01. новембар 2015.

November To - Do List !

Oktobar nije moj omiljeni mesec. Volim jesen, ali oktobar najpre obeleže učenje i stres, pa tek onda šareno lišće, vatrica koja pucketa, džemperi i topli napici. Moj oktobar je bio poprilično uobičajen. Posebnim ga je učinio samo rođendan moje najbolje drugarice koja mi se pridružila u svetu odraslih. Poslednjeg dana meseca, juče, išla sam na Sajam knjiga i već narednih dana čitaćete... pa, nešto o tom danu, tom iskustvu i o tome šta sam kupila. Danas, prvog dana novembra, i drugog dana ovog sjajnog vikenda, moja mama je konačno došla kući i svi se iskreno nadamo da će nakon 9 meseci napokon biti zdrava i ista kao i pre. Uz papirić i olovku, toplu kafu i po koju kockicu čokolade, sastavljam listu planova za naredni mesec.


1. Početi sa učenjem za prijemni;

2. Popraviti ocenu iz sociologije;

3.  Pisati postove (mnogooo) češće nego proteklog meseca;

4. Piti više vode i čajeva;

5. Jesti više voća;

6. Odneti fleš sa fotografijama u foto radnju;

7. Odneti sat na skraćivanje kod sajdžije;

8. Odlazak na spavanje najkasnije do 22:30;

9. Fotografisati jesenje dane čim se fotoaparat 'vrati' iz servisa;

10. Pročitati najmanje 5 knjiga.


Još jedan pokazatelj da je ovaj mesec sjajno počeo, jeste brojka od 300 čitalaca. Hvala vam do neba! Lepo je znati da postoji toliko ljudi koji prate ono što radim, koji redovno čitaju moj blog i koji cene moj trud. Nikada nisam vodila računa o brojkama, ali nemoguće je ne pomenuti koliko mi vaša pažnja i vaši komentari znače. Upravo čitam 'Onlajn devojku' od Zoelle, knigu koja mi daje veliku količinu inspiracije koja će se, sigurna sam, kvalitetno preneti na naredne postove. :)


25 коментара:

  1. Cestitam na 300.citalaca.Dobra lista,sa uzbudjenjem cekam naredne postove ♥♥


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam od srca na 300 čitalaca, zaslužila si ♥! Jedva čekam da pročitam tvoje utiske sa Sajma :).

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam ti na 300 čitalaca, zaslužuješ mnoooogo više! Želim ti da ispuniš SVE sa svoje to - do liste, a pogotovo to sa češćim pisanjem. :)

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam na 300 čitalaca, zaslužuješ doosta više. Jedva čekam tvoje naredne postove, i nadam se da ćeš ispuniti čitavu to do listu za naredni mesec :) <3


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam na 300 citalaca :) ♥
    Drago mi je da se tvoja mama vratila i nadam se da ce sve biti kao pre :)
    Lista ti je odlicna.I ja imam nesto isto za uraditi♥

    justbeyourself31.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka cast na 300 citalaca, sasvim sam sigurna da ce ukoro biti i nas 3000.;-) ♥ Novembarski planovi su ti stvarno sjajni.♥ Ja ovog meseca takodje planiram da budem sto redovnija na blogu, da procitam sto vise knjiga i ostanem dobar djak.♥:D

    ОдговориИзбриши
  7. Fenomenalan post :) Dala si mi ideju da bih i ja mogla sastaviti jednu ovakvu listu :) Ja sam već pročitala ovu knjigu i zaista je odlična... I čestitam ti na 300 čitalaca zaista si ih zaslužila :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je zbog tvoje mame, nadam se da ce biti kao prije. Takodjer, ljubomorna sam na tebe. Voljela bi da citam knjige koje ti imas, mi u Bosni nemamo bas priliku da ih kupimo, a ova od Zoelle se cini vrh, kao i od Zorane.
    Divan post, inace☺❤

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam na 300 čitalaca! Imaćeš i više, sigurna sam, zaslužila si mnoogo više! ☺
    Moraću i ja negde da nabavim Onlajn devojka-u! ;)
    Inače, jel to novi baner? Super je! ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja ovakve liste obicno sastavljam na kraju stare i pocetku nove godine medjutim nije losa ni ova ideja da se sastavljaju na kraju svakog meseca. Nemas pojma koliko mi je drago sto se tvoja mama konacno vratila kuci. I iskreno se nadam da je konacno ceka ozdravljanje.
    Inace treca stavka je kao stvorena za mene :D Odavno sam htela i da pocnem u sebe da unosim sto vise vitamina kroz voce i povrce. Jos jedna zdrava navika koju zelim da uvedem jeste i lezanje pre ponoci. Koliko god se trudila uvek nesto iskrsne i ne pamtim kada sam poslednji put legla barem minut pre 12 sati. I da naravno jos jedna obaveza - nosenje rucnog sata na popravku. Celokupan post , sjajan kao i uvek <3

    Novi jesenji post na mom blogu :
    --------------------------------> http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post.
    Čestitam! Odlična ideja da se napravi lista na kraju svakog meseca.:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Sta planiras upisati ?

    Pogledaje na mom blogu najavz za Q&A i postavljajte pitanja :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/2015/11/najava-za-q.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post! Cestitke na 300 citalaca.
    Novi post na mom blogu:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/11/freeman-maske-za-lice.html

    ОдговориИзбриши
  14. Jaooj ja obozavam sajam.. ♥♥ Inace i ja bih trebalo da uvedem neka pravila koja si i ti rekla za novembar. :)

    Na mom blogu je bas post o sajmu pa pogledaj ako mozes..
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Cestitam ti na 300 citatelja i nadam se da ces ispuniti sve sto si isplanirala☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Vau, stvarno zanimljiv spisak. Uvod sa pocetka je prelep ♥ I ja se slazem oko toga da se cita puno knjiga i pije puno cajeva i vode. ☺
    Zasluzujes sve te citaoce super ti je blog ☺!
    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Planovi pod 3,4,5 definitivno isti!Čestitke na 300 čitatelja.

    Pogledajte > www.mdiaryonline.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Stvarno super post,ja sam takođe čitala "Onlajn devojku",knjiga je predobra.Dala si mi ideju da sastavim neku sličnu listu. :) I da,posetite moj blog,nova sam. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Cestitam ti na 300. citaoca odavno si ih zasluzila <3!Ja sam bas pre neki dan zavrsila knjigu od Zoelle(tacnije u subotu sam je celu procitala) i takodje se osecam preinspirisano,samo zbog obaveza ne stizem da to ispojim :)!Divne fotke :*!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Suuper post Anja! <33

    http://fashionkattdiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  21. Čestitam na 300 čitaoca, zaslužuješ doosta više od toga . Jedva čekam tvoje slijedeće postove jer znam da će biti predivnog sadržaja kao i uvijek i iskreno se nadam da ćeš ispuniti cijelu to do listu za naredni mjesec. :-)

    ОдговориИзбриши