01. децембар 2015.

#AnjaSavetuje: Nova rubrika na blogu!


Kao što većina vas zna, pre blogovanja sam se dugo bavila savetovanjem. Naravno, iz čiste zabave, potrebe i želje da nekome pomognem. I sada svakodnevno odgovaram na mejlove i Fejsbuk poruke i trudim se da izađem u susret onima koji žele moju, makar minimalnu pomoć. Nemam vremena da se bavim ask-om, jer mi oduzima mnogo vremena koje, nažalost, nemam, ali došla sam na jednu ideju i nadam se da će biti prihvaćena sa vaše strane. :) 

Naime, jednom nedeljno ili jednom u dve nedelje, u zavisnosti od broja pitanja, objavljivaću postove u kojima ću odgovarati na vaša pitanja. Ispod svakog od tih postova, počevši od ovog, možete da mi ih postavljate. Naravno, vaša pitanja mogu da budu anonimna. Mogu to da budu pitanja u vezi škole, prijatelja, ljubavi, porodice, neka intimnija pitanja itd. Uopšte ne treba da se stidite, jer sve može da bude anonimno i niko neće znati da ste baš vi postavili određeno pitanje. 

Pre nego što uopšte uplovimo u ovu seriju postova, znajte da sam ja samo jedna 18-godišnjakinja koja se ovim ne bavi profesionalno i koja sve savete piše na osnovu svog mišljenja, iskustva ili stečenog znanja.



Postavljajte pitanja, a ja ću rado odgovoriti na njih u postu koji vas očekuje naredne nedelje. :)


34 коментара:

  1. Odlicna ideja za post.
    Stvarno u pravo vrijeme.
    Naime danas sam saznala da nam vise nasa razrednica nece predavati i da cemo dobiti novu. To je mnoge pogodile isto kao i mene. Naucila sam se na nju i njezin stil predavanja i slobodno mogu reci da najbolje objasnjava od svih. Imam osjecaj da dolaskom nove profesorice cu dosta popustiti. Imas li neki savjet za mene.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post,drago mi je sto kreces novu rubriku!U drustvu sam obicno ja ta koja svima deli savete i rado pomaze,tako da te podrzavam i razumem...Ako budem imala neko pitanje,bez suzdrzavanja cu ga postaviti <3!

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post <3 . Imam jedno pitanje za tebe. :) Imam jednu drugaricu iz odeljenja i ona je uvek bila tako reci, "sklona nezgodama". Lepo smo se druzile i sa njom sam nekako bila otvorenija u razgovoru nego sa ostalima. Cak smo rekle i simpatije jedna drugoj. Onda me je ona preko drustvene mreze uvredila, i narednih nedelja upucivale smo samo preke poglede jedna drugoj. Dok se konacno obicnim razgovorom nismo pomirile.Naravno, kada je tu "uvredu" videla moja mama, bila je protiv naseg prijateljstva.Ali umedjuvremenu smo nastavile da se druzimo, ali uvek smo se nekako podbadale, salile na racun jedna druge, sto bi neki shvatili kao vredjanje, ali to nije bilo to. Ne znam posle svih svadja koje smo presle da li treba da nastavimo da se druzimo? Narocito zato sto ona cesto upada u nevolje, a ne zelim i ja da se umesam u to...
    Hvala ako odgovoris na moje pitanje jer vec dugo trazim pravi odgovor. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, ovo mi je bas dobro doslo :) <3 naime, moja najbolja drugarica se sutra ujutru seli u grad koji je 150km daleko od mog... ne znam kako to da podnesem, dopisivacemo se ali nece nista biti isto... :( dolazice samo za raspuste, a to nije dovoljno

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajna tema za rubriku! Slika za nju je predivna! Ukoliko mi bude trebao neki savet, obraticu se!

    ОдговориИзбриши
  6. Одлична идеја,а и знам како добро дајеш савете јер сам пратила твој аск више од годину дана.
    Жељела бих да смршам до Нове Године,почела бих следеће седмице,што би отприлике било једно 20-ак дана,да ли је то могуће и да ли је здраво?И шта да једем и које вежбе да радим?

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Ja sam upisala gimnaziju, matematicki smer. Profesori su nevidjeni, svakoga dana ucim od tri do jedan uvece, ipak, postoje deca sa vezama. Mnogo mi je krivo kad dobijem 3/4 a ucila sam barem 10dana unapred, a neko dobije 5 iako nista ne zna. I podle tu decu pohvaljuju, vode na sajmove, oni dobijaju stipendiju itd. Profesorke/profesori geografije, biologije, fizike su najgori jer samo cekaju trenutak da neko napravi minimalnu gresku kako bi ga zezali. I onda nam te greske nabijajh na nos iz casa u cas i nece da nam dajj dobre ocene. Mnogo se nerviram, ne znam koliko cu moci ovako ne zelim da ugrozim svoje zdravlje, ali ne mogu protiv sebe..

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post!Svidja mi se ova rubrika postova!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mislim da si jedna jako divna osoba i volela bih te upoznati.Sviđa mi se slika,prelepa za ovu rubriku. Pročitala sam sve tvoje postove i mogu ti reći da si napredovala,i da mi se svi tvoji postovi sviđaju. Inače,obožavam NesCafe haha ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Malo me sramota (ne znam sto iako znam da je to normalno) pa cu ovo napisati anonimno. Da li bi ti mogla u tom postu da nam napises sve u vezi menstruacije. Prve znake i slicno. Jos uvijek nisam ,,dobila'' pa zelim da budem spremna. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Divna rubrika! Zaista je lepo od tebe što želiš da pomažeš drugima na ovakav način :) Pratila sam jedno vreme tvoj Ask profil i daješ lepe savete. Sa nekim tvojim odgovorima se nisam baš slagala, ali to je moje mišljenje. Sve u svemu, verujem da ćeš mnogim osobama pomoći ovom rubrikom :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Super anja bas mi je drago, nadam se da ces mi pomoci... Problem djeta, moja drugarica koja je bila u osnovnoj deblja nego ja i u srednjoj u odredjenom periodu je pocela da se hrani slabije i da gotovo onako da kazem gladuje iako ona tvri da ro neradi je smrsala poprilicno, a ja koja sam bila vitka i sve mogla da radim trcim itd sam pocela da se gojim uzasno i da jedem ko nenavid sto mi i majka kaze da se zaustavim i da malo se kontrolisem po pitanju toga. Nekad jedem normalno sve dok majka ne kupi nesto slatko i onda navalim da sve pojedem onako i za jedan dan i bude uzas... mnogo sam ocajna i tuzna zbog sebe... a i moja drugarica vrsi pritisak onako sa njenim izgledom nisam ljubomorna ali kako je ona uspela kako?? Ne mogu cak ni da se uvucem u pantalone stare koje sam nosila pre mesec dana!

    ОдговориИзбриши
  13. Ja imam jedan problem sa prijateljicom. Uvijek smo se druzile zajedno, a sada se jedva pozdravimo. Imam osjecaj da me je odbacila I druzi se sa mnom samo kad nema sa nikim drugim. Jad je pitam da li zeli ici sa mnom doma (pjesacimo) ona uvijek odbije I bira drugu osobu sto me je pocelo strasno smetati. Ja sam pokusala krenuti dalje I druziti se s drugima ali drugacije je I teze. Ona je mozda presla preko toga, ali ja nisam.
    Help !!!

    ОдговориИзбриши
  14. Odlična ideja,mnogo mi se sviđa slika.:)


    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Sjajna ideja za post, svaka cast. Sigurna sam da ces ovakvim postovima pomoci mnogim tinejdzerima kojima je pomoc zaista potrebna, a ne znaju koga da pitaju <3 <3 Puno srece sa ovom rubrikom, mada znam da ce sve biti savrseno :)

    ОдговориИзбриши
  16. Anjice ova rubrika je ZAKON :D Svaka cast na ideji, stvarno nemam reci <3 <3
    E sada moj problem:
    Jako sam povucena osoba i volela bih da se resim ovoga. Imam ja 5 svojih najboljih drugarica sa kojima se mnogo druzim i stvarno smo nerazdvojne, ali kada je u pitanju upozavanje sva se spetljam. Kada god mi ih nema najbolje drugarice, ja uvek stojim sa strane i nemam sa kim da razgovaram iako se sa nekim devojcicama poznajem vec 8 godina. Molim te daj mi neki savet kako da postanem malo slobodnija u drustvu i kako da ne budem ovoliko stidljiva.

