02. септембар 2015.

CNDirect paket + ko je pobednik giveaway-a? ♡

Do nedavno sam bila skeptična kada je u pitanju naručivanje sa stranih sajtova. Imala sam ponude za saradnje, ali plašila sam se carine koja, razumemo se, zna da bude visoka. Naši carinici je određuju najčešće na osnovu raspoloženja (bar ja to tako gledam). Kada im je sve po volji, ili bude niska ili smatraju da roba ne mora da se carini, a kada im nešto nije po volji, carina bude paprena. Ipak, odlučila sam da probijem led, jer prosto smatram da su saradnje sastavni deo blogosfere, a moj blog raste i one će prosto morati da budu prisutne. U ime moje prve saradnje, sa vama ću podeliti utiske i pokazaću vam dve stvari koje sam ovoga puta naručila sa sajta CNDirect.

Prva stvar je ona koju ste već imali prilike da vidite, a to je preslatki roze šorts sa belim tufnicama. Ko god da je naručivao sa kineskih sajtova, savetao je da uzmemo stvari koje su jedan do dva broja veće. Ja sam to i uradila. Moj šorts je u L veličini, iako obično nosim S ili M. U postu sa mojom omiljenom odećom sam napisala da šorts nakon pranja bude dosta izgužvan (jer je prosto od takvog materijala, tanji je), ali pegla to za čas reši. Udoban je i rado sam ga nosila u proteklom periodu od kada sam ga dobila. Možete da ga poručite OVDE. Inače, to je šorts sa banera bloga. :)



Košulju možete da pogledate OVDE. Ona je dosta tanka. Nije providna, ali morate da pazite kako je peglate. Ja sam je peglala na najnižoj temperaturi, jer bi u suprotnom izgorela. Jako je slatka i udobna, rukavi su tri četvrt, ali mogu da se podvrnu do kratkih, jer na gornjem delu postoji dugme. Dopada mi se print, crno - bela je i zaista je toplo preporučujem.



Paket sam dobila za otprilike 20 dana. Carinu sam platila oko 500 dinara. To sam i očekivala. Sasvim je okej da mi carine oko 500, pa i do 800 dinara, a sve iznad toga bi, po mom mišljenju, za ove stvari bilo mnogo. Ako budete odlučili da naručite preko bilo kog kineskog sajta koji su aktuelni u vidu saradnji na blogovima, ne naručujte iznad 50 dolara, jer carina zna da bude maltene isto toliko. Ukoliko vas još nešto zanima, a da ima veze sa naručivanjem sa stranih sajtova, slobodno me pitajte u komentarima ili preko mejla, rado ću vam odgovoriti. :)

Drugi deo posta odnosi se, naravno, na izvlačenje pobednika giveaway-a. Random.org je odlučio da to bude osoba koja je ostavila komentar pod rednim brojem 30.



Ta osoba je Tina Petrović! Tina, ja ti od srca čestitam, a ti mi se javi na mejl, koji možeš da vidiš u kontaktu, u roku od 24 h. Ukoliko se Tina ne javi, odabraću nekog drugog. :)

To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se dopao. Što se tiče pisanja postova od sada, kada je škola počela, ja ću se truditi da pišem što češće. Ne želim da određujem dane za izbacivanje postova, jer mi to stvara pritisak, ali sigurna sam da nedeljno neću izbacivati manje od dva posta. Nekada će ih, sigurna sam, biti i više, sve zavisi od obaveza, ideja, mogućnosti... Želim vam uspešnu novu školsku godinu, bez obzira na to da li ste već krenuli ili tek treba da krenete u nju. :)

32 коментара:

  1. Cestitam dobitnici!
    Bas mi se svidja ovaj sorc. ♥

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Šorc i košulja su prepreslatki, baš mi se sviđaju! :) I čestitke dobitnici.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam cini mi se već jednom rekla da mi je šorts predvan, što je apsolutno tačno. :)Mnogo mi se dopada ova prijatna boja i njegov lep dezen, a i o košulji mogu da kažem isto. zsta izgleda prelepo.<3 :-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve stvari su odlicne!Hvala za informacije u vezi carine.Medjutim imam jedno pitanje, recimo meni stigne paket i carena bude visoka, npr preko 1000 dinara, da li postoji mogucnost da vratim paket bez ikakvih troskova? :-*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/09/omiljeni-lakovi-za-nokte-collab-sa-vidom.html

    ОдговориИзбриши
  5. Šorc je predivan☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Izabrala si divne stvari, šorc je zaista prelep! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Šorc i košulja su baš lijepi. ☺
    Čestitam pobjedniku! ♥

    ozaninkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam Tini. Pa ne znam, bojim se te carine koja zaista zna biti velika... :) Super si odjevne predmete kupila. Jako mi se sviđaju i hlače i košulja ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post. Šorc je divan! ♥

    novi post -> http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Košulja je baš neobična i lepa, i lepo ti stoji. ☺
    Čestitam pobednici, a i tebi na prvoj saradnji ovakvog tipa. :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  11. Sorc mi se mnogo dopada, kao i kosulja! Mada, ja nikada nisam porucivala sa stranih sajtova iz istog razloga kao i ti-plasim se da carina ne bude prevelika! Odlican post! Cestitam pobednici!

    ОдговориИзбриши
  12. Svaka cast! Sorc je bas lep,ali meni roditelji NIKAD ali nikad nebi dali da narucim nesto preko interneta,jer svako može da te prevari :(
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Super post. Sve je apsolutno prelepo sto ti je stiglo, pogotovo sorc. I da, cestitam pobednici. ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Sorc i kosulja su presavrseni <3!Odlican post,cestitam pobednicii <3!

    ОдговориИзбриши
  15. Prelpe su stvari:)Cestitam pobednici!
    teengirl2003.blogpsot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Šorc i košulja su prelepi , ali moram da naglasim da mi se šorc najviše sviđa ! Prelep je , baš je u ' girly ' stilu , slažem se da carina zna da bude problem , i ja se zato bojim da naručujem sa stranih sajtova , alI mislim da ponekad može i sve da dobro ispadne ☺♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Sorc i košulja su predivni. Ja sam jednom kupila iz Kine i poslali su mi karton, tako da sad obično poručujem iz bližih zemalja. :-) Sve čestitke dobitnici! ☺♥

    ОдговориИзбриши
  18. Prelepe stvarčice zaista. Čestitam pobednici! ♥☺

    ОдговориИзбриши
  19. Preslatke su stvarcice,a i post je pre!🔝❤️
    beautyhouse38.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  20. Super stvarcice :*
    Molim te pogledaj i moj blog, upravo sam objavila veliki back to school haul :)

    ОдговориИзбриши
  21. Predivne stvari si naručila.
    Košulja mi je preslatka, a šorc... vrh!
    Također očekujem paket sa CNDirecta, iako su mi rekli da oni snose sve troškove, vidjet ćemo hoće li to tako zaista biti.
    Čestitam i pobjednici giveawaya. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  22. Predivne stvari! Košulja mi se mnogo sviđa. Ima zanimljive šare :D A šorts je presladak u toj roze boji sa belim tufnicama. Podseća me na Minnie Mouse :D

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  23. Stvarčice su prelepe....Čestitam pobednici :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  24. Divne stvarcice :-)
    Zapratila sam te na GFC, nadam se da ces uzvratiti ! :-*

    NOVA SARADNJA NA MOM BLOGU, POGLEDAJTE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/09/collaboration-with-happiness-boutique.html

    ОдговориИзбриши
  25. Thanks for your share,love your handbag.


    http://www.2015louisvuittonlvbag.com

    ОдговориИзбриши