26. јул 2015.

Happy Skin Tag + najava za Q&A ♡

Draga Mica sa bloga Style On First Place je juče odradila jedan interesantan TAG. Nominovala me je, pa sam i ja odlučila da ga odradim. Deluje interesantno i na osnovu njega ćete malo bolje upoznati moju kožu. Ako se prepoznate, tj. ako su nam tipovi kože slični, verujem da ćete se lakše odlučiti za kupovinu stvari koje vam vremenom budem preporučivala. 


1. Kako bi najbolje opisala svoju kožu?

Moja koža je tokom hladnih meseci izrazito suva, dok se, kada je malo toplije, povremeno zamasti u T zoni. Ispred svega je suva i gotovo uvek se peruta oko nosa i između obrva. U 'onim danima' mi izađe po koja bubuljica, ali generalno nemam problema sa njima. 

2. Koje su tvoje glavne brige što se tiče kože?

Ja bih o svojoj koži trebalo da brinem mnogo više nego što to trenutno činim, ali lenja sam kada su takve stvari u pitanju. Trudim se da imam ustaljenu večernju rutinu - temeljno skidanje šminke, korišćenje gela za umivanje, čišćenje lica tonikom, mazanje hidratantne kreme. Kada su drugi delovi tela u pitanju, važno mi je da se posle tuširanja namažem mlekom za telo. Povremeno namažem i kremu za stopala, obujem čarape i to tako ostavim preko noći. Generalno imam problema sa stopalima i petama, ne odgovara mi potpuno ravna obuća i čim malo duže hodam, bolovi su nesnosni, a malo nege odgovara mojim stopalima.

3. Koji je najčudniji prirodni proizvod koji si koristila? 

Ne mogu da se setim šta je to tačno bilo, ali kada me je jednom prilikom zabolelo uho, moja baka je to pokušala da izleči svim mogućim biljkama, da bih na kraju na uhu držala zagrejan crep, umotan u krpu. Kada je videla da mi ništa ne pomaže, otišli smo kod lekara i ustanovljeno je da imam čir u uhu, da bi potom usledile kremice, zavoji itd. Koristila sam i neko bakino ulje za uklanjanje ožiljaka posle alergije i sećam se da mi se strašno gadilo, ali pomoglo je. 

4. Kako definišeš sreću?

Sreća je kada su moja porodica i moji prijatelji zdravi i na okupu, kada među nama ne postoje razmirice, kada živimo skromno i normalno i kada se svi zajedno radujemo malim stvarima. 

5. Opiši svoju rutinu nege kože u tri reči.

Čišćenje, često umivanje lica i hidratacija. Nisu baš tri reči, ali okej. :D

6. Podeli svoj top savet za negu kože.

Kako bi vaša koža bila zdravija i sjajnija, jako je važno da pijete što više vode. Ja prva ne pijem dovoljno vode, a da je pijem, moja koža bi sigurno bila manje suva. Naiđu periodi kada mi je organizam stvarno traži i baš tada primećujem koliko je koža kvalitetnija. Nema potebe da je pijete na silu, ali makar 1,5 l vode dnevno će pozitivno uticati ne samo po vašu kožu, već i po celokupan organizam.

7. Šta tvojoj koži daje prirodan sjaj?

Upravo voda o kojoj sam gore pisala, kao i pravi izbor preparata za negu. 

8. Koji je tvoj savet za zdravu i sjajnu kožu?

Morate da vodite računa o tome kakve preparate koristite. Ako je vaša koža suva, nema svrhe da koristite preparate za masnu ili kombinovanu kožu ili obrnuto. Suvoj koži je potrebna ogromna hidratacija i veoma masna krema, što je masnoj koži apsolutno nepotrebno.

9. Šta tvojoj koži krade prirodan sjaj?