    ОдговориИзбриши
  17. Super rubrika Anjice <3 <3
    Skoro sam dobila 3 iz biologije, a ubila sam se uceci. Nisam ucila ni kanpanjski vec redovno, a opet trojka. Od prvog do sedmog razreda sam imala sve petice i mislim da sam dobila trojku samo zbog pada koncentracije ili zbog nervoze (to je redovno kod mene). Ja znam da cu za kraj iz biologije da ima peticu i 100% sam sigurna u to, ali najvise se nerviram zato sto je trojku dobio decak koji ima sve keceve i devojcica koja je polozila vrlo dobro i to samo uz pomoc prepisivanja. Oni nisu pipnuli knjigu vec su sve prepisali, a ja sam se ubila uceci i onda dobijemo iste ocene. Mnogo se nerviram zbog toga, pa te molim da mi das neki predlog kako da se ne nerviram ovoliko. Unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
  18. Draga Anja, ja sam obožavala tvoj ask i tebe, i sada te još više volim i mislim da ti je blog savršen. To ne pominjem često ali uvek mislim. :) Isprva nisam želela da te pitam ovo što ću pitati, ne znam zašto, ali nisam htela. Valjda sam bila u nekom strahu, pojma nemam, ali evo, smogla sam snage i nadam se da ćeš mi odgovoriti.

    Trenutno sam prva godina srednje škole. U razredu sam sa drugaricom i drugom sa kojima inače nisam bila do osmog razreda, ali smo i pored toga uvek bili najbolji drugari. Pre nešto manje od mesec dana, drugarica mi je priznala da se zaljubila u dotičnog druga. Nisam je osuđivala niti išta, ali nisam mogla da zamislim osećaj simpatija prema najboljem prijatelju. Nekoliko dana nakon toga, počela sam da osećam isto to što i drugarica prema istom dečku. Baš mi je bilo čudno i mislila sam da nema šanse da sam se zaljubila u njega, ali jesam. Zaista jesam. I nekako mi je krivo zbog toga, ali sam i srećna, ne znam, čudno je baš. Ja bih ipak želela da joj ga prepustim, jer je ipak ona prva njega našla i sve to, ali ne želim da ga izgubim. A obe smo primetile da je on drugačiji prema meni, mnogo više je sa mnom nego sa njom i ona smatra da sam zaljubljena u njega. Poričem, naravno, ali želim da se sve to konačno razreši i da vidimo i zaključimo šta je šta i ko koga voli, ali ne znam na koji način. Pomozi, Anjice!

    Inače, ovo se možda čini kao neka glupava i luckasta priča, ali mislim da je svakom svoj problem najveći i najteži i da nikoga ne treba osuđivati. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Fenomenalna ideja,ovo će mnogo pomoći mnogima...U sučaju da budem imala neku dilemu zasigurno ću te pitati...Sličice su perfektne.... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Super idejaa! Moja najbolja drugarica se u poslednje vreme ubezobrazila, smeje se na času i tako... Razredni je često opominje i kritikuje. Najgori deo je što se ona uskoro seli i razmišlja o tome da promeni školu. Ja sam dosta vezana za nju, pa ne znam kako će biti bez nje. Ja joj često govorim da još malo izdrži (7. smo razred), ali ona se opet predomišlja. Može pomoć? Ne želim da ode.

    ОдговориИзбриши
  21. Joooj Anja, odusevila si me ovim postom. Stvarno je lepo sto pomazes drugima i mnogo mi je drago sto takve divne osobe postoje :) <3
    Smatram za sebe da sam jako razmazena u smislu pomaganja oko kucnih poslova, ali ne i oko drugih stvari. Nikada me ne mrzi da uzmem knjigu i ucim (pa makar to bio i najnezanimljiviji predmet na celom svetu) i jos godinu dana i bicu vukovac, ali kada se pomenu kucni poslovi kosa mi se dize na glavi :D Sama sebi uvek kazem:,,Od danas, pa svaki drugi dan ima redovno da perem sudove''. Ovo se zavrsi pranjem sudova jedva jednom u mesec dana. Mnogo bih volela da ostanem istrajna u ovome, ali jednostavno nikako da se to dogodi. Ako imas neki predlog kako da resim ovaj problem oko kucnih poslova molim te pomozi mi.

    ОдговориИзбриши
  22. Ah Anja,mnogo mi je drago zbog ove rubrike. ☺


    ---- Sviđa mi se jedan dečko već jako dugo (od početka leta). Tokom leta smo se stalno gledali, ali nikad nismo razgovarali. S početkom srednje pogodili smo se u istu školu.ali u susedna odeljenja. U početku je bilo gledanja i dalje a kasnije je rekao mojoj drugarici da je shvatio da sam zaljubljena u njega i to takoreći da se hvali time,a da nije zaljubljen u mene. Ignorisala sam ga i dva meseca kasnije je počeo da me gleda i da lajkuje slike... Možda sve ovo glupo zvuči,ali ja i čak nakon onoga što je rekao sam i dalje zaljubljena u njega. Shvatam da ne bi trebalo ali ne mogu ga izbaciti iz glave,a mislim da ako mu se zaista sviđam reći će mi nešto ali on ne radi ništa. Šta da radim???

    ОдговориИзбриши
  23. Preprepredobra rubrika Anjice :D <3

    Ovako, pre otprilike dve godine upoznala sam jednog decka koji je od mene stariji 7 godina i koji zivi daleko od mog grada. Zaljubila sam se u njega do usiju, a on je bio zaljubljen u moju sestru od tetke (preko nje sam ga i upoznala) i zbog toga nikome nisam smela da priznam ovo. Zelela sam da se ,,odljubim'' od njega zato sto sam znala da je to bezuspesna ljubav, ali to naravno nisam uspela. On je sada nasao devojku sa kojom ima koliko ja vidim dosta ozbiljnu vezu. Sada kada pogledam njegovu sliku na facebook-u vise ne osecam one leptirice kao pre, ali kada bih ga videla uzivo mislim da bi se oni opet vratili. Stvarno ne znam da li sam jos uvek zaljubljena u njega, ali mislim da nisam, ali da se plasim da ce on nestati iz mog zivota i da ako vise ne budem zaljubljena u njega da cu zaboraviti sve uspomene koje me jako vezuju za njega i koje ne zelim da nikada zaboravim. Volela bih da mi kazes da li ti mislis da sam ja jos uvek zaljubljena u njega. Pretpostavljam da do sada nisi naisla na gluplje pitanje, ali bi mi jako znacilo da cujem tvoje misljenje.

    ОдговориИзбриши
  24. Od svih blogova samo tvoj citam i odusevim se svakim novim postom. Ova ideja mi se posebno svidja. Imam i ja jedno pitanje pa bih volela da mi odgovoris jer bi mi znacilo da cujem tvoje misljenje. ^^ Idem u 8. razred, imam tri najbolje drugarice i simpatiju (on je moje godiste, takodje ali ide u drugo odeljenje). Nisam popularna u skoli ali svakako imam grupicu prijatelja zajedno sa moje tri najbolje drugarice gde me cene, postuju i smatraju za osobu koja je uvek nasmejana, dobro raspolozena i ona kojoj je uvek do sale i kad je to potrebno - ozbiljnost. 'Problem' je u tome sto se moja simpa druzi sa 'ribama' iz njegovog razreda. Iz mog razreda, neka polovina me i ne gotivi, ne znam ni sama zbog cega. Zaista smatram da ne radim nista sto bi ih vredjalo ili uznemiravalo. Ispada da bi trebalo da budem kreten od deteta da bi mene oni prihvatili. Uvek cu biti ono sto jesam, a isto tako zelim da budem popularna. Hoce se to promeniti u srednjoj skoli ili sta smatras da treba da preduzmem po ovom pitanju? Hvala unapred. ♥

    ОдговориИзбриши
  25. Kako da se dopadnem decku, nije iz Srb i ne dopisujemo se. Jos malo dolazi u srb. Nije mi odg na zadnju poruku.Dopisivali smo se jos u avgustu. Svidja mi se nekih 3 god i ja sam njemu pre,ali sam tada drugacije razmisljala i rekla da ga volim kao druga. To je bilo pre nekih godinu dana.Ne znam sta da radim, pokusala sam da ga zaboravim ali ne ide ,i ne zelim da ga zaboravim, zelim da budem sa njim, znam da je daljina u pitanju,ali jos malo dolazi na 15dana. Pomooc ��❤

    ОдговориИзбриши
  26. Oduvek sam bila sjajan djak i imala sve petice i nikada mi nije bilo tesko da uzmem da ucim. Ali otkad sam dobila jako nisku ocenu iz jednog predmeta iako sam mnogo ucila i spremala se za test, ja vise nemam volju za ucenjem zato sto pomislim kako se moj trud nece isplatiti ma koliko god da ucila. Stvarno bih volela da se resim ove misli ali nikako mi ne uspeva. Ako nekako mozes molim te mi pomozi. Inace, ova rubrika mi se mnogo, mnogo, mnogo svidja :D

    ОдговориИзбриши
  27. Auu, znajući kakve savete daješ, imaćeš ovde pune ruke posla. Iskreno se nadam da ćeš sto pre odgovoriti ❤❤❤

    Idem u prvi razred sr skole, nikada nisam bila zaljubljena, ni u vezi. Jedan dečko iz treće se zaljubio u mene. Ali, on se meni ne svidja. Okej, dobar je mzd ovako, ali ne vazi za lepog i popularnog momka sto njemu smeta pa tako glumi nesto sto nije da bi dosao do te pozicije (a meni je odvratno kad neko zudi za popularnoscu). Pise mi poruke vec tri meseca neprekidno, pita da izadjemo, ali ja odbijam zato sto NECU! Eh sad, mislim da sam zaljublnena u njegovog druga. Od kada sam ga prvi put videla na hodniku, stalno ga sanjam, razmisljam o njemu ne samo kad sam sama vec i u drustvu, uvek se radujem odlasku u skoku kako bih ga videla itd. Eh sad, on nije bas lep, ali meni je nekako postao divan. To sto je dobar, kulturan i vaspitan me odusevljava. Stvarno mi se mnogo svidja, sada i fizicki, ali po onome sti sam zakljucila sa hodnika, bas ono sto zelim. Njih dvoje su 'najbolji drugovi', ovaj prvi hoce da se druzi sa ovim sto ga ja volim zato sto njega sve devojke obozavaju (pitam se zasto?), a on kako je dobar uvek ga ubacuje u svoje drustvo, upoznaje sa drugima itd. Imao je jednu devojku u sedmom razredu i od tada nista, jer ne zeli biti sa svakim (tu nam se misljenja podudaraju). Ali, mislim da od nas nista ne moze biti jer je on isuvise fin da bude sa devojkom koju njegov drug voli, sto se tice dr mreza, prijatelji smo na fbu, ali ne prati me na inst. Ponekad nam se pogledi susretnu, ali jako kratko, ne znam kako da se postavim i da li da ga zaboravim, a zelela bih ga jako, makar u prijateljima. No, iz posebnih razloga koje nmg otkriti ja mu se ne mogu prva javiti... :((( Inace, oni su treca god

    ОдговориИзбриши
  28. koliko humano od tebe,drago mi je da nastavljas sa savetovanjem,toliko se radujem,da znas sammo koliko sam bila tuzna kad si obrisala askk <3 :( ovako pitanje: da li je u redu da budem u vezi sa 13 godina? po tebi sta mislis? da li je mnogo rano? sta bi obuhvatala takva veza u 13 godina?

    ОдговориИзбриши
  29. Kako da navedem decka koji mi se svidja da me pozove na drugarsko?

    ОдговориИзбриши
  30. ugojila sam 5.5 kg jer sam počela jesti kao luda i naravno želim smršati,i pošto će mi još malo rođendan i dobiću određenu sumu novca htela bih da uzmem neku spravu za vežbanje ali ne znam koju bih razmišljala sam traku za trčanje ali ne znam da li ću od toga baš moći smršati i zategnuti telo pa mi reci šta mi preporučuješ :D ♥ nadam se da ćeš odgovoriti

    ОдговориИзбриши
  31. Ćaos, Anjice. :)

    Prvo, sve pohvale. Ja sam takođe 18-ogodišnjakinja i mnogo volim da čitam tvoj blog, divan je. :)

    Drugo, nikada ti ranije nisam pisala, ali trenutno imam jedno pitanje za tebe. Budući da i nemam previše pravih prijatelja, svi slave sa dečkima, odlučila sam da Novu godinu proslavim sama, na Trgu u Novom Sadu. Ja sam iz unutrašnjosti, mesta udaljenog oko 50 kilometara od Novog Sada, a mojima ne bih rekla da ću da idem sama u Novi Sad. Znam da je ideja prilično blesava i prilično neuobičajena za mene (od toga što neću da im kažem gde ću tačno biti, a misle da imam mnogo drugarica gde mogu i da prespavam i sve, do toga da ću biti sama u drugom gradu), ali stvarno bih volela da upoznam neke nove ljude i osećam se prilično odgovorno za svoje godine, mislim ne pijem, neću da pravim gluposti, naprosto želim da se udaljim od svih njih, nikome ne kažem gde ću biti i vratim se ujutru. Šta misliš o tome? I ne, molim te, nemoj me ubeđivati da kažem mojima, jer oni bi me verovatno pustili, samo bi smatrali da bih trebala onda da idem sa mlađom sestrom ili sa njima, ali nije stvar u tome, ja to naprosto ne želim. :)

    ОдговориИзбриши