taj broj parfema, ali taj je sigurno sledeci! Preporucujem ti ih u brojevima 205 i 210, savrseno mirisu! Noktici su ti divni. Volim tvoje preporuke, i trebala bi cesce da pises ovakve postove. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super post!

    Poseti moj blog i i ako se uclanis,ostavi komentar na nekom postu kako bih ti mogla uzvratiti ...

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Obavezno uzmi i Lip butter od maline. Odličan je, a o mirisu da ne govorim!*-* Aura konačno dolazi i u Hrvatsku, nadam se da će doći i u moj grad i definitivno ću uzeti ovakav ruž kao što i ti imaš. Boja je baš lijepa. :) A ovaj Syoss sprej, da li štiti kosu i od vrućine ili samo pomaže pri ravnjanju kose? :)

    Uskoro giveaway, pa se učlanite na moj blog http://mylittlecorner0102.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Meni se sve sviđa, imam skoro sve od toga,ali nzm zasto, imam taj ekonomik parfem, imala sam ga u dosta nijansi i jednostavno ne zadrzava se na meni više od 15 min,kasnije kao da ga nisam ni stavila.
    Inače, labello je savršeno i preee *--* miriše, a nijansa karmina savršenaa ƒ ❤

    ОдговориИзбриши
  17. Imam Aura mat tečni ruž u istoj nijansi i, takođe, sam prezadovoljna! I labelo imam sa mirisom maline, odlično je, a moja mama ima ovaj i takođe je zadovoljna.

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post Anjice,nikada nisam probala nijedan Aurin mat tecni ruz ali posle ovog teksta sigurno hocu :)


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  19. Anjice,htela sam da te pitam,koliko kosta taj Aurin mat tecni karmin?

    ОдговориИзбриши
  20. Odlican post, imam isto labelo samo od maline, i obozavam aurinu sminku <3333 http://teabeatyblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  21. Kupila sam ovaj Aurin mat sjaj i mogu ti re'i da je stvarno odli;an! Moj je u nijansi 613, ali mi se i ova boja mnogomogomnogo dopada! ^^ ♥

    ОдговориИзбриши