To bi ispred svega bio nedostatak sna. Ja sam neko ko najviše na svetu mrzi da spava. Meni je to potpuno gubljenje vremena. Najčešće legnem vrlo kasno, a probudim se vrlo rano. Ne budem umorna i nervozna, već srećna što sam ustala, ali moji podočnjaci i nedostatak sjaja na licu pokažu da nisam dovoljno spavala. Svesna sam toga i tokom školske godine se trudim da imam tih 8 sati sna. 

10. Gde je tvoje srećno mesto?

Nikada nisam imala neko mesto na koje posebno idem kada sam srećna ili tužna. Srećno mesto je svako na kome sam sa dragim ljudima, a mesto gde najviše volim da provodim vreme je svakako moja soba. 

Ne bih nikoga posebno da nominujem, ovaj tag može da uradi bilo ko od vas koji čitate ovaj post. :)



Uskoro će biti godinu dana od kako sam osnovala svoj blog. Od tada nijednom nisam odgovarala na vaša pitanja. Mislim da je sada pravo vreme da to uradim. Ako želite nešto da me pitate, slobodno mi sva pitanja postavljajte u komentarima ispod, a ja ću na većinu odgovoriti u nekom od narednih postova. Samo vas molim da mi ne postavljate neka previše lična pitanja. Hvala vam unapred! 
5. 6

23 коментара:

  1. Mnogo mi je drago da si odradila ovaj tag! Baš mi se dopadaju tvoji odgovori. Moja koža je skoro identična kao tvoja i imamo potpuno iste probleme što se tiče toga. P.S. Hvala ti što si odgovorila na ova pitanja. <33

    Pitanja za Q&A:
    1. Da li si ikada razmišljala o otvaranju jutjub kanala i o snimanju videa za isti,
    2. Kakav si đak bila na kraju ove školske godine?
    3. Koja ti je omiljena emisija na TV-u?
    4. Da li pratiš neku seriju preko interneta?
    5. Koji film si poslednji odgledala?

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični su ti saveti za negu kože, baš mi se sviđa ovaj tag :-)
    Pitanja:

    1. Koje serije voliš da gledaš i imaš li omiljenu seriju svih vremena?
    2. Šta je najsmešnija stvar koju si uradila sa svojim prijateljima?
    3. Veruješ li u duhove i u postojanje nečega natprirodnog?
    4. OTP?
    5. Kada kažem 'sreća', šta je prvo na šta pomisliš?
    6. Najlepše putovanje na kom si bila?
    7. Koje mesto na planeti bi baš sada volela da posetiš?
    8. Da li bi više volela da vratiš vreme ili da odeš u budućnost?
    9. Koju supermoć bi volela da imaš?
    10. Okean/zvezde/cveće/mesec? (šta je najlepše i šta te najviše inspiriše)

    Eto, potrudila sam se da budu malo neobična pitanja :D

    ОдговориИзбриши
  3. -Sjajan tag,mada ja se ja ne razumem u to. xd I meni je koža suva što se toga tiče. :)

    Pitanja:
    1.Da li voliš da plešeš?
    2.Koji ti je najveći san?
    3.Omiljeni citat?
    4.Omiljeni blogovi?
    5.Imaš li još neki blog?

    :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična pitanja, kao i odgovoriii. ♥☺

    - Jedna knjiga koja te je oduševila i koju svima preporučuješ?
    - Pratiš li i dalje ask.fm profile?
    - Omiljene blogerke?
    - Omiljene jutjuberke?
    - Da li više voliš grickalice ili slatkiše?
    - Omiljeni komad nakita?
    - Koju vrstu muzike slušaš?

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je jedan od boljih tagova, tako da mi je drago što si ga odradila.

    - Da li si zadovoljna svojim blogom i da li bi nešto volela da promeniš?
    - Da li bi volela da započneš YT kanal?
    - Da li ćeš pisati za PLEZIR?
    - Da li si pročitala knjigu Onlajn devojka?

    Novi post----→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26. јул 2015. 12:54

    Odlican post! :-)

    - planiras li ikada vratiti ask profil?
    - do kada mislis odrzavati ovaj blog?
    - postoje li neke stvari koje te posebno inspirisu?
    - vjerujes li u sudbinu?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26. јул 2015. 13:19

    Свака част,одличан пост!
    1.Земље које би вољела посјетити?
    2.Какве типове особа никако не волиш?
    3.Омиљена боја ти је?
    4.Откуд ти уопште идеја да направиш блог,аск за савете?
    5.Коју врсту музике слушаш?

    ОдговориИзбриши
  8. Imamo jako sličan tip kože i dosta su mi pomogli tvoji beauty postovi da odaberem prave proizvode za svoju kožu. Hvala ti na tome!☺️❤️

    - Koje je tvoje idealno zanimanje?
    - Koji grad oduvek želiš da posetiš?
    - Jesi li razmišljala o tome da otvoriš YouTube kanal?
    - Koje natprirodne moći bi volela da imaš?
    - Koji je tvoj hobi pored pisanja bloga?

    aleksandrasmagicalworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super si odradila tag. :) Zanimljiv je pa cu ga odraditi! :D Evo pitanja:

    Koliko imaš godina?
    Omiljena knjiga?
    Koji časopis najvise citas?
    5 omiljenih bloggova?
    Gde pronalazis inspiraciju za postove?
    Koliko se trudis za post na skali od 1-10?

    To bi bilo to! :D

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam imala velikih problema sa kozom jer su mi se po licu pojavljivale bubuljice. Na svu srecu uz " Seba Med " proizvode sam da ih se resim i vec duze vreme imam lepu i cistu kozu. Nazalost proces odstranjivanja bubuljica bio je malo duzi ( oko 9 meseci) ali se na kraju isplatillo.

    Pitanja sa Q and A
    1. Kada pises postove da li ih prethodno ispises na papir ili kucas odmah kako ti reci padaju na pamet ?
    2. Jesi li drustvena ili antisocijalna osoba?
    3.Opisi sebe u 3 reci?
    4. Koliko si citalaca imala nakon mesec dana blogovanja?

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super TAG.

    Pitanja:
    Da li citas BRAVO?
    Mace ili kuce,i zasto?
    Da li ti je nuttela decko?
    BFF?
    Imas li brata/sestru,ili si jedinica?
    Da li si razmisljala o tome da otvoris jutjub kanal?
    Koga od navedenih poznatih ličnosti najviše voliš:Bethany Mota,Taylor Swift,ili Selena?
    Zasto toliko volis Anu 2 cats?
    Tri omiljene domace jutjuberke(bez ane 2 cats!!!)
    Omiljena boja?
    Tri omiljene pevacice?
    Koristis li twitter?
    Tri omiljene blogerke?
    Zasto si otvorila blog?
    Da li si nekad bila u Parizu?
    Da li znas da je Natalija otvorila novi blog!! nahalikutak.blogspot.com
    Kako ti zvoni telefon?
    Koji model telefona imaš?
    Kako bi htela da se zoveš a da nije Anja?
    Šta misliš o chocker ogrlicama i da li ih nosiš
    Da li si imala još nekog mačka osim ove tvoje slatke bebice,ako da,stavi sliku!
    Da li si imala psa?Ako da,stavi sliku!
    Ko ti je ovde u Q&A postavio najviše pitanja.?
    SKASAH SE ETO TO JE TO

    ОдговориИзбриши
  12. Zanimljiv tag :)

    1. Šta najviše voliš da radiš u slobodno vreme?
    2. Šta te prvo privuče kod nekog bloga?
    3. Da li imaš ljubimca?
    4. Koja ti je omiljena knjiga?
    5. Omiljeni film?
    6. Koje postove najviše voliš da pišeš, a koje da čitaš?
    7. Šta te najviše nervira kod blogova i blogerki?
    8. Ogrlice ili narukvice?
    9. Suknja ili haljina?
    10. Koji predmet u školi voliš najmanje, a koji najviše?
    11. Da li voliš fotografiju?
    12. Da li voliš šoping?
    13. Omiljeni brend kozmetike?
    14. Omiljeni brend odeće?
    15. 5 stvari bez kojih ne bi mogla da živiš?

