18. новембар 2015.

Proizvodi koje (ne) volim u poslednje vreme! #2

Kao što verovatno već znate, na početku svakog meseca, kroz slike i lifestyle favorite volim da se vratim na prethodni mesec. Proizvode za negu i lepotu tada uglavnom zaobilazim. Zašto raditi isto što i drugi? Zato vam danas predstavljam 6 proizvoda (ovoga puta nema šminke) koje sam u poslednje vreme intenzivno koristila ili, nasuprot tome, isprobala nekoliko puta i prosledila mami. :)


Posedujem dosta Avonovih proizvoda, jer su moje drugarice Avon dame i teško ih je odbiti. :) Ova dva proizvoda, iz iste kolekcije, sam koristila i prošle godine, i volela sam ih više nego sada. Miris je lep, ali verovatno sam ga se zasitila. :)
Krema za lice (Avon care - cocoa butter). Dosta je masna, ali u isto vreme lagana i brzo se upija u kožu, pa će osobama koje, poput mene, imaju suvu kožu, sigurno odgovarati.
Krema za ruke (Avon care - cocoa butter). Ja ne volim kreme za ruke. Mažem ih tek ponekad, kada je napolju jako hladno, ali nikada nisam imala problema sa sušenjem i pucanjem kože na rukama. Svi tvrde da je odlična kada je hidratacija u pitanju, ali ja to ne mogu da kažem, jer, kao što rekoh, moje ruke nikada nisu bile u lošem stanju. 


Do nedavno sam koristila Biotenov gel za čišćenje lica, za normalnu i mešovitu kožu. Odgovarao mi je, iako je moja koža suva. Kada sam ga potrošila i otišla da kupim drugi, u dm-u ga nije bilo, pa sam kupila ovaj Balein, a usput pokupila i tonik, jer mi Biotenov tonik iz iste kolekcije ne odgovara, i naravno, prosleđen je mami.
Balea gel za umivanje sa mirisom grejpfruta za sve tipove kože. Stvarno me je oduševio, i i dalje me oduševljava. Odlično čisti lice, skida šminku, čak ga utrljavam i u oči i uvek mi skine maskaru, a oči me apsolutno ne peku. Ima sitne granulice, prijatan miris, na pumpicu je, što je odlično, tako da vam ga stvarno preporučujem! 
Balea matirajući tonik i puder sa mirisom maline za sve tipove kože. Pogrešila sam što sam se opredelila za miris maline, jer ja maline ne volim. Jedino mi taj miris malo smeta, jer je poprilično intenzivan, ali tonik kao tonik je stvarno okej. Ne mogu da kažem da je najbolji, jer su meni svi tonici slični, ali stvarno je u redu. On se promućka pre korišćenja, jer se taj nazovi puder nalazi na dnu i bele je boje. Da li matira ili ne - ne znam, jer kod mene zapravo i nema šta da matira jer mi je koža suva.


Balea pink flame dezodorans. Do nedavno nisam probala nijedan Balea dezodorans. Ne sećam se tačno kojim povodom, ali pre nekog vremena mi je tetka kupila ovaj Balein. Brzo sam ga prosledila mami, jer mi se nije svideo. Miris mi se ne dopada, ali nisam dobra u opisivanju. Ima i dosta alkohola, pa i ne pomišljajte da ga naprkaste ispod pazuha odmah nakon brijanja/depiliranja.
Nivea fresh natural dezodorans. I ovaj dezodorans sam dobila, krako ga koristila i prosledila mami. Ne volim Niveine dezodoranse jer me jako guše, ali vrlo su nežni za kožu i između ova dva- pre bih izabrala Nivein, mada taj zagušljivi miris sve kvari.

To bi bilo sve. U poslednje vreme isprobam neke nove stvarčice o kojima ću vam pisati u narednom postu ove tematike. Čitamo se narednih dana. Ljubim vas!


24 коментара:

  1. Odlican post!Ja obozavam Niveine dezodoranse i jako mi se svidja njihov miris!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,ja isto ne volim Nivea dezodoranse jer su stvarno uzasno zagusljivi☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Čula sam dosta preporuka za Avonovu kremu za ruke, tako da planiram da je u skorije vreme nabavim jer mi je koža na rukama stalno suva.. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, svaka cast :) Slike su divne. Probala sam Balea gel za umivanje i stvarno je savrsen :D
    Nedavno sam zapisala post na slicnu temu, pa ako zelis pogledaj :)
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/11/proizvodi-koje-koristim-u-poslednje.html

    ОдговориИзбриши
  5. Verujem da su Balea proizvodi odlični,jer zaista jesu.Ja Nivea dezodoranse ne koristim stalno jer im je miris mnogo jak. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Balea proizvodi su extra! Obozavam Nivea dezodoranse! :) Slike su ti prelepe
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan postić draga! Volim ovakve postove. Ovaj Balein gel izgleda super! ☺♥

    ОдговориИзбриши
  8. Imala sam ovu Avon kremu za ruke i mene je douševila, nameravam da je naručm i za ovu zimu, jer je super (i predivno miriše) :)

    ОдговориИзбриши
  9. Takođe imam Balein dezić i nije mi se svidio taj '' neopisivi miris '',a za Balein gel imam samo pohvale..

    U svakom slučaju odličan post !

    www.mdiaryonline.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post.Lepo je to što si iskrena,što je retkost sada.:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Imam Avon kremu za ruke sa kakaom i obožavam je, mirišem je nonstop :). Ostale proizvode nisam probala, ali mi se na prvi pogled sviđa ovaj Balea gel za čišćenje lica, dugo tražim gel koji odgovara mojoj koži i obavezno ću ga isprobati :).

    ОдговориИзбриши
  12. Avonova krema za lice je nešto što bih definitivno trebala da probam. Koža lica mi je jako suva, pa bi mi nešto malo masnije jako prijalo. Odličan post, kao i fotke. :-)<3

    ОдговориИзбриши
  13. Fenomenalan post :) Sa Beleinim gelom si me moram priznati privukla ,jer trenutno nemam nešto određeno čime bih mogla da čistim oči od maskare a da me oči posle toga ne peku... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  14. Proizvodi su zanimljivi :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Obožavam miris maline kao i vanilu.Balea proizvode obožavam,pogotovo njihove kremice.Moram kupiti ovaj Balea gel za umivanje,mislim da je super..barem kako si ga ti izrecenzirala. Sjajan post.Slike su super,draga Anja. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Super post, pratim te pa možeš i ti mene ako želiš :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  17. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam koristila Biotenov tonik, bio je super. Medjutim, od skoro sam presla na Garnier micelarnu vodu. Predobra je, probaj je. Ovaj Balein tonik mi bas privlacno deluje zbog mirisa, probacu ga. :)

    ОдговориИзбриши
  19. I've never tried any of these products, so they can not specifically comment on this post.


    adra12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Super post! Slike su ti savrsene. Jako mi se svidaju :)
    Od ovih proizvoda imam samo Balea Waschgel. Nedavno sam ga kupila pa bas i ne znam previse o njemu. Do sada sam ga koristila par puta i mislim da je zbilja super. Vidjela sam i taj tonik,ali ga nisam kupila. Ni ja bas previse ne volim miris maline pa ne znam bili mi se svidio.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Sad sam stvarno u dilemi, uzeti Avon kreme ili ne? Super ti je post! :)

    http://croatianfashiongirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzmi slobodno, jako su dobre i super mirišu (kokos-kakao), miris ne može da ti se ne svidi. Fora je u tome što meni svi mirisi jako brzo dosade, a i više sam tip za voćne, letnje mirise, ti zimski mi nisu toliko privlačni :)

      Избриши
  22. Slike su savrene Anja, tako imas dara za to, i ako imas super kameru i sve, treba znati slikati, nije sve do piksela i marke! Post je stvarno fanstastica, sve pohvale!

    Novi post na mom blogu, komaj ako zelis i pretplati se---uzvracam!
    www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши