14. септембар 2015.

#iz-anjinog-ugla: Reality show programi

 Septembar je, oduvek, mesec novih početaka. Osnovci i srednjoškolci polaze u školu nakon dvomesečnog raspusta, završavaju se godišnji odmori, leto je na izmaku, a televizijski programi menjaju svoje programske šeme i smišljaju nove projekte koji će privući gledaoce. Ono što je već godinama nezaobilazno, jesu rijaliti programi. Čim počnu, novine su pune šokantnih naslova, prodaju se čim osvanu na trafikama, opsednuti ljudi provode noći prateći ih, a isto tako, kao po pravilu, pokreću se peticije za njihovo ukidanje. Mišljenja ljudi su podeljena, ali jedno je sigurno - ne postoji osoba koja nije bar jednom pogledala ili pročitala šta se to desilo na Farmi, u Parovima ili u Velikom bratu...

Moram da priznam, Parove u životu nisam pogledala! Zapravo, retko kada uopšte prebacim program na kome se emituju. Više sam koncentrisana na kablovske programe, a od naših na Pink i Prvu. Kada sam bila mlađa, mama je verno gledala sve sezone Velikog brata. Dobro se sećam da su pre dve sezone bile sa anonimnim ličnostima. Pobedili su sjajni momci. I učesnici su bili stvarno super. Radili su nedeljne zadatke, zezali su se i prosto su bili duhoviti ljudima kraj malih ekrana. Kada uporedim te sezone sa ovom danas, razlika je drastična! Pre 10-ak dana sam pogledala ulazak u kuću Velikog brata i kada sam videla kakvi su ukućani odabrani, odustala sam od gledanja. Pročitam po koji naslov u novinama ili na internetu, ali da verno gledam - to nikako! Kada je Farma u pitanju, nju, iskreno, čak i volim da pogledam. Ne volim kada dave sa nevažnim stvarima i kada se previše svađaju, ali katkad mi budu interesantni, a i rade nešto za razliku od onih u prethodna dva pomenuta rijalitija. Nekada danima ne upalim TV, ali kada ga gledam, to mi prosto dođe kao razonoda i volim da pogledam nešto što će me zabaviti, a ovo može da me zabavi.


Video iznad je sa kanala Nemanje Vujčića, a on je dečko koji zaista ima šta pametno da kaže. Priča na ovu temu mi se izuzetno dopala, jer se njegov i moj stav u potpunosti poklapaju. Kao što i on kaže - postoje dve vrste ljudi. Jedni su oni koji zaista ne gledaju rijaliti programe i prosto pričaju o nekim drugim stvarima. Drugi su oni koji tvrde da su rijaliti programi čista glupost, a znaju doslovno sve o učesnicima i događajima u njemu. Pritom su glavni hejteri na svim forumima, portalima, sajtovima...

VRLO JE JEDNOSTAVNO: TV programi postoje upravo iz razloga kako bi imali izbor da gledamo šta želimo. Rijaliti programi nisu na svim kanalima i ako vam se ne dopadaju - niste dužni da ih gledate. Međutim, nemojte ni da ih hejtujete. Postoje ljudi koji vole da ih gledaju, a ako niste među njima, bavite se nekim drugim stvarima. Oni sigurno ne bi bili na TV-u da nisu gledani. U današnje vreme, kada gotovo svi imamo kablovsku televiziju, postoje stotine kanala i svako može da nađe dovoljno interesantan sadržaj za sebe. :) Isto kao što smo svi različiti po pitanju hobija i interesovanja, tako nekoga rijaliti programi ne interesuju, a nekome super dođu za razbibrigu i malo smeha. Poštujte tuđa interesovanja, ne hejtujte sadržaje koji isključivo vas ne interesuju i uvek gledajte ono što se vama dopada, a ne nešto što vam nameće okolina. :)

Kakav je vaš stav po pitanju rijaliti programa?
Da li ih gledate?
Mislite li da treba da budu ukinuti? 

33 коментара:

  1. Ja ne gledam. Mada mama kaže da je te gluposti na farmi opuste. :) Baka i deka gledaju Parove i Maldive po ceo dan, tako da svaki put moram da kažem kako me to ne zanima, jer u suprotnom trebam da slušam referat. Nemam ništa protiv njih, jer smatram da ih većinom gleda starija populacija, koja je svoje obaveze zavšila, tj. obezbedila sebe i svoju porodicu. Starijima je to sve izgleda zanimljivo. Samo mi je bezveze to što se Veliki brat emituje na dve televizije . Retko gledam tv, a kada ga i upalim ne menjam kanal sa TLCa. :)

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti se slazem sa tobom! Ja iskreno, nisam neki veliki ljubitelj takvih realitiy-a, ali mislim da i drugi imaju pravo da gledaju sta vole. Mozda se Veliki brat promenio od tih prvih sezona do danas, ali to je stvar ljudi koji su usli u kucu.A tebi zelim sav dalji uspeh na blogu, iskreno, procitala sam svaki tvoj post i moram priznati da imas dara za pisanje :D. Nadam se da ce ti se broj citanja i citalaca duplitati u kratkom roku, a za dalje cemo videti :*.Nastavi tako lepo da pises, i budi ovako origilna kao sto si sada.
    Veliki Pozdrav...<3

    ОдговориИзбриши
  3. Anja bas je originalna tema za pisanje, i super rubrika. Ja niti moji roditelji to uopste ne pratimo, i slazem se bas sa tobom. Ne mogu da shvatim kako neki ljudi i dan i noc gledaju to, a tek da udjes u rijaliti program... Odlican post. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. U pravu si za sve sto si rekla, ja takodje ne pratim show programe, volela sam pre Survivor da gledam i to nisam propustala ni jednu sezonu i pogledala sam par puta americki Survivor, a Velikog brata sam pratila prvu sezonu samoo.Veliki pozdrav Anja, odlican post :-*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se s tobom. Ne volim baš reality programe, no ponekad ih pogledam i nekad su stvarno zanimljivi i smiješni, a nekad su samo svađe i gluposti. I da, super post Anjice. ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Slazem se sa tobom. Ja ne pratim rijalti emisije, medjutim ponkad zateknem sebe da gledam farmu. Jedini problem je to sto je moja mama zaludjena farmom i bukvalno se po ceo dan na televizoru vrti pink rijaliti, cak i nocu. I ne ona ne gleda tv nocu. Stvar je u tome da ona ne moze da zaspi u mraku tako da ja knstantno slusam desavnja na farmi dok se ne uspavam. Ne, mislim da ne treba da se ukinu jer svako uvek moze da promeni kanal u koliko mu se ne dopada sadrzaj.
    Odlican post. Mozes li da mi kazes imena knjiga sa slike ili da mi preporucis neke (osim Musoovih jer sam na dobrom putu da procitam sve njegove knige), hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Knjige na slici su Nora Roberts 'Dragulj moje krune' (ljubavna, duhovita, brzo se čita) i 'Luda ljubav' od Aleksandre Poter (takođe kao i prva). Ispod su knjige Danijele Stil koje još uvek nisam pročitala, pa ne mogu da ti kažem kakve su. Mada, volim gotovo sve njene knjige. Preporučujem ti 'Lepe stvari', 'Zaklete neženje' i 'Sestre'. Obavezno uzmi nešto od Sare Desen, ima sjajne knjige. U poslednje vreme čitam i Sandru Braun, super je. Volim i knjige Nikolasa Sparksa, pa ti i njega preporučujem. :)

      Избриши
  7. Niko u mojoj porodici, pa ni ja, ne gleda rijaliti programe. Ne mogu ih smatrati korisnim ni poucnim, osim ako ne sluze kao primer sta ne treba da postanemo.
    Tv gledam retko, a kad dodje septembar ga i ne palim ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Veliki brat je pre bio zakon, sećam se da smo pratili svako sezonu, ali u poslednje 2-3 godine... Totalno je bezveze! Samo se svađaju i... Jednostavno je glupo, znamo svi. Što se tiče Farme, ne spominjimo je. A tek Parovi... Gluplji šou nisam videla. Gledala sam poslednja tri dana pred finale u trećoj sezoni ili kako god, i gledala sam juče kad je bila ona svadba, šta već. Ovako je užasno prosto i bedno, i kao što je Luna rekla, ne mogu ničim da nas nauče, osim loših stvari. Mada, znam da dosta ljudi voli (da, voli) da gleda rijaliti show programe tako da mislim da ne treba da budu ukinuti. Ponekad posluže samo da se ubije vreme, a neko to voli i verno prati, tako da... ;)
    I samo bih još dodala da mi se sviđa tvoja naslovna slika za ovu rubriku ali da bi bila bolja da si je zarotirala, da se vidi naslov knjige i sve to, ako me razumeš. Nije hejt, samo moje mišljenje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma naravno da to ne shvatam kao hejt, već samo kao konstruktivnu kritiku. :) U pravu si, imam sličnu fotografiju koja je iz drugog ugla, pa ću nju postavljati od narednih postova. :)

      Избриши
    2. Jaoo, ne može se to nazvati ni kritikom, samo kao predlog. Piši još postova, nedostajeeš!

      Избриши
  9. Ja ne gledam te gluposti, jer ipak sam mlada za to niti nameravam da gledam.Moja mama kaze da se odmah iznervira kad ih čuje kako se svađaju. Čula sam za Velikog brata i verujem ti sto se tice promene, jer ipak u današnje vreme je sve caknuto. Moj deda gleda to čitavu noć i meni su te emisije mnoooogo glupe i nerviraju me.Najviše me je šokiralo to što moje odeljenje uveliko priča i glumicama i što uopšte gledaju te gluposti, jer ipak mi smo tek sestaci. Slažem se sa svime što si rekla i to bilo sve od mene. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Slažem se sa tobom Anja. Ne volim gledat reality emisije, jer su većinom gluposti ugl. super post!

    http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Slažem se sa tobom i mislim d ase većna slažu za ovo. Nikada nisam gledala Velikog brata ali znam da su pričali da je bio bolji onaj pre nekoliko godina nego ovaj što je sada.Farmu sam gledala čisto da ubijem dosadu,i 3-5 farma je bila mnogooo bolja. Parove nisam nikada gledala sem ako promenim kanal pa samo pogledam.Mislim da su svi ti 'rijaliti-programi' namešteni i od prve epizode se zna ko je pobednik tako da.. ☺

    ОдговориИзбриши
  12. Slazem se sa tobom. Moja mama ponekad pogleda farmu, i vecinom i ja sa njom gledam. Parovi mislim da su malo glupi. Ne volim da gledam emisije u kojima ima mnogo svadje tako da ih retko gledam :) Mislim da rijaliti programe ne treba ukinuti jer ipak ima ljudi koji to gledaju i vole :)

    ОдговориИзбриши
  13. Potpuno se slažem sa tobom. Ranije sam gledala Velikog brata, ali kada sam videla ko je ušao ove sezone u kuću, želudac mi se prevrnu i samo sam promenila kanal. Učesnici Farme su mi često zanimljivi pa ih ponekad i odgledam, obično uveče kada legnem u krevet. A Parove nikada nisam gledala. Ne mislim da trebaju biti ukinuti, samo da budu zanimljiviji. Da ima više komičnih učesnika koji će uvek nasmejati pubiku :)

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post!Mogu ti reci da je ovo jedna o tema o kojima razmisljam ovih dana :-)!Slazem se potpuno sa tobom,i mislim da nikog ne treba hejtovati ili omalozavati zbog njegovog interesovanja...Prosto bi bilo dosadno kada bi svi bili istii <3!Nijedan rijaliti ne pratim,pa na to nemam komentar :-)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Pa nemam neki poseban stav prema njima, jednostavno mi se ne sviđaju. Pa, kad mi je dosadno, možda uključim Velikog brata na 2-3 minuta, ali odmah dosadi. Što se tiče ovog, da li bi trebalo da budu ukinuti, mislim da da! Ne želim da mi škola čitav dan priča o tome šta je uradila Stefani, kako je Ervin zgodan i ostale gluposti! Jednostavno je želim da mojim vršnjacima budu idoli ti nekulturni ljudi!

    http://imperfectionisbeauty6.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Ovo je sjajna tema na koju si pisala sasvim se slazem!Ja ne volim ni jedan rijaliti,retko kad gledam TV sve gledam online,i cista je glupost bilo koji rijaliti nista pametno nema u tome a po mom misljenju ni zabavno.Odlican post! :D
    http://sofija1837.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Slažem se sa tobom u vezi svega. Sećam se da je pre Veliki Brat bio mnogo bolji , nego što je sada ( Ako to možemo i porediti ) Znam da je tada jednom pobedio kulturan i obrazovan momak , dok sada ''pobedjuje'' najveći 'skandal-majstor' , da to tako nazovemo. Kao mala sam volela ponekad da bacim pogled na Velikog Brata , Farmu i slične Rijalitije , jer sam ipak bila dete kome je skoro sve što je na TV-u bilo zabavno , a i tada uopšte nije bilo scena kakvih danas ima i kakve oni puštaju na TV. Nažalost , ja mislim da je sada procenat gledanosti tih Rijalitija čak i duplo veći nego nekada , da ne pričamo o Parovima ( Koje se slažem sa tobom - nikada nisam pogledala , jer nikada nisam imala potrebu za tim , niti me je zanimalo , iako što znam da su svi u mojoj okolini bar jednom iz radoznalosti pogledali ) , za vreme čijeg emitovanja je gledanost Happy televizije naglo skočila ... To mi je malo tužno da se na Happy-ju , kanalu koji je nekad bio namenjen isključivo deci danas puštaju programi sa takvim sadržajem. Moje mišljenje o Rijalitima je sad vrlo , vrlo loše , jer čak i ako su nekada bili zabavni , sada su se potpuno pokvarili - a i to je mala reč. Služe isključivo da bi ljudi imali šta da čitaju u novinama , da zaprepašćeno komentarišu različite skandale ... Ja sam , inače prestala toliko da gledam naše televizije , pogotovo zato što program nije kao pre , iako što nekad rado pogledam Serije/Filmove/Emisije na Prva TV i Pink-u ( U čemu smo takođe slične ) ☺♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Slažem se sa tobom! Ja nikad nisam gledala rijalitije ali secam se da kada sam bila manja ja i mama smo gledale kako oni valjda rade neke zadatke? I to nam je bilo bas smesno!A sad ....beži bre ...pre bih sunđer boba gledala!Ne hejtam ali ne volim..i mislim da treba biti ukinuti...ali posto postoje ljudi koji gledaju to ...da se ukine samo onaj nenormalan delo(mislim da me svi kontaju).
    Baj!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Mislim da su rijalitiji zaista nepotrebni, ali naravno ima i drugačijih mišljenja. Kao mlađa sam gledala rijalitije koji su tada bili, okej i nije bilo dešavanja kao danas. Nisam ni ljubitelj, ni neko ko bi ostavio Farmu i Velikog brata na tv-u. Više sam za gledanje emisija poput "Moja mama kuva bolje od tvoje", "Lagalica"... Iskreno mislim da takve emisije više privlače ljude, što je i normalno. Niko u mojoj porodici ne želi i ne voli da gleda rijalitije, više volimo da gledamo neki dobar film. Mislim da treba ukinuti rijalitije zbog toga što su novine pune novih skandala i niko ne priča ništa sem njegovo mišljenje o dešavanjima na Farmi. Ne osuđujem nikog ako gleda bilo kakav rijaliti, ali svakako ne želim da svi pričaju samo o tome, jer svakako da ima boljih tema!

    ОдговориИзбриши
  20. Ne gledam rijalitije, sad samo volim da ponekad pogledam na jutjubu izvale porodice Vasić u Velikom bratu, ali ja sam za one peticije, jer su mi oduzeli najveću ljubav - Sunđera Boba!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To Tijana! Vratimo Sunđera Boba! Naš đački parlament i beogradski smo se spojili i intervjuišemo ljude po BG-u da glasaju između Kockalone-a i VB-a. Po ovome, Velikog brata skoro niko ne gleda. Ček, jesi ti iz Beograda?

      Избриши
  21. Ja iskreno nemam neki određeni stav popitanju rijalitija,i ne gledam ni jedan,jer uopšteno retko kad gledam televiziju....A što se utiče ukidanja,mislim šta bi radili satiriji ljudi i oni koji su u penziji preko zime da im nije tih rejalitija... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Suština svakog rijalitija jeste da dovedu neke, ako mogu tako da se izrazim, 'budale', koje će da prave gluposti i koji će se svađati, samo kako bi privukli gledaoce, što je po meni jako loš način da se gledanost poveća. Nemam neki postaban stav što se tiče rijalitija, ali iskreno mislim da je to sasvim nepotrebno, ako ćemo realno.

    ОдговориИзбриши
  23. Originalna tema za pisanje i mogu reci da se slazem sa tobom, ako neko voli, neka gleda, samo sto ne treba praviti toliki haos po medijima o svemu tome. Odlicno si post odradila, veoma je detaljan i kvalitetan. Svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  24. Super post! Jako mi se svidja što si bila iskrena. Ja ne pratim redovno, ali s vremena na vreme pogledam, jer moja baba prati :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. lepo je sto si ti to sve napisala,bas je dobar post,svidja mi se, ali mislim da ti rijaliti soovi su kod nas potpuna glupost jer u njih ulaze samo neobrazovani ljudi i nevaspitani,njima mozda jeste svrha da zabave narod ali oni to pogresno rade, svadja, ruzne reci i potpuno nezanimljive teme se non stop vrte,shvatam da dosta njih prati,ali mislim da je kod nas u srbiji to potpuno gubljenje vremena,zamislite oni koji prate sve vreme farmu ili parove koliko oni zaista potrose vremena za nista,njima nece nista znaciti sta je ko tamo rekao i uradio, za svo to vreme se moze svasta uraditi a ne sedeti i gledati te budale.....ja sam za to da se ukinu... a i naravno daju neprimereno ponasanje mladjim licima a i takodje mislim da uticu na ljude dok ih oni gledaju...

    ОдговориИзбриши
  26. Zanimljiva tema! Ne gledam reality show programe i nemam neko mišljenje o njima.

    Upravo sam izbacila uvodni post na blogu, značilo bi mi da pogledate.
    http://bluebaby204.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  27. Sad kao SATRO NIKO ne gleda, sve je kic i sund a ustvari svi gledaju, bar pomalo. Ne moras pratiti online, ili trcati iz skole da bi stigao/la da gledas pregled dana bilo kog show-a ali ih je pametno pogledati sa socio/psiholoskog aspekta! Fenomen rijalitija je vrlo interesantna prica u kojoj mozemo otkriti mnogo o ljudskim osobinama! Zatvorite zivotinju u mali prostor na 24h, posmatrajte je pa cete primetiti promenu (hipoteticku receno,nemojte zatvarati zivotinje jer one nisu razumna bica da shvate znacajznacaj onoga sto im cinite). Dakle... Ne savetujem manicno uzimanje daljinskog i svakodnevno pracenje ali... Ponekad da, ali na to gledajte i iz drugog ugla. Pozz svima

    ОдговориИзбриши
  28. Sad kao SATRO NIKO ne gleda, sve je kic i sund a ustvari svi gledaju, bar pomalo. Ne moras pratiti online, ili trcati iz skole da bi stigao/la da gledas pregled dana bilo kog show-a ali ih je pametno pogledati sa socio/psiholoskog aspekta! Fenomen rijalitija je vrlo interesantna prica u kojoj mozemo otkriti mnogo o ljudskim osobinama! Zatvorite zivotinju u mali prostor na 24h, posmatrajte je pa cete primetiti promenu (hipoteticku receno,nemojte zatvarati zivotinje jer one nisu razumna bica da shvate znacajznacaj onoga sto im cinite). Dakle... Ne savetujem manicno uzimanje daljinskog i svakodnevno pracenje ali... Ponekad da, ali na to gledajte i iz drugog ugla. Pozz svima

    ОдговориИзбриши