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман26. јул 2015. 16:06

    1. Partizan ili Zvezda? :D
    2. Da li si ti iz Sombora?
    3. Da li imas decka ili si imala?
    4. Koliko si visoka?

    ОдговориИзбриши
  14. Ja imam normalnu kozu ali takodje ne volim preravnu obucu. Volim da uvek moje sandale ili patike imaju manju ortopetsku petu. Zato bas i nisam ljubitelj starki patika.
    1. Sta mislis i vezama u osnovnoj skoli?
    2. Sta te navodi da poludis u sveri blogova?
    3. Volis li da se druzis i ds ides u skolu?
    4. Kako te prijatelji vide?
    5. Sta bi volela da studiras?
    I na mom blogu je Q and A post ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Super tag! :)
    Pitanja:
    1. Da li bi volela da otvoriš YT kanal?
    2. Tvoja željena profesija u budućnosti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S. Spomenula san te među omiljenim blogerima > milicinkutak123.blogspot.com

      Избриши
  16. Odlican post!Jako mi se dopada ovaj tag <3!A sada neka pitanja:
    1.Koja ti je omiljena cokolada?
    2.Koja ti je omiljena boja?
    3.Kako dobijas ispiraciju za pisanje?
    4.Cime bi zelela da se bavis kad jos malo odrastes?

    ОдговориИзбриши
  17. Moja koža je masna i proizvod koji pomaže da se ne masti toliko je baby sapun. :D Baš mi se sviđaju odgovori. :)


    1. Omiljeni komad odeće?
    2. Da li slušaš Justin Biebera? ♥
    3. Da možeš da odeš negde na jedan dan,gde bi otišla?
    4. Tečni ajlajner ili olovka za oči?

    ОдговориИзбриши
  18. Sjajni su odgovori! Bas si lepo napisala.♥

    Pitanja:
    1.Sta je ono sto najvise cenis kod ljudi?
    2. Kako bi opisala idealan zivot?
    3. Sta radis kada si tuzna kako bi izmamila osmh sebi na lice?
    4. Da si carobnica sta bi ucinila sa svojom magijom?
    5. Sta je po tebi dovoljno za srecu?
    ♥♥

    ОдговориИзбриши
  19. Odgovori su odlicni,izgled bloga savrsen kao i uvijek.
    A sad pitanja:

    1.Gdje bi voljela da se sada nalazis?
    2.Omiljena pjesma trenutno?
    3.Omiljena strana youtuberka?

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan post!
    Pitanja:

    1)Koj telefon imaš?
    2)Da li si razmišljala da otvoriš YT kanal?
    3)Koliko često ideš u shoping?
    4)Da li imaš tablet?
    5)Jel imaš BFF?
    6)Jel čitaš HEJ?

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Dopada mi se post mada mislim da ovom Tag-u fali jedno pitanje, a to je koje preparate koristiš za kožu i da li ti pomažu, kako bi se ljudi koji ovo čitaju i koji imaju sličan tip kože pronašli i možda počeli da koriste iste preparate (malo filozofiram). :D

    Pitanja:
    1. Da li ti je nekada palo napamet da batališ blog?
    2. Omiljeni domaći pevač i pevačica?
    3. Koju vrstu strane muzike slušaš i koje strane izvođače (ako uopšte slušaš stranu muziku)?

    Vratila sam se pisanju, posetite moj blog:
    shineperfection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Ali spavati je najlepši osećaj haha. :)

    1. Koliko si najduže bila zaljubljena?
    2. Šta prvo primetiš kod nepoznate osobe?
    3. Koja ti je godina u srednjoj bila najteža do sad?
    4. Da li je postojao neki nastavnik koji te baš i ne voli?
    5. Da li ti lepše izgleda kovrdzava ili ravna kosa?

    :)

    ОдговориИзбриши