10. новембар 2015.

OUTFIT | One fall day


Drugari, kako vam protiče mini raspust? Nadam se da uživate, jer vam stvarno zavidim! Mi (Vojvođani) smo ove godine lišeni jesenjeg raspusta. Imamo samo sutrašnji dan na raspolaganju. Ja ću se potruditi da ga iskoristim i da se valjano odmorim do vikenda. Pre nego što zakoračim u čuvenu sredu i otpočnem sa danom relaksacije, donosim vam jedan outfit post.
Verovatno ste začuđeni, isto koliko i ja sama. Nisam tip za makeup i outfit postove, više sam usmerena na lifestyle teme, ali promene uvek dobro dođu. Telefon je i ovoga puta zamenio fotoaparat onoliko koliko je mogao. Ovo je jedan klasičan outfit koji volim da nosim u školu ili uopšte za neke ne toliko posebne prilike. Tu su klasične crne pantalone, bodi majica, čizmice i džemperić. :)





Džemper - New Yorker;
Čizme - Šafran;
Pantalone - butik 'Beba';
Novčanik i ogrlica - poklon :)

30 коментара:

  1. Baš mi se sviđa ovaj post. :)
    Kao što i sama kažeš, promene uvek dobro dođu tako da mi je drago da si stavila nešto drugačije na svoj blog. :)
    Džemperić je presladak ☺.
    Želim ti predivan sutrašnji dan i da se lepo odmoriš! <3

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Novcanik i ogrlica mi se posebno svidjaju. :)
    Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se sviđa ovaj džemperić, mislim da ću ga kupiti :)

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je predobar!
    Džemper mi se najviše sviđa,moraću da ga kupim.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj mini raspust mi je zaista priustio da se malo odmorim od skole.Ali,vec od cetvrtka je sve po starom.Autfit je predivan!

    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno izgledaš! ❤ Ovih 4-5 dana sam se koliko-toliko odmorila. Dobro bi mi došao još koji dan, ali neću da se žalim. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, pratim tvoj blog već od ranije i volim da čitam svaki tvoj predhodni post iznova i iznova. Outfit je predobar, džemper i čizme su hit. Ako nije tajna, odakle si? Temerin, Novi Sad možda..? Sve u svemu odličan post, kao i blog. <3 <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ne kontam,vi sada imate raspust?Mi smo imali pauzu 2. i 3. novembra,poslije tromjesjecja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sutra je državni praznik, tako da svejedno ne idemo u školu, a u svim delovima Srbije, sem Vojvodine, nije se išlo ni juče ni danas, to je kao neki jesenji raspust takođe dva dana + vikend, takođe posle tromesečja :)

      Избриши
  9. Sve je preslatko,bas lepo sto si malo promenila temuu <3!Svidja mi se :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan je ovaj outfit. I ja takođe više volim lifestyle teme. Obožavam ovaj tvoj džemper!! Odličan post!!
    http://svetjednedevojke.blogspot.rs/2014/11/sta-raditi-ovog-produzenog-vikenda.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan outfit.Džemperić je prelep.:)



    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Savrsena si,jedva cekam sledeci post. 👆👌👍❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  13. Dzemper mi se bas svidja,aztec print je sad u trendu i super ti je torbica :*

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlična si Anjice. Kombinacija je divna, džemperić mi se baš dopada. :)<3

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan outfit.
    Džemper je prelep. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Super outfit!:) a što se tiče raspusta nemam ga. hah

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Outfit je odlican i dosta podseca i na jesen,sjajno sklopljeno!Ti si mnogo slatka :*

    ОдговориИзбриши
  18. Znam da je glupo, ali da li mi mozes slikati, ili prepisati stranicu zoranine knjige gde govori kako napraviti swlfi i kad ga postaviti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pošto ovde ne mogu da ubacim sliku, a o tome piše na tri stranice, javi mi se preko mejla, pa ću ti poslati fotografije. Nemoj da te je sramota, meni nije problem :)

      Избриши
  19. Kombinacija je super! Dzemper je boanstven!



    http://thetalesoffluff.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Veoma lepa jesenja kombinacija, posebno mi se svidjaju cizmice! :)

    ОдговориИзбриши
  21. Mnogo mi je drago što si i ti počela da postavljaš outit postove! Ovaj je predivan i radujem se onima koji slede! :)

    ОдговориИзбриши