05. август 2015.

Smoothie - kupine i breskve ♡

Smoothie mogu da pijem isključivo ako su u pitanju izmućkane banane (sa mlevenom Plazmom) ili jagode. Nisam ljubitelj zdrave hrane (koliko god da je to pogrešno), pa me tako smućkano voće i ne privlači toliko. Ipak, pronašla sam način da ga jedem. Sada vam donosim jedan interesantan, sezonski recept. Izmućkani sastojci mogu da se piju kao smoothie, ali je meni lično draže ako isti taj smoothie napravim da bude gušći i potom ga pospem preko pahuljica kada doručkujem jednom u sto godina (za promenu umesto mleka ili jogurta) ili kada jedem neke suve kolačiće, preko kojih mogu malo da ga pospem, kao ukras, a usput sami kolačići budu još ukusniji.


Potrebno vam je:

- jedna manja šolja kupina;
- jedna breskva;
- dve kafene kašičice šećera;
- jedna šolja jogurta ili mleka, ili više ako želite ređu smesu;
- blender.

Ja sam stavila dve breksve, više kupina i više jogurta nego što je potrebno i dobila sam količinski mnogo smese, a to vam je zaista nepotrebno.


Prvo, naravno, treba da ubacite voće u blender. 


Potom uzmite dve kafene kašičice šećera i ubacite ga u smesu. Ako želite da vaš smoothie bude slađi, stavite još šećera, a slobodno možete da ga zamenite i šećerom u prahu ili vanilinim šećerom. 


Potom u smesu ubacite jogurt ili mleko, sve po ukusu. Ako želite smesu srednje gustine, najbolje bi bilo da ubacite jednu šolju mleka ili jogurta, mada ja preporučujem mleko. Jogurt previše poprimi miris i ukus. Potom to izmutite i gotovi ste. :)


I, smothie, za sve ljubitelje eksperimentisanja kada je voće u pitanju, je gotov. :) Kao što rekoh, meni je draži kada se jede kao što je pomenuto u uvodu, ali je u suštini jako zdrav i sit čak i kada hoćete da ga pijete samog ili uz neke kolačiće. :)
PRIJATNO!


52 коментара:

  1. Odličan savet! Čini se da je vrlo ukusan, probaću da napravim nešto poput toga, samo što ja nisam veliki ljubitelj sitnih voćkica kao što su kupina i malina, tako da ću sa breskvom pokušati da izmiksujem nešto drugo. Sve u svemu, post je zaista dobar!

    http://yourworldyourrulesbytara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tara.❤ Pokušaj sa bananom, mislim da će biti super. :)

      Избриши
  2. Izgleda preukusno, moram ovo probati. Gifovi i sličice su fantastični. Hvala na receptu. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, izgleda ukusno, ja baš nisam neki ljubitelj voća, ali se trudim da ga što više unosim, tako da ću morati da isprobam♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jano. ❤ Nisam ni ja ljubitelj voća, posebno ne sitnih voćkica, ali ovo mi je bilo okej, dopalo mi se. :)

      Избриши
  4. Ovo definitivno mora da je ukusno Sigurno cu probati,samo mi fale kupine ;D ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek možeš da mešaš npr. breksve i banane, meni je lično i to ukusno. Ovde je samo boja interesantna, a takva je zbog kupina. ❤

      Избриши
  5. Odličan post,izgleda preukusno :) Obavezno ću probati :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Deluje baš ukusno,a i sa obzirom da mi je to omiljeno voće,moram probatii❤Super post i slike,kao i uvek❤

    ОдговориИзбриши
  7. Bas deluje ukusno, ja takodje ne volim zdravu hranu, ne razumem lude koji se hrane iskljucivo zdravo.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne razumem, jer ne bih mogla konstantno da je jedem, ali generalno je mnogo pogodnija za organizam i mnogima prija više nego ovo čime se mi hranimo. Kod mene voće povremeno prolazi, ne uvek. :)

      Избриши
  8. Kako praviš ove gifove i to?
    Inače, sviđa mi se post, pretpostavljam da ću probati smoothie!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preko ovog sajta: http://gifmaker.me/ Ako želiš objašnjenje, slobodno mi se javi na mejl, da ne bih sada ovde pisala. :)

      Избриши
  9. Slike su odlične, o gifovima da ne pričam *-* Izgleda prefino moram isprobati *o*

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post.Ove zadnje dane raspusta,da ne kazem leta,zelim da posvetim zdravoj ishrani tako da ce mi ovaj post biti od pomoci.Hvala.Ja sam probala smothie od maline i veooma je ukusan.Od banane nisam probala ali planiram :D.Gifovi su WOW ^-^.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam preterani ljubitelj malina, pa ih nisam probala ovako smućkane, mada su pretpostavljam slične teksture kao i kupine. Obavezno probaj smoothie sa bananama, mlekom i mlevenim keksom - nešto najbolje. ❤

      Избриши
  11. Divan post! Hvala ti na ovom receptu, definitivno ću isprobati ovaj smuti. Mnogo mi se dopada slike, pogotovo gif animacije. Sve pohvale Anjice! <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post,ja sam pokušala jako je ukusno!!!!

    Poseti i ti moj blog,objavila sam moj prvi post-www.tinindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Yum, looks so good!

    Would you like to follow eachother on G+ & Bloglovin?
    RedLip&Love

    ОдговориИзбриши
  14. Ovo odlicno izgleda! :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/2015/08/zelite-q.html

    ОдговориИзбриши
  15. Jooj , ja sam moj blender pokvarila. Valjda od silnog koriscenja usled zelje da svaki dan napravim bolji , lepsi i ukusniji od juserasnjeg. Najbolji su definitivno bili svi recepti sa bloga Kapege's life moments i recept sa Zoraninog jutjub kanala , a ne sumnjam ni u tvoj. Mnogo mi je ineresantna boja ovog smutija. Ne bih ni pretpostavila da se ovakva boja moze dobiti mesanjem kupina i breskve. Ja inace uvek dodam duplo vise secera nego sto pise u receptu , sta cu takva sam. Ne mogu bez moje dnevne doze secera. Pozdrav lepotice <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, Andrijanini recepti, ne samo za smoothie-je, već i za neke druge stvari, apsolutno su najbolji. :) I ja sam mislila da će smoothie poprimiti malo svetliju boju, ali na kraju ispade ljubičasta i super je. :) Razumem te što se tiče šećera, ne iz ličnog iskustva, ali dovoljno je reći da moj brat u šoljicu kafe stavlja 4 kašike. Užas. :D ♥

      Избриши
  16. Super ideja! U zadnje vrijeme isprobavam razne smoothie i stvarno neznam kako se nisam sjetila kupina. Imam ih puno u vrtu i sigurna sam da cu isprobati :)

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isprobaj obavezno, super su i kada se same smućkaju, bez breskvica. :) ♥

      Избриши
  17. Jao izgleda fantastično i mislim da mu je ukus još bolji! Mogla bih da ga jedem uz keksiće i pahuljice kao što kažeš ali ja sam ipak ljubitelj voća i smutija i mislim da bih uživala u njemu i sam da je!

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/ - baci pogled ako želiš :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U tom slučaju ga probaj, pa ćeš videti uz šta ti najviše prija. :) Hvala ti. ♥

      Избриши
  18. Izgleda baš ukusno. Slike i gifovi su divni♥

    ОдговориИзбриши
  19. Super ideja. Probacu sigurno posto leti jedem bas puno voca u svim oblicima :D
    Inace, i ja jedem smoothie sa pahuljicama :D

    ОдговориИзбриши
  20. Hvala ti za ideju..Deluje veoma ukusno.. Probaću da napravim ovo..
    Poseti moj blog i prokomentariši mi prvi post..Značilo bi mi puno..

    www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Stvarno predivan post! Do sada nisam probala nista slucno,ali sada sigurno hocu!


    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Kako ovo ukusno izgleda,a i jednostavno je za pravljenje.
    Baš mi se sviđa.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Prvo ti moram reći da me je tvoj prošli smoothie oduševio! Skoro sam kupila blender (do tada sam pravila sa seckom) i razmišljala sam koji bi smoothie mogla napraviti a onda sam sjetila tvog recepta i mnoogo je ukusan! Ne sumnjam da je i ovaj jaako dobar i sigurno ću probati! Odličan post Anjice! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  24. Baš izgleda ukusno, moraću da ga napravim. Inače odličan post kao i uvek. